دسته بندی خدمات

br
loadin-name
انتخاب خدمت
تعیین تاریخ و زمان
خدمات مورد نیاز
انتخاب آدرس
تایید نهایی

توضیحات خدمات نگهداری از کودک 

سِرویک حساسیت های خدمات نگهداری از کودک را درک کرده و تلاش می کند با انجام تمامی اقدامات، آسودگی خاطرِ مشتریان خود را برای دریافت خدمات نگهداری از کودک فراهم کند. برای ارائه خدمات قابل اعتماد به مشتریان، کارشناسان سِرویک در ارائه این خدمت، قدم به قدم با مشتریان همراه می شوند. 

 

قیمت خدمات پرستاری از کودک 

هزینه و قیمت این خدمت از سِرویک در اپلیکیشن برآورد نمی شود. جهت اعتمادسازی حداکثری بعد از ارائه مشاوره های لازم به مشتریان عزیز و توافق مراقب و مشتری خدمت، قراردادی دوجانبه تنظیم و امضا خواهد شد. 

برای رفع دغدغه های مشتریان، خدمات به صورت آزمایشی به مدت سه روز آغاز می شود. در صورت توافق طرفین، قرارداد با مدت زمان مشخص تنظیم می شود. همچنین، در صورت نیاز، روزهای آزمایشی قابل تمدید است تا اطمینان و اعتماد کافی مشتری برآورده شود. 

پشتیبانی سِرویک هر روز با مشتری تماس می گیرد تا رضایت مشتری ارزیابی شود. در صورت عدم عقد قرارداد، صرفاً هزینه روزهای آزمایشی با مشتری تسویه خواهد شد.

 

 

جزئیات خدمات پرستاری از کودک

خدمات نگهداری و پرستاری از کودک توسط نیروی خانم ارائه می شود. در نهایت با توجه به نیازهای مشتری، پرستار باتجربه و متعهدی از سوی سِرویک انتخاب می شود.

بعد از ثبت سفارش، مشاوران ما برای هماهنگی لازم و همچنین برآورد قیمت، با شما (مشتری) تماس می گیرند. جهت اعتمادسازی حداکثری بعد از ارائه مشاوره های لازم به مشتریان عزیز و توافق پرستار و مشتری خدمت، قراردادی دوجانبه تنظیم و امضا خواهد شد. 

برای رفع دغدغه های مشتریان، پرستار به صورت آزمایشی به مدت سه روز در خدمت شما خواهد بود. در صورت توافق طرفین، قرارداد با مدت زمان مشخص تنظیم می شود. 

همچنین، در صورت نیاز، روزهای آزمایشی قابل تمدید است تا اطمینان و اعتماد کافی تأمین شود. در صورت عدم عقد قرارداد صرفاً هزینه روزهای آزمایشی با مشتری تسویه خواهد شد.

برای جلب رضایت مشتری و افزایش کیفیت خدمات رسانی، پشتیبانی سِرویک از آغاز تا پایان قرارداد در کنار و همراه شماست.

قراردادهای نگهداری از کودک به صورت کلی یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه است. اما به صورت موردی هم می توانید از خدمات نگهداری از کودک سِرویک استفاده کنید. 

قرارداد یک ماهه معمولاً برای نگهداری از نوزادان تازه متولد شده و زنان باردار، به ویژه ماه آخر بارداری، تنظیم می شود.

در صورتی که مشتری تمایل دارد به صورت موردی از خدمات نگهداری کودک استفاده کند، هزینه به صورت روزمزدی محاسبه می شود.

 

جزئیات ثبت سفارش 

  • برای افزایش کیفیت خدمت رسانی توصیه می شود سؤالاتی را که در حین ثبت سفارش مطرح می شود، با دقت مطالعه کرده و پاسخ دهید.
  • پرستار کودک معمولاً در بازه سنی 35 تا 45 هستند.
  • در صورت داشتن کد تخفیف، قبل از ثبت سفارش کد تخفیف خود را ثبت کنید.

مشتری گرامی، سِرویک تمام ملاحظات خدمات نگهداری از کودک را در نظر گرفته و تلاش می کند خدماتی مطمئن و قابل اعتماد ارائه دهد. از این رو، در جلب رضایت شما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. امیدواریم با ثبت سفارش خدمات نگهداری و پرستاری از کودک، تجربه لذت بخش و خوشایندی برای شما ثبت کنیم.