خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل تهران

اگر شاغل و ساکن تهران هستید، همچنین زمان زیادی برای انجام کار های خانه ندارید، استفاده از خدمات نظافت منزل تهران را در نظر بگیرید. با استفاده از این خدمات به صورت منظم و مداوم، می توانید خانه ای پاکیزه و زیبا و منظم داشته باشید. در این صورت، دیگر نگران ورود مهمان های سر زده نخواهید بود و با خیالی آسوده می توانید به کارهای شخصی و یا شغلی تان رسیدگی کنید. دریافت خدمات منظم برای نظافت منزل تهران ، می تواند بسیار به صرفه باشد و مزایای بی نهایتی را در اختیار شما قرار دهد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره خواهیم کرد.

 مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل تهران

نظافت منزل تهران

مطمئن باشید هزینه ای که صرف نظافت منزل در تهران می کنید، به آسودگی خیالتان می ارزد. همچنین دیده شده است که برخی از افراد، استخدام نظافتچی منزل را امری بیهوده می پندارند و یا از انجام این کار احساس بدی پیدا می کنند؛ اما لازم به ذکر است که آن ها به مزایایی که در کنار یک خانه پاکیزه و مرتب دریافت می کنند، توجه کافی ندارند‌.

  • کاهش بیماری و آلرژی: اگر یک ‌کارگر خوب برای نظافت منزل تهران خود استفاده کنید و این کار را به طور منظم انجام دهید، می توان گفت که نقش موثری در از بین رفتن گرد و خاک هایی که بر روی وسایل می نشینند، ایفا خواهید کرد. همچنین پاکیزگی منزل، به کاهش ویروس و باکتری ها نیز کمک ویژه ای می کند تا در نهایت از آلرژی و بیماری های مختلف جلوگیری کند. این ویژگی در این روز ها که تعداد زیادی از مردم درگیر بیماری های ویروسی هستند، بسیار قابل توجه است.
  • وقت آزاد بیش تر: از آن جایی که خانم های امروزی بسیار مستقل هستند و کارهای بسیار زیادی در کنار رسیدگی به منزل خود دارند، می توانند از یک کارگر خوب برای نظافت منزل خود استفاده کنند تا وقت آزاد بیش تری داشته باشند و به کارهای مهم و ضروری تر خود نیز رسیدگی کنند.
  • خانواده ای شاد: داشتن منزلی منظم و تمیز، یکی از شرط های اساسی شاد بودن خانواده است. اگر می خواهید فرزندانتان در فضایی شاد و آرام زندگی کنند و همچنین منظم بودن را بیاموزند، لازم است، نظافت منزل تهران را جدی بگیرید و آن را به طور منظم انجام دهید و با این کار به رشد و پرورش فرزندان خود کمک کنید.
  • خیالی آسوده: داشتن آرامش یکی از اصلی ترین شرایط برای رسیدگی به کارهای پر اهمیت است؛ اما این امر ممکن نیست؛ مگر آن که خیالتان بابت نظافت خانه خود آسوده باشد و با آرامش کامل به کارهای مهم رسیدگی کنید. خانم های شاغل، این مزیت را با تمام وجود درک خواهند کرد.

چرا باید به خدمات ما اعتماد کنید

نظافت منزل تهران

اگر در استفاده از خدمات نظافت منزل شک دارید، لازم است که دلایل زیر را با دقت کامل مطالعه کنید تا با خیالی آسوده از خدمات ما بهره مند شوید.

  • تجربه: در ابتدا لازم است به تجربه بالای نیروهای خود اشاره کنیم؛ زیرا تجربه بالای آن ها می تواند عملکرد بهتر و با سرعت بالاتری را در اختیار شما قرار دهد تا کاری با کیفیت بالا را در حداقل زمان، دریافت کنید و در عین حال، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.
  • فناوری های پیشرفته: از آن جایی که تکنولوژی، روز به روز و با سرعت باور نکردنی ای در حال پیشرفت است، اگر از آن ها بهره نبریم، در حقیقت شکست خورده ایم. اما اگر با استفاده از وسایلی با تکنولوژی های پیشرفته به نظافت بپردازیم، می تواند کیفیت کار را افزایش دهد و سرعت عمل را بالا ببرد. از آن جایی که اغلب لوازم مورد نیاز ما از تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار هستند و نحوه کار با آن ها به کارکنان، آموزش داده شده است، هیچ نگرانی ای نخواهید داشت.
  • محصولات تخصصی: اگر هدف شما از پیدا کردن شرکت نظافتی خوب در تهران ، تنها مرتبط با نظافت منزل خود است، کار بسیار ساده ای را در پیش داریم؛ اما‌ اگر در خواستتان انجام کارهای عمقی و تخصصی تر است، لازم است به محصولات مورد نیاز آن نیز توجه کنید. کارکنان با تجربه ما، با استفاده از محصولات بسیار تخصصی و کار آمد، انواع خدمات را به شما عرضه می کنند تا با استفاده از آن ها کیفیت نظافت و سایر کار های خواسته شده بالاتر رود.
  • کارکنانی آموزش دیده: از آن جایی که شرکت خدمات رسانی ما، به نیروهای مجرب و کارآمد احتیاج دارد، آموزش آن ها را در وهله اول قرار می دهد. نیروهای آموزش دیده می توانند عملکردی بهتر را جهت نظافت منزل در تهران ، نشان دهند تا رضایت مشتریان را برای باری دیگر، جلب کنند و کارنامه خود را درخشان تر سازند.

نظافت منزل تهران

  • قابل اعتماد: هنگامی که درخواست خدمات برای نظافت منزل تهران می کنید، لازم است در وهله اول به نیروهای ما اعتماد داشته باشید. اطمینان داشته باشید که در زمان ذکر شده، کارگری با تجربه برای شما ارسال خواهیم کرد. همچنین این افراد در خصوصی ترین مکان های خانه شما رفت و آمد دارند، از آن جایی که شما با شرکت نظافتی کار می کنید، می تواند خیالتان از همه جهات آسوده باشد و به نیروی های ما اعتماد کنید.
  • دسترسی آسان: هر زمان که بخواهید می توانید از خدمات ما استفاده کنید. مهم نیست چه ساعتی از روز و یا چه روزی از هفته به یک شرکت نظافتی در تهران احتیاج دارید، حتی در تعطیلات نیز می توانید از خدمات با کیفیت ما بهره مند شوید.

نظافت منزل تهران

  • انعطاف پذیری بالا در تعیین زمان: دفتر زمان بندی خود را باز کنید و یک برنامه دقیق برای نظافت منزل خود بچینید. یکی از دلایلی که باید شرکت ما را برای کارهای نظافتی خود انتخاب کنید، این است که به راحتی با شما راه می آید و با توجه به برنامه ریزی شما پیش خواهد رفت تا مشکلی در انجام تمام کارهایتان پیدا نکنید.
  • رضایت مشتریان: با افتخار می توانیم ذکر کنیم که در میان لیست شرکت های خدماتی نظافتی تهران، رضایت مشتریان برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. با یک پرس و جوی ساده می توانید از رضایت آن ها مطلع شوید و کار خود را به نظافتچی های مجرب ما بسپارید.

نظافت منزل تهران

انواع مختلف خدمات با توجه به تعداد دفعات ارائه

هنگامی که می خواهید از خدمات نظافت منزل تهران استفاده کنید، می توانید از میان انواع مختلف، با توجه به تعداد دفعات ارائه شده انتخاب کنید. با این کار برنامه ای دقیق از کارهایتان به ما ارائه خواهید کرد تا نیرویی مناسب را برایتان در نظر بگیریم.

  • خدمات مرتب و مداوم: گاهی اوقات چند روز در هفته به خدمات نظافتی احتیاج دارید، در این صورت می توانید انواع مکرر آن را انتخاب کنید و به صورت روزانه از آن استفاده کنید. از مزایای خدمات مداوم، می توان به مرتب بودن دائمی منزل شما اشاره کرد. همچنین اگر بیمار در خانه دارید، می توانید با استفاده از این خدمات، مقدار انتشار ویروس را به طور روزانه کاهش دهید و سلامتی را برای باقی اعضای خانواده به ارمغان بیاورید. علاوه بر مطالب بالا، اگر خانه شما به طور مداوم تمیز شود، گرد و خاک ها بر روی یکدیگر تلنبار نمی شود و دفعات بعد، نظافت آن ساده تر می شود.
  • خدمات هفتگی: گاهی اوقات، خدماتی که برای منزل خود می خواهید، بسیار محدود است و احتیاجی به نظافت روزانه ندارد. از آن جایی که نیروهای خدماتی از لوازم مخصوص استفاده می کنند، به راحتی در مکان های باریک وارد می شوند و موجب از بین رفتن الودگی ها خواهند شد؛ در نتیجه استفاده از نظافتچی های ماهر به علاوه دستگاه های ماهر به مدت هفته ای یک بار، می تواند به زیبایی، شادابی و مرتب بودن تمامی درزهای خانه شما کمک کند.
  • خدمات ماهیانه: گاهی اوقات برای انجام برخی از کارهای سخت به نیروهای خدماتی احتیاج دارید، به عنوان مثال، قصد تمیز کردن شیشه های پنجره منزل خود را دارید؛ اما برایتان کاری دشوار است و تجهیزات مناسب را نیز در اختیار ندارید، در این صورت می توانید از نظافت منزل استفاده کنید و به صورت ماهیانه، برای انجام برخی از کارهای دشوار از آن ها کمک بگیرید.
  • خدمات سالیانه: این نوع از خدمات نظافت، اغلب برای مهمانی های سالیانه مانند جشن تولد، عروسی یا جشن سال نو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ممکن است برای نظافت های سالیانه، مانند خانه تکانی نزدیک عید نیز گزینه ای مناسب باشد.

لوازم نظافت منزل

نظافت منزل تهران

تمیز کردن خانه به صورت مرتب و انجام این کار تکراری به طور مداوم، می تواند بسیار طاقت فرسا باشد مخصوصا اگر خانه شما مملو از وسایل کوچک و شکستنی باشد و شما اطلاعات دقیقی از طریق نظافت منازل نداشته باشید. در این صورت لازم است در ابتدا فهرستی از بهترین و کارآمدترین لوازم نظافت منزل را برای خود تهیه و سپس با توجه به آن لیست، به تهیه آن ها بپردازید تا اولین قدم را محکم بردارید. همچنین لازم به ذکر است که اگر از خدمات نظافت منزل تهران استفاده کنید، تمامی وسایل توسط شرکت عرضه می شوند و نیازی به هزینه جداگانه نخواهید داشت. در ادامه مطلب قصد داریم چند مورد از پرکاربردترین لوازم نظافت منزل را برایتان معرفی کنیم.

  • دستمال های فایبرگلس: پراستفاده ترین دستمال ها در سراسر جهان، نمونه های کاغذی هستند که در اولین موج های کرونا نیز کمیاب شده بودند؛ اما لازم به ذکر است که این نوع دستمال ها کمی خشن هستند و ممکن است به وسایل حساس شما آسیب جدی برسانند. در نتیجه با استفاده از دستمال های فایبرگلس که بسیار نرم هستند، می توانید بدون آسیب رساندن به لوازم حساس منزل یا بدون ایجاد خراش بر روی لوازم شیشه ای، آن ها را به طرز صحیحی تمیز کنیم و خانه ای منظم داشته باشید. لازم به ذکر است که این دستمال ها به جای پنبه از پلی استر ساخته شده اند که از ایجاد پرز بر روی لوازم شما جلوگیری می کند و همچنین کیفیت نظافت منزل شما را به طور چشم گیری افزایش خواهد داد.
  • طی: طبق گفته متخصصان، برای جلوگیری از پخش شدن آلودگی های موجود بر روی زمین، لازم است حداقل هفته ای یک بار، کف خانه خود را طی بکشید. همچنین اگر کف منزلتان چوبی است، لازم است دو بار در هفته طی کشیده شود تا علاوه بر از بین بردن آلودگی ها به زیبایی و دوام آن ها نیز کمک کنید. هنگام انتخاب طی، دقت کنید که سطلی مناسب برای شست و شوی آن وجود داشته باشد و همچنین شامل قسمتی برای گرفتن آب طی نیز باشد تا آسیبی به کفپوش هایتان نرسد و تنها رطوبتی ملایم، آلودگی ها را از روی آن ها پاک کند.
  • جارو برقی: اگر از حیوان خانگی در منزل خود نگه داری می کنید، صد در صد شاهد ریزش موهای آن ها خواهید بود. در این صورت جارو کشیدن مداوم منزل، می تواند از بروز آلرژی در کودکان و همچنین کثیفی منزلتان جلوگیری کند. در ادامه بررسی نظافت منزل تهران، لازم به ذکر است، خانواده هایی که کودکان خردسال دارند، لازم است خانه خود را چند روز یک بار جارو بکشند؛ زیرا کودکان درک صحیحی از آلودگی ندارند و ممکن است به راحتی بیمار شوند. پیشنهاد ما انتخاب یک جاروی سبک است تا به راحتی حمل شود و تمام درزهای خانه را تمیز کند. همچنین یک سیم بلند نیز می تواند در حمل آن به مکان های مختلف خانه کمک ویژه ای کند.
  • محصولات پاک کننده مناسب: یکی از لوازمی که در نظافت منزل تهران، بسیار ضروری است، محصولاتی با قدرت پاک کنندگی مناسب است. اگر محصولات مناسبی انتخاب نکنید، حتی با داشتن بهترین ابزارآلات نیز نمی توانید کیفیت کار خود را افزایش دهید و با مشکلاتی از جمله باقی ماندن رد آن ها یا لک شدن سطوح منزل خود رو به رو خواهید شد.

دلایل استفاده از شرکت خدماتی کار در منزل

  • از بین بردن رایحه های نامطبوع: هنگامی که اسم نظافت می آید همه مردم تنها به آلودگی های قابل مشاهده فکر می کنند، در صورتی که اگر از خانه شما، رایحه های نامطبوعی احساس می شود و شما دلیل آن را نمی دانید، می توانید از خدمات ویژه نظافت منزل تهران برای از بین بردن آن استفاده کنید تا فضا را با مواد با کیفیت تازه و مطبوع سازند.
  • احیای وسایل منزل: بسیاری از سطوح وجود دارند که به دلیل تمیز نبودن و وجود رسوب، گرد و خاک بر روی آن ها، بسیار کهنه و قدیمی دیده می شوند. با استفاده از خدمات نظافت منزل تهران و کادر مجربی که در اختیارتان قرار می دهد، می توانید زندگی تازه ای به وسایل و سطوح مختلف منزل خود ببخشید و آن ها را مانند روز اول درخشان کنید.
  • از بین بردن رسوب: تا به حال دقت کرده اید که بعد از گذشت مدت کوتاهی، شیر آب منزل شما مشکل پیدا می کند؟ تا به حال به کم شدن فشار آب بعد از مدت کوتاهی توجه کرده اید؟ در این شرایط اغلب مردم، شیرهای آب را تعویض می کنند تا مشکل اصلی حل شود؛ اما امروزه این کار اصلا مناسب نیست؛ زیرا قیمت شیر آب بسیار بالا است و تعویض آن اصلا کاری مقرون به صرفه نیست. پیشنهاد ما استفاده از کارگر روزانه منزل تهران است؛ زیرا این پرسنل مجرب، با استفاده از ابزارآلات مخصوص خود به سادگی رسوب شیر ها را از بین می برند تا مشکل فشار کم آب حل شود.
  • برگزاری مهمانی: هنگامی که شما میزبان یک مراسم هستید، هر چقدر هم که مراسم مختصر برگزار شود، باز هم زمان زیادی را برای پذیرایی، درست کردن غذا و سرگرمی مهمان ها صرف خواهید کرد. در این شرایط از انجام اغلب کارهای شخصی، مانند انتخاب لباس مناسب و آماده شدن، عقب خواهید ماند، اما اگر از خدمات نظافت منزل تهران بهره ببرید، به سادگی می توانید به کارهای شخصی خود برسید و خیالتان بابت مراسمی که در پیش دارید نیز آسوده شود.
  • انجام نظافت عمقی: گاهی اوقات احساس می کنید که منزل شما به یک نظافت عمقی و با دقت بالا نیاز دارد. همچنین ممکن است احساس کنید که برای تمیز کردن گوشه ها و درزهای منزل، به کمک احتیاج دارید و خودتان از پس آن بر نخواهید آمد. در این وضعیت می توانید از کادر مجرب شرکت های خدماتی کمک بگیرید تا تمام درزها، گوشه و کنارها تمیز شوند. همچنین یکی از گزینه هایی که خانم های عزیز در اختیار دارند، انتخاب کارگر خانم برای نظافت منزل تهران است. این ویژگی یک مزیت اساسی برای خانم ها است؛ زیرا بسیاری از آن ها با نظافتچی هم جنس خودشان، احساس راحتی بیش تری دارند و همچنین به کار یک خانم اعتماد بیش تری می کنند؛ زیرا همانطور که همه در جریان هستند، خانم ها کارها را با جرئیات بیش تری انجام می دهند و دقت بالا تری نسبت به آقایان کلی نگر دارند.

 مکان هایی که تمیز کردن آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است

نظافت منزل تهران

برخی از قسمت های خانه ها به نظافت اساسی احتیاج دارند که تمیز کردن آن ها تنها از دست شرکت خدماتی کار در منزل بر خواهد آمد. در ادامه مطلب می خواهیم نگاهی به این مناطق مهم بیندازیم.

  • آشپزخانه: آشپزخانه ها خطرناک ترین قسمت خانه هستند؛ (مخصوصا اگر فرزند خردسال دارید) زیرا شامل تعداد بالایی لوازم برقی، شکستنی، داغ و برنده می شوند. اگر خودتان بخواهید به طور عمقی آن را تمیز ‌کنید، ممکن است برایتان خطرناک باشد و یا اگر کودک خردسال دارید، ممکن است در حین نظافت آشپزخانه، وارد شود و اتفاق ناگواری برایش بیفتد. اگر به نیروهای مجرب خدمات نظافت منزل، اعتماد کنید، می توانید آشپزخانه ای پاکیزه داشته باشید. به طوری که بعد از اتمام نظافت، تشخیص آن برایتان دشوار باشد. در نظافت آشپزخانه تمرکز بر روی کار های زیر است:
  • نظافت تمام سطوح در دسترس که احتمال لمس آن ها بسیار زیاد است مانند سطح گاز، یخچال و کابینت ها
  • تمیز کردن کف آشپزخانه
  • در صورت درخواست، شست و شوی ظروف کثیف، مرتب کردن داخل گاز، یخچال، فریزر و کابینت ها نیز انجام می شود.
  • اتاق خواب: نظافت اتاق خواب از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا شما در آن جا استراحت می کنید و آرامش می گیرید. اگر نظافت اتاق خواب ها به درستی انجام نشود، ممکن است کیفیت خواب و استراحت شما کاهش یابد و بر روی اخلاق و رفتارتان در طول روز تاثیر منفی بگذارد. همچنین اتاق خواب ها شامل وسایلی هستند که تمیز کردن آن ها دشوار است و به تخصص بالا نیاز دارد. به عنوان مثال آباژورها، قاب عکس ها و گاهی اوقات نیز پنکه های سقفی. ممکن است به وسایل خاصی برای نظافت آن ها احتیاج داشته باشید تا آسیبی به خود و وسایل مورد نظر خود نرسانید. در نظافت اتاق خواب، تمرکز بر روی کارهای زیر است:
  • گرد گیری تمامی سطوح قابل مشاهده و غیر قابل مشاهده
  • نظافت تک تک شیشه ها و آینه ها
  • جمع آوری انواع زباله ها و انتقال آن ها به مرکز بازیافت
  • نظافت کف اتاق به طور کامل و با استفاده از مواد شوینده پر قدرت
  • حمام و دستشویی: حمام ها بسیار مرطوب هستند، به طوری که می توانند منشا اغلب میکروب ها و ویروس ها در خانه باشند. برای از بین بردن میکروب های احتمالی و کاهش بیماری های خطرناک و ویروسی، لازم است حمام ها را به درستی ضد عفونی کنید؛ اما این کار به مهارت زیادی احتیاج دارد تا به درستی صورت بگیرد و همچنین در حین ضد عفونی، آسیبی به سلامتی خود نرسانید. به همین دلیل است که استفاده از خدمات نظافت منزل تهران، برای ضد عفونی و تمیز کردن حمام به شدت توصیه می شود. همچنین سرویس های بهداشتی، یکی از منابع انتقال بیماری هستند که با شست و شوی آن ها می توانید از انتقال ویروس های خطرناک جلوگیری کنید. در نظافت حمام و دستشویی، تمرکز بر روی کارهای زیر است:
  • ضد عفونی سنگ توالت، شیر آب، کلید برق، سینک ها، دوش و وان
  • گردگیری دقیق وسایل شیشه ای و آینه های موجود
  • رسوب زدایی شیرهای آب برای تقویت فشار آب
  • جمع آوری زباله ها و خارج کردن آن ها از خانه

نظافت منزل تهران

  • نشیمن: هنگامی که مهمانی وارد خانه شما می شود، اولین جایی که مشاهده می کند، اتاق نشیمن است؛ بنابراین لازم است این قسمت از منزل خود را همیشه تمیز و مرتب نگه دارید تا در مقابل مهمان ها شرم زده نشوید.
  • سالن غذا خوری: فضایی که برای صرف غذا انتخاب می کنید، باید پاکیزه باشد، زیرا هنگام غذا خوردن، هیچ محافظی بر روی دهان و دماغ خود نخواهید داشت و همین موضوع احتمال ورود میکروب به داخل بدن شما را افزایش خواهد داد.
  • اتاق بازی کودکان: اغلب کودکان درک درستی از نظافت ندارند و به‌ همه چیز دست می زنند، حتی اگر کودک شما بسیار کوچک است، احتمال این که وسایل را در دهان خود بگذارد نیز بسیار بالاست. در این شرایط لازم است محل بازی آن ها را بسیار تمیز و پاکیزه نگه دارید تا از شروع و گسترش بیماری های ناشی از میکروب و ویروس ها جلوگیری کنید. مطمئن باشید هزینه ای که برای استخدام یک کارگر خوب برای منزل و اتاق کودکتان صرف می کنید، بسیار به صرفه تر از ساده ترین دارو هایی است که برای بیماری های ویروسی خریداری می کنید. به همین دلیل است که نباید در نظافت منطقه ای که کودکان در آن بیش ترین رفت و آمد را دارند، کوتاهی کنید.
  • کف منزل: اگر آلودگی بر روی کف خانه شما وجود داشته باشد و به موقع تمیز نشود، خیلی زود به وسیله کسانی که بر روی زمین قدم می زنند، به مکان های دیگر منتقل خواهد شد. کف منزل شما، یکی از مکان هایی است که منجر به گسترش آلودگی ها می شود و در نهایت تمام منزل را آلوده خواهد کرد. اگر از خدمات نظافت منزل تهران استفاده کنید، متوجه تمیزی آشکار کف منزل خود خواهید شد؛ زیرا آن ها با استفاده از به روز ترین و با کیفیت ترین، محصولات به نظافت پرداخته، همچنین لازم به ذکر است که در عین حال، هیچ آسیبی به وسایل شما نیز وارد نخواهند کرد.

خدماتی که شرکت های نظافتی در اختیار شما قرار می دهند

نظافت منزل تهران

    • جارو برقی: ممکن است ادعا کنید که به طور روزانه جارو برقی می کشید و نیازی به استفاده از خدمات اضافی برای انجام این کار ندارید؛ اما لازم به ذکر است که جاروهای خانگی از قدرت بسیار پایینی برخوردار هستند و توانایی از بین بردن عمقی پرزها و آلودگی های داخل الیاف فرش را ندارند.
    • گرد گیری: هنگامی که اسم گرد گیری کردن را می شنوید، ممکن است تنها به یاد غبار بر روی میزها و سایر سطح صاف بیفتید؛ اما گردگیری عمقی، گردگیری تمام وسایل موجود در خانه شما است، از آباژور ها گرفته تا پنکه های سقفی را لازم است گرد گیری کنید تا غبار ها به مکان های دیگر منتقل نشوند و خانه ای تمیز داشته باشید. با استفاده از خدماتی که این شرکت ها برای نظافت منزل تهران در اختیار شما قرار خواهند داد، لازم به ذکر است که تمام جزئیات منزل شما گردگیری خواهد شد. به طوری که کوچک ترین اثری از غبار های مزاحم در خانه خود پیدا نخواهید کرد.
    • ضد عفونی: با گسترش بیماری های ویروسی، ضد عفونی برخی از سطوح جزء کار های ضروری و پر اهمیت است. اگر به سلامتی خود و عزیزانتان اهمیت می دهید، ضد عفونی منزل را بسیار جدی بگیرید تا از شیوع و گسترش بیماری های ویروسی جلوگیری کنید. از آن جایی که برای انجام این کار، به مواد ضد عفونی قوی احتیاج دارید، پیشنهاد ما این است که اگر مهارت کافی ندارید، جان خود را به خطر نیاندازید و از نظافتچی منزل برای انجام آن کمک بگیرید.

هزینه نظافت منزل در سال 1401

برای محاسبه دقیق هزینه نظافت منزل در سال 1400، لازم است موارد بسیار زیادی، از جمله وجود حیوانات خانگی و متراژ خانه و… را در نظر بگیرید؛ اما لازم به ذکر است که قبل از ارسال نیروی خدماتی، سوالات مرتبط از شما پرسیده خواهد شد و هزینه را به طور دقیق به اطلاعتان خواهیم رساند تا در صورت رضایت، یک نیروی مجرب و حرفه ای را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین برای انجام نظافت منزل، لازم است قبل از ورود نظافتچی هزینه مربوطه را محاسبه کنید تا بعد از اتمام کار در عمل انجام شده قرار نگیرید و با مشکلی ناخواسته رو به رو نشوید.

عوامل موثر در هزینه نیروهای خدماتی

نظافت منزل تهران

    • شرایط منزل یا مکان مورد نظر شما: شرایط منزل شما بر روی هزینه آن بسیار تاثیر دارد. منظور از شرایط، میزان و مقدار آلودگی منزل شما است. اگر خانه ای کثیف و نامنظم داشته باشید که کار بیش تری بخواهد، لازم است هزینه بیش تری نیز پرداخت کنید و یا برعکس، اگر منزل شما به نظافتی مختصر احتیاج داشته باشد، هزینه آن کاهش می یابد.
    • متراژ محل مورد نظر: نظافتچی های حرفه ای ما می توانند اغلب فضاها را به سادگی تمیز کنند و آلودگی های موجود را از بین ببرند؛ اما اگر فضای مورد نظر شما بزرگ باشد، به نیروی خدماتی و وسایل نظافت بیش تری احتیاج دارد. در نتیجه هزینه بیش تری را در بر خواهد داشت.
    • لوازم مورد نیاز: از آن جایی که نیروهای حرفه ای ما از پس انجام هر کاری برخواهند آمد، ممکن است برای انجام کاری سخت که به ابزارآلات خاصی احتیاج دارد، آن ها را استخدام کنید. در این شرایط هزینه ابزارآلات خاص که حملشان دشوار است را خودتان باید بپردازید.
    • نوع و مقدار خدمات: همان طور که در مطالب بالا ذکر کردیم، انواع مختلف خدمات را در اختیار شما قرار خواهیم داد. به عنوان مثال خدمات هفتگی و ماهیانه و… هر چقدر تعداد جلسات خدمات رسانی بیش تر باشد، مشخص است که هزینه پرداختی شما نیز با توجه به تعداد ذکر شده افزایش خواهد یافت.
    • حیوان خانگی: اگر حیوان خانگی در منزل خود دارید، اغلب شاهد آلودگی های بیش تری خواهید بود. مخصوصا پرزهایی که از بدن آن ها بر روی مکان های مختلف می ریزد، به نظافت عمقی احتیاج دارد و هزینه پرداختی را افزایش خواهد داد.

انواع خدمات نظافتی

نظافت منزل تهران

    • نظافت عمقی و با جزئیات: یکی از خدماتی که می توانید از آن برای نظافت منزل تهران بهره ببرید، نظافت با جزئیات یا عمقی است؛ زیرا شما هر چقدر هم سطوح را تمیز کنید، اگر به صورت عمقی انجام نشود، باز هم آلودگی ها به سطوح می رسد و موجب کثیف شدن خانه شما خواهد شد. در ادامه مطلب چند مورد از خدمات را در اختیارتان خواهیم گذشت تا با نحوه کار ما بیش تر آشنا شوید. در نظافت جزئی به پاک کردن موارد زیر می پردازیم.
  • پنکه های سقفی
  • لوستر ها و انواع مختلف چراغ ها، از جمله آباژورها
  • دریچه های هوا که معمولا گرد و غبارهای زیادی را بر رویشان ‌مشاهده خواهید کرد.
  • جارو برقی عمقی فرش ها و موکت ها
  • تمیز کردن کامل مبل ها و پرده ها، بدون رساندن کوچک ترین آسیبی به پارچه یا روکش موجود بر روی آن ها
  • سینک های مختلف، شیر آب و حتی رسوب زدایی دوش حمام
  • غبار زدایی آینه ها، قاب عکس ها و سطوح شیشه ای دیگر
  • نظافت فضاهای داخلی و خارجی سرویس بهداشتی و…

موارد بالا تنها تعداد محدودی از خدماتی بود که در نظافت دقیق و عمقی خود در اختیار شما قرار خواهیم داد. پیش از شروع کار در رابطه با مکان های مورد نظر شما به طور دقیق گفت و گو خواهد شد.

  • نظافت مخصوص دوران تعطیلات: هنگامی که به فصل تعطیلات نزدیک می شویم، مخصوصا تعطیلات عید که برای ما ایرانی ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لازم است خانه را برای ورود مهمان ها آماده نگه داریم. همچنین تعطیلات، زمان کار کردن خودتان نیست؛ بلکه زمانی عالی برای استراحت و تجدید نیروی خود برای فرصت های شغلی پس از تعطیلات است. در این شرایط استخدام یک نظافتچی با مهارت می تواند کمک بزرگی به شما کند. در این نوع از خدمات ارائه شده، قصد داریم نظافت خانه شما را برای ورود مهمان ها انجام دهیم و فضا را به مکانی دلپذیر برای خنده، شادی و استراحت مهمان هایتان در دوران تعطیلات تبدیل کنیم.
  • نظافت مداوم: اگر نظافت خانه خود را به طور مدام انجام دهید، احتمال کثیف شدن آن را به حداقل می رسانید. حداقل هفته ای یک بار نظافت، می تواند موثر واقع شود. شما می توانید با خیالی آسوده به کارهای خود رسیدگی کنید و منزلتان به طور مرتب، توسط نیروهای با تجربه ما نظافت شود. با استفاده از این خدمات، هیچ گاه نگران مهمان های سر زده نخواهید بود و بار بسیار سنگین نظافت مداوم خانه از روی دوشتان برداشته خواهد شد تا با خیالی آسوده به کارهای مهم تری رسیدگی کنید.
  • سازمان دهی: گاهی اوقات در کنار کار نظافت منزل در تهران، به سازماندهی لوازم نامرتب نیز احتیاج خواهید داشت. در این صورت بهتر است از خدمات سازمان دهی ما بهره ببرید و فضایی مرتب را در اختیار داشته باشید. مزایای استفاده از این سرویس، به شرح زیر است:
  • قبل از سازمان دهی لوازم خانه، آن ها را به طور کامل تمیز خواهیم کرد.
  • وسایل قدیمی که دیگر به آن ها احتیاجی ندارید به طور موثر جدا خواهد شد تا فضایی خلوت تر، با وسایلی جدیدتر در اختیار داشته باشید.
  • از آن جایی که این روزها چیدمان مینیمال از جذابیت بالایی برخوردار است، می توانید دکوراسیون منزل را علاوه بر سازمان دهی ‌انواع وسایل، در اختیار ما بگذارید تا فضایی دلنشین و زیبا را در اختیار داشته باشید.

همچنین مرتب کردن کمد ها، کابینت ها، کشوهای منزل و اتاق های مختلف را نیز به ما بسپارید تا با مشکلی جدی رو به رو نشوید.

نظافت منزل تهران

  • اثاث کشی: جا به جایی به خانه جدید می تواند به شدت استرس زا باشد. با استفاده از خدمات ما استرس نظافت خانه جدید را از لیست نگرانی هایتان حذف کنید. می توانید با خیال راحت نظافت منزل تهران خود را به ما بسپارید و خیالتان بابت تمیز شدن تمامی گوشه و کنار خانه خود آسوده باشد. همچنین اگر صاحب خانه هستید و می خواهید خانه خود را به افراد جدیدی اجاره دهید، می توانید از این خدمات برای ایجاد نمایی زیباتر از خانه خود استفاده کنید تا خانه شما زودتر از سابق نظر مشتریان را به خود جلب کند و با قیمتی بهتر به فروش برود یا اجاره شود.
  • نظافت مکان های خاص با توجه به درخواست مشتری: این نمونه با توجه به درخواست مشتریان صورت می گیرد و نیروهای نظافتی هر مکانی که آن ها درخواست کنند را به بهترین نحو تمیز می کنند. چند نمونه از خدمات این نوع نظافت را در ادامه برایتان ذکر خواهیم کرد:
  • تمیز کردن لوازم خطرناک آشپزخانه
  • نظافت کمد ها، کشوها و تک تک کابینت ها
  • نظافت مخصوص سالمندان
  • نظافت ملک های شما پس از ساخت و ساز یا انواع بازسازی
  • نظافت منزل فوری تهران را نیز می توانید به ما بسپارید؛ زیرا در کم تر از چند ساعت، نیرویی با تجربه را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
  • در آخر، لازم به ذکر است که این نوع نظافت، طبق درخواست شما صورت می گیرد و هر مکانی که شما بخواهید تمیز خواهد شد.

نظافت سبز

از آن جایی که شرکت ما تنها به فکر نظافت خانه ها نیست؛ بلکه به فکر سلامت مردم، حیوانات خانگی آن ها و از همه مهم تر سیاره عزیزمان نیز است، سعی دارد تا خدماتی با نام نظافت سبز ارائه دهد تا با استفاده از محصولاتی که کم ترین آسیب را به محیط زیست و سلامتی مردم می زند، خانه شما را به یک محل امن برای تان تبدیل کنید. مزایای استفاده از این روش به شرح زیر است:

  • اگر از بیماری های تنفسی مانند آسم رنج می برید، بهترین گزینه انتخاب نظافت سبز است تا با این کار، به سلامتی خود کمک موثری کنید.
  • از آن جایی که محصولات نظافتی ما به محیط زیست آسیب نمی رسانند؛ در نتیجه در کاهش میزان انتشار کربن در طبیعت و آسیب رساندن به آن موثر هستند.
  • پلاستیک کم تری تولید می شود و بیش تر از مواد بازیافتی بهره می بریم تا به کره زمین کمک کرده باشیم.

 نظافت با درصد ضد عفونی بالا

نظافت منزل تهران

هنگام نظافت منزل تهران، لازم است از خدمات ضد عفونی کننده نیز استفاده کنید. با انتخاب این نوع نظافت، علاوه بر نظافت خانه تمرکز اصلی را بر روی ضد عفونی سطوح نیز خواهیم گذاشت. مخصوصا سطوحی که به طور مداوم لمس شده اند و احتمال وجود ویروس بر رویشان بسیار زیاد است. این نوع از نظافت را اغلب به کسانی که با بیماری های ویروسی دست و پنجه نرم کرده اند و حالا بهبود یافته اند توصیه می کنیم؛ زیرا انجام یک ضد عفونی قوی، قادر به از بین بردن تمامی ویروس ها خواهد بود و درصد انتشار آن به افراد دیگر را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. هنگام ضد عفونی، تمرکز اصلی ما بر روی سطوح زیر خواهد بود.

  • دستگیره های درب و پنجره
  • انواع نرده هایی که بر روی بالکن یا پنجره ها موجود است
  • کلیدهای برق
  • صندلی ها
  • شیرهای آب حمام و دستشویی و آشپزخانه

سوالات متدوالی که ممکن است پیش از درخواست نیروی نظافتی داشته باشید

کدام یک از نیرو های شرکت برای انجام کار شما ارسال خواهد شد؟

قبل از پاسخ به این سوال، لازم به ذکر است که تمام نیروهایی که در شرکت ما مشغول به کار هستند، با تجربه و کاربلدند؛ در نتیجه تفاوت چندانی در انتخاب آن ها وجود نخواهد داشت؛ اما اگر بخواهیم به طور کلی به سوال بالا برای نظافت منزل تهران، پاسخ دهیم، لازم به ذکر است که با توجه به تاریخ، ساعت و نوع خدماتی که شما انتخاب کرده اید، بهترین نیرو را برایتان ارسال خواهیم کرد.

همچنین لازم به ذکر است که اگر از عملکرد نیرویی رضایت کامل داشتید و می خواستید که برای کارهای بعدی خود نیز آن را انتخاب کنید، این امکان برای شما وجود دارد. قبل از ارسال نیروی خدماتی، پیامی حاوی اطلاعات کامل برایتان ارسال خواهد شد یا ممکن است تماسی حاوی اطلاعات مورد نیاز با شما گرفته شود.

ممکن است رزرو نیرو را کنسل کرد و یا به روز دیگری تغییر داد؟

اگر یک نیروی خدماتی کاربلد را برای نظافت منزل تهران رزرو کردید، به این معنا نیست که در هر شرایطی باید به آن زمان پایبند باشید؛ اما برای تغییر زمان لازم است حداقل ۲۴ ساعت قبل از روز و ساعت تعیین شده به شرکت نظافتی اطلاع دهید تا آن ها نیز با مشکلی مواجه نشوند و مشتریان دیگر را جایگزین شما کنند.

قیمت نظافت منزل تهران چگونه محاسبه می شود؟

این سوال را به طور کامل در مطالب بالا توضبح داده ایم؛ اما به طور کلی باید ذکر کرد که قیمت نظافت به متراژ خانه، نوع خدمات دریافتی و هزاران فاکتور پر اهمیت دیگر ارتباط مستقیم دارد. برای اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 آیا هزینه کردن برای دریافت خدمات نظافتی ارزش دارد؟

نظافت منزل تهران

شاغل هستید یا یک پدر و مادر پر مشغله اید، با استفاده از خدمات ما می توانید با خیالی آسوده به زندگی شخصی و کاری تان بپردازید.

آیا باید انعامی جداگانه برای کارکنان در نظر گرفته شود؟

در پاسخ به سوال بالا باید ذکر کنیم که اگر نیرویی کاربلد را برای نظافت منزل تهران در نظر گرفته اید، هیچ نیازی به انعام نیست. در واقع هیچ الزامی برای انعامی جداگانه برای کارکنان وجود ندارد؛ اما اگر از کار نیروی مورد نظر رضایت کامل داشتید و می خواستید که برای سری های بعدی نیز شما را انتخاب کند و با اشتیاق کار هایتان را انجام دهد، در نظر گرفتن مقداری انعام روش بسیار خوبی است.

آیا خدمات نظافت منزل، شامل شستن لباس و ظرف ها نیز می شود؟

نظافت منزل تهران

در صورتی که یکی از نیروهای ما را برای نظافت منزل تهران انتخاب کردید، باید قبل از حضور آن ذکر کنید که شستن ظرف ها و لباس ها را نیز جزء کارهایتان قرار دهد؛ زیرا این کارها اغلب به طور جداگانه انجام می شوند و باید قبل از دریافت خدمات، آن را ذکر کنید تا نیروی مورد نظر شما، وقت کافی را برای انجام این کارها در نظر بگیرد.

انجام کار نظافت چه مدت طول می کشد؟

اگر قصد دارید نیرویی حرفه ای را برای نظافت خانه تهران در نظر بگیرید؛ اما از مدت زمان آن اطلاع ندارید، لازم به ذکر است‌ که پاسخ به این سوال نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال اگر تعداد خدماتی که درخواست کرده اید، زیاد باشد، انجام آن ها زمان بیش تری می خواهد. همچنین اگر خانه شما متراژ بالایی داشته باشد و تعداد اتاق خواب ها، سرویس بهداشتی ها و وسایلتان زیاد باشد، باز هم زمان آن طولانی تر خواهد بود. اگر سوالات دیگر نیز ذهن شما را به خود درگیر کرده است و اطلاعات بیش تری می خواهید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و پاسخ تمام سوال های خود را دریافت کنید.

نظافت منزل تهران توسط سرویک

نظافت منزل تهران

اگر قصد دارید یک نیروی کار بلد را برای نظافت منزل تهران استخدام کنید، پیشنهاد ما داشتن یک قرار داد کامل است تا در میان کار به مشکلی برخورد نکنید. اگر همه چیز مکتوب ذکر شود، دیگر مسئله بیان نشده ای باقی نخواهد ماند و در طول کار، مشکلی بین شما و نیروی خدماتی یا شرکت های معتبر نظافت منزل به وجود نخواهد آمد.

مواردی که باید در قرارداد خود ذکر کنید به شرح زیر است:

  1. زمان و مقدار پرداختی به طور کامل ذکر شود.
  2. خدمات مختلفی که برای نظافت منزل تهران در نظر دارید را به طور دقیق ذکر کنید.
  3. اگر زمان مشخصی برای انجام خدمات در ذهنتان وجود دارد، جدول زمان بندی را به طور دقیق بنویسید.
  4. تجهیزات و محصولات مورد نیاز خود را نیز به طور کامل ثبت کنید.
  5. همچنین تمام شرط و شروط هایی که مد نظرتان است را به طور کامل بنویسید تا در هنگام کار با مشکل جدی مواجه نشوید؛ زیرا جنگ اول بهتر از صلح آخر است!

امیدواریم با مطالعه مطالب بالا، اطلاعات دقیقی در رابطه با نظافت منزل و محل کار پیدا کرده باشید.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپلیکیشن خدمات منزل ثبت نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا