خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل غرب تهران

در این مقاله که به طور اختصاصی در آن نظافت منزل غرب تهران را مورد بررسی قرار می دهیم به شما کمک می کنیم با صرف هزینه کم، در کوتاه ترین زمان ممکن قسمت های مختلف محل کار و زندگی خود را تمیز کنید . لطفاً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نظافت منزل غرب تهران

آشنایی با غرب تهران

معمولا سبک معماری ساختمان ها با شهر و محله ای که در آن بنا شده اند رابطه بسیار نزدیکی دارند. به عنوان مثال در شهر بزرگی مانند تهران که به مناطق مختلفی تقسیم می شود، مواد و مصالح مورد استفاده برای ساخت بناها متفاوت است و معمولا برای تمیز کاری به مواد و تجهیزات خاصی نیاز است.

قطعا تجهیزات استفاده شده در آپارتمان ها و برج ها و منازل شخصی محله هایی مانند اکباتان، پونک، ستارخان، جنت آباد، صادقیه و… مشابه شرق و یا جنوب تهران نیست و برای نظافت منزل غرب تهران به ابزار حرفه ای و افراد کار بلد و متخصص نیاز داریم.

در ادامه، شما را با ابزار و شوینده های مناسب تمیز کاری در منازل خاص این منطقه که در ساخت آن ها از مصالح نسبتا گران قیمتی استفاده شده است، آشنا می کنیم.

نظافت منزل غرب تهران

تمیز کردن کفپوش ها

امروزه در صنعت ساخت و ساز ساختمان برای پوشاندن کف و دیوار، از کفپوش های متنوعی استفاده می شود که هر یک روال مراقبتی و تمیز کاری خاص خود را دارند؛ بنابراین می توان گفت برای نظافت منزل غرب تهران، با توجه به جنس کفپوش کار شده به ابزار و شوینده های خاصی احتیاج دارید. توجه داشته باشید که یک انتخاب اشتباه می تواند بیشتر از اینکه مفید باشد ضرر و زیان جبران نشدنی و سنگینی وارد کند. 

روال تمیز کردن انواع کفپوش به شرح زیر است:

  • نحوه تمیز کردن لمینت

تمیز کردن لمینت اصول خاص خود را دارد. برای این کار، ابتدا کف ساختمان را جاروبرقی بکشید، تا گرد و غبار روی آن به خوبی گرفته شود. سپس با استفاده از یک دستمال تمیز و مرطوب سطح آن را کاملا تمیز کنید. یادتان باشد هرگز از شوینده های مبتنی بر صابون استفاده نکنید؛ زیرا آن ها می توانند لایه ای کدر بر روی زمین باقی بگذارند و شفافیت لمینت را از بین ببرند. همچنین از خیس شدن زیاد کفپوش های لمینتی خودداری کنید. استفاده کردن از پولیش و واکس هم ممکن است کف منزل را لیز کند و موجب بروز دردسرهای دیگر شود.

شما برای نظافت منزل غرب تهران که از کفپوش لمینت استفاده کرده است به هیچ وسیله دیگری غیر از دستمال، آب معمولی و گاه سرکه احتیاج ندارید. در واقع می توان گفت بهترین محلول برای از بین بردن آثار و لکه های باقی مانده بر روی لمینت، محلول رقیق آب و سرکه است. هرگز برای رفع این لکه ها از پاک کننده های ساینده مانند پدهای نایلونی استفاده نکنید؛ زیرا می توانند سطح لمینت را خراش دهند و از بین ببرند.

برای از بین بردن لک های سرسخت مانند لاک می توانید از پاک کننده لاک ناخن که حاوی استون یا سایر حلال های ملایم است، استفاده کنید.

نظافت منزل غرب تهران

  • نحوه تمیز کردن کاشی های سفالی

کاشی های سفالی معمولا بعد از گذشت یکسال نیاز به ترمیم و تمیز کاری دارند. اکثر اجرا کنندگان کفپوش یک پاک کننده و درزگیر و جلادهنده مخصوص برای کاشی های سفالی پیشنهاد می کنند؛ بنابراین برای نظافت منزل غرب تهران که از کاشی های سفالی پوشیده شده است، حتما از محصولات توصیه شده و مناسب این جنس کفپوش استفاده کنید.

  • نحوه تمیز کردن کاشی و سرامیک

خوشبختانه، کف پوش هایی از جنس کاشی و سرامیک به حداقل تعمیر و نگهداری و البته تمیز کاری احتیاج دارند! برای این کار کافیست قبل از شست و شو با آب تمیز، آن ها را جارو کنید و سپس با یک محلول شوینده ملایم، بشویید. هرگز از پولیش و موم برای این کار استفاده نکنید؛ زیرا کاشی ها لغزنده می شوند.

یکی دیگر از ابزارهای مفید برای تمیز کردن کاشی و سرامیک، بخارشوی است. آن ها یک گزینه سریع و موثر برای تمیز کردن کف و کاشی ها هستند که برای انجام کار فقط به آب نیاز دارند.

  • نحوه تمیز کردن کفپوش وینیل

کفپوش های وینیل یا PVC در ساخت ساختمان های غرب تهران بسیار مرسوم شده اند؛ بنابراین اگر در این محدوده زندگی می کنید و جنس کفپوش شما وینیل است، برای داشتن بهترین برنامه نظافت منزل غرب تهران، ابتدا آشغال و گرد و غبار درشت را با استفاده از جاروبرقی و یا یک جارو دستی نرم جمع کنید، سپس با استفاده از یک محلول  ترکیبی از آب و شوینده ای ملایم زمین را از گرد و غبار تمیز کنید و سپس با یک دستمال تمیز و مرطوب مواد شوینده را پاک کنید.  

  • نحوه تمیز کردن کفپوش های چوبی

تمیز کردن کفپوش های چوبی باید با دقت زیادی انجام شود؛ زیرا کمی آب اضافه می تواند باعث تورم و شکسته شدن چوب شود و ظاهر آن را خراب کند. این جنس از کفپوش باید مرتب تمیز شوند تا آلودگی و گرد و غبار به داخل درزهای چوب نفوذ نکند. علاوه بر این برای حفظ زیبایی، بهتر است هر از گاهی دوباره جلا داده شوند. فقط یادتان باشد برای این کار از واکس کمی استفاده کنید؛ زیرا باقی ماندن مواد بر روی چوب موجب چسبندگی آن می شود و بعد از مدت کوتاهی با جذب گرد و غبار، کدر می شود.

اگر بر روی کفپوش چوبی خود لکه‌ های قدیمی دارید، برای پاک کردن آن ها می توانید از یک براق کننده مناسب استفاده کنید. برای محافظت از کفپوش های چوبی یا پارکت خود، حتما از تمیز کننده های پیشنهادی افراد متخصص استفاده کنید.

نظافت منزل غرب تهران

نحوه تمیز کردن فرش

بهترین راه تمیز کردن فرش در خانه استفاده از شوینده های مخصوص یا همان شامپو فرش است. افراد متخصص در نظافت منزل غرب تهران به خوبی می دانند که برای فرش های گران بهای شما، از چه شوینده هایی استفاده کنند.

اگر قصد دارید خودتان مسئولیت تمیز کردن فرش منزلتان را به عهده بگیرید، به خاطر داشته باشید که تمیز کردن فرش های دست بافت و ماشینی اصول خاص خود را دارد. در هر صورت استفاده از لکه بر های مخصوص فرش کار چندان سختی نیست و به راحتی می توانید با توجه به دستورالعمل نوشته شده بر روی بسته این کار را انجام دهید. پیشنهاد می کنیم برای راحت تر شدن خانه تکانی در انتها سال، بلافاصله بعد از لکه شدن فرش آن را تمیز کنید. باقی ماندن لکه و سخت شدن آن تمیز کاری را سخت تر می کند.

قطعا راحت ترین راه تمیز کردن فرش سپردن آن به یک قالیشویی معتبر و با سابقه است که می تواند با ابزار درست شست و شو، فرش شما را مثل روز اول زیبا و تمیز کند.

نظافت منزل غرب تهران

مجموعه سرویک با در اختیار داشتن مجرب ترین نیروی های در زمینه خدمات منزل و ساختمان آماده خدمت رسانی به اهالی غرب تهران برای انجام امور نظافت می باشد.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نظافت منزل تهراننظافت منزل سعادت آبادنظافت منزل شهر رینظافت منزل شمال تهران–نظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل شهرک گلستاننظافت منزل نیروی هوایینظافت منزل ساعتینظافت منزل شرق تهراننظافت منزل ونک
نظافت منزل نظام آبادنظافت منزل زعفرانیهنظافت منزل رسالتنظافت منزل خیابان پیروزینظافت منزل نازی آباد
نظافت منزل ولنجکنظافت منزل جنوب تهراننظافت منزل شهرک غربنظافت منزل مرکز تهراننظافت منزل ظفر
نظافت منزل برای عیدنظافت منزل پونکنظافت منزل صادقیهنظافت منزل گیشانظافت منزل هروی
نظافت منزل حکیمیهنظافت منزل یافت آبادنظافت منزل جردننظافت منزل جنت آبادنظافت منزل تهرانسر
نظافت منزل پیروزینظافت منزل تهرانپارسنظافت منزل یوسف آبادنظافت محل کار تهراننظافت محل کار غرب تهران
نظافت راه پله تهراننظافت راه پله جنوب تهراننظافت راه پله مرکز تهراننظافت راه پله سعادت آباد
نظافت راه پله شرق تهراننظافت راه پله شمال تهراننظافت راه پله منطقه 10نظافت راه پله غرب تهراننظافت راه پله پیروزی
مراقب سالمند تهراننظافت شرکت در تهرانخدمتکار منزل در تهرانمراقب کودک تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا