خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل شهران

یکی از کار هایی که موجب حس خوب در میان اعضای خانواده می شود، نظافت دائمی منزل است؛ اما این کار می تواند برای برخی از افراد بسیار دشوار باشد. مخصوصاً اگر افرادی که در منزل زندگی می کنند، شاغل باشند و وقت تمیز کردن منظم منزل را نداشته باشند.
در این صورت لازم است به دنبال راهی مناسب که وقت کمی از آن ها بگیرد و موجب خستگی آن ها نشود، بگردند. به عنوان مثال انتخاب نیروی خدماتی کاربلد که با هزینه بسیار به صرفه، منزل شما را تمیز کند و تمام وسایل را مانند روز اول خریدشان به شما تحویل دهد، می تواند کمک بسیار بزرگی برایتان باشد.

اغلب مناطق نیرو های خدماتی مستقری در خود آن ناحیه دارند تا مشتریان عزیز را منتظر نگذارند و با سرعت بالا به کمک آن ها بروند. در ادامه مطلب نیز قصد داریم نظافت منزل شهران را به همراه چندین نکته کارآمد برایتان بررسی کنیم‌.

معرفی محله شهران

همان طور که می دانید، شهران منطقه ای بسیار پر رونق در شمال غربی شهر تهران است. اصولاً ساکنان قسمت های شمالی تهران رفاه، آسایش و وضع مالی خوبی دارند. این منطقه آب و هوای فوق العاده ای هم دارد که انتخاب بسیاری از تهران دوستان است. از دلایل دیگر تراکم جمعیت در این منطقه، می توان به امکاناتی مانند مراکز خرید عالی، مراکز تحصیلی، باشگاه ها و سایر موارد این چنینی اشاره کرد که به سادگی در دسترس شما عزیزان قرار خواهند گرفت.
علاوه بر این، لازم به ذکر است که قیمت مسکن روز به روز در حال تغییر است. خانه های ویلایی این‌ منطقه تبدیل به آپارتمان های نو ساز با رعایت اصول بهداشتی و امنیتی شده اند. به همین دلیل است که قصد داریم نحوه نظافت منزل شهران و نکات مرتبط با آن را به طور دقیق برایتان بررسی کنیم تا در صورتی که در این منطقه خوش آب و هوا و پر رونق زندگی می کنید، بهترین نیروی خدماتی را انتخاب کنید و خانه هایی پاکیزه داشته باشید‌.

نظافت منزل شهران

آموزش نظافت منزل به سریع ترین روش ممکن

از آن جایی که سرعت در کار ها همیشه جزء موارد پر اهمیت در نظافت منزل است، در ادامه چندین تکنیک مختلف را در رابطه با نظافت سریع خانه با بالا ترین کیفیت بررسی خواهیم کرد.

1) تعیین یک سیستم: برای شروع کار خود، لازم است با یک تکنیک مناسب که با توجه به منزل و خواسته مشتری شکل گرفته است، پیش بروید. بدین صورت، نحوه شروع کار را به درستی مشخص می کنید و وظیفه هر شخص را به طور کامل برایش مشخص خواهید کرد تا به صورت منظم پیش بروید و زمان خود را صرف دویدن بی مورد میان قسمت های مختلف نکنید. همچنین با این کار، جلوی هرج و مرج را می گیرید و یک مکان را دو بار تمیز نخواهید کرد، در صورتی که مکانی دیگر را اصلاً تمیز نکرده اید.

2) از بالا به پایین و چپ به راست تمیز کنید: اغلب مردم از هر چیزی که به چشمشان بخورد، تمیز کاری را شروع می کنند؛ اما با این کار، ترتیب مورد نظر را به هم می ریزند و ممکن است بعضی قسمت ها را فراموش کنند. برای بالا بردن سرعت نظافت و عدم فراموش کردن برخی از قسمت ها، می توانید از بالای خانه یعنی گرد گیری سقف و پنکه سقفی شروع و به سمت پایین بیایید. همچنین از چپ به سمت راست بروید و تمام قسمت های در دسترس را به خوبی تمیز کنید تا نظمی که دارید، در سرعت نظافت اثرگذار باشد.

3) آماده سازی وسایل پیش از شروع کار: قبل از اینکه کار خود را شروع کنید، لازم است تمام ابزار های مورد نیازتان را در دسترس قرار دهید. اگر ابزاری را هنگام کار احتیاج دارید، آن را پیش از شروع کار تهیه کنید و به طور دقیق تنظیم کنید تا وقت گران بهای شما در رفت و آمد صرف نشود.
شوینده مناسب را از قبل، با توجه به خانه ای که قصد تمیز کردن آن را دارید باید تهیه کنید تا در صورت عدم وجود آن، با مشکلی رو به رو نشوید. پیشنهاد ما این است که قسمتی به نام ابزار مورد نیاز در نظر بگیرید تا بدین صورت، نحوه تهیه تمام ابزار ها و مواد شوینده را از قبل برنامه ریزی کنید و سرعت کار خود را بالا تر ببرید.

4) پیشگیری بهتر از درمان است: بسیاری از افراد هنگام شروع کار، تمام ابزار خود را در اطرافشان پخش می کنند و در فضایی شلوغ، شروع به انجام کار می کنند؛ اما اگر شما از همان لحظه نخست نظافت منزل شهران، همه چیز را در جایگاه اصلی خود قرار دهید، تمام وسایل منظم باقی می مانند و احتیاجی به تمیز کردن و جمع کردن مجدد آن ها نخواهد بود. همچنین، صاحب خانه های عزیز می توانند با استفاده از درزگیر ها یا پنجره های دوجداره استاندارد، جلوی ورود گرد و غبار را به طور چشم گیری بگیرند تا نظافت منزلشان به سریع ترین روش ممکن شکل گیرد.

5) چربی ها را به خوبی پاک کنید: با از بین بردن چربی ها به طور کامل، سرعت و کیفیت کار شما به طور چشم گیری افزایش پیدا خواهد کرد. سرامیک ها و کابینت های آشپزخانه چرب تر از باقی نقاط خانه هستند. می توانید کار خود را با استفاده از مخلوط یک قاشق غذاخوری شوینده به علاوه یک لگن متوسط آب شروع کنید. پس از درست کردن محلول، به وسیله یک اسفنج یا پارچه نرم و تمیز مقداری از آن را بر روی قسمت کوچکی از کابینت های آشپزخانه امتحان کنید و در صورت آسیب ندیدن آن ها، می توانید تمام محوطه را با استفاده از محلول ذکر شده تمیز کنید.

نظافت منزل شهران

وظایف و خدمات سرویس نظافت منزل

اگر شما خوانندگان عزیز جزء کسانی هستید که قصد دارید از خدمات نظافت منزل شهران استفاده کنید، لازم است ابتدا با وظایف و خدماتی که به شما ارائه می شود، به طور کامل آشنا شوید تا با اطلاعات بیشتری برای این کار اقدام کنید.

1) نظافت عمقی: شما می توانید از شخصی که برای نظافت به منزل شما ارسال می شود، توقع نظافت عمقی را داشته باشید. در حقیقت تمیز کردن تمام نقاط منزل که توافق کرده اید، جزء وظایف آن شخص است؛ به همین دلیل اغلب پیشنهاد می شود قبل از شروع کار، با نظافتچی یا شرکت خدماتی در رابطه با قسمت های مورد نظر خود و نحوه نظافت آن ها صحبت کنید تا پس از اتمام کار به مشکل خاصی برنخورید.

2) امانت داری: از دیگر مواردی که شما باید از نظافتچی خود انتظار داشته باشید، امانت داری است. گاهی اوقات صاحب خانه، منزل را ترک می کند و برای رسیدگی به کار های خود می رود. در این صورت، امانتداری و حفظ وسایل منزل بر عهده نظافتچی است. قابل اعتماد بودن در انتخاب شرکت خدماتی و نظافتچی ماهر بسیار اهمیت دارد.

3) وقت شناس بودن: یکی دیگر از ویژگی هایی که شما باید در یک نظافتچی ماهر و کاربلد به دنبال آن باشید، وقت شناس بودن است. نیروی خدماتی باید کار خود را سر ساعت شروع و سر ساعت دقیقی به اتمام برساند. به هیچ عنوان وقت تلف نکند و در کم ترین زمان، بالا ترین کیفیت را به شما عزیزان ارائه کند.

4) نظافت سرویس بهداشتی و حمام: اگر شما هم جزء کسانی هستید که علاقه ای به نظافت حمام و دستشویی ندارند، می توانید از خدمات نظافت منزل شهران بهره ببرید و یک فرد ماهر را برای این کار استخدام کنید تا با خیالی آسوده به کار های خود برسید. نظافتچی ای که استخدام کردید، وظیفه دارد تمام قسمت ها را از جمله آینه ها، دوش، کاسه توالت و سایر موارد این چنینی را به طور کامل تمیز کند.

5) شستن ظروف و لباس ها: می توانید خدماتی مانند شستن ظروف کثیف را نیز از آن ها بخواهید و ظرف هایی براق و زیبا را در دست داشته باشید. علاوه بر ظروف، لباس هایی که کثیف شده اند و خودتان از پس شستنشان بر نمی آیید، به سادگی توسط آن ها شسته، خشک، اتو و تا خواهد شد.

6) سازمان دهی وسایل: یکی از کار هایی که برخی از افراد قادر به انجام آن نیستند، سازمان دهی مناسب وسایل است. شما می توانید از یک فرد حرفه ای و کاربلد که سال ها تجربه به همراه دارد، درخواست کنید که وسایل شما را به خوبی و با توجه به نیاز هایتان سازمان دهی کند. محل قرار گیری اسباب بازی ها، وسایل منزل و تمام موارد مورد نیاز خود را با او در میان بگذارید و در انتها یک خانه سازماندهی شده و منظم در اختیار داشته باشید.

7) خرید موارد مورد نیاز: در صورت در خواست شما عزیزان، برخی از شرکت های خدماتی، افرادی را برای خرید کردن در اختیار دارند که لیست شما را با جزئیات تحویل می گیرند و در نهایت تمام موارد داخل لیست را به طور کامل برایتان تهیه خواهند کرد.

توصیه ما این است که اگر به خدمات ویژه ای نیاز داشتید، حتماً قبل از شروع کار با شرکت خدماتی در میان بگذارید و از ارائه آن اطمینان حاصل کنید؛ زیرا ممکن است برخی از آن ها بسیاری از این خدمات را ارائه نکنند. در صورت نیاز به کمک و مشاوره نیز می توانید با کارشناسان مرتبط در این زمینه تماس حاصل کنید تا به شما کمک کنند.

نظافت منزل شهران

کار هایی که اغلب جزء وظایف خدمات سرویس نظافت منزل نیست.

در این میان، ممکن است کار هایی داشته باشید که به نیروی ویژه احتیاج داشته باشد و شرکت های خدماتی قادر به خدمات رسانی به شما نباشند.

1) نگهداری بچه: نگه داشتن کودک دلبند شما کار آسانی نیست؛ به همین دلیل بهتر است از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و نیرو هایی که برای این کار آموزش دیده اند را انتخاب کنید.

2) جا به جایی وسایل: به طور کلی تمام نظافتچی ها از قانون یکسانی در رابطه با جا به جایی اشیای مختلف پیروی می کنند. تمام آن ها از جا به جایی وسایل بسیار سنگین خودداری می کنند؛ زیرا وظیفه این افراد تمیز کردن منزل است و در صورتی که می خواهید شخصی وسایل شما را جا به جا کند، لازم است از افراد متخصص در این زمینه بهره ببرید.

3) دفع زباله های انسانی: از آن‌ جایی که زباله های انسانی بسیار خطرناک هستند و ممکن است به نیرو های خدماتی آسیب برسانند، شما باید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بخواهید تا با تجهیزات مخصوص خود به دفع آن ها بپردازند.

نظافت منزل شهران

نظافت منزل شهران توسط سرویک

اگر طرفدار خانه های مرتب، تمیز و زیبا هستید؛ اما وقت انجام کار های لازم را ندارید، انتخاب نیرو های خدماتی بهترین گزینه برایتان خواهد بود. کسانی که مدت ها آموزش دیده اند تا در این راه به شما عزیزان کمک کنند و بهترین خدمات را برایتان به ارمغان بیاورند. مخصوصاً اگر در محدوده شمال غربی تهران هستید، می توانید به سادگی از خدمات نظافت منزل شهران بهره برده و منازلی درخشان داشته باشید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا