خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل در سعادت آباد

آیا نظافت منزل برایتان عذاب‌ آور است؟ آیا هرچقدر که خانه را تمیز می ‌کنید باز هم در آخر انگار هیچ کاری انجام نداده‌ اید و با کلی لکه و کثیفی مواجه می ‌شوید؟ هرچقدر که خانه‌ تان کثیف ‌تر باشد، ناخودآگاه بر روی روان شما نیز تأثیر می گذارد و میزان استرستان نیز بیشتر می‌ شود. برای تمیز کردن هر نوع لکه و سطحی در خانه راهکار ها و مواد خاصی وجود دارد که استفاده از آن‌ ها می‌ تواند در وقت و هزینه شما صرفه‌ جویی کند. در نظافت منزل سعادت‌ آباد ما کاربردی‌ ترین راهکار ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی منطقه سعادت‌ آباد

تا قبل از دهه 70 سعادت‌ آباد توسعه زیادی نداشت؛ ولی از اوایل دهه 70 با رشد مهاجرت‌ ها به تهران، جمعیت زیادی به این محله وارد شد و سرعت رشد سعادت‌ آباد بسیار زیاد شد. بلوار اصلی سعادت‌ آباد از غرب به دره فرحزاد و از شرق به دره اوین منتهی می‌شود. در سعادت‌ آباد بیشتر ساختمان ‌های جدید و لوکس چند طبقه یا ساختمان ‌های در حال ساخت را مشاهده می‌ کنیم و به ‌ندرت ممکن است به یک ساختمان قدیمی برخورد کنیم. کوی فراز در سعادت‌ آباد یکی از نوساز ترین قسمت ‌های این محله است و در خیابان لادن قرار دارد.
کوچه و خیابان‌ های سعادت‌ آباد عریض است و معابری مانند بلوار سعادت‌ آباد که میدان کاج در آن قرار دارد و از شمال تا جنوب این محله ادامه دارد، همیشه ترافیک است. در این بلوار می‌ توان انواع فروشگاه ‌ها، رستوران ها و فست فودی‌ های محبوب را دید که همواره پر از مشتری هستند. از سویی دیگر، خیابان ‌هایی مانند 24 متری سعادت‌ آباد که جزء خیابان‌های خلوت و آرام محله هستند، مراکز خرید و تفریحی ندارند.

محله سعادت‌ آباد یک محله مدرن و نوساز در تهران است که ساختمان‌ های آن اغلب به سبک مدرن و شهرسازی امروزی طراحی‌ شده‌ اند. از سوی دیگر متریال مصرفی در نما و فضای داخلی ساختمان ‌های سعادت‌ آباد بسیار باکیفیت و مرغوب‌ اند. در این منطقه تعداد شرکت ‌های دولتی و خصوصی کم است و به همین دلیل محله نسبتاً آرامی است. از سوی دیگر به دلیل موقعیت جغرافیایی خوب، این محله یکی از خوش آب‌ و هوا ترین محله‌ های تهران است و قیمت خرید، اجاره و یا رهن خانه در آن بالا است.

چند ترفند برای براق شدن مجدد چوب مبل

نظافت منزل در سعادت آباد

باگذشت زمان درخشش مبلمان چوبی شما رفته ‌رفته از بین می ‌رود و برای بازگرداندن درخشش از دست ‌رفته باید آن‌ ها را جلا دهید. به‌ طور کلی، 2 نوع پولیش چوب وجود دارد: پولیش شیمیایی و پولیش خانگی. پولیش شیمیایی یا مصنوعی موجود در بازار فقط سطح چوب را می پوشاند و ظاهری براق به مبلمان می ‌بخشد. پولیش مصنوعی چوب را مرطوب نگه نمی دارد و همچنین درخشش حاصل از این پولیش، دوام کمی دارد. از طرف دیگر، پولیش خانگی نه ‌تنها باعث درخشندگی مبلمان می‌شود، بلکه آن‌ ها را تغذیه می ‌کند. در نظافت منزل سعادت‌ آباد، 4 پولیش خانگی ساده برای مبلمان چوبی معرفی می‌ کنیم.

  • مخلوط لیمو و روغن ‌زیتون برای براق کردن مجدد چوب مبل

یک فنجان روغن‌ زیتون و نصف فنجان آب‌ لیمو را مخلوط‌ کنید. این مخلوط را با کمک یک ‌تکه پارچه نرم بریزید روی چوب مبل و به‌ آرامی با حرکات دورانی بمالید. اگر سطح چوب هنوز خشک به نظر می‌ رسد، بگذارید مخلوط روی سطح بماند و سپس دوباره مقداری پولیش را با پارچه روی چوب مبل بکشید تا براق شود.

  • پولیش موم و روغن‌ زیتون برای براق کردن چوب مبلمان

نصف فنجان موم زنبور عسل را به روش بنماری ذوب کنید. یک و نیم فنجان روغن‌ زیتون را به موم ذوب شده اضافه کنید و خوب مخلوط‌ کنید. مخلوط را در یک ظرف شیشه‌ ای بریزید و بگذارید سرد و سفت شود. قبل از استفاده، مخلوط را به مدت 20-30 ثانیه در ماکروویو قرار دهید. حالا مخلوط ذوب‌ شده را روی یک پارچه تمیز بمالید و به‌ آرامی با حرکات دایره ‌ای روی سطح چوبی بمالید. پس از خشک شدن، با پارچه تمیز دیگری در جهت رگه‌ های چوب دستمال بکشید. طبق تجربه کارشناسان نظافت منزل سعادت‌ آباد، این پولیش از چوب در برابر رطوبت بیرونی محافظت می‌ کند و رطوبت لازم را به داخل چوب ‌باز می‌ گرداند. همچنین به چوب درخشش خوبی می‌ بخشد.

  • ترکیب سرکه سفید و روغن ‌زیتون؛ یک پولیش طبیعی برای براق کردن چوب مبلمان

یک فنجان روغن ‌زیتون و نصف فنجان سرکه سفید را مخلوط ‌کنید. این پولیش خانگی را روی یک ‌تکه پارچه نرم بریزید و به‌ آرامی با حرکات دایره ‌ای روی مبلمان بمالید. اگر چوب هنوز خشک به نظر می ‌رسد، بگذارید مخلوط روی سطح چوب مدتی بماند و سپس دوباره پولیش کشیدن را تکرار کنید. روغن ‌زیتون چوب را تغذیه می ‌کند و لیمو یا سرکه سفید آن را تمیز می کند و به چوب شما درخششی ماندگار می‌ دهند.

  • پولیش روغن نارگیل یک جلا دهنده ساده برای مبلمان چوبی

در این روش فقط به روغن نارگیل و یک ‌تکه پارچه نرم نیاز دارید. ابتدا سطح چوب را با یک پارچه مرطوب تمیز کنید. حالا کمی روغن نارگیل روی پارچه بریزید و با حرکات دایره ‌ای ملایم روی چوب بمالید. این پولیش خانگی مبلمان چوبی شما را سلامت و درخشنده نگه می‌دارد.

چند ترفند برای براق شدن مجدد سینک ظرف‌ شویی در نظافت منزل سعادت‌ آباد

نظافت منزل در سعادت آباد

سینک آشپزخانه را می ‌توان تنها قسمتی از خانه دانست که به‌ سرعت کثیف می ‌شود. شما حتی یک لیوان آب هم بنوشید، یک ظرف کثیف تولید کرده اید و سینک را کثیف کرده‌ اید و سینک شما دیگر مانند گذشته براق نیست. اگر می‌ خواهید با تمیز کردن منظم سینک ظرف‌ شویی؛ استیل ضد زنگ آن را نو نگه ‌دارید، چند نکته و ترفند وجود دارد که به نتیجه دلخواهتان دست پیدا کنید.

  • برق انداختن سینک با استفاده از جوش ‌شیرین

این روش احتمالاً رایج ‌ترین روش برای تمیز کردن سینک استیل ضد زنگ و براق کردن دوباره آن است. تنها کافی است با نسبت مساوی جوش‌ شیرین و آب را با یکدیگر مخلوط‌ کنید و خمیر حاصل را روی سینک بمالید. جوش‌ شیرین در از بین بردن لکه‌ های غذا، چربی و رسوبات آب عملکرد فوق ‌العاده‌ای دارد. سینک استیل ضد زنگ شما پس از انجام این روش بسیار تمیز تر از گذشته به نظر می ‌رسد.

  • استفاده از آرد برای براق کردن دوباره سینک

این روش یک روش مخصوص و مؤثر در نظافت منزل سعادت‌ آباد برای براق کردن سینک است. چند قاشق غذاخوری آرد را داخل سینک بریزید و سپس از یک پارچه نرم و مقدار خیلی کمی روغن برای مالیدن آن به همه قسمت ‌های سینک استفاده کنید. بلافاصله بعد از شست و شو متوجه می‌ شوید که سینک استیل ضد زنگ شما بخشی از درخشش خود را دوباره به دست آورده و تمیز تر به نظر می‌ رسد.

  • از بین بردن لکه آب روی سینک با سرکه سفید

لکه ‌های آب می ‌توانند آثار آزاردهنده‌ ای روی سینک استیل شما بر جای بگذارند؛ اما از بین بردن آن‌ ها بسیار آسان است. یک اسفنج را به مقداری سرکه سفید آغشته کنید و سینک را با آن پاک‌کنید! سرکه سفید بلافاصله شما را از شر لکه ‌های آب خلاص می ‌کند. اگر قسمتی از سینک زنگ‌ زده است، می‌ توانید از الکل مالشی به‌ جای سرکه استفاده کنید.

  • درخشان کردن سینک ظرف‌ شویی با روغن بچه

آیا می ‌دانستید که می ‌توانید از روغن بچه برای درخشان کردن سینک استیل ضد زنگ خود استفاده کنید؟ فقط چند قطره روغن بچه را روی یک دستمال ‌کاغذی یا حوله ای بریزید و سینک استیل خود را با آن پاک‌ کنید. این یک روش ساده است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد.

چند ترفند برای براق شدن مجدد ظروف شیشه ‌ای

نظافت منزل در سعادت آباد

نوشیدن یک نوشیدنی خنک از یک لیوان تمیز و درخشان یکی از راحتی‌ های کوچک زندگی است. با این ‌حال، زمانی که ظروف شیشه ‌ای شما با یک‌ لایه سفید ابری پوشانده می‌ شوند، باعث می‌ شود کدر و کثیف به نظر برسند. ما به ‌جای پنهان کردن ظروف شیشه‌ ای در پشت کمد، به شما نشان می‌ دهیم که چگونه شیشه‌ های کدر را با استفاده از بهترین فن ‌ها و محصولات تمیز کنید.

علت کدر شدن شیشه چیست؟

دو دلیل اصلی برای کدر شدن ظروف شیشه ‌ای وجود دارد:

  • رسوبات آب سخت: آب سخت حاوی سطح بالایی از مواد معدنی طبیعی است که گاهی اوقات می‌ توانند روی ظروف شیشه ‌ای شما رسوب کنند. مایع ظرف ‌شویی نمی‌ تواند به ‌خوبی در آب سخت کف کند؛ بنابراین این رسوبات همیشه به ‌طور کامل پاک نمی شوند و باعث می ‌شوند که ظرف‌های شما همیشه کمی کدر به نظر برسند.
  • خط و خش: خط و خش یک‌ شبه اتفاق نمی ‌افتد؛ بنابراین به‌ آرامی متوجه می ‌شوید که در قسمت‌ های کوچکی از ظروف شیشه‌ ای خود خط و خش به وجود آمده است. متأسفانه، خط و خش به‌ راحتی قابل ‌رفع نیست و در برخی موارد ممکن است خراش‌ ها دائمی باشند.

مراحل تمیز کردن شیشه‌ های کدر هنگام شست و شو با دست:

  1. شستن و غوطه‌ ور کردن در سینک: ظروف را با آب گرم بشویید (آب نباید خیلی داغ باشد).
  2. اضافه کردن مایع ظرف‌شویی: مقداری مایع شوینده ملایم را به ظروف اضافه کنید. از به کار بردن مواد شوینده خشن دارای سفیدکننده یا مواد شوینده معطر خودداری کنید؛ زیرا می ‌توانند ساینده باشند و به شیشه آسیب بزنند یا روی سطح باقی بمانند.
  3. تمیز کردن ظروف: با استفاده از یک اسفنج آغشته به محلول آب و مایع ظرف ‌شویی، به ‌آرامی ظروف شیشه ‌ای را تمیز کنید.
  4. استفاده از سرکه: دو قاشق غذا خوری سرکه سفید را با یک فنجان آب مخلوط کنید و با استفاده از یک بطری اسپری یا حوله کاغذی، محلول را روی لیوان بمالید. اسید موجود در سرکه هرگونه کدری را از بین می‌ برد.
  5. شستن ظروف با آب
  6. خشک‌کردن: از یک پارچه میکرو فایبر یا دستمال آشپز خانه استفاده کنید تا بلافاصله ظروف را به‌ طور کامل خشک‌ کنید.

نکته: اگر ظروف شما خیلی کدر اند، قبل از شستن، پنج قاشق غذا خوری سرکه را به مقداری آب اضافه کنید و بگذارید ظروف یک ‌شب در این محلول خیس بخورند.

نحوه تمیز کردن جام‌ های شیشه ‌ای کدر شده

نظافت منزل در سعادت آباد

جام‌ های شیشه ‌ای بسیار نازک و شکننده هستند و به ‌راحتی آسیب می ‌بینند؛ بنابراین توصیه می ‌شود جام ‌ها را با دست تمیز کنید و با شست و شوی منظم و با دقت از لکه و کدر شدن آن‌ ها جلوگیری کنید. توصیه نمی‌ شود که لیوان‌ های شراب را در ماشین ظرف ‌شویی قرار دهید؛ زیرا دمای بالا می ‌تواند باعث ترک خوردن لیوان و رطوبت باعث کدر شدن آن‌ ها شود.

با حل کردن پنج قاشق غذا خوری جوش‌ شیرین در یک‌ کاسه آب گرم، محلولی درست کنید. سپس جام ‌ها را با محلول پر کنید و بگذارید چند دقیقه در همان وضعیت بمانند. حالا جام ‌ها را بشویید و آن‌ ها را با استفاده از یک پارچه میکرو فایبر یا حوله آشپزخانه خشک‌ کنید.

نحوه تمیز کردن شیشه‌ های کدر با استفاده از خمیردندان

در این روش از سری ترفند های نظافت منزل سعادت‌ آباد تنها به یک خمیردندان سفید معمولی نیاز دارید. به‌ عنوان یک ساینده بسیار ملایم، خمیردندان به ‌آرامی لایه کدر را از بین می برد و هیچ آسیبی به ظروف شیشه ‌ای شما وارد نمی ‌کند؛ بنابراین حتی می ‌توانید این روش را بر روی هر کریستال شکننده ‌ای امتحان کنید.

مقداری خمیردندان را داخل و بیرون ظروف شیشه ‌ای بمالید. از یک مسواک تمیز قدیمی برای پخش کردن خمیردندان روی سطح ظروف استفاده کنید و سپس ظروف را با آب گرم آبکشی کنید و با استفاده از یک پارچه میکرو فایبر یا حوله آشپزخانه خشک‌ کنید.

نظافت منزل در سعادت آباد

تمیز کردن لوستر

تمیز کردن لوستر و به ‌خصوص کریستال‌ های آن برای اغلب افراد کار بسیار دشوار و طاقت‌ فرسایی است. ما به شما راه ‌هایی را خواهیم آموخت تا به ‌راحتی لوستر و کریستال‌ های آن را برق بیندازید؛ اما قبل از شروع تمیز کاری بهتر است لوستر را خاموش کنید و بعد از چند دقیقه شروع به کار کنید تا کریستال‌ ها و لامپ ‌ها خنک شده باشند.

تمیز کردن هفتگی لوستر ها

بهترین راه برای داشتن لوستر هایی همیشه تمیز گردگیری هفتگی است. هفته‌ ای یک ‌بار، گردگیر مغناطیسی را بردارید و به‌ آرامی دور لوستر بچرخید و لامپ ‌ها، کریستال‌ ها و تمام قسمت‌ های فلزی لوستر را گردگیری کنید. گردگیر مغناطیسی شده یا یک چوب تمیز کننده نرم، گرد و غبار و تار عنکبوت را بهتر از گردگیر های پر متداول جذب می کند و گرد و غبار را در هوا پخش نمی ‌کند.

تمیز کردن بهاره و پاییزه لوستر در نظافت منزل سعادت‌ آباد

نظافت فصلی برای داشتن لوستری درخشان ضروری است. شما می‌ توانید این نظافت را به دو بار در سال محدود کنید و در پاییز و بهار این کار را انجام دهید. ابتدا به بالای چهارپایه و یا نردبان بروید، چهارپایه باید آن ‌قدری بلند باشد تا شما به کل لوستر تسلط داشته باشید و بتوانید کریستال‌ ها و آویز های شل یا آن‌ هایی که نیاز به تعمیر دارند را به ‌راحتی پیدا کنید. برای این کار بهتر است از دستکش ‌های یک ‌بار مصرف نرم مانند دستکش لاتکس استفاده کنید.
دستکش ‌ها همچنین اثر انگشت و لکه ‌ها را در حین تمیز کردن باقی نمی‌گذارند. حالا می ‌توانید دانه ‌دانه کریستال‌ ها و لامپ‌ ها را با یک پارچه میکرو فایبر تمیز کنید. برای تمیز کردن قسمت‌ های فلزی و حتی کریستال‌ ها می ‌توانید از مخلوط پاک‌ کننده ‌های ملایم و آب گرم یا سرکه و آب گرم به همراه دستمال میکرو فایبر استفاده کنید.

نظافت منزل در سعادت آباد

نحوه تمیز کردن لوستر بدون پایین آوردن و جدا کردن قطعات آن

اگر فکر پایین بردن و دوباره سر هم کردن تکه ‌تکه لوسترتان ترسناک به نظر می ‌رسد، می‌ توانید با استفاده از افشانه‌ های پاک‌ کننده ‌ای که در بازار وجود دارد، لوسترتان را تمیز کنید. اگر اسپری پاک‌ کننده در دسترس نبود، ترکیب 1 به 3 سرکه سفید و آب مقطر می ‌تواند چاره کار شما باشد. برای تمیز کردن به این روش، به‌ صورت زیر عمل کنید:

  • یک ورقه پلاستیکی زیر لوستر بگذارید تا کف زمین خیس نشود.
  • لامپ‌ ها را بردارید و سوکت‌ ها را با پلاستیک و چسب بپوشانید تا خیس نشوند.
  • پاک ‌کننده مخصوص لوستر را در سراسر لوستر اسپری کنید.
  • به اسپری پاشی روی لوستر ادامه دهید تا زمانی که همه جای لوستر به خوبی خیس شود.
  • اجازه دهید لوستر خشک شود، پلاستیک را از روی سوکت ‌ها بردارید و با استفاده از یک پارچه میکرو فیبر مطمئن شوید که کاملاً همه قسمت ‌های آن خشک‌ شده‌ اند. لوستر را روشن کنید و شاهکار خیره ‌کننده خود را که حاصل راهکار های نظافت منزل سعادت‌ آباد است ببینید!

تمیز کردن پریز و کلید برق

نظافت منزل در سعادت آباد

پریز ها و کلید های برق احتمالاً آخرین مکان ‌هایی در خانه هستند که به فکر تمیز کردن آن‌ ها می افتیم. کلید های برق تمام میکروب ‌هایی که بر روی دست شما وجود دارد را به خود جذب می ‌کنند و در صورتی ‌که از تمیز کردن آن‌ ها غافل شوید، خود می ‌توانند منبع انتقال میکروب‌ ها و بیماری‌ ها باشند. برای تمیز کردن کلید و پریز ها ابتدا باید هرگونه آلودگی و کثیفی موجود روی آن ‌ها را با دستمال‌ کاغذی و پارچه مرطوب پاک‌ کنید.
برای ادامه تمیز کاری و جلوگیری از خطر برق‌ گرفتگی بهتر است برق را قطع کنید. قاب‌ های دور پریز و کلید برق را معمولاً می‌ توانید با کمک پیچ‌ گوشتی باز کنید و جداگانه با آب و شوینده بشویید. برای تمیز کردن کلیدها و قسمت مرکزی پریز، به دستمال پارچه‌ ای میکرو فایبر، دستمال مرطوب و یک اسپری ضدعفونی‌ کننده نیاز خواهید داشت.

راهکار تمیز کردن پریز و کلید برق ‌های زرد شده

برای سفید و درخشان کردن کلید پریز های زرد شده به مخلوط آب و سفیدکننده با نسبت ‌های برابر احتیاج دارید. دستمال ‌کاغذی یا پارچه ‌ای را به محلول آغشته کنید و روی کلید برق و پریز بکشید تا سفید شود. سپس سطح کلید ها را با مایع ظرف ‌شویی و آب بشویید و اجازه دهید تا در تماس با هوا خشک شوند. برای اینکه دیگر کلید برق ‌های شما زرد نشوند می ‌توانید آن ‌ها را با لاک اکرلیک شفاف (برق ناخن) بپوشانید.

نظافت منزل در سعادت آباد

تمیز کردن کلید برق و پریز های برنجی

کلید های برق و پریز های برنجی را بیشتر در خانه ‌های لوکس و قدیمی می‌ توانید پیدا کنید. برای تمیز کردن این کلید ها و پریز ها کافی است تا مقداری نمک بر روی آن‌ ها بپاشید و سپس با ‌یک برش لیموی ترش تازه آن‌ ها را تمیز کنید. اگر لیمو را به‌ آرامی روی نمک ‌ها و کلید پریز های برنجی بکشید، هیچ خط و خشی بر روی کلید های برق و پریز ها ایجاد نمی ‌شود. حالا با یک پارچه تمییز روی پریز ها و کلید های برق را دستمال بکشید. در روش دیگری می ‌توانید مقداری جوش ‌شیرین و آب را مخلوط کنید و خمیر حاصل را روی کلید و پریز ها بمالید و سپس با دستمال تمیز آن ‌ها را پاک ‌کنید.

تمیز کردن میز ناهارخوری در نظافت منزل سعادت‌ آبادنظافت منزل در سعادت آباد

آیا احساس می ‌کنید که هرچقدر میز ناهارخوری خودتان را دستمال می ‌کشید باز هم لکه‌ های غذا بر روی آن باقی می ‌ماند و هیچ ‌وقت به تمیزی اولیه خود نمی‌ رسد؟ اکثر پاک ‌کننده‌ های آماده میز ناهارخوری حاوی مواد شیمیایی ای هستند که ممکن است به میز شما آسیب برسانند؛ البته محصولات مخصوصی برای تمیز کردن میز های ناهارخوری چوبی وجود دارد که لایه محافظ روی سطح چوبی ایجاد نکرده و یا لایه رویه میز ناهارخوری را بعد از مدتی از بین نمی برند. این محصولات به نسبت مناسب ‌تر هستند؛ ولی به‌ اندازه راهکار های خانگی بی ‌ضرر نیستند. در ادامه راهکار های خانگی و کاربردی را برای تمیز کردن میز ناهارخوری معرفی خواهیم کرد:

  • تمیز کردن میز ناهارخوری چوبی با ترکیب سرکه و مایع ظرف‌شویی و آب

در یک ‌کاسه آب گرم، 1 الی 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید و کمی مایع ظرف ‌شویی اضافه کنید. محلول را با کمک یک پارچه به نقاط مختلف میز ناهارخوری بمالید تا کاملاً تمیز شود، سپس میز را با یک پارچه مرطوب تمیز پاک‌ کنید. در نهایت برای جلوگیری از پوسیدن یا تاب برداشتن میز ناهارخوری باید با استفاده از یک پارچه خشک، آن را کاملاً خشک‌ کنید. این روش برای پاک کردن تمام کثیفی‌ ها و لکه غذای کودکان نیز کاربردی است.

تمیز کردن میز ناهارخوری شیشه ‌ای

نظافت منزل در سعادت آباد

تمیز کردن شیشه میز ناهارخوری بعد از مدتی تبدیل به یکی از زجر آور ترین کار ها در خانه می ‌شود؛ زیرا احساس می‌ کنید که هرچقدر هم با شیشه‌ پاک ‌کن آن را تمیز می ‌کنید، باز هم کامل تمیز نشده است و دیگر مثل اوایل شفاف نیست.

  • تمیز کردن شیشه میز ناهارخوری با ایزوپروپیل الکل و پوست مرکبات: می ‌توانید مقداری پوست مرکبات را در یک شیشه حاوی الکل بریزید و اجازه دهید تا دو هفته بگذرد و سپس این محلول یا فقط الکل را درون اسپری بریزید و بر روی سطح شیشه اسپری کنید. با یک‌ تکه کاغذ یا روزنامه یا پارچه نرم شیشه را پاک‌ کنید.
  • تمیز کردن شیشه میز ناهارخوری فلزی با آب مقطر و پودر تمیز کننده مخصوص: با استفاده از یک اسفنج مرطوب سطح شیشه را پاک‌ کنید، سپس مقدار پودر تمیز کننده مخصوص را بر روی اسفنج بریزید و دوباره شیشه را با آن پاک ‌کنید. حالا شیشه را با دستمال حوله ‌ای خشک‌کنید.

نظافت منزل سعادت آباد توسط سرویک

لکه ‌ها هر لحظه و در هر جای خانه می ‌توانند دیده شوند؛ اما مهم این است که ما چگونه با آن ‌ها برخورد می کنیم و چه راهکار هایی برای پاک کردنشان می ‌شناسیم. بعضی از مواد پاک‌ کننده و راهکار ها می ‌توانند در طولانی‌ مدت نه ‌تنها مؤثر نباشند؛ بلکه به بافت لوازم منزل نیز آسیب وارد کنند. تمیز کردن کلید و پریز ها، مبل، میز ناهارخوری و لوستر جزء اصلی ‌ترین تمیزکاری‌ های یک‌ خانه هستند و چون این لوازم نقش مهمی در خانه دارند و جلوی چشم هستند، هرگونه کثیفی آن ‌ها می‌ تواند تأثیر زیادی در نامرتب و کثیف جلوه دادن خانه داشته باشد. در نظافت منزل سعادت‌ آباد سعی کردیم تا به شما راهکار های تضمین‌ شده ‌ای برای از بین بردن لکه‌ ها و تمیز کردن این لوازم آموزش دهیم.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا