خدمات مراقبتی و پرستاری
دانستنی

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

تماشای سلامت والدین با بالا رفتن سن آن ها همیشه یک چالش است. به خصوص اگر کسی برای مراقبت مداوم از آن ها نباشد. بعضی از فرزندان مهاجرت کرده اند و بعضی دور از والدینشان هستند.
مسافت مانع از مراقبت می شود؛ به همین دلیل آن ها به پرستار برای والدین خود نیاز دارند. با این حال، استخدام یک پرستار برای اولین بار می‌ تواند کار دشواری باشد. ما در این مقاله سعی می کنیم شما را درباره استخدام پرستار نیمه وقت سالمند در تهران راهنمایی کنیم.

مراقبت در منزل شامل چه مواردی می شود؟

معمولاً افراد سعی می‌ کنند با در نظر گرفتن فاکتور اعتماد، مراقبی را انتخاب کنند که توسط یک دوست معرفی شده است.
این افراد عمدتاً مراقبین حرفه ای نیستند و هیچ صلاحیت رسمی ای ندارند.

دو دسته مراقبت خانگی وجود دارد که در زیر ذکر شده است:

  1. مراقبت تسکینی

اگر بیمار مسنی دارید یا فردی که با یک بیماری جدی زندگی می کند و نیاز به حمایت و مراقبت زیاد دارد، ما به شما توصیه می کنیم که مراقبت تسکینی را انتخاب کنید. برای کسانی که لزوماً نیازی به مراقبت های پزشکی منظم ندارند اما نیاز به حمایت هایی مانند تمیز کردن و مراقبت دارند، ایده آل است. مراقبت تسکینی به طور کلی توسط یک متصدی مراقبت انجام می شود.

  1. مراقبت های پزشکی و پرستاری

اگر سالمند بیماری در خانه دارید و باید تحت نظر درمان های پزشکی ای قرار گیرد که می تواند در خانه انجام شود، انتخاب پرستار نیمه وقت سالمند در تهران ایده آل است.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

چگونه بین پرستار و مراقب یکی را انتخاب کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، بر اساس خدمات مورد نیاز، دو نوع نیروی پرستار و مراقب، در منزل وجود دارد.

  1. مراقب

مراقبین در منزل در زمینه مراقبت از بیمارانی که نیاز به پرستاری حرفه ای ندارند، فعالیت می کنند. اکثر این مراقبین هیچ مدرک حرفه ایی در زمینه مراقبت ندارند. برخی از آن ها تحت آموزش قرار می گیرند. شرکت وظیفه دارد که پیش از فرستادن مراقب برای بیمار، به طور کامل بررسی می کند که آیا فرد مراقب نیروی مناسبی برای نگهداری از سالمند است یا خیر.

برخی از خدماتی که مراقبین انجام می دهند، به شرح زیر است:

  • غذا دادن به موقع به سالمند
  • دارو دادن به موقع به سالمند بیمار
  • نظافت سالمندان و تعویض پوشک در صورت نیاز
  • حفظ محیطی آرام و امن
  • رسیدگی به نظافت، حمام کردن سالمند با اسفنج و مسواک زدن
  • کمک در راه رفتن
  • تغذیه از طریق لوله برای سالمندان بیمار
  1. پرستار

پرستاران در زمینه خدماتی که یک متصدی مراقبت می تواند ارائه دهد، مهارت دارند. تنها تفاوت این است که پرستاران مجموعه ای از دانش پزشکی اضافه را هم دارند. از آنجایی که آن ها به صورت حرفه ای آموزش دیده اند، استخدام یک پرستار نیمه وقت سالمند در تهران به دلیل خدمات حرفه ایی که ارائه می کند گران تر از استخدام مراقب است.

برخی از خدمات برجسته پرستاران به شرح زیر است:

  • پانسمان زخم ها
  • دارو دادن و تزریق به بیمار، در صورت نیاز
  • نظارت بر سلامت
  • ایجاد یک برنامه غذایی مناسب
  • قرار دادن لوله رایلز و تغذیه در صورت نیاز بیمار

اعضای خانواده سالمند اغلب زمانی شروع به جست و جوی کمک می کنند که یک فرد مسن    نمی تواند توالت و حمام برود. مکرراً سرگردان است. شب ها بد می خوابد. اغلب آشفته است.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

جایگزین مراقبت از پرستاری در منزل

خانه‌ های سالمندان معمولاً برای افرادی که دیگر نمی‌ توانند مستقل زندگی کنند، انتخاب خوبی است.

خانه های سالمندان امکاناتی مانند اتاق، غذا و کمک به برخی از فعالیت ها از جمله مدیریت دارو ها و کمک به بهداشت شخصی را فراهم می کند. هزینه ها و خدمات از مجموعه ای به مجموعه دیگر متفاوت است.

سازگاری با انتقال به خانه سالمندان

بسیار مهم است که فرد سالمند را تا آنجا که ممکن است در تصمیم گیری برای رفتن به خانه سالمندان یا سایر مراکز مراقبت حمایت کنید.

اگر فرد مسن از نظر ذهنی هوشیار باشد، باید در هر مرحله از راه، در جریان این روند قرار بگیرد.

انتقال از خانه به خانه سالمندان یک تغییر بزرگ در زندگی است. سازگاری با این اتفاق زمان می برد. گاهی سالمندان نمی توانند سازگار شوند و مشکلاتی را به وجود می آورند؛ بنابراین استخدام یک پرستار نیمه وقت سالمند در تهران کمک می کند که سالمند در خانه خودش به راحتی زندگی کند.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

چه زمانی پرستار بگیریم؟

پرستار، مددکار اجتماعی یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های خانگی می توانند به شما و خانواده تان در تصمیم گیری در مورد محل اقامت در خانه سالمندان کمک کنند.

شما باید در صورت وجود یکی از مشکلات زیر، درخواست کمک کنید.

  • اگر شما در ارائه مراقبت مشکل دارید.

قبل از اینکه شرایط به بحران تبدیل شود، باید کاری انجام دهید. بسیاری از مردم خیلی صبر می کنند و بعد آرزو می کنند که ای کاش زود تر اقدام می کردند. شما می توانید درمورد خدمات پرستار نیمه وقت سالمند در تهران و همچنین انواع خانه های سالمندان موجود اطلاعاتی کسب کنید. دریافت زودهنگام اطلاعات به شما این امکان را می دهد که از کمک های موجود بهترین استفاده را ببرید و به ارائه بهترین مراقبت ممکن برای فرد مسن بپردازید.

یک گفت و گوی صریح با یک ارائه دهنده مراقبت از سالمندان می تواند به شما در تصمیم گیری درمورد نوع مراقبتی که برای سالمندتان مناسب تر است کمک کند.

اگر قبلاً تصمیم گرفته اید که بردن سالمند به یک خانه سالمندان ضروری است، متخصصان می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید که کدام خانه به بهترین وجه با نیاز های سالمندان شما مطابقت دارد. مددکاران اجتماعی بیمارستان معمولاً با چندین خانه سالمندان در یک منطقه همکاری دارند و می توانند توصیه هایی ارائه کنند. پزشکان خانواده اغلب در این مورد اطلاعاتی دارند.

قبل از درخواست کمک، بهتر است پاسخ سوالات زیر را داشته باشید:

  • چه مشکلاتی برای مراقبت دارید؟
  • آیا خود و اطرافیانتان نمی توانید از سالمند مراقبت کنید؟
  • آیا فرد مسن معلولیت یا رفتاری دارد که مدیریت آن دشوار باشد؟
  • سالمند به چه نوع مراقبتی نیاز دارد؟

سالمندان در بین انواع مراقبت، انتخاب هایی دارند. انتخاب ها شامل نظارت شبانه روزی پرستاری، مراقبت های بیمارستانی حاد، مراقبت های شخصی و بهداشتی، وعده های غذایی، مشاوره، خدمات خشکشویی، تفریح ​​و خدمات اجتماعی است.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

لیست اهداف برای پرستاران چیست؟

دانستن اینکه دقیقاً به دنبال چه چیزی در یک پرستار نیمه وقت سالمند در تهران هستید مفید است. یک «لیست اهداف» ایجاد کنید که می ‌توانید هنگام بررسی گزینه ‌ها و ترسیم فهرستی از خواسته‌ ها و نیاز ها برای مراقبت از سالمندتان به آن مراجعه کنید. گواهینامه رانندگی قابل اعتماد، توانایی انجام کار های روزمره، تجربه بیماری ای که ممکن است سالمند شما از آن رنج ببرد و حتی توانایی بلند کردن اجسام سنگین از جمله اهداف داشتن یک پرستار است.

دانستن مهارت های مورد نیاز برای مراقبت از سالمندتان بسیار مهم است. مواردی از جمله مجموعه مهارت هایی مانند مراقبت از زوال عقل، آشپزی، سواد رایانه و همچنین مراقبت های شخصی (حمام کردن، لباس پوشادن و مراقبت از بی اختیاری)، فعالیت ها، یادآوری های پزشکی و همراهی می تواند در این لیست قرار بگیرد. وقت گذاشتن برای فکر کردن به این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا به شما این امکان را می دهد که با ارائه ابزار های مورد نیاز برای یک تجربه خوب آماده شوید.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

چگونه بفهمم که پرستار نیاز های سالمندم را برآورده می کند؟

درک محدودیت های فعلی سلامتی سالمندتان، یافتن پرستار مناسب را آسان تر می کند. مهم است که در مورد نیاز های سالمندتان در برابر پرستار واضح و روراست باشید و واکنش های او را در طول فرایند مصاحبه زیر نظر داشته باشید. با خانواده خود به بررسی پاسخ ها بپردازید و مشخص کنید که آیا پاسخ ها رضایت بخش بوده اند یا خیر.
اطمینان حاصل کنید که پرستار نیمه وقت سالمند در تهران، خیال خانواده شما را در مورد کار هایی که باید انجام دهد، راحت می کند و وظایفی را که نمی تواند انجام دهد، به اطلاع شما می رساند.

بهتر است فردی را انتخاب کنید که بتواند به سالمند شما کمک کند تا سلامت روانی، جسمی و عاطفی خوبی داشته باشد. اگر سالمند شما مشکلات حرکتی دارد، باید پرستار نیمه وقت سالمندی در تهران پیدا کنید که بتواند به او کمک کند تا با خیال راحت در خانه حرکت کند. اگر پرستار نتواند اجسام سنگین را بلند کند یا سالمندتان را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کند، باید به دنبال پرستاری باشید که بتواند.

چگونه می توانم برنامه ها و انعطاف پذیری پرستار را بفهمم؟

پس از مشخص شدن نیاز ها، وظیفه بعدی این است که بفهمیم به چند ساعت مراقبت در هفته نیاز داریم. مهم است که بدانیم چه نوع برنامه زمانی ای مورد نیاز است. به یاد داشته باشید که برنامه‌ ای که ایجاد می‌ کنید و خدماتی که سالمندتان به آن نیاز دارد ممکن است در طول زمان به دلیل تغییرات در سلامت او تغییر کند؛ بنابراین، پرستاری که انتخاب می کنید باید انعطاف پذیر و در دسترس برای مواقع اضطراری باشد. استخدام یک پرستار نیمه وقت سالمند در تهران از یک شرکت می تواند به مدیریت برنامه پرستار کمک کند.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

مؤثر ترین فرایند مصاحبه چیست؟

دریافت توصیه ها بسیار مفید است. با پزشکان و دوستان خود صحبت کنید تا ببینید کدام شرکت خدماتی را توصیه می کنند. تماس بگیرید و خدمات ارائه شده را جویا شوید. بپرسید آیا می توانید مصاحبه انجام دهید. اگر نه، ممکن است بخواهید به شرکتی بروید که می ‌تواند با مصاحبه‌ شما را پذیرا باشد.
بسیاری از شرکت ها بر اساس زمان ‌بندی و در دسترس بودن، پرستار ها را با مشتریان مطابقت می ‌دهند. به همین دلیل است که مصاحبه در اولویت قرار دارد تا بتوانید خودتان قضاوت کنید که آیا پرستار نیمه وقت سالمند در تهران می تواند نیاز های سالمند شما را برآورده کند یا خیر.

چگونه بفهمم که یک پرستار حرفه ای و قابل اعتماد را انتخاب کرده ام؟

یک شرکت بهداشت خانگی واجد شرایط و دارای مجوز، سابقه نیرو های خود را بررسی می‌ کند و پرستاری را برای خانواده شما فراهم می‌ کند و همچنین مصاحبه‌ های پرستار را برای راحتی شما هماهنگ می ‌کند. بررسی و مصاحبه بسیار مهم است؛ زیرا پرستار در خانه به اطلاعات مالی، بیمه نامه ها و سایر مطالب شخصی سالمند شما دسترسی خواهد داشت. شما می خواهید فردی را انتخاب کنید که قابل اعتماد باشد.

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران چه وظایفی بر عهده دارد؟

پرستار نیمه وقت سالمند در تهران توسط سرویک

در طول فرایند جست و جوی یک پرستار نیمه وقت سالمند در تهران، نیاز ها، نظرات و خواسته های والدین یا سالمندان خود را در نظر بگیرید. به آن ها اجازه دهید با پرستاران احتمالی مصاحبه کنند و تصمیم بگیرند که با چه کسی احساس راحتی می کنند. اگر والدین شما به افراد خاصی اعتراض دارند، دلیل آن را بپرسید و نگرانی او را نادیده نگیرید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

پرستار نیمه وقت کودک در تهران–پرستار نیمه وقت سالمند در تهران–پرستار خانم جهت سالمندپرستار سالمند ارزانپرستار سالمند شبانه روزینگهداری از سالمند شیفت شب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا