خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل اقدسیه

اقدسیه یکی از بهترین و مرفه نشین ترین منطقه های تهران است. در تقسیم بندی 22 گانه شهرداری تهران، اقدسیه جزء منطقه یک محسوب می شود. اقدسیه از شمال با بزرگراه ارتش و آجودانیه احاطه شده است و از جنوب به بزرگراه صدر متصل است. همچنین از شرق به بزرگراه امام علی و ازگل و از غرب به فرمانیه منتهی می شود. در محله اقدسیه کافه و رستوران های زیادی وجود دارد که معمولاً مردم برای تفریح به آنجا می روند.

این منطقه در ابتدا در تملک صندوقدار ناصرالدین شاه بود؛ اما بعد از اینکه آن را به امینه اقدس که همسر ناصرالدین شاه بود، بخشید، این منطقه به اسم اقدسیه تغییر نام داد. در آن موقع فقط زمین کشاورزی در این منطقه بود؛ اما در زمان های بعد مجوز ساخت و ساز گرفت و الان هیچگونه زمین کشاورزی ای در این منطقه نمی بینید. خانه های اقدسیه آنقدر شیک و زیبا هستند که افراد زیادی اجاره نشینی در این منطقه را به خرید ملک در مناطق دیگر ترجیح می دهند.

این خانه های بزرگ و لوکس نیاز به تمیز کردن دارند که کار هرکسی نیست و برای این کار نیاز به افراد حرفه ای دارید. ما در این مقاله سعی می کنیم اطلاعات لازم را درمورد نظافت منزل اقدسیه به شما بدهیم.

نظافت منزل اقدسیه

نظافت منزل و مزایای آن

هنگامی که به دنبال استخدام یک سرویس نظافتی برای نظافت خانه خود هستید. باید از خود بپرسید، مزایای انجام این کار توسط شخص دیگر در مقایسه با انجام آن توسط خودتان چیست؟

ممکن است فکر کنید که آن ها می توانند حقوق زیادی دریافت کنند یا آنچه شما می دانید را نمی دانند؛ اما تقریباً هرگز اینطور نیست. در زیر، ما فهرستی از دلایلی را گردآوری کرده ‌ایم که نشان می دهند چرا از خدمات نظافت منزل اقدسیه برای تمیز کردن کثیفی های باقی مانده در خانه استفاده کنید و سود ببرید.

1. خانه تمیز

اول از همه، خانه تمیزی خواهید داشت که شما و خانواده تان شایسته داشتن آن هستید. همه ما زندگی بسیار پر هیجان و شلوغی داریم. اینکه بتوانید برای نظافت منزل از نیرو های نظافتی کمک بگیرید، خیالتان را راحت می کند که لازم نیست شما این کار را انجام دهید و دیگر نگرانی و دل مشغولی ای بابت نظافت منزل اقدسیه خود نخواهید داشت. در پایان روز می توانید به خانه بیایید و استراحت کنید یا برای روز بعد برنامه ریزی کنید.

2. بدون نیاز به لوازم

اگر قصد دارید یک سرویس نظافت به طور مداوم استخدام کنید، دیگر لازم نیست همیشه نگران نگهداری کامل لوازم خود باشید. نکته مهم در مورد نظافت منزل اقدسیه این است که هر کسی را استخدام می کنید، لوازم خود را می آورد؛ البته همیشه می ‌توانید یک بطری وایتکس یا مقداری پاک‌ کننده کاشی در صورت نیاز برای خودتان نگه دارید. لوازم ممکن است گران باشند و در طول زمان افزایش قیمت پیدا کنند؛ بنابراین این یکی از راه های کاهش هزینه ها است.

نظافت منزل اقدسیه

3. نظافت خوب و حرفه ای

وقتی هزینه خدمات را می پردازید، شخصی به خانه شما می آید که برای انجام یک کار دستمزد دریافت می کند. هنگامی که خانه خود را تمیز می کنید، آن را به عنوان یک کار سخت و پر مشقت می بینید؛ بنابراین تمایل دارید با عجله از آن عبور کنید. حرفه ای ها هرگز در کاری که برای انجام آن دستمزد دریافت کرده اند عجله نمی کنند. اگر فکر می کنید کسی که برای نظافت منزل اقدسیه آمده است به خوبی شما تمیز نمی کند، می توانید شرکتی را که از خدماتش استفاده می کنید تغییر دهید.

4. توجه به آنچه که نیاز دارید

فرض کنید تعطیلات در راه است و شما خانواده ای دارید که از خارج از شهر به خانه شما می آیند. آن ها می آیند تا در کنار شما بمانند و شما باید خانه 4 خوابه خود را تمیز کنید. از آن جایی که احتمالاً می خواهید قبل از رسیدن آن ها یک تمیزکاری عمیق انجام دهید تا همه چیز برق بزند هنگامی که مهمانان خانه شما را ترک می کنند، می توانید شرکت را برای بازگشت رزرو کنید و فقط نواحی ای را که نیاز به توجه بیشتری دارند تمیز کنید.

5 . وقت آزاد بیشتر

این یکی از بزرگ ترین دلایلی است که شما احتمالاً به کسی پول می دهید تا نظافت منزل اقدسیه شما را انجام دهد. به جای اینکه هر یک یا دو هفته یک بار ساعت های بی شماری را صرف کنید تا خانه خود را تمیز کنید، می توانید آن زمان را صرف رسیدگی به چیز هایی کنید که به تعویق افتاده اند. اینکه بتوانید کمی استراحت کنید، انرژی بیشتری برای کار هایی که در آینده دارید به شما می دهد.

6. خلاصی از شر باکتری ها و میکروب ها

با آمدن و رفتن اعضای خانواده شما، آن ها تعداد زیادی میکروب و باکتری را وارد خانه و پخش خواهند کرد. تمیز نگه داشتن خانه، میکروب هایی را که می توانند شما یا اعضای خانواده تان را بیمار کنند، کاهش می دهد و به حداقل می رساند. داشتن یک خانه تمیز نه تنها شما را سالم تر نگه می دارد، بلکه در کل احساس بهتری خواهید داشت. حتی انجام کار های کوچک می تواند میکروب هایی را که در طی چند روز جمع می شوند کاهش دهد؛ بنابراین استفاده از خدمات نظافت منزل اقدسیه سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد.

نظافت منزل اقدسیه

7. نظافت حرفه ای

ممکن است فکر کنید که خانه خود را بهتر از یک حرفه ای می شناسید که به احتمال زیاد درست است؛ اما در عین حال چیز هایی در خانه شما وجود دارد که احتمالاً تمایل دارید آن ها را نادیده بگیرید؛ زیرا آن ها قسمت هایی هستند که نمی خواهید خودتان تمیز کنید یا نمی دانید چگونه باید به نظافت آن ها بپردازید. پنکه های سقفی یکی از آن مناطقی است که دسترسی به آن سخت است و در نظافت منزل اقدسیه می توان آن را فراموش کرد تا به مرور زمان گرد و غبار و خاک بیشتری روی آن ایجاد شود و باعث شود دیگر به هیچ عنوان نتوانید آن ها را تمیز کنید. وقتی یک حرفه ای برای نظافت وارد خانه شما می شود، مطمئن می شوید که همه چیز همیشه تمیز است.

8 . کاهش بوی حیوان خانگی

از سگ ها و گربه ها گرفته تا پرندگان و موش ها، همه حیوانات خانگی می توانند خانه شما را بدبو کنند. داشتن یک خانه تمیز، اعضای خانواده شما را از شر بو هایی که از حیوانات می آید خلاص می کند. هیچ چیز بدتر از این نیست که مهمانان به خانه شما بیایند و مجبور شوید با بوی بد زباله های بچه گربه یا قفس پرنده از آن ها پذیرایی کنید. نظافت منزل اقدسیه باعث می‌ شود که بوی نامطلوب دوباره ظاهر نشود و خانواده شما را آزار ندهد.

9. تمیزی بخش های نادیده گرفته

فقط برخی چیز ها وجود دارد که ما برای تمیز کردن آن ها خیلی تنبل هستیم. خواه غبارروبی لوستر در سرسرای خانه تان باشد یا تمیز کردن تمام تخته های قرنیز خانه، شما از آن متنفر هستید و نمی خواهید آن را تمیز کنید. هنگام استخدام افراد حرفه ‌ای که نظافت منزل اقدسیه را انجام می دهند، می ‌توانید دقیقاً به آن ‌ها بگویید که باید چه کاری انجام دهند و آن ها باید آن کار را انجام دهند؛ زیرا در نهایت شما به آن ها پول می ‌دهید. دیگر زمان را برای ترس از انجام کار هایی که از آن ها متنفر هستید تلف نکنید؛ زیرا دیگر این شما نیستید که آن را انجام می دهید.

نظافت منزل اقدسیه

10. حرفه ای ها یک سیستم دارند

در حالی که ممکن است از آشپزخانه شروع کنید و شروع به بدو بدو کردن در سرتاسر خانه کنید؛ زیرا فکر می‌ کنید این کار باعث تمیز شدن سریع خانه شما می شود، ممکن است در واقع کار را دو یا سه برابر کنید. هنگامی که یک حرفه ای برای نظافت منزل اقدسیه وارد خانه شما می شود، یک سیستم و همچنین چک لیستی از کار هایی که باید طبق نظر شما انجام شود، در اختیار دارد. با استفاده از این سیستم، آن ها در انجام آن وظایف کارآمد تر کار می کنند.

11 . استفاده از لوازم مناسب سطوح

زمان زیادی طول کشیده است تا خانه شما تبدیل به خانه ای شیک و زیبا شود. شما لوازم خانگی، کاشی‌ ها و مبلمانی دارید که همه از مواد مختلفی ساخته شده ‌اند؛ بنابراین یک پاک‌ کننده برای همه جا مطمئناً گزینه خوبی نیست. همچنین شما نمی خواهید در نهایت از چیزی استفاده کنید که باعث خراشیدگی و باقی ماندن آثار روی همه وسایل شما شود. حرفه ای ها می دانند که در مورد چیز های خاص از چه چیزی استفاده کنند و در مورد چیز های دیگر به طور کلی از چه چیزی اجتناب کنند. با استخدام یک حرفه ای برای نظافت منزل اقدسیه، این اطمینان برای شما حاصل می شود که همه چیز در خانه شما در اوج تمیزی خود خواهد بود و همه آن ها در شرایط عالی باقی خواهند ماند.

نظافت منزل اقدسیه

12. تمیزی حمام و آشپزخانه

نظافتچی های حرفه ای خانه در هنگام از بین بردن باکتری ها، کپک ها و قارچ ها از خانه شما سنگ تمام می گذارند. آن ها همچنین می توانند ارگانیسم ها و ویروس های موجود در توالت، وان حمام و سطح سینک را از بین ببرند.

نظافتچی هایی که برای نظافت منزل اقدسیه آمده اند، از روش صحیح تمیز کردن سطوح در آشپزخانه و حمام برای پاک کردن لکه ها آگاه هستند. دلیل اصلی این است که این دو ناحیه بیشترین میکروب ها را در سطح خود نگه می دارند. نظافتچی حرفه ای فقط باید روی تمیز کردن عمیق در هنگام نظافت مکان های مختلف تمرکز کند.

هنگامی که متخصصان نظافت منزل اقدسیه، حمام شما را تمیز می کنند، تمیز کردن شیر آب، وان، کاشی ها و غیره را برای شما آسان تر می کنند. آن ها همچنین می توانند بدون هیچ زحمتی توالت شما را ضدعفونی کنند. همچنین وان و پیشخوان شما را کاملاً ضد عفونی می کنند.

نظافت منزل اقدسیه

13. حذف آلرژی

حساسیت به گرد و غبار در واقع یک مشکل بزرگ در محل زندگی شما است. شما با افرادی زندگی می کنید که احتمالاً به گرد و غبار، آلرژی و حساسیت دارند. این یک آلرژی رایج است که چشم شما هنگام نظافت منزل اقدسیه می سوزد. علاوه بر این، آبریزش بینی یکی دیگر از علائم آلرژی به گرد و غبار است.

هنگامی که خدمات نظافت حرفه ای را درخواست می کنید، آن ها از قدرت آخرین فناوری استفاده می کنند تا بهترین نتایج را به شما ارائه دهند. آن ها از جاروبرقی های فیلتر ذرات هوا با راندمان بالا (HEPA) استفاده می کنند تا گرد و غبار را به راحتی از خانه شما پاک کنند.

این نه تنها برای تمیز کردن فرش و کف خانه شما مفید است، بلکه می تواند به شما کمک کند تا از گرد و غبار شناور در هوا خلاص شوید. صاحبان خانه فقط باید بیرون بمانند تا نظافتچی ها وظایف خود را انجام دهند.

نظافت منزل اقدسیه

نظافت منزل اقدسیه توسط سرویک

ممکن است در مورد اینکه چرا باید یک سرویس خدماتی برای نظافت منزل اقدسیه استخدام کنید، بحث کنید؛ اما امیدواریم پس از خواندن این مطلب به شما کمک کرده باشیم تا تصمیم درستی در این باره بگیرید. حتی اگر با برخی از موارد موجود در این لیست موافق نباشید، موارد دیگر ممکن است دغدغه شما باشد و برای سپردن نظافت به افراد حرفه ای و استخدام آن ها برای مقابله با مشکلات شما کافی باشند.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نظافت منزل مجیدیهنظافت منزل فوریقیمت نظافت منزل تهرانشرکت های معتبر نظافت منزلنظافت منزل جنوب شرق تهراننظافت منزل جنوب غرب تهراننظافت منزل شبانه روزی تهراننظافت منزل قیطریهنظافت منزل فوری شمال تهراننظافت منزل شهراننظافت منزل نارمکنظافت منزل منیریه–نظافت منزل اقدسیه–نظافت راه پله ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا