خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت راه پله جنوب تهران

یکی از مهم ترین بخش های هر ساختمان، راه پله های آن است که باید به خوبی تمیز شوند. تمیز کردن راه پله ها کاری نسبتا سخت و دشوار است. علاوه بر آن تمیز کردن راه پله های ساختمان به طور منظم ضروری است و همیشه باید تمیز شوند. خوشبختانه این وظیفه مهم را می توان به نیروی های خدماتی سپرد و راه پله ای تمیز و زیبا تحویل گرفت. ما در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که در نظافت راه پله جنوب تهران وجود دارد توضیح داده ایم.

جنوب تهران

جنوب تهران در واقع از مناطق بیست و دوگانه تهران است که مناطق 15 ، 16، 17 ، 18 ، 19 و 20 را شامل می شود. جنوب تهران معمولا خانه های ارزان قیمتی دارد و اجاره خانه در آن کم است. زندگی در جنوب تهران مزایا بسیار زیادی دارد.
برای مثال یکی از مزایا جنوب تهران وجود خانه های ارزان قیمت است که می توانید با کمترین هزینه خانه های مناسبی پیدا کنید. همچنین اکثر خانه های مناطق جنوبی تهران دارای وام هایی هستند که می توانید برای خرید خانه از آن ها کمک بگیرید.

مزیت بعدی زندگی در جنوب تهران که خوب است که برای نظافت راه پله جنوب تهران در مورد آن بدانید، دسترسی بسیار آسان به خطوط حمل و نقل عمومی است. منطقه جنوب تهران و محله های آن ، شامل خطوط گسترده ای از خط های مترو و اتوبوس های تندرو را شامل می شود.
این پوشش دهی به حدی خوب است که می توان گفت تقریبا برای هر محله جنوب تهران یک ایستگاه مترو وجود دارد که به راحتی می توان با کمک آن ها در شهر جا به جا شد. همچنین به خاطر وجود خطوط گسترده مترو چیزی به اسم ترافیک سنگین در جنوب تهران وجود ندارد. برای نظافت راه پله جنوب تهران به راحتی می توانید در سریع ترین زمان ممکن به تمامی قسمت های شهر بروید.

نکات مهم در نظافت راه پله جنوب تهران

تمیز کردن مرحله به مرحله راه پله

  1. گردگیری پله ها

اولین مرحله برای تمیز کردن پله ها این است که با استفاده از یک جارو یا یک جاروبرقی ، شروع به گردگیری پله ها کنید. دقت داشته باشید که حتما باید از بالا ترین پله کار خود را شروع کنید و به پایین حرکت کنید. نکته ای که باید در نظافت راه پله جنوب تهران به آن دقت داشت این است که وسیله مناسب را برای تمیز کاری به کار گرفت. مثلا برای پله های چوبی باید از پارچه خیس استفاده کرد.

  1. تمیز کردن آج پله

در این مرحله باید آج پله ها از بالا به پایین تمیز شود و اطمینان حاصل شود که تمامی زباله ها از بین می روند. دقت داشته باشید که مهم ترین نکته در این جا این است که هنگام نظافت هیچ کس نباید از پله ها رفت و آمد کند. زیرا با این کار تمامی زحمات شما هدر خواهند رفت.

  1. نظافت نرده ها و دیوار ها

مانند مراحل قبل ، برای نظافت راه پله جنوب تهران و تمیز کردن نرده ها و دیوار ها، باید از بالاترین نقطه شروع کنید. نرده های از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند. به همین خاطر باید از یک ضدعفونی کننده مناسب استفاده کرد و با یک پارچه میکروفیبر آن را تمیز کرد. برای دیوار ها نیز می توانید از یک گردگیر یا پارچه تمیز برای جذف گرد و غبار های انباشته شده استفاده کنید. فقط دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از لباس خیس برای تمیز کردن دیوار استفاده کرد. زیرا این کار رنگ دیوار را خراب خواهد کرد.

  1. شست و شوی پله ها

مرحله بعدی در نظافت راه پله جنوب تهران، شست و شوی کامل پله ها با آب است. با این کار پله ها به طور کامل تمیز و درخشان می شوند. می توانید از دو سطل برای شست و شوی پله ها استفاده کنید. البته این مرحله بیشتر زمانی استفاده می شود که سطح آلودگی پله ها زیاد باشد. اگر پله ها زیاد کثیف نبودند شاید به این مرحله نیاز نباشد.

  1. تمیز کردن لکه های سرسخت

آخرین مرحله ، تمیز کردن لکه های سرسخت است. همیشه بعد از هر شست و شو مقداری لکه باقی می ماند که به راحتی از بین نمی روند. بسته به جنس راه پله، باید برای تمیز کردن آن ها اقدام کرد. برای نظافت راه پله جنوب تهران و از بین بردن لکه های سرسخت می توانید از لکه بر های مخصوصی که در بازار وجود دارند استفاده کنید و لکه های سرسخت را از بین ببرید.

نظافت راه پله جنوب تهران

نکات مهم در نظافت راه پله ها

  1. با دقت تمیز کردن پله ها

مانند تمامی نقاط خانه، پله ها نیز باید مرتب و با دقت تمیز شوند. دقت داشته باشید که هیچ وقت نباید به خاطر زیاد بودن تعداد پله ها تمیز کاری آن ها را بدون دقت انجام داد. پله ها همیشه باید مرتب و به طور مکرر تمیز شوند و هیچ قسمتی از آن ها نباید نادیده گرفته شود. در نظافت راه پله جنوب تهران باید بدانید که اکثر صاحب خانه ها روی تمامی قسمت های خانه وقت می گذارند اما هنگامی که نوبت به پله ها می رسد، به آن بی توجهی می کنند و بسیار سریع از آن رد می شوند. به همین خاطر است که شما باید زمان بیشتری برای تمیز کردن پله ها بگذارید و آن را با دقت تمیز کنید.

  1. از بالا کار را شروع کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در هنگام نظافت راه پله جنوب تهران به آن توجه داشت، این است که کار را از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. البته ممکن است که برای بعضی از افراد، حمل جارو برقی تا بالاترین طبقه مشکل باشد. برای همین می توان از یک جاروی دستی در طبقات بالا استفاده کرد و طبقات پایین را با جاروبرقی تمیز کرد. دقت داشته باشید در صورتی که کار را از طبقات بالا شروع نکنید، کار شما چندین برابر خواهد شد و زمان شما را خواهد گرفت.

  1. پیدا کردن مشکلات

یکی از بهترین زمان هایی که می توان مشکلات را پیدا کرد، زمانی است که مشغول تمیز کاری هستید. در هنگام نظافت راه پله جنوب تهران ، هر گونه مشکل یا خرابی که دیدید را باید به صاحب خانه گزارش دهید تا برای تعمیر آن اقدام کند. پیدا کردن از این دست مشکلات می تواند به کمتر کثیف شدن راه پله ها نیز کمک کند.

  1. تمیز کردن نرده ها

یکی از مهم ترین قسمت هایی که نباید نظافت آن ها را فراموش کرد، نرده ها هستند. نرده های نیز خاک زیادی را به سمت خود جذب می کنند. علاوه بر آن به خاطر این که بیشتر با دست افراد در تماس هستند، میکروب و کثیفی های بیشتری را به خود جذب می کنند. به همین خاطر است که در نظافت راه پله جنوب تهران به هیچ عنوان نباید نظافت نرده ها را فراموش کرد.

نظافت حرفه ای با شرکت های خدماتی

یکی از راه هایی که می توان از نظافت کامل راه پله ها اطمینان پیدا کرد، کمک گرفتن از شرکت های خدماتی برای نظافت آن ها است. شرکت های خدماتی نظافت راه پله را فقط تمیز کردن پله ها نمی دانند بلکه این شرکت ها به تمامی جزئیات دقت می کنند و هیچ موردی را از یاد نمی برند. علاوه بر آن شرکت های خدماتی به خوبی می دانند که هر نوع راه پله را چگونه تمیز کنند تا نتیجه بهتری دریافت شود.

آلودگی های سطحی معمولا با یک جارو برقی به راحتی پاک می شوند. اما لکه ها و کثیفی های سرسخت هستند که کار را مشکل می کنند. در این زمان باز هم شرکت های خدماتی به خوبی می دانند که چگونه این لکه ها را از بین ببرند. شرکت های خدماتی با استفاده از دستگاه های مخصوص و پارچه های میکروفیبر به راحتی هر لکه سرسختی را از روی راه پله ها محو می کنند و راه پله ای تمیز و زیبا را به شما هدیه می دهند.

همچنین در نظافت راه پله جنوب تهران خوب است بدانید که شرکت های خدماتی برای نظافت راه پله هایی که در آن ها رفت و آمد زیاد است، مانند ساختمان های مسکونی و هتل ها ، خدمات ضدعفونی ارائه می دهند و تمامی پله ها و نرده های شما را به خوبی ضدعفونی می کنند.

جلا دادن به پله های چوبی

مرحله 1

اولین کار برای جلا دادن به پله های چوبی این است که یک اسفنج تمیز بردارید و هرگونه آلودگی را از روی آن ها پاک کنید. از بالا شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. در صورت نیاز از ضدعفونی کننده استفاده کنید و پله ها را بشویید. در نظافت راه پله جنوب تهران برای خشک کردن راه پله چوبی می توانید از یک تکه پارچه تمیز استفاده کنید.

مرحله 2

هر آج پله را بررسی کنید و در صورت وجود هر گونه میخ بیرون زده آن را بکوبید تا با پله همسطح شود.

مرحله 3

در این مرحله باید سنباده بزنید. اولین کار این است که از که یک عینک و یک ماسک صورت برای محافظت از چشم ها و ریه های خود تهیه کنید. سپس با استفاده از سنباده 60 گریت تمامی پله ها را سنباده بزنید.

مرحله 4

از سنباده 100 گریت استفاده کنید و تمامی خراش های باقی مانده بر روی چوب را تمیز کنید. حال دوباره برای نظافت راه پله جنوب تهران از سنباده 150 استفاده کنید و دوباره سنباده بزنید. کار سنباده زدن را با سنباده 220 تمام کنید و هر گونه خراش و نقص باقی مانده را از بین ببرید.

مرحله 5

آج پله ها را با تمیز کننده چوب تمیز کنید.

مرحله 6

نواری از نوار چسب را روی لبه های آج قرار دهید تا حد امکان از پله ها محافظت شود.

مرحله 7

با استفاده از اپلیکاتور فوم، یک لایه روی چوب ایجاد کنید و بگذارید که خشک شود.

مرحله 8

بر روی قسمت هایی اپلیکاتور فوم ریخته اید، یک ایه محافظ پلی اورتان بگذارید تا کار جلا دادن به چوب تمام شود. برای اعمال پلی اورتان می توانید از یک قلم مو استفاده کنید.

نظافت راه پله جنوب تهران

مزایای استفاده از شرکت های خدماتی

  1. حرفه ای بودن

هرگاه که وقت کافی برای نظافت خانه خود نداشتید، می توانید از نیروی های خدماتی استفاده کنید. نیروی های خدماتی در کار خود حرفه ای هستند و می توانند خانه ای بی عیب و نقص و تمیز را به شما تحویل دهند.

  1. وقت آزاد بیشتر

وقتی که وظیفه نظافت خانه و راه پله را به نیروی های خدماتی می سپارید، وقت آزاد بیشتری پیدا خواهید کرد و می توانید آن را به کار های مهم تر خود اختصاص دهید.

  1. برنامه ریزی دقیق

شرکت های خدماتی همیشه بعد از اولین تمیز کاری قراردادی با شما تعیین می کنند که برای نظافت دفعه بعد چه زمانی اقدام کنند. این برنامه ریزی کاملا دقیق است و خانه شما به طور مرتب تمیز خواهد شد.

نظافت راه پله جنوب تهران توسط سرویک

در این مقاله در مورد نظافت راه پله جنوب تهران صحبت کردیم. در ابتدا در مورد جنوب تهران و ویژگی های مهم آن توضیح دادیم. سپس به تمامی نکاتی که تمیز کردن راه پله وجود دارد از جمله چگونگی تمیز کردن مرحله به مرحله آن، چگونگی نظافت شرکت های خدماتی و نحوه جلا دادن پله های چوبی اشاره کردیم. در آخر نیز مزایای استفاده از شرکت های خدماتی را نام بردیم.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نظافت منزل تهراننظافت منزل سعادت آبادنظافت منزل شهر رینظافت منزل شمال تهراننظافت منزل غرب تهران
نظافت منزل شهرک گلستاننظافت منزل نیروی هوایینظافت منزل ساعتینظافت منزل شرق تهراننظافت منزل ونک
نظافت منزل نظام آبادنظافت منزل زعفرانیهنظافت منزل رسالتنظافت منزل خیابان پیروزینظافت منزل نازی آباد
نظافت منزل ولنجکنظافت منزل جنوب تهراننظافت منزل شهرک غربنظافت منزل مرکز تهراننظافت منزل ظفر
نظافت منزل برای عیدنظافت منزل پونکنظافت منزل صادقیهنظافت منزل گیشانظافت منزل هروی
نظافت منزل حکیمیهنظافت منزل یافت آبادنظافت منزل جردننظافت منزل جنت آبادنظافت منزل تهرانسر
نظافت منزل پیروزینظافت منزل تهرانپارسنظافت منزل یوسف آبادنظافت محل کار تهراننظافت محل کار غرب تهران
نظافت راه پله تهران–نظافت راه پله جنوب تهران–نظافت راه پله مرکز تهراننظافت راه پله سعادت آباد
نظافت راه پله شرق تهراننظافت راه پله شمال تهراننظافت راه پله منطقه 10نظافت راه پله غرب تهراننظافت راه پله پیروزی
مراقب سالمند تهراننظافت شرکت در تهرانخدمتکار منزل در تهرانمراقب کودک تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا