خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت محل کار تهران

امروزه با وجود بیماری بسیار خطرناکی مانند کووید 19، تمیز بودن محل کار و زندگی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و بسیار مهم است که خانه و محل کار شما به طور کامل تمیز باشد. قطعا در محل کار نمی توان به خوبی نظافت را به طور دقیق رعایت کرد و همه چیز را تمیز نگه داشت زیرا افراد زیادی در آن حضور دارند. اما صاحبان کسب و کار ها می توانند برای نظافت محل کار تهران نیروی های خدماتی را استخدام کنند تا محل کار آن ها را تمیز نگه دارند. ما در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که در این مورد وجود دارد توضیح داده ایم.

راه کار هایی برای نظافت محل کار

نظافت محل کار تهران

نظافت محل کار ممکن است برای دسته ای از افراد سخت باشد و در حین تمیز کردن کمی سردرگم شوند. به همین منظور در ادامه راه کار هایی برای نظافت محل کار تهران به شما معرفی کرده ایم تا این کار برایتان دشوار نباشد.

  1. میز کار را تمیز کنید.

اولین، مهم ترین و ساده ترین کاری که می توانید برای تمیز کردن محل کار انجام دهید، این است که میز را تمیز و مرتب کنید. یک میز تمیز و مرتب به کارمندان انگیزه می دهد و کاری می کند که بهتر کار کنند. یک میز مرتب می تواند یک بار سنگین را از روی دوش کارمندان بردارد. در نظافت محل کار تهران خوب است بدانید که یک میز مرتب می تواند در اولویت بندی و سازماندهی کار ها به کارمندان کمک کند. فقط دقت داشته باشید که هنگام مرتب کردن میز باید نهایت دقت را به خرج دهید و هر چیز را در جای خودش قرار دهید.

  1. تمیز کردن تجهیزات محل کار

یکی از قسمت های مهم دیگر که در تمیز کردن محل کار باید به آن توجه کنید، تجهیزات الکترونیکی و دیگر وسایل است که باید به خوبی تمیز شوند. وسایل های الکترونیکی بیشترین استفاده را بین کارمندان یک شرکت دارد، به همین خاطر زود تر از بقیه وسایل آلوده می شوند. به همین خاطر است که در نظافت محل کار تهران، تمیز کردن وسایل الکترونیکی نسبت به بقیه وسایل اولویت دارد. به خصوص در این روز ها که بیماری کرونا همه جا را فرا گرفته است. برای تمیز کردن وسایل الکترونیکی نیز می توانید از یک دستمال ضد عفونی کننده ساده استفاده کنید تا تمامی آلودگی هایی که بر روی وسایل وجود دارند را از بین ببرید.

  1. تمیز کردن کف

نظافت کف محل کار، به خصوص در مکان هایی که در آن رفت و آمد زیادی صورت می گیرد، بسیار ضروری است و باید تمیز کردن آن در اولویت باشد. کفپوش ها یکی از مکان های ایده آل برای جذب گرد و غبار، باکتری ها و میکروب ها هستند می توانند به راحتی در آن ها رشد کنند. همچنین در نظافت محل کار تهران خوب است بدانید که گاهی اوقات نیز ریختن موادی مانند غذا و نوشیدنی بر روی کفپوش می تواند باعث ایجاد آلودگی شود که تمیز کردن آن ضروری است. بهترین راهی که با استفاده از آن می توان آلودگی را از کف پاک کرد این است که از یک سفید کننده استفاده کنید. سفید کننده به راحتی تمامی میکروب ها و آلودگی ها را از بین می برد و سطح را تمیز و درخشان می کند. اگر در نظافت محل کار تهران، با قسمتی بر خورد کردید که بر روی آن فرش یا موکت قرار داشت، می توانید برای تمیز کردن آن، روش بخار شوی را امتحان کنید.

  1. تمیز کردن مکان های عمومی در محل کار

مکان های عمومی در محل کار مانند اتاق غذا خوری، سرویس بهداشتی و یا نماز خانه، محل هایی هستند که تمامی کارکنان از آن استفاده می کنند و به عنوان یکی از آلوده ترین مکان ها در محل کار شناخته می شوند. در این مکان ها باکتری ها و میکروب های زیادی وجود دارد که در صورت تمیز نشدن می تواند به دیگر جا ها سرایت کند و بقیه کارمندان را مبتلا به بیماری کند. به همین خاطر است که در نظافت محل کار تهران، اولویت بعدی نیرو های خدماتی باید مکان های عمومی محل کار باشد. برای تمیز کردن این مکان ها باید از موادی مانند سفید کننده یا پاک کننده های ضد باکتری استفاده کرد. با استفاده از این مواد به راحتی می توان تمامی میکروب ها و باکتری ها را از بین برد و مکان را ضد عفونی نگه داشت.

  1. غذا نخوردن پشت میز

یکی از کار هایی که نیرو های نظافتچی باید در نظافت محل کار تهران انجام دهند، این است که به تمامی کارکنان هشدار دهند تا پشت میز کارشان غذا نخورند.غذا خوردن پشت میز کار مشکلات بهداشتی دارد و فضای اداری را نیز مختل می کند.

  1. وسایل اضافی را بیرون بیندازید.

کار بعدی که باید برای نظافت انجام داد، دور انداختن وسایل اضافی و غیر قابل استفاده است. فقط دقت داشته باشید که در این حین وسایل بازیافتی را جدا قرار دهید. با این کار نه تنها محل کار را تمیز نگه خواهید داشت، بلکه به محیط زیست نیز کمک خواهید کرد. برای نظافت محل کار تهران نیازی نیست که برای این کار وقت زیادی بگذارید. دور ریختن وسایل غیر قابل استفاده و تفکیک آن ها کمتر از 5 دقیقه دقت شما را خواهد گرفت.

  1. استفاده از خوشبو کننده های هوا

استفاده از خوشبو کننده های هوا در محل کار، بوی خوبی ایجاد می کنند و حس تازگی به افراد می دهند. علاوه بر این خوشبو کننده های هوا جلوی انتشار بوی بد را می گیرند و آن را از بین می برند. بعد از کمی گذشت زمان، خوب است که در ها و پنجره ها را باز بگذارید زیرا این کار به تهویه هوای محل کار کمک می کند و هوای تازه را وارد ساختمان می کند.

راه کار هایی برای مرتب کردن محل کار

  • اولین کاری که می توانید برای نظافت محل کار تهران و مرتب کردن آن انجام دهید، این است که تلفن ها و مکان های عمومی را ضد عفونی و تمیز کنید. زیرا تلفن های عمومی و مکان های عمومی محل کار قسمتی هستند که تمامی کارکنان از آن استفاده می کنند. این کار باعث می شود که این قسمت ها میکروب ها و باکتری های زیادی را به خود جذب کنند و محلی برای انتقال بیماری باشند.
  • قسمت بعدی برای مرتب کردن و تمیز کردن محل کار، سطوح و دستگیره های در هستند. در نظافت محل کار تهران باید بدانید که این قسمت ها از اهمیت ویژه برخوردار هستند زیرا این قسمت ها مانند مکان های عمومی و تلفن های محل کار آلودگی ها و میکروب های زیادی را به سمت خود جذب می کنند.
  • کف محل کار نیز گرد و خاک و آلودگی زیادی را به خود جذب می کند. برای نظافت محل کار تهران و مرتب کردن آن می توانید از یک جارو برقی یا حتی یک جارو دستی ساده استفاده کنید تا تمامی زباله ها از سطوح جمع شوند.
  • کار بعدی برای مرتب کردن محل کار این است که سطل های زباله و سطل های بازیافت را خالی کنید. بهتر است بعد از هر بار خالی کردن آن ها، یک بار به طور کامل سطل های زباله را ضد عفونی کنید تا تمامی میکروب ها و باکتری های آن از بین بروند.
  • پنجره ها، شیشه ها و آینه محل کار را به خوبی تمیز کنید. با این کار محل کار بسیار تمیز تر و مرتب تر به نظر خواهد رسید.
  • تمامی مانیتور ها و کیبورد های کامپیوتر ها را تمیز کنید. در نظافت محل کار تهران باید بدانید که این قسمت ها یکی از محل هایی هستند که بیشترین گرد و خاک را به سمت خود جذب می کنند و بیشترین آلودگی را دارند.

تمیز بودن و تمیز کردن محل کار چه اهمیتی دارد؟

نظافت محل کار تهران

پاکیزه نگه داشتن محل کار از اهمیت بالایی برخوردار است که عبارت اند از :

غیبت کمتر کارکنان

غیبت کارکنان خسارت های بسیار زیادی را به شرکت وارد می کند و باعث می شود که کار ها عقب بیفتند. این غیبت ها معمولا به خاطر بیماری است و اکثر کارکنان به همین خاطر مجبور می شوند که چند روز مرخصی بگیرند. اگر شما محل کار تمیزی داشته باشید می توانید به سلامت کارکنان خود کمک کنید. با این کار کارکنان شما کمتر مریض می شوند و در نتیجه تعداد غیبت ها کمتر خواهد شد.

افزایش بهره وری

یکی از دلایلی که باعث می شود نظافت محل کار تهران اهمیت زیادی داشته باشد این است که تمیز بودن محل کار بهره وری را افزایش می دهد. هنگامی که افراد بیمار سرکار می روند، عملکرد بسیار ضعیف تری خواهند داشت و می توانند بیماری را به دیگر کارکنان نیز منتقل کنند. داشتن یک محل کار تمیز به سلامت کارکنان شما کمک می کند و عملکرد آن ها را بهبود می دهد. در نتیجه بهره وری شرکت نیز افزایش می یابد. همچنین باید گفت که یک محل کار تمیز و مرتب، باعث افزایش کیفیت کار کارمندان خواهد شد.

افزایش رضایت کارکنان

یکی از نکات و دلایل بسیار مهم در نظافت محل کار تهران که خوب است در مورد آن بدانید این است که یک محل کار تمیز، زیبا و مرتب، رضایت کارکنان را افزایش خواهد داد. هنگامی که کارکنان محل کار خود را تمیز و زیبا می بینند، روحیه می گیرند و برای ارائه نتیجه های بهتر، با علاقه بیشتری کار می کنند. همچنین وقتی محل کار تمیز باشد، کارمند متوجه می شود که شرکت به کارمندان خود اهمیت زیادی می دهد. تمامی این عوامل باعث می شود تا کارمندان بهتر کار کنند و بهره وری شرکت باز هم افزایش یابد.

انگیزه بیشتر برای کارکنان

در نظافت محل کار تهران خوب است بدانید که یک محل کار تمیز و زیبا، برای یک کارمند، بسیار با وقار تر و محترمانه به نظر می رسد و این باعث می شود تا طرز تفکر کارمندان به طور کلی درباره شرکت تغییر کند. یک محل کار تمیز نشان دهنده حرفه ای بودن و اهمیت نظافت و دقت در کار شما است و به همین خاطر کارکنان شما نیز تمام تلاش خود را می کنند تا حرفه ای تر عمل کنند و در کار خود بهترین نتیجه را به شما ارائه دهند.

کارکنان شادتر

در نظافت محل کار تهران خوب است بدانید که محل کار تمیز تر به شاداب بودن کارمندان کمک می کند. از آن جایی که کارمندان بیشتر زمان خود را در طول روز در دفتر کار می گذارنند، بسیار مهم است که احساس خوبی در مورد محل کار خود داشته باشند. هنگامی که محل کار کارمند تمیز باشد، فرد احساس بسیار خوبی خواهد داشت و شاد تر خواهد بود. با این کار کارمند رضایت بیشتری از کار و شغل خود خواهد داشت و بهتر کار خواهد کرد.

عمر بیشتر وسایل کار

یکی از نکته های بسیار مهمی که در نظافت محل کار تهران خوب است در مورد آن بدانید این است که تمیز بودن محل کار و تمیز بودن وسایل ارتباط بسیار مستقیمی با عمر وسایل کار دارند. وقتی وسایل تمیز باشند، عمر طولانی تری خواهند داشت و بهتر کار خواهند کرد. فقط دقت داشته باشید که اگر می خواهید وسایل عمر طولانی داشته باشند، باید برای تمیز کردن آن ها از تجهیزات و پاک کننده های با کیفیت و سازگار با محیط زیست استفاده کنید. تمیز کننده های نا معتبر و ارزان قیمت، نه تنها وسایل شما را تمیز نخواهند کرد، بلکه می توانند به وسایل آسیب برسانند و از عمر مفید آن ها بکاهند. به همین خاطر بسیار مهم است که در نظافت محل کار تهران در انتخاب نیروی نظافتچی و تمیز کننده ها نهایت دقت را داشته باشید. تمیز کننده های باکیفیت، سلامت کارکنان و عمر طولانی تر وسایل شما را تضمین می کند.

بیماری کرونا و جلوگیری از آن

نظافت محل کار تهران

همان طور که اشاره کردیم، با توجه به شرایط امروزی و وجود بیماری کرونا، تمیز بودن محل کار ها بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در این قسمت در مورد این که چگونه می توانید از خودتان در برابر بیماری کرونا محافظت کنید توضیح داده ایم.

واکسن زدن

در بالا در مورد نظافت محل کار تهران توضیح دادیم و گفتیم که تمیز بودن محل کار می تواند در جلوگیری از گسترش کرونا جلوگیری کند. یکی دیگر از راه های جلوگیری از مبتلا شدن به کرونا، واکسن زدن است. واکسن های کرونا می توانند تا حد بسیار زیادی با بیماری کرونا مقابله کند و جلوی بیماری شدید کرونا را بگیرد. زدن واکسن کرونا به خصوص برای افرادی که سیستم ایمنی ضعیف دارند ضروری است. زیرا واکسن می تواند تا حد زیادی از مبتلا شدن به نوع شدید کرونا را بگیرد و کاری کند که شما دیگر نیازی نباشد که در بیمارستان بستری شوید.

ماسک بزنید

همان طور که در بالا گفتیم، نظافت محل کار تهران و تمیز بودن محل کار یکی از راه هایی است که به کمک آن می توان از گسترش کرونا جلوگیری کرد. اما راه مهم بعدی که از مبتلا شدن به کرونا جلوگیری می کند، ماسک زدن است. تمامی افراد دو سال به بالا باید تحت هر شرایطی از ماسک استفاده کنند. به خصوص در مکان هایی که امکان ابتلا در آن بالاست.

در هنگام خرید ماسک، ماسکی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با صورت شما داشته باشد. ماسکی که با صورت شما هماهنگ باشد و تناسب داشته باشد، بهتر می تواند از شما محافظت کند.

در نظافت محل کار تهران، اگر فردی مشکوک به کرونا وجود داشت، تحت هیچ شرایطی ماسک خود را برندارید. همچنین بعضی از دارو ها هستند که می توانند سیستم ایمنی را ضعیف کنند. چنین افرادی باید علاوه بر ماسک زدن، با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی محل کار خود در ارتباط باشند تا بتوانند اقدامات احتیاطی اضافی که نیاز است رعایت کنند را دریافت کنند.

رعایت فاصله گذاری اجتماعی

همان طور که همه ما می دانیم، بیماری کرونا، بسیار خطرناک است. به همین خاطر یکی از راه هایی که می توان برای مبتلا نشدن به آن انجام داد، رعایت فاصله حداقل 6 فوتی از افراد است. در نظافت محل کار تهران باید بدانید حتی اگر تمامی دوز های واکسن خود را دریافت کرده باشید نیز رعایت این فاصله اجباری است و باید رعایت شود.

راه کار های نظافت محل کار تهران در دوران کرونا

نظافت محل کار تهران

قطعا نحوه نظافت محل کار در زمان کرونا در مقایسه با گذشته تفاوت هایی دارد و باید نکات خاصی را رعایت کرد. در این قسمت در مورد تمامی نکاتی در نظافت محل کار در زمان کرونا وجود دارد توضیح داده ایم.

چه زمانی، با چه موادی و چند دفعه باید تمیز کاری کنیم؟

تمیز کردن سطوح با تمیز کننده هایی مانند صابون یا مواد شوینده مختلف، تقریبا تمامی آلاینده ها، میکروب ها و عفونت را از بین می برد و تا حد بسیار زیادی امکان سرایت بیماری را پایین می آورد. در نظافت محل کار تهران باید بدانید که اگر در محل کار هیچ فرد مشکوکی به کرونا وجود نداشت، یک بار تمیز کاری در روز نیز کافی است. با همین یک بار تمامی سطوح ضد عفونی می شوند و میکروبی بر روی آن باقی نخواهد ماند.

اما گاهی اوقات نیاز است که محل کار را چندین دفعه تمیز کنید. برخی از شرایط باعث می شوند که شما یک محل را چندین دفعه تمیز کنید. عواملی مانند شلوغی محل کار و رفت و آمد زیاد در محل کار، نبود سرویس های بهداشتی و ضد عفونی کننده های دست در محل کار و وجود افرادی مشکوک به کووید 19 همگی عواملی هستند که باعث می شوند که محل کار را چندین بار تمیز کنید. در نظافت محل کار تهران باید بدانید که اگر با چنین شرایطی برخورد کردید، دیگر یک بار تمیز کاری جواب گو نیست و باید چندین دفعه این کار را انجام دهید.

همچنین باید بدانید که اگر در محل کار آزمایش کووید کسی مثبت شده است، باید حداکثر ظرف 24 ساعت و در سریعترین زمان ممکن، محل را تمیز و ضد عفونی کنید.

تعیین کردن محل هایی که نیاز به تمیز کاری دارند.

یکی دیگر از نکات مهمی که در نظافت محل کار تهران باید به آن توجه کرد این است که چه سطوحی نیاز به تمیز کاری دارند. به طور کلی سطوحی که بیشتر لمس می شوند، آلودگی بیشتری دارند و باید بیشتر تمیز شوند. همچنین اگر فضا یا منطقه ای که قصد تمیز کردن آن را دارید رفت و آمد زیادی در آن جریان دارد، باید در چندین نوبت محل را تمیز کنید. در نظافت محل کار تهران می توانید از تمیز کننده های مختلفی استفاده کنید. اکثر تمیز کننده های امروزی، مقداری ضد عفونی کننده در خود دارند و می توانند تمامی میکروب ها و باکتری ها را از بین ببرند.

آموزش و مراقبت از کارکنان نظافتچی

همیشه باید مطمئن باشید که نیروی های نظافتچی تمامی آموزش های لازم برای تمیز کاری را دیده اند و طرز کار درست با تمامی تمیز کننده ها را می دانند. به طور کلی قبل از استفاده از هر گونه محلول شوینده باید برچسب های محصول را بخوانید تا بدانید محصول باید در چه شرایطی و چگونه استفاده شود. برای مثال در نظافت محل کار تهران گاهی اوقات نیاز است که از تجهیزات مختلفی مانند دستکش، عینک، دستگاه تهویه هوا یا یک سری وسایل اضافی دیگر نیاز باشد.

کار بعدی که بعد از هر نظافت باید نیروی های نظافتچی انجام دهند این است که دستان خود به طور کامل به مدت حداقل 20 ثانیه با آب و صابون بشویند. همچنین اگر دست ها به وضوح کثیف هستند و آلودگی ها بر روی دست دیده می شوند، این زمان باید بیشتر شود. اگر آب و صابون در دسترس نیست، برای تمیز کردن دست ها در نظافت محل کار تهران باید از الکل 60 درصد استفاده شود.البته توجه داشته باشید که الکل هرگز نمی تواند جای صابون را بگیرد. به همین خاطر باید در اولین فرصت دست های خود را آب و صابون بشویید.

همچنین برخی از افراد و نیروی های نظافتچی ممکن است که به آسم مبتلا باشند. اکثر مواد شوینده و ضد عفونی کننده برای افراد مبتلا به آسم اشکال ایجاد می کنند و می توانند برای آن ها مضر باشند. به همین خاطر بسیار مهم است که قبل از استفاده از آن ها تمامی نکات ایمنی را رعایت کرد.

تمیز کردن سطوح مختلف

نظافت محل کار تهران

سطوح مختلف، در نظافت محل کار تهران هرکدام به نحوی انجام می شوند. که ما هرکدام را به صورت جداگانه به شما توضیح داده ایم :

سطوح نرم مانند فرش و موکت: در نظافت محل کاری تهران هر قسمت باید به روش خاص خود تمیز شود.سطوح نرمی مانند فرش و موکت باید با تمیز کننده هایی مانند صابون، مواد شوینده و سایر پاک کننده های مخصوص این سطح تمیز شوند. برای تمیز کردن این سطوح و وسایل نرم باید از آب گرم استفاده کنید و بعد از تمیز کردن آن ها را به خوبی خشک کنید. همچنین برای تمیز کردن آن ها می توانید از جارو برقی نیز استفاده کنید.

وسایل الکترونیکی : برای تمیز کردن وسایل الکترونیکی باید احتیاط بیشتری به خرج دهید. برای نظافت محل کار تهران و تمیز کردن وسایل الکترونیکی باید طبق توصیه های سازنده پیش بروید و از یک تمیز کننده مناسب برای تمیز کردن وسیله استفاده کنید. دقت داشته باشید که برخی الکل ها می توانند به وسایل الکترونیکی آسیب برساند.

وسایل فضای باز : تمیز کردن وسایلی که در فضای باز قرار دارند نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. برای تمیز کردن کف و وسایل آهنی می توانید از الکل ها و ضد عفونی کننده های معتبر استفاده کنید و به صورت اسپری بر روی وسایل بپاشید تا ضد عفونی شوند.

اهمیت نظافت محل کار در دوران کرونا

با آمدن کرونا و برهم زدن نظم ها نحوه کار ها، تقریبا تمامی کسب و کار ها با چالش های بسیار زیادی برای ادامه کار رو به رو شدند. بسیاری از کسب و کار ها توانستند با دورکاری به فعالیت خود ادامه دهند. اما در این بین کسب و کار هایی هم هستند که حتما برای ادامه کار باید به صورت حضوری کار کنند. در نظافت محل کار تهران باید بدانید کسب و کار هایی که به صورت حضوری کار می کنند باید به نظافت محل کار خود اهمیت بدهند. در این قسمت ما در مورد دلیل اهمیت نظافت کار در دوران کرونا اشاره کرده ایم.

مکان های پر تردد

محل کار، همان طور که از نام آن پیداست محلی شلوغ محسوب می شود که در آن کارمندان زیادی وجود دارند. به همین خاطر مکان های شلوغ مانند اتاق های جلسه و مکان های عمومی محل کار به عنوان یکی از خطرناک ترین و ایده آل ترین مکان ها برای گسترش بیماری کووید 19 شناخته می شود. به همین خاطر بسیار مهم است که برای نظافت محل کار تهران از یک تیم حرفه ای نظافت استفاده کنید تا به طور مداوم این مکان ها تمیز شوند.

قسمت هایی مانند دستگیره ها، در ها، در های ورودی، میز های آشپزخانه محل کار، میز ها و صندلی های اتاق کنفرانس، در ها و دکمه های آسانسور چند تا از مهم ترین قسمت هایی هستند که در نظافت محل کار باید به آن ها توجه داشت. به طور کلی نیرو های نظافتچی می توانند تمامی قسمت های محل کار شما را تمیز کنند و خیال شما را از بابت تمیز بودن محل کار راحت کنند.

یکی از دلایل دیگری که باعث می شود نظافت محل کار اهمیت بسیار زیادی داشته باشد، کارکنان شما هستند. در نظافت محل کار تهران باید بدانید که اگر محل کار شما تمیز باشد، می توان تا حد زیادی سلامت کارکنان شما را تضمین کرد. هنگامی که کارکنان شما در محیط امن تر و تمیز تری مشغول کار باشند، احتمال این که مریض شوند و غیبت داشته باشند نیز کمتر می شود این موجب افزایش بهره وری شرکت شما خواهد شد.

نظافت محل کار تهران توسط سرویک

در این مقاله در مورد نظافت محل کار در زمان کرونا صحبت کردیم. در ابتدا و اول از همه در مورد راهکار هایی که با آن می توان محل کار را تمیز نگه داشت توضیح دادیم. بعد از آن به اهمیت نظافت و تمیز بودن محل کار اشاره کردیم و گفتیم که تمیز بودن محل کار چه مزایایی دارد. در ادامه در مورد بیماری کرونا توضیح دادیم تا بیشتر با آن آشنا شوید. بعد از آن درباره چگونگی نظافت در زمان کرونا توضیح دادیم و در آخر نیز به دلایل اهمیت نظافت محل کار در زمان کرونا اشاره کردیم.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نظافت منزل تهراننظافت منزل سعادت آبادنظافت منزل شهر رینظافت منزل شمال تهراننظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل شهرک گلستاننظافت منزل نیروی هوایینظافت منزل ساعتینظافت منزل شرق تهراننظافت منزل ونک
نظافت منزل نظام آبادنظافت منزل زعفرانیهنظافت منزل رسالتنظافت منزل خیابان پیروزینظافت منزل نازی آباد
نظافت منزل ولنجکنظافت منزل جنوب تهراننظافت منزل شهرک غربنظافت منزل مرکز تهراننظافت منزل ظفر
نظافت منزل برای عیدنظافت منزل پونکنظافت منزل صادقیهنظافت منزل گیشانظافت منزل هروی
نظافت منزل حکیمیهنظافت منزل یافت آبادنظافت منزل جردننظافت منزل جنت آبادنظافت منزل تهرانسر
نظافت منزل پیروزینظافت منزل تهرانپارسنظافت منزل یوسف آباد–نظافت محل کار تهران–نظافت محل کار غرب تهران
نظافت راه پله تهراننظافت راه پله جنوب تهراننظافت راه پله مرکز تهراننظافت راه پله سعادت آباد
نظافت راه پله شرق تهراننظافت راه پله شمال تهراننظافت راه پله منطقه 10نظافت راه پله غرب تهراننظافت راه پله پیروزی
مراقب سالمند تهراننظافت شرکت در تهرانخدمتکار منزل در تهرانمراقب کودک تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا