خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل جنوب تهران

حتماً تابه‌ حال دقت کرده‌اید وقتی‌ که خانه تمیز است و هیچ لکه مزاحمی وجود ندارد چقدر اعصابتان راحت‌ تر بوده و توانسته‌اید با انرژی بیشتر و روحیه بهتری به کارهای شخصی خود رسیدگی کنید؛ اما به‌ محض اینکه سر و کله لکه‌های مزاحم پیدا می‌شود همه‌ چیز به هم ‌ریخته و برای بازگرداندن آرامش قبلی باید آن‌ها را تمیز کنید.
یکی از راحت‌ترین، سریع‌ترین و درعین‌ حال به ‌صرفه ‌ترین راه‌های نظافت منزل استخدام نیروهای خدماتی است که در مواقعی مانند خانه تکانی عید که می‌خواهید کل خانه را تمیز کرده و از شر هر چه لکه و کثیفی است، راحت شوید، به کار خواهند آمد. برای نظافت منزل جنوب تهران باشد یا هر قسمت دیگری از تهران، همیشه نیروهای خدماتی خبره‌ای وجود دارند که می‌توانند علاوه بر نظافت منزل، ترفندهای مخصوص از بین بردن لکه‌ها را نیز به شما می‌آموزند.

نظافت منزل جنوب تهران

معرفی جنوب تهران

جنوب تهران شامل مناطق 15 تا 20 تهران شده و برخی فکر می‌کنند که در این مناطق امکانات کافی وجود نداشته و پایین‌شهر هستند اما این تفکر مربوط به سال‌ها قبل بوده و اکنون با توجه و رسیدگی‌های شهرداری به این مناطق، شاهد فراهم شدن امکانات بسیار خوبی در این مناطق هستیم. برای افرادی که می‌خواهند در تهران ساکن شده و از مزیت‌های حضور در این کلان‌شهر بهره ببرند اما در عین‌ حال بودجه زیادی برای اجاره یا خرید خانه نداشته و می‌خواهند در یک محله خوب زندگی کنند، بهترین انتخاب محله‌های جنوب تهران است.

نظافت منزل فوری جنوب تهران

تمیزی و نظافت فضای خانه یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هر فرد خانواده باید به آن توجه کند. شاید فکر کنید که میز کار یا میز تحریرتان که در ظاهر تمیز بوده و لکه‌ای بر روی آن قرار ندارد، پس لازم نیست که به فکر نظافت اتاق خود باشید اما بهتر است یک حقیقت جالب را به شما بگوییم که همان میزی که در ظاهر تمیز به نظر می‌رسد، می‌تواند 400 برابر بیشتر از توالت دارای انواع میکروب ‌های مختلف بوده و شما را بیمار کند. نظافت منزل توسط اعضای خانواده تا حدود زیادی می ‌تواند به کاهش آلودگی‌ ها کمک کند
اما آیا با نحوه از بین بردن آلودگی ‌های پنهان آشنا هستید؟
آیا می‌توانید لکه ‌های قدیمی را از روی اشیا بدون آسیب رساندن به آن‌ها پاک‌ کنید؟
آیا می‌دانید برای از بین بردن هر لکه‌ای چه نوع شوینده‌ای مناسب‌تر است؟
بعد از کمی تفکر و پاسخ به این سؤالات بیشتر متوجه اهمیت استفاده از نیروهای خدماتی برای نظافت منزل می‌شوید. شما هرچقدر هم که خوب بتوانید نظافت ظاهری خانه را به بهترین شکل انجام دهید، بازهم به کمک گرفتن از نیروهای خدماتی به دلایل زیر نیاز داشته و بهتر است در مواقعی مانند خانه ‌تکانی عید کمک گرفتن از نیروهای خدماتی مجرب را فراموش نکنید.

نظافت منزل جنوب تهران

صرفه‌ جویی در وقت

تمیز کردن همه قسمت‌های منزل برای شما به‌ تنهایی نیازمند صرف وقت زیادی است و درصورتی‌ که بقیه اعضای خانواده هم به شما کمک کنند، ممکن است به خاطر ناوارد بودن، بدتر باعث شوند تا کار شما زیاد شده و نیاز باشد تا وقت بیشتری را صرف نظافت منزل کنید. بهترین راه این است که برای نظافت منزل جنوب تهران از شرکت نظافتی با سابقه و مورد اعتماد بخواهید تا تعدادی نیروی خدماتی برای نظافت منزل شما بفرستند و خواهید دید که کارها توسط این نیروها چقدر با سرعت بیشتری انجام‌ شده و تمام قسمت‌های منزل نیز از تمیزی برق خواهند زد.

مقرون‌به‌ صرفه بودن

بسیار از افراد تصور می‌کنند که استفاده از نیروهای خدماتی برای نظافت منزل هزینه بسیار بالایی داشته و اقتصادی نیست اما در دراز مدت خلاف این تفکر به آن ها ثابت خواهد شد. اگر بخواهید خودتان نظافت منزل را انجام دهید نیاز دارید تا چند مدل تی، جارو دستی، دستمال، حوله پاک‌ کننده و … به همراه انواع و اقسام شوینده‌ها را خریداری کنید که هزینه گزافی خواهد شد اما درصورتی‌که از نیروهای خدماتی کمک بگیرید دیگر فقط هزینه دستمزد نیروها را پرداخت خواهید کرد.

وجود میکروب‌ها و لکه‌ها در خانه و بر روی وسایل منزل می‌تواند باعث تخریب زودتر آن‌ها شده و شما نیاز داشته باشید تا زود به‌ زود اقدام به تعویض اثاثیه منزل خود کنید. پس از یک نظافت کامل منزل توسط نیروهای خدماتی، تقریباً تمام آلودگی‌ها، میکروب‌ها و کپک‌ها از بین رفته‌اند و شما می‌توانید هوای تمیز و سالم را استشمام کنید. از سویی دیگر وقتی منزل تمیز باشد شما احساس آرامش خیال و راحتی بیشتری داشته و به ‌راحتی می‌توانید بر روی انجام امور دیگر خود مانند درس خواندن، پخت‌وپز و … تمرکز کنید.

مزایا کمک از نیروی خدماتی برای نظافت منزل

نظافت منزل در همه ایام سال اهمیت دارد اما در روزهای قبل از شروع سال جدید این اهمیت بیشتر شده و اغلب خانواده‌های ایرانی قبل از شروع سال جدید تصمیم به نظافت خانه می‌گیرند. استخدام نیروهای خدماتی برای نظافت منزل در وهله به شما کمک خواهند کرد تا تصمیم بگیرید که چه وسایلی در خانه اضافی هستند و باید آن‌ها را دور بیا‌ندازید و این قسمت یعنی دور انداختن زباله‌ها و وسایلی که به کار نخواهند آمد یکی از سخت ‌ترین مراحل شروع نظافت منزل است. نیروهای نظافتی منزل که برای نظافت منزل جنوب تهران به کمک شما خواهند آمد می‌توانند استراتژی‌های نظافت مختلفی را به شما پیشنهاد کرده و با آموختن ترفندها و ریزه ‌کاری ‌هایی که هنگام نظافت منزل به کار خواهند آمد، در زمان‌های بحرانی راه نجات شما باشند. ما قصد داریم در ادامه مزایای کمک گرفتن از نیروهای خدماتی برای نظافت هر قسمت از منزل را بیان کنیم تا شما بیشتر با اهمیت کمک گرفتن از این افراد برای نظافت منزل خود در هر زمان و به‌خصوص ایام خانه ‌تکانی آشنا شوید.

نظافت منزل جنوب تهران

مزایای نظافت آشپزخانه توسط نیروهای خدماتی

نیروهای خدماتی با بهترین نحوه تمیز کردن کابینت‌ها، یخچال، فر، گاز و بقیه تجهیزات و قسمت‌های آشپزخانه آشنا بوده و می‌توانند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با استفاده از مواد شوینده مخصوص که کوچک ‌ترین آسیبی به لوازم آشپزخانه و کابینت ‌های شما نخواهند زد، تمامی دوده‌ها، لکه‌ها و چربی‌های باقی‌مانده را تمیز کنند. برای نظافت و برق زدن سرامیک‌های کف آشپزخانه نیز نگران نباشید زیرا نیروهای خدماتی نظافت منزل با ترفندهایی که بلد هستند می‌توانند تمام جرم‌های موجود در درزهای سرامیک‌ها را از بین برده و کاری کنند کف آشپزخانه شما مانند روز اول برق بزند.

مزایای نظافت اتاق‌ خواب توسط نیروهای خدماتی

شما حداقل روزانه 8 ساعت از وقت خود را در اتاق‌خواب برای استراحت و خواب می‌گذرانید و اگر تایم مطالعه و زمان‌های دیگر را به این عدد اضافه کنیم یعنی بخش زیادی از زندگی شما در اتاق تان سپری می‌شود و از اینجا می‌توانیم اهمیت نظافت اتاق‌خواب را درک کنیم. نیروی خدماتی تمام کف اتاق‌خواب، کمدها و تمام گوشه و کنارهای اتاق را تمیز کرده و تارعنکبوت‌ هایی که وجود دارند را پاک می‌کنند. تمیز کردن ملافه‌های تخت و مرتب کردن آن‌ها، از بین بردن لکه‌های موجود بر روی فرش اتاق، میز و … نیز جزو اقدامات نیروهای خدماتی در هنگام نظافت اتاق‌خواب است.

مزایای نظافت دستشویی و حمام توسط نیروهای خدماتی نظافت منزل جنوب تهران

حمام و دستشویی مکان‌هایی از خانه هستند که همیشه در معرض رطوبت و کثیفی بوده و مکان مناسبی برای رشد انواع میکروب‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها محسوب می‌شوند. نیروهای خدماتی کف و دیواره‌های حمام و دستشویی را با کمک مواد پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده تمیز کرده و در کنار آن تمام شیرآلات، روشویی، قفسه‌ها، آینه و تمام وسایل دیگر موجود در حمام و دستشویی که نیاز به ضدعفونی شدن دارند را تمیز خواهند کرد و در وقت نیز صرفه‌جویی می‌نمایند.

نظافت سرامیک

کف‌پوش‌های سرامیکی آشپزخانه، حمام و دستشویی منزل شما را بسیار زیبا می‌کنند اما زمانی که احساس کردید کاشی‌های سرامیکی منزلتان دیگر مانند سابق تمیز نیستند و لکه و جرم بر روی آن‌ها قرار دارد، باید چه‌کار کنید و با چه موادی آن‌ها را تمییز کنید؟ سرامیک‌ها نسبت به دیگر انواع کف‌پوش، سطح ظریف‌تری داشته و برای اینکه بتوانید لکه‌ها، شکستگی‌ها و ساییدگی‌های ایجادشده بر روی آن‌ها را از بین ببرید، لازم است تا طبق دستورالعمل‌های نظافت منزل جنوب تهران عمل کرده تا سرامیک‌های شما برای مدت طولانی‌تری سالم، تمیز و درخشان باقی بمانند.

پاک‌کننده‌ های مناسب برای نظافت سرامیک

هیچ‌گاه از مواد شوینده بازاری یا مواد خانگی اسیدی مانند سرکه برای تمیز کردن سرامیک‌ها استفاده نکنید زیرا این مواد برخلاف اینکه به‌سرعت لکه‌ها را از روی سرامیک پاک خواهند کرد اما در طولانی ‌مدت باعث کاهش درخشندگی سرامیک‌ها خواهند شد؛ بنابراین توصیه می‌شود برای نظافت سرامیک از پاک‌کننده‌های قلیایی و ملایم مانند پاک‌کننده‌های کرمی سیف استفاده شود.

نظافت کاشی و سرامیک لعاب‌دار

سرامیک ‌های لعاب‌دار سرامیک‌ هایی هستند که شیوه پخت آن‌ها به‌گونه‌ای است که لایه‌ شیشه‌ای و براق بر روی آن‌ها تشکیل‌ شده و این لایه باعث استحکام بیشتر و ضد لک شدن سرامیک می‌شود. برای نظافت این‌گونه سرامیک‌ها ابتدا باید با استفاده از یک برس مویی یا فرچه که زیاد ضخیم نبوده و به لعاب سرامیک آسیب نرساند، سطح سرامیک را از آلودگی‌ها و کثیفی‌هایی که ممکن است به سرامیک چسبیده باشند، پاک ‌کنید. بهتر است این کار را با جارو برقی انجام ندهید زیرا احتمال خراشیده شدن لعاب کاشی‌ها وجود دارد. حالا می‌توانید مقداری ماده شوینده غیر اسیدی مانند سیف را با نسبت نوشته ‌شده در طریقه مصرف با آب مخلوط کرده و بر روی سرامیک با کمک یک پارچه نرم و تمیز بکشید، با یک مسواک قدیمی قسمت‌هایی که لک شده‌اند را به ‌آرامی بسابید تا لکه‌ها پاک شوند. حالا با آب گرم تمام این روند را تکرار کنید و در آخر برای براق شدن سرامیک‌ها آن‌ها را با پارچه نرم و تمیز پاک‌کنید.

نظافت کاشی و سرامیک بدون لعاب

نظافت سرامیک‌های بدون لعاب به دلیل عدم وجود لایه شیشه‌ای و خلل و فرج‌های سطح آن‌ها دشوارتر از سرامیک‌های لعاب‌دار است. سطح متخلخل این سرامیک‌ها باعث می‌شود تا سریع‌تر لکه‌ها و کثیفی بر سطح آن‌ها نفوذ کرده و کدر شوند. برای تمیز کردن سرامیک بدون لعاب‌دار بهترین راه استفاده از پاک‌کننده‌های قوی با pH خنثی بوده و در آخر نیز پاک کردن با پارچه نرم و تمیز را برای درخشندگی بیشتر سرامیک‌ها فراموش نکنید.

نظافت سرامیک‌ها با دوغاب یا گروت

گروت یا دوغاب سرامیک‌ها را در کنار هم نگه می‌دارد اما از شانس بد به‌سرعت رطوبت و لکه‌ها را به خود جذب کرده و ظاهر کثیفی به سرامیک‌ها می‌بخشد. شما هرچقدر هم که مراقب تمیزی و درخشانی سرامیک‌های خود باشید اما اگر از دوغاب‌ها غافل شوید، دوغاب‌های خاکستری می‌توانند باعث کثیف به نظر رسیدن منزل شما شوند. اگر دوغاب‌ها تمیز هستند و به دنبال راهی هستید تا آن‌ها برای مدت طولانی تمیز باقی بمانند، می‌توانید از درزگیرهای سیلیکونی مخصوص استفاده کنید اما اگر دوغاب‌ها کثیف شده‌اند، بهترین راه تراشیدن لایه رویی آن‌ها با استفاده از یک مسواک قدیمی و سپس استفاده از رنگ‌های مخصوص دوغاب است.

نظافت منزل جنوب تهران

نظافت منزل جنوب تهران توسط سرویک

نظافت قسمت‌های مختلف خانه به ‌تنهایی کاری سخت و طاقت ‌فرسایی می‌تواند باشد به‌ خصوص اگر بخواهید لکه‌های مختلف را پاک ‌کرده اما با روش‌ها و پاک‌کننده‌های مخصوص نیز آشنایی نداشته باشید. در نظافت منزل جنوب تهران ما به شما توصیه کردیم تا برای از بین بردن لکه‌ها و نظافت اصولی منزل از نیروهای خدماتی کمک بگیرید و دیدیم که وجود نیروهای خدماتی در طولانی‌مدت چقدر می‌تواند در وقت و هزینه صرفه ‌جویی کرده و مخصوصاً برای افرادی که همیشه درگیر کار خود هستند، گزینه‌ای بسیار عالی است. در آخر نیز راهکارهای کاربردی برای نظافت انواع سرامیک را به شما آموختیم.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نظافت منزل تهراننظافت منزل سعادت آبادنظافت منزل شهر رینظافت منزل شمال تهراننظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل شهرک گلستاننظافت منزل نیروی هوایینظافت منزل ساعتینظافت منزل شرق تهراننظافت منزل ونک
نظافت منزل نظام آبادنظافت منزل زعفرانیهنظافت منزل رسالتنظافت منزل خیابان پیروزینظافت منزل نازی آباد
نظافت منزل ولنجک–نظافت منزل جنوب تهران–نظافت منزل شهرک غربنظافت منزل مرکز تهراننظافت منزل ظفر
نظافت منزل برای عیدنظافت منزل پونکنظافت منزل صادقیهنظافت منزل گیشانظافت منزل هروی
نظافت منزل حکیمیهنظافت منزل یافت آبادنظافت منزل جردننظافت منزل جنت آبادنظافت منزل تهرانسر
نظافت منزل پیروزینظافت منزل تهرانپارسنظافت منزل یوسف آبادنظافت محل کار تهراننظافت محل کار غرب تهران
نظافت راه پله تهراننظافت راه پله جنوب تهراننظافت راه پله مرکز تهراننظافت راه پله سعادت آباد
نظافت راه پله شرق تهراننظافت راه پله شمال تهراننظافت راه پله منطقه 10نظافت راه پله غرب تهراننظافت راه پله پیروزی
مراقب سالمند تهراننظافت شرکت در تهرانخدمتکار منزل در تهرانمراقب کودک تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا