خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت راه پله تهران

یکی از سخت ترین بخش های نظافت هر خانه و آپارتمان، نظافت راه پله های منزل است. بعضی از افراد خودشان برای تمیز کردن آن اقدام می کنند اما بسیاری از افراد نیز وقت و توان تمیز کردن آن را ندارند. به همین خاطر می توانند از نیروی های خدماتی برای تمیز کردن راه پله ها کمک بگیرند. ما در این مقاله در مورد تمامی سوالات و نکاتی که در نظافت راه پله تهران وجود دارد اشاره کرده ایم و در مورد آن ها توضیح داده ایم.

قوانین نظافت راه پله در آپارتمان ها

در خانه و ساختمان چند طبقه وجود دارد که راهرو آن ها را به یکدیگر متصل می کند و کاری می کند که دسترسی به طبقات دیگر ممکن شود. یکی از وظایف و قوانینی که هر صاحب ساختمان و هر مشترکی باید آن را رعایت کند، حفظ نظافت راه پله در آپارتمان ها است. مدیر ساختمان ها می توانند وظیفه نظافت را به یک شرکت خدماتی بسپارند تا بتوانند از نظافت راه پله های خود اطمینان پیدا کنند. در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که شرکت های خدماتی برای نظافت راه پله ها وظیفه دارند افراد کار بلدی را بفرستند که کاملا بلدند چگونه راه پله های ساختمان را تمیز کنند. مهم ترین قوانین در نظافت راه پله ها در ساختمان ها عبارتند از :

  • رعایت زمان مورد نیاز و تعداد دفعات مورد نیاز برای تمیز کردن راه پله ها و نظافت آن ها.
  • رعایت تعداد دفعات مورد نیاز برای تمیز شدن کامل راه پله ها
  • رعایت تعداد دفعات مورد نیاز نظافت آسانسور
  • رعایت تعداد دفعات مورد نیاز برای تمیز کردن پنجره ها و لامپ های راه پله ها.
  • ضد عفونی کردن و گند زدایی راه پله ها

روش صحیح نظافت راه پله

شروع از بالا و حرکت به سمت پایین

نظافت راه پله تهران

در نظافت راه پله تهران خوب است که با نحوه تمیز کردن آن نیز آشنا شوید. اولین و مهم ترین نکته ای که وجود دارد این است که از بالاترین قسمت شروع کنید. شاید در ابتدا فکر کنید که بالا بردن وسایل شما کار سختی خواهد بود اما باور کنید که ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت و کار شما را بسیار ساده تر خواهد کرد. اگر کار تمیز کردن را از بالا شروع کنید، با پا های خود پله های تازه تمیز شده را دوباره کثیف نخواهید کرد و وقتی به پایین رسیدید خواهید دید که تمامی راه پله ها تمیز شده اند.

استفاده از جاروبرقی و جارو دستی

در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که جارو برقی که وسیله سنگینی است و بالا بردن آن تا بالاترین طبقه قطعا کار سختی خواهد بود. به همین خاطر بهتر از یک جارو دستی را با خود بالا ببرید و جارو برقی را پایین بگذارید. با جارو دستی گرد و خاک ها را تمیز کنید و تا پایین بیاورید و سپس با یک جارو برقی تمام آن ها را تمیز کنید.

نظافت گرد و خاک های باقی مانده

در نظافت راه پله تهران باید بدانید که کار با تمیز کردن پله ها تمام نخواهد شد. قطعا بر روی پله ها یک سری گرد و خاک وجود دارند که تمیز کردن آن ها ضروری است. تمیز کردن آن ها ساده است. کافی است که یک اسفنج مرطوب را بردارید و هر راه پله را تمیز کنید. اگر راه پله ها چوبی هستند حتما باید سریع خشک شوند تا رطوبت مانع از کپک زدگی یا پوسیدگی چوب شود. اگر هم راه پله ها از کاشی یا سنگ هستند، نگرانی کمتری در مورد کپک زدگی آن ها وجود دارد. اما خب راه پله های خیس خطرناک هستند و بهتر است که آن ها هم سریع تمیز شوند.

نرده ها را فراموش نکنید.

در نظافت راه پله تهران به هیچ عنوان نباید نرده ها را فراموش کنید. زیرا نرده ها نیز گرد و خاک زیادی را به خود جذب می کنند. برای تمیز کردن نرده ها کافی است که یک پارچه خیس را بردارید و روی نرده بکشید. فقط دقت داشته باشید که بعد از کثیف شدن پارچه باید به سرعت آن را تعویض کنید یا بشویید.

نظافت راه پله تهران

نظافتچی راه پله ها

در این قسمت در مورد خدماتی که یک نظافتچی می تواند برای شما ارائه دهد اشاره کرده ایم.

  1. نظافت عمومی

در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که نظافت های اولیه و اصلی یک نظافتچی به عنوان نظافت های عمومی شناخته می شوند. این موارد شامل تمیز کردن کف ها، پنجره ها و سقف است. این موارد می تواند شامل آسانسور ها، پله ها و موارد دیگری نیز شود.

  1. تمیز کردن فرش

نیروی نظافتچی معمولا برای تمیز کردن فرش ها از شامپو فرش استفاده می کنند. نیروی های خدماتی برای تمیز کردن فرش ابتدا آن را با محلول مایع و آماده خود فرش را می شویند و سپس با استفاده از یک دستگاه خشک کننده فرش را خشک می کنند.

  1. تمیز کردن پنجره ها

نظافت راه پله تهران

در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید یکی از خدماتی که نیروی های نظافتچی ارائه می دهند، تمیز کردن پنجره ها است. شاید در ابتدا فکر کنید که این کار بسیار ساده است. این فکر برای پنجره های داخلی صدق می کند. اما هنگامی که صحبت از پنجره های بیرونی می شود، اوضاع کمی پیچیده می شود. به همین خاطر است که باید از یک نیروی حرفه ای برای تمیز کردن پنجره های بیرونی استفاده کرد.

  1. خدمات باغبانی

در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که نیروی های خدماتی و نظافتی خدماتی مانند باغبانی را نیز ارائه می دهند. در قسمت باغبانی افراد خدماتی مانند تمیز کردن باغچه از علف های هرز ، از بین بردن آفات و هرس کردن درختان را ارائه می دهند.

نظافت راه پله تهران

خدمات نظافت راه پله

نیرو های خدماتی که برای تمیز کردن راه پله ها استخدام می شوند، خدمات دیگری را نیز ارائه می دهند. در اینجا برخی از خدماتی که نیروی های نظافتچی باید ارائه دهند ، آورده شده است.

  • اگر در راهرو و در طبقات مختلف لامپی سوخته وجود داشت، آن را باید به صاحب ساختمان اطلاع دهند و در صورت نیاز آن را تعویض کنند.
  • در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که یکی دیگر از وظایف نیرو های نظافتچی، خالی کردن زباله ها است.
  • در کنار تمیز کردن راه پله ها، درب ها، چهار چوب ها، پایه ها، زنگ های درب و قسمت های شیشه ها نیز باید تمیز شوند.
  • یکی دیگر از وظایف نیروی های خدماتی این است که در صورت وجود هر گونه لکه بر روی دیوار باید آن را خوبی تمیز کنند. به طوری که هیچ لکه ای بر روی دیوار باقی نماند.
  • در کنار تمیز کردن راه پله، تمامی نرده ها نیز باید تمیز شوند. برای تمیز کردن نرده ها باید از یک پارچه میکروفیبر مرطوب استفاده کرد. در نظافت راه پله تهران باید دقت داشته باشید که در هنگام نظافت نرده ها به هیچ عنوان نباید هیچ گونه اثر انگشت، لکه یا گرد و خاک بر روی نرده باقی بماند.
  • پله ها و راهرو ها همگی باید با یک جارو دستی یا جارو برقی تمیز شوند. جارو برقی های سبکی که قابلیت جا به جایی ساده را دارند، بهترین نوع جارو برقی برای تمیز کردن راه پله ها است. در هنگام جارو برقی کشیدن، حتما به گوشه ها و لبه ها توجه داشته باشید.
  • همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، برای نظافت بهتر ، سریعتر و راحت تر ، حتما از بالا راه پله ها نظافت راه پله تهران را شروع کنید و به سمت پایین بیایید.

کارگر نظافت راه پله

نظافت راه پله تهران

در نظافت راه پله ها، کارگر نظافتچی وظایف مختلفی را به عهده خواهد داشت. این کارگر ها آموزش کامل را دیده اند و دانش کافی برای استفاده از تمامی مواد شوینده و نحوه استفاده از آن ها را دارند. اما باز هم ممکن است از خود بپرسید که نیرو های نظافتچی چه وظایفی خواهند داشت. در این قسمت، مهم ترین وظایف یک کارگر ساختمان را برای نظافت راه پله تهران نام برده ایم.

وظایف اصلی در نظافت راه پله ها:

  • تمیز کردن راه پله ها از گرد و غبار و تمیز کردن تمامی آن ها
  • تمیز کردن تمامی نرده های کنار اطراف راه پله ها
  • جارو برقی کشیدن تمامی پله ها و تمامی طبقات
  • تمیز کردن کف ها در پله ها و طبقات مختلف
  • تمیز کردن لامپ ها و تعویض لامپ های سوخته با لامپ جدید
  • تمیز کردن سطل های زباله در راهرو و خالی کردن آن ها.
  • تمیز کردن تمامی لکه های موجود بر روی دیوار

قسمت ورودی

  • تمیز کردن تمامی سطوح مانند صندوق پست، رادیاتور ، تابلوی اعلانات و غیره
  • تمیز کردن درب ورودی و جلا دادن آن
  • جارو برقی کشیدن قسمت ورودی در
  • تمیز کردن فرش درب ورودی
  • تمیز کردن کف درب ورودی

آسانسور

نظافت راه پله تهران

  • در نظافت راه پله تهران، یکی از دیگر وظایف نیرو های خدماتی، تمیز کردن آسانسور خواهد بود. اولین وظیفه برای تمیز کردن آسانسور، تمیز کردن آینه ها و پانل های آسانسور است. این قسمت ها را به خوبی تمیز و گردگیری کنید.
  • دستگیره ها و لکه های درب آسانسور در تمامی طبقات باید به خوبی تمیز شوند.
  • تمیز کردن کف آسانسور
  • جارو برقی کشیدن کف آسانسور

اتاق رختشویی

  • تمیز کردن لکه های ماشین لباسشویی، خشک کن و تمامی کابینت های موجود در اتاق رخت شویی
  • یکی دیگر از وظایف کارکنان در نظافت راه پله تهران، خالی کردن سطل های زباله اتاق خشک شویی است.
  • جاروبرقی کشیدن کف
  • تمیز کردن کف

بررسی نوع راه پله

برای این که بتوانید راه پله را تمیز کنید، ابتدا نیاز است که نوع راه پله مشخص کنید. زیرا هر راه پله روش مخصوص خود را برای تمیز کردن دارد. برای مثال راه پله هایی که از مرمر ساخته شده اند، به هیچ عنوان نباید با استفاده چربی زدا ها، پاک کننده ها و سفید کننده های معمولی تمیز شوند. برای نظافت راه پله تهران در مدل ها و جنس های مختلف می توانید به روش های زیر عمل کنید.

شست و شو با جوش شیرین

قبل از استفاده از جوش شیرین، باید راه پله ها را خوب با جارو تمیز کنید تا در هنگام استفاده از آب به سرعت کثیف نشوند. بعد از این که گرد و خاک ها از بین رفتند، می توانید از با استفاده از آب و جوش شیرین، راه پله ها را تمیز کنید. اگر راه پله ها از مرمر هستند، توصیه می شود هر 15 روز یکبار تمیز شوند. برای شست و شو ابتدا باید کمی سطح را خیس کرد و سپس با استفاده از جوش شیرین و یک دستمال خیس آن را تمیز کرد. خوب است که اجازه دهید حوش شیرین 20 دقیقه بر روی سنگ بماند. زیرا به تمیز شدن بیشتر آن کمک خواهد کرد.

شست و شو با صابون

در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که با صابون نیز می توانید راه پله های خود را تمیز کنید. برای تمیز کردن با این ماده ، صابون باید در ابتدا در آب مقطر حل شود. البته دقت داشته باشید که این صابون ممکن است به سنگ مرمر آسیب بزند. به همین خاطر قبل از استفاده از آن ، بر روی یک قسمت کوچک آن را تست کنید و سپس بعد از اطمینان از مضر نبودن آن ، تمیز کاری را آغاز کنید. بعد از این که کار تمام شد، باید بگذارید که حدودا 2 ساعت بماند. بعد از گذشت این زمان، راه پله را با آب فراوان بشویید. فقط دقت داشته باشید که نظافت راه پله های یک ساختمان خوب است که به طور هفتگی باشد. به خصوص اگر کودکان زیادی در ساختمان حضور دارند.

نظافت راه پله و مشاعات

یکی دیگر از وظایفی که نیروی های نظافتچی به عهده خواهند داشت، نظافت قسمت های مشترک در ساختمان یا همان مشاعات است. ما در این قسمت در مورد نحوه نظافت راه پله تهران و مشاعات توضیح داده ایم.

نظافت ناحیه مشترک هر طبقه

نظافت راه پله تهران

یکی از قسمت هایی که افراد زیادی در آن تردد دارند، قسمت های خالی راهرو های طبقات است. احتمالا در این قسمت ها جلوی درب خانه یک کفپوش با سطح سخت وجود دارد. این وسایل باید یکبار در هفته و آن ها هم به صورت خشک تمیز شوند. همچنین در لابی یا همین فضای مشترک، فرش ها یا موکت هایی نیز وجود دارند. برای تمیز کردن این فرش ها باید از شامپو فرش استفاده کرد و آن ها را با این ماده به طور کامل تمیز کرد. همچنین در نظافت راه پله تهران خوب است بدانید که این قالیچه ها نیاز به جارو برقی کشیدن روزانه دارند.

سرویس های بهداشتی

دستشویی ها نیز باید به طور مرتب تمیز شوند. تمیز کردن دستشویی ها یک بار در هفته کافی است. ولی گاهی اوقات نیز نیاز است که به طور روزانه تمیز شوند. به همین خاطر بسیار مهم است که قبل از تمیز کردن آن ، تعداد افرادی که از آن استفاده می کنند را در نظر بگیرید. گاهی اوقات به دلیل استفاده کم فقط کافی است که طور هفتگی فقط سطل زباله آن را خالی کنید و یک بار آن را ضد عفونی کنید.

آسانسور و راه پله

نظافت راه پله تهران

در نظافت راه پله تهران باید بدانید که یکی دیگر از قسمت هایی که افراد به طور مشترک از آن استفاده می کنند، راه پله ها و آسانسور ها هستند. به همین خاطر بسیار مهم است که به طور مرتب تمیز شوند. در آسانسور باید به خوبی ضد عفونی شود و داخل آن نیز تمیز باشد. همچنین تمیز کردن راه پله ها نیز مهم است و بعد از تمیز کردن نیز باید جارو برقی کشیده شوند.

میز لابی

یکی دیگر از نقاط مشترک در ساختمان ،میز لابی آن است. میز لابی باید به طور کامل ضد عفونی شود. همچنین در نظافت راه پله تهران باید بدانید که گردگیری و از بین بردن تمامی کثیفی ها از روی میز لابی بسیار مهم است. این قسمت یکی از قسمت های مهمی است که تمامی مستاجران انتظار دارند تمیز بماند.

پنجره ها و درب ها

پنجره ها و درب ها نیز از مشاعات ساختمان محسوب می شوند که به راحتی لکه ها را بر روی خود نشان می دهند. تمیز کردن این قسمت ها باید به صورت هفتگی انجام شود و تمامی گرد و غبار ها و کثیفی های آن گرفته شود.

نظافت راه پله و پارکینگ

یکی دیگر از قسمت های ساختمان که در نظافت راه پله تهران نباید آن را از قلم انداخت، پارکینگ ساختمان است. برای نظافت پارکینگ به نکات زیر دقت کنید.

شست و شوی برقی

نظافت راه پله تهران

از روش شست و شوی برقی معمولا شرکت های خدمات دهنده استفاده می کنند. این روش به خوبی می تواند کف پارکینگ شما را برق بیندازد. فقط دقت داشته باشید شرکتی که برای تمیز کردن پارکینگ استخدام می کنید، مجوز های لازم را داشته باشد و بتواند با استفاده از مواد شوینده استاندارد کف پارکینگ را تمیز کند. همچنین باید دقت داشته باشید که تمامی روغن ها و گریس ها پس از شست و شو باید از کف پارکینگ پاک شده باشند.

زهکشی و لوله کشی کف پارکینگ

یکی دیگر از قسمت هایی که باید به آن توجه داشت، لوله های پارکینگ است. در نظافت راه پله تهران دقت داشته باشید که تمامی آبی که با باران های بهاری وارد پارکینگ شده است باید خارج شود. برای خارج کردن آن لازم است که مطمئن شوید زهکشی و لوله کشی پارکینگ سالم است و همه چیز شفاف و واضح است.

پیدا کردن ایراد ها

یکی دیگر از مشکلاتی که پارکینگ ها با تغییر فصل با آن رو به رو خواهند شد، خرابی برخی از قسمت ها است. به عنوان نیروی نظافت راه پله تهران، شما باید تمامی این مشکلات را پیدا کنید و گزارش دهید. برای مثال ممکن است که سقف چکه داشته باشد و یا این که بتن دیوار یا کف خوردگی داشته باشد. .

نرخ نظافت راه پله

به طور کلی چندین عامل هستند که می توانند بر قیمت تمام شده تاثیر بگذارند. این عوامل شامل :

  • حقوق پرسنل تمیز کاری
  • زمان صرف شده برای تمیز کردن راه پله ها توسط پرسنل
  • و وظیفه های اضافی در نظافت

نظافت راه پله تهران

کارمند نظافتچی به هیچ عنوان نباید حقوقی دریافت کند که از کف حقوق دریافتی دیگر شغل ها کمتر باشد. به همین خاطر است که برای نظافت راه پله تهران و تعیین نرخ آن عوامل و فاکتور های مختلفی وجود دارد که در نهایت حقوق کارمند را تعیین می کنند. حقوق کارمندان نظافت ساختمان معمولا به طور سالانه تعیین می شود و در این زمان امکان افزایش حقوق نیز وجود دارد. به همین خاطر نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ارائه داد.

همچنین در هنگام پرداخت باید به عواملی مانند مالیات و پرداخت های جبرانی نیز توجه داشت. همچنین حق بیمه و پرداخت حق بیمه فرد نیز به عنوان عواملی هستند که می توانند در قیمت پرداختی نهایتی کارگر تاثیر بگذارند. همچنین عواملی دیگری که در نظافت راه پله تهران برای تعیین نرخ باید به آن توجه داشت، حساب کردن هزینه مواد شوینده ای استفاده شده است که با آن نظافت انجام شده است.

کاهش هزینه های نظافت راه پله

برای این که بتوان هزینه های تمیز کاری و نظافت راه پله ها و قسمت های مختلف ساختمان را پایین آورد، دو راه وجود دارد.

اولین راهی که می توان برای کاهش هزینه های نظافت راه پله انجام داد این است که یکی از افراد خود ساختمان را برای نظافت استخدام کنید و یا این از مستاجران بخواهید خودشان یک نظافتچی برای تمیز کردن ساختمان انتخاب کنند و هزینه آن را به صورت ماهانه خودشان پرداخت کنند. در نظافت راه پله تهران باید بدانید که برای این کار لازم است که یکی از مستاجران وظیفه تماس با کارگر استخدام شده را داشته باشد و حقوق فرد را نیز پرداخت کند. همچنین در صورت نیاز باید تمامی نظرات دیگر مستاجران را به گوش نظافتچی برساند.

و یا اینکه اصلا مستاجرین می توانند یک شرکت خدماتی را برای تمیز کردن آپارتمان استخدام کنند. احتمالا این روش کمی گران تر برای آن ها تمام خواهد شد. اما باید بدانید که با این کار ، از لحاظ کیفیت کاری رضایت بالایی خواهند داشت و می توانند از داشتن آپارتمانی تمیز و زیبا لذت ببرند. در نظافت راه پله تهران باید بدانید که اکثر شرکت های خدمات دهنده، از وسایل به روز و کارمندان حرفه ای استفاده می کنند.

راه دوم

راه دومی که می توان برای کاهش هزینه های نظافت آپارتمان از آن استفاده کرد این است که از خود مستاجران بخواهید که ساختمان را تمیز کنند. این روش قطعا سخت تر خواهد بود و کنترل آن دشوار تر است زیرا ساختمان توسط ساکنین ساختمان که تجربه زیادی در تمیز کاری ندارند انجام خواهد شد. به هر حال این راه، برای زمانی که راه حل اول جواب ندهد، مناسب است و تنها راه حل محسوب می شود. فقط دقت داشته باشید که در نظافت راه پله تهران توسط ساکنین ساختمان، هر دفعه باید جلسه ای را بین آن ها برگزار کنید تا هماهنگی های لازم ایجاد و کار ها تقسیم شود تا هیچ مشکلی پیش نیاید. برای مثال یک نفر تمیز کردن دیوار ها را به عهده می گیرد و نفر دیگر نیز تمیز کردن پنجره ها.

نظافت راه پله تهران

نظافت راه پله ها و آسانسور ها

یکی از قسمت هایی که باید به خوبی تمیز شود، آسانسور ها هستند. آسانسور ها امروزه در همه ساختمان ها وجود دارند. همچنین آسانسور ها دارای فضای کوچکی هستند که به سرعت می توانند آلودگی های خود را نشان دهند. به همین خاطر برای نظافت آن ها باید به نکات زیر دقت کنید.

  • اولین و مهم ترین بخش هر آسانسور که در نظافت راه پله تهران باید به آن توجه کرد، صفحه کلید های آسانسور هستند که باید به خوبی تمیز شوند. روزانه افراد زیادی به کلید های دست می زنند که باعث می شود با سرعت بیشتری کثیف شوند.
  • بخش دیگر مهم آسانسور ها برای نظافت آن، دیوار ها و سقف آسانسور هستند. این قسمت زمانی بیشتر اهیمت پیدا می کند که آسانسور از فولاد ضد زنگ و وسایل شیشه ای مانند آینه ساخته شده باشد. به همین خاطر این قسمت ها برای این که به خوبی تمیز شوند و بعد از اتمام کار هیچ رگه ای بر روی آن ها باقی نماند، باید چندین دفعه مراحل تمیز کاری آن ها را تکرار کرد.

نظافت راه پله تهران

نظافت راه پله تهران توسط سرویک

در این مقاله در مورد نظافت راه پله تهران صحبت کردیم. برای شروع ابتدا در مورد قوانین و روش های صحیح نظافت راه پله توضیح دادیم. سپس در مورد وظایف نظافتچی های راه پله و خدماتی که باید ارائه دهند اشاره کردیم. در ادامه در مورد نکات مختلف دیگر مانند چگونگی تمیز کردن مشاعات و پارکینگ ساختمان توضیح دادیم.  سپس برای اتمام کار نیز در مورد چگونگی محاسبه نرخ نظافت راه پله صحبت کردیم و گفتیم که چگونه می توان هزینه نظافت ساختمان را کاهش داد.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نظافت منزل تهراننظافت منزل سعادت آبادنظافت منزل شهر رینظافت منزل شمال تهراننظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل شهرک گلستاننظافت منزل نیروی هوایینظافت منزل ساعتینظافت منزل شرق تهراننظافت منزل ونک
نظافت منزل نظام آبادنظافت منزل زعفرانیهنظافت منزل رسالتنظافت منزل خیابان پیروزینظافت منزل نازی آباد
نظافت منزل ولنجکنظافت منزل جنوب تهراننظافت منزل شهرک غربنظافت منزل مرکز تهراننظافت منزل ظفر
نظافت منزل برای عیدنظافت منزل پونکنظافت منزل صادقیهنظافت منزل گیشانظافت منزل هروی
نظافت منزل حکیمیهنظافت منزل یافت آبادنظافت منزل جردننظافت منزل جنت آبادنظافت منزل تهرانسر
نظافت منزل پیروزینظافت منزل تهرانپارسنظافت منزل یوسف آبادنظافت محل کار تهراننظافت محل کار غرب تهران
نظافت راه پله تهران–نظافت راه پله جنوب تهراننظافت راه پله مرکز تهراننظافت راه پله سعادت آباد
نظافت راه پله شرق تهراننظافت راه پله شمال تهراننظافت راه پله منطقه 10نظافت راه پله غرب تهراننظافت راه پله پیروزی
مراقب سالمند تهراننظافت شرکت در تهرانخدمتکار منزل در تهرانمراقب کودک تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا