خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

چگونه یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران را استخدام کنیم؟

پرستاری از کودک یکی از کار های بسیار مهم بانوان است. پرستاری از کودک نیاز به حوصله، دقت و صبر زیادی دارد؛ به همین دلیل بسیاری از بانوانی که شاغل هستند یا مشکلی جسمی دارند، نمی توانند به خوبی از کودک خود نگهداری کنند. در این زمان، بهترین کار کمک گرفتن از یک پرستار کودک است. ما در این مقاله درمورد ویژگی های یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران توضیح داده ایم تا شما بهتر بتوانید پرستار مناسب خود را انتخاب کنید.

چگونه بعد از بچه دار شدن، کار های خود را مدیریت کنیم؟

تنظیم کردن یک تقویم زمانی

یکی از بهترین کار هایی که می توانید برای مدیریت زمان خود انجام دهید، تنظیم کردن یک تقویم زمانی برای انجام کار ها و فعالیت های مختلف است. به کمک یک تقویم زمانی خوب شما می دانید که در طول روز و یا هفته چه کاری را در چه زمانی انجام دهید. شما می توانید تقویم خود را به کمک اپلیکیشن های مختلف تنظیم کنید و یا اینکه از تقویم های معمولی در خانه استفاده کنید.

چگونه یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران را استخدام کنیم؟

کمک گرفتن از یک پرستار کودک

کمک گرفتن از یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران یکی از بهترین کار هایی است که می توانید برای نگهداری از کودک خود انجام دهید. فقط یکی از نکات بسیار مهمی که باید در انتخاب پرستار به آن توجه داشته باشید، صلاحیت پرستار برای نگهداری از کودک است. برای این کار می توانید با پرستار خود صحبت کنید و در مورد سوابق او اطلاعات به دست بیاورید.

همچنین برای اطمینان بیشتر از صلاحیت پرستار نیمه وقت در تهران می توانید از کسانی که قبلاً فرد را به عنوان پرستار استخدام کرده اند، سؤال کنید. یک پرستار خوب می تواند امنیت و رفاه کودک شما را در طول روز فراهم کند و خیال شما را از بابت تمام نگرانی های ممکن راحت کند. برای اینکه بهتر با پرستار کودک خود به توافق برسید، می توانید لیستی از کار های روزانه که پرستار باید برای کودک انجام دهد بنویسید و آن را تحویل پرستار دهید.

تقسیم کار

برای اینکه بتوانید بعد از بچه دار شدن به کار های خود برسید و آن ها را مدیریت کنید، باید کار ها را بین اعضای خانواده تقسیم کنید. همچنین برای اینکه بهتر با ویژگی های یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران آشنا شوید، خوب است بدانید که پرستار ها نیز می توانند در انجام کار ها به شما کمک کنند.

برای تقسیم کار می توانید هر وظیفه را به فردی مشخص از اعضای خانواده بدهید تا تمامی کار ها روی هم جمع نشوند. همچنین در تقسیم کار های خود حتماً امکان مریض شدن کودک را در نظر بگیرید. ممکن است که کودک مریض شود و نیاز به دکتر داشته باشد. شما باید همیشه آماده این موضوع باشید. اگر کودک شما دچار بیماری شد، مشخص کنید که کدام یک از اعضای خانواده باید کودک را پیش پزشک ببرد و از او مراقبت کند.

کمک گرفتن از آشنایان

یک راه دیگر به غیر از استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران برای مدیریت کار ها، کمک گرفتن از آشنایان است. همیشه یک فرد دوم قابل اطمینانی را در لیست خود داشته باشید که در صورت بروز هر گونه اتفاق ناخواسته بتواند به شما کمک کند؛ زیرا همان طور که می دانید حتی دقیق ترین برنامه ریزی ها و نقشه ها هم ممکن است که با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل بهتر است که همیشه یک دوست صمیمی، فامیل یا پرستار پشتیبان داشته باشید که بتواند در مواقع بحرانی به شما کمک کند.

انجام دادن به موقع کار ها

یکی از راه های دیگر به غیر از استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران برای مدیریت کار ها، انجام دادن به موقع کار هاست. همیشه تا حد امکان سعی کنید که کار ها را در موقع خودشان انجام دهید. حتی سعی کنید برخی از کار ها را زود تر انجام دهید. برای مثال شما می توانید بسته بندی ناهار و تنقلات، تهیه شیر، آماده کردن لباس های کودک را شبانه انجام دهید تا دیگر لازم نباشد این کار ها را در روز که وقت کمتری دارید انجام دهید.

پختن وعده های غذایی ساده تر

یک راه دیگر برای مدیریت کار ها به غیر از استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران، این است که وعده های غذایی را ساده تر کنید. به جای اینکه زمان خیلی زیادی را برای آماده کردن ناهار یا شام بگذارید، می توانید برای انجام کار های عقب افتاده خود یا گذراندن وقت با کودک خود زمان بگذارید. برای اینکه بتوانید زمان مورد نیاز آماده کردن غذا را کاهش دهید، می توانید از پیشنهاد های زیر استفاده کنید:

  • به غیر از استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران، برای آزاد کردن وقت خود می توانید زمانی که برای آماده کردن غذا می گذارید را کاهش دهید. برای مثال درست کردن یک برنامه غذایی هفتگی کار خیلی خوبی است. به کمک برنامه غذایی می دانید که هر روز برای هر وعده چه چیزی درست کنید و از قبل مواد مورد نیاز آن را آماده کنید.
  • اگر می خواهید که آخر هفته ها غذای بهتری بپزید، باید انجام این کار را از قبل مشخص کنید و مواد غذایی را از قبل آماده کنید. همچنین این کار را باید زمانی انجام دهید که وقت آزاد زیادی دارید.
  • سعی کنید از زودپز و فر استفاده کنید. زودپز و فر هر دو می توانند زمان مورد نیاز برای تهیه غذا را کاهش دهند.

چگونه یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران را استخدام کنیم؟

نکات مهم در انتخاب پرستار کودک

ایجاد یک لیست کاری

قبل از استخدام یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران باید انتظارات خود از پرستار را در قالب یک لیست یادداشت کنید. برای مثال شما می توانید در لیست بنویسید که انتظار دارید پرستار، کودک شما را روزانه به پارک ببرد و یا مثلاً میزان استفاده روزانه کودک از گوشی و اینترنت را کنترل کند.

در استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران باید بسیار دقیق باشید و جزئیات کاری را به پرستار شرح دهید. میزان ساعت کاری، مسئولیت ها و مواردی از این قبیل باید به طور دقیق مشخص شوند؛ زیرا شما نباید انتظار داشته باشید که پرستار بتواند نیاز های شما و کودک شما را حدس بزند. این شما هستید که باید وظایف پرستار را به او گوشزد کنید و نشانش دهید. همچنین بسیار مهم است که اگر کودک شما مشکل خاصی دارد حتماً به پرستار گزارش دهید.

نوشتن آگهی

اگر قصد دارید در اینترنت برای استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران آگهی بنویسید، باید دقیق باشید. در آگهی ای که می نویسید به خوبی نیاز های خود را توصیف کنید. توضیح دهید که چرا تصمیم به استخدام پرستار گرفته اید و چرا به پرستار نیاز دارید. همچنین اگر نکته ای در این مورد وجود دارد، حتماً باید به آن اشاره کنید و در مورد آن در آگهی توضیح دهید. برای مثال اگر پزشک هستید و باید 6 صبح در بیمارستان باشید، حتماً این مورد را در آگهی خود ذکر کنید. در واقع مهم ترین چیز این است که جزئیات را فراموش نکنید.

شما می توانید در انتهای آگهی خود هر گونه امتیاز ویژه، مزایا و مواردی از این دست را شرح دهید تا پرستار بیشتر مشتاق شود نگهداری از کودک شما را به عهده بگیرد.

ایجاد فهرستی از پرستاران مورد نظر

احتمالاً هنگامی که به دنبال پرستار نیمه وقت کودک در تهران هستید، با نامزد های بسیار زیادی رو به رو خواهید شد. براساس نیاز های خود، می توانید یک لیست پنج یا ده تایی از پرستار هایی که مد نظر دارید ایجاد کنید. شاید این کار کمی وقت گیر باشد؛ اما این را بدانید که قطعاً ارزشش را دارد.

شما باید برای استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران با پرستار ها مصاحبه کنید. سعی کنید از قبل فهرستی از سؤالات خود آماده کنید تا بتوانید به راحتی با پرستار صحبت کنید و نیاز ها و انتظارات خود را با او در میان بگذارید. سعی کنید زمان مصاحبه بیشتر از یک ساعت نشود. همچنین بسیار مهم است که هنگام مصاحبه با پرستار، کودک شما حضور نداشته باشد تا بتوانید به خوبی روی مصاحبه خود با پرستار تمرکز کنید.

سعی کنید لیست سؤالاتی که ایجاد می کنید، جوابشان بله یا خیر نباشد تا بتوانید به شناخت خوبی از پرستار مد نظر خود برسید. برای مثال شما می توانید سؤالاتی مانند اینکه چرا فرد به پرستاری از کودک شما علاقه مند شده است و یا اینکه پرستار در مواجه با یک کودک بد اخلاق چگونه واکنشی نشان خواهد داد را بپرسید.

برای اینکه بتوانید بهترین پرستار نیمه وقت کودک در تهران را پیدا کنید، حتماً جواب های هر کدام را یادداشت کنید تا بتوانید بعداً پاسخ های هر پرستار را با هم مقایسه کنید. همچنین خوب است که در آخر مصاحبه از پرستار بپرسید سؤالی دارد یا خیر.

چگونه یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران را استخدام کنیم؟

از پرستاران بخواهید که با فرزندتان ملاقات کنند.

کار بعدی ای که باید برای استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران انجام دهید، این است که از پرستار بخواهید با کودک شما ملاقات کند. شاید این کار را بتوان مهم ترین کاری دانست که باید در استخدام پرستار کودک انجام دهید. به خوبی نحوه رفتار و تعامل پرستار با کودک را زیر نظر داشته باشید تا بتوانید به شناخت کلی از پرستار برسید.

در هنگام این ملاقات دقت داشته باشید که آیا فرزند شما با پرستار سعی می کند ارتباط برقرار کند یا بالعکس. همچنین باید این نکته را بدانید که کودک شما و پرستار قرار است که زمان زیادی را با هم بگذرانند؛ به همین دلیل بسیار مهم است که در کنار یکدیگر احساس راحتی کنند. در استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران باید بدانید که حتی اگر پرستاری روی کاغذ خوب به نظر می رسد و خیلی خوب با شما مصاحبه می کند، ممکن است با کودک شما طوری برخورد کند که شما اصلاً انتظار آن را ندارید؛ به همین دلیل باید تا حد ممکن پرستار را بیشتر بشناسید.

بررسی سابقه پرستار

حتی اگر با پرستار ملاقات کردید و پرستار را با کودک آشنا کردید، نباید فکر کنید که کار انتخاب پرستار تمام شده است. کار بسیار مهم دیگری که باید انجام دهید، این است که سابقه پرستار را بررسی کنید. حتماً با مرکزی که پرستار را از آن جا استخدام کرده اید تماس بگیرید و درمورد سابقه پرستار پرس و جو کنید. اگر پرستار تحت نظر مرکزی نیست، حتماً شماره کسانی که قبلاً فرد از کودک آن ها پرستاری کرده است را به دست بیاورید و در مورد پرستار پرس و جو کنید. به هیچ عنوان این مرحله بسیار مهم را فراموش نکنید؛ زیرا پرستار و کودک شما قرار است که زمان خیلی زیادی را با هم بگذرانند و بسیار مهم است که کودک شما در این زمان احساس راحتی کند.

چگونه یک پرستار نیمه وقت کودک در تهران را استخدام کنیم؟

پرستار نیمه وقت کودک در تهران توسط سرویک

پرستاری از کودک به خصوص برای افراد شاغل کار بسیار سخت و غیر ممکنی است؛ زیرا این افراد معمولاً وقت کافی برای گذراندن وقت با کودک خود را ندارند؛ به همین دلیل بهترین کاری که می توان انجام داد این است که یک پرستار کودک استخدام کرد. ما در این مقاله به نکاتی که در هنگام استخدام پرستار نیمه وقت کودک در تهران باید به آن ها دقت کنید، اشاره کردیم و در مورد آن ها توضیح دادیم.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا