خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت راه پله در منطقه 10 تهران

نظافت راه پله ، یکی از مهم ترین وظایفی است که تمامی صاحبان ساختمان با آن رو به رو خواهند بود. راه پله ها به دلیل این که بسیار زیاد هستند و تمیز کاری آن ها سخت است، معمولا نادیده گرفته می شوند. اما خوب است بدانید که شما می توانید این وظیفه مهم را به نیروی های خدماتی بسپارید تا بتوانید به راحتی راه پله ای زیبا و تمیز تحویل بگیرید. اما باید بدانید که در نظافت راه پله منطقه  10 و استخدام نیروی های خدماتی یک سری نکات وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد. در این مقاله در مورد تمامی نکاتی که در این زمینه وجود دارد توضیح داده ایم.

منطقه 10 کجاست؟

منطقه 10 تهران به عنوان یکی از پر تراکم ترین و محبوب ترین مناطق شهر تهران محسوب می شود. خیابان معروف و پر تردد کارون و محله بریانک که شامل مکان های دیدنی بسیار زیادی می شوند، در این منطقه قرار گرفته اند. منطقه 10 تهران، به عنوان یکی از قدیمی ترین محله های تهران محسوب می شود و می توان گفت قدمت این منطقه به حدود 50 سال پیش بر می گردد. در نظافت راه پله منطقه 10 تهران خوب است بدانید که این منطقه به ترتیب از شرق و غرب به بزرگراه شهید نواب صفوی و خیابان شهیدان همجوار منتهی می شود. منطقه 10 از لحاظ جغرافیایی با منطقه 2 همسایه است. از معروف ترین محله های این منطقه می توان به محله های جیحون، زنجان، سلیمانی، تیموری، کارون، هاشمی، کمیل، رودکی، بریانک، شمشیری، مالک اشتر و هفت چنار اشاره کرد.

نظافت راه پله در منطقه 10 تهران

نکات مهم قبل از استخدام شرکت های نظافتی

به طور کلی در نظافت راه پله منطقه 10 باید بدانید که هر شرکتی سیاست ها و رویه کاری خود را دارد. به همین خاطر است که شرکت های مختلفی وجود دارند. اما یک سری نکات در بین همه آن ها وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید:

در دسترس بودن : قبل از استخدام شرکت های نظافتچی باید اطمینان پیدا کنید که شرکت نظافتچی در زمان هایی که شما در نظر دارید، می تواند در دسترس باشد زیرا برخی از شرکت ها در تعطیلات خدمات ارائه نمی دهند.

تمیز کاری سبز : در نظافت راه پله منطقه 10 تهران، اگر حساسیت دارید و نمی توانید مواد شوینده ها را تحمل کنید، می توانید از شرکت های خدماتی استفاده کنید که تمیز کاری سبز را ارائه می دهند. این شرکت ها تا حد امکان از شوینده های تخریب کننده و خشن استفاده نمی کنند و تمامی نواحی ها را با شوینده های معمولی تمیز می کنند.

سوالات مهم قبل از استخدام شرکت های نظافتی

یک سری سوال ها وجود دارد که باید از نیرو های خدماتی و شرکت نظافتچی برای نظافت راه پله منطقه 10 تهران بپرسید. این سوال ها شامل :

آیا شرکت مورد نظر مقید و بیمه است؟

یک شرکت نظافتی معتبر، کارگران خود را بیمه می کنند تا در صورت بروز هر گونه اتفاق در محل نظافت برای کارگر، بتوانند به راحتی مسئولیت کارگر را قبول کنند. در صورتی که کارگر بیمه نباشد، ممکن است شما مسئول اتفاقاتی که ممکن است برای کارگر بیفتد شناخته شوید.

آیا کارگران نظافتچی گواهینامه دارند؟

به طور کلی این مورد اجباری نیست. اما شرکتی که کارگران نظافتچی آن دارای مدارک معتبر در این زمینه هستند، نشان از معتبر بودن و حرفه ای بودن شرکت می دهد.

آیا پیشینه کارگران بررسی شده است؟

در نظافت راه پله منطقه 10 تهران باید بدانید که یکی از مهم ترین وظایف شرکت های نظافتی این است که پیشینه کارگران خود را بررسی کنند. این مورد بسیار مهم است زیرا نداشتن سوء پیشینه و سابقه کیفری کارگران نظافتچی بسیار مهم است.

انتظاراتی که باید از نیروی های نظافتچی داشت.

نظافت راه پله در منطقه 10 تهران

هنگامی که برای نظافت راه پله ها و خانه خود به افراد و شرکت ها پول می دهید، باید انتظار ارائه خدمات عالی را داشته باشید. برخی از مهم ترین انتظاراتی که از شرکت های خدماتی باید داشته باشید شامل :

  • تمیز کردن کامل کف ( جارو کشی و تمیز کردن)
  • تمیز کردن گرد و غبار ها، چه زیاد باشد چه کم.
  • پاک کردن دستگیره های در و کلید و لوازم روشنایی موجود در راه پله ها
  • تمیز کردن و تخلیه زباله های موجود در راه پله ها

چگونگی نظافت راه پله های داخلی و خارجی

نظافت راه پله های چوبی داخلی

پله های چوبی، هم زیبا هستند و هم دوام بسیار خوبی دارند. اما به هر حال به مراقبت بیشتری از پله های فلزی نیاز دارند و باید توجه بیشتری به نظافت آن ها داشت. برای نظافت راه پله منطقه 10 و تمیز کردن پله های چوبی، ابتدا تمامی پله ها را جارو بزنید تا تمامی گرد و غبار موجود بر روی آن بریزد. این کار را حتما از بالا به سمت پایین انجام دهید.

هنگامی که کار تمامی شد، یک اسفنج را مرطوب کنید و با آن پله ها را پاک کنید. دقت داشته باشید که پس از تمیز کردن، پله ها را با یک پارچه خشک تمیز کنید تا چوب رطوبت را جذب نکند. در صورتی که پله ها با آب تمیز نشدند، می توانید از مقداری صابون استفاده کنید. فقط در نظافت راه پله منطقه 10 باید دقت داشته باشید که ماده شوینده انتخاب شده با چوب سازگاری داشته باشد و آن را خراب نکند.

نظافت راه پله در منطقه 10 تهران

تمیز کردن پله های فلزی داخلی

پله های فلزی، هم شیک و هم براق هستند و نیاز به توجه بسیار زیاد ندارند. تمیز کردن آن ها بسیار راحت است. برای تمیز کردن آن ها، ابتدا با پارچه میکروفیبر و یا پارچه گردگیری تمامی مو ها و گرد و خاک هایی که بر روی پله وجود دارد را از بین ببرید.

برای تمیز کردن لکه های بر روی پله می توانید از یک محلول تمیز کننده ساده استفاده کنید. می توانید یک بطری اسپری را از آب گرم پر کنید و آن را با یک محلول تمیز کننده ملایم ترکیب کنید. فقط در نظافت راه پله منطقه 10 دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از شوینده های بسیاری قوی استفاده کنید زیرا ممکن است با فلز سازگار نباشند و روکش پله را از بین ببرند و به آن آسیب برسانند.

نظافت راه پله چوبی خارجی

راه پله های چوبی که در فضای باز قرار دارند، بیشترین نیاز به مراقبت را دارند زیرا عواملی مانند گرما، سرما، رطوبت و خیلی از موارد دیگر می توانند به پله آسیب برسانند. نظافت راه پله منطقه 10 و تمیز کردن راه پله های چوبی خارجی، ابتدا جارو کردن کامل پله ها شروع کنید. از یک واشر فشاری استفاده کنید و هر گونه کثیفی و زباله ای که ممکن است در شکاف ها گیر کرده باشد را در بیاورید.

در مرحله بعد با استفاده از یک برس و مقداری محلول تمیز کننده، تمام عرشه را تمیز کنید. فقط دقت داشته باشید که قبل از استفاده از هر گونه محلول تمیز کننده، تمامی دستورالعمل هایی که در مورد آن وجود دارد را مطالعه کنید. پس از مطالعه نیز خوب است یک مقدار بسیار کم از محلول را بر روی یک قسمت پله آزمایش کنید تا در صورت بروز هرگونه اتفاق غیر عادی بتوانید از وقوع آن جلوگیری کنید و در نظافت راه پله منطقه 10 باعث ایجاد مشکل نشوید.

اگر شوینده با چوب سازگار بود، آن را به طور کامل بشویید و بعد از پایان کار پله را به طور کامل تمیز کنید.

نظافت پله های فلزی خارجی

پله های فلزی خارجی، یکی از بادوام ترین و مقاوم ترین پله ها هستند. برای تمیز کردن آن ها لازم نیست کار خاصی انجام دهید. فقط کافی است که با استفاده از آب با فشار بالا، آن ها را تمیز کنید و هر گونه کثیفی که بر روی پله ها وجود دارد را از بین ببرید. نظافت راه پله منطقه 10 تهران به همین سادگی است.

راه های پیدا کردن یک سرویس نظافتی خوب

نظافت راه پله در منطقه 10 تهران

برای پیدا کردن یک نیروی نظافتی خوب راه های زیادی وجود دارد که تعدادی از آن ها عبارت اند از :

  1. کمک گرفتن از خانواده، دوستان و آشنایان

بهترین راه برای پیدا کردن یک سرویس نظافتی خوب، کمک گرفتن از خانواده و دوستان شما است. احتمالا خانواده و یا دوستان شما سرویس های نظافتی فوق العاده ای را می شناسند که قبلا از آن ها استفاده کرده اند. آشنایان شما می توانند این سرویس ها را به شما نیز معرفی کنند تا شما بتوانید با استخدام این سرویس ها، راه پله ای زیبا و تمیز تحویل بگیرید.

   2. جست و جو در اینترنت

در نظافت راه پله منطقه 10 خوب است بدانید که می توانید برای پیدا کردن سرویس های خوب نظافتی، در اینترنت جست و جو کنید. بسیاری از افراد تمایل دارند در صورت داشتن تجربه خوب یا بد از سرویس های خدماتی یا به طور کلی هر چیزی، یادداشتی از آن در اینترنت بگذارند. این موقعیت مناسبی است که شما می توانید به کمک آن شرکت های نظافتی مناسب را پیدا کنید. می توانید نقد و بررسی های مختلفی را مطالعه کنید و ببینید که مردم بیشتر از کدام شرکت خدماتی راضی بوده اند.

البته برای نظافت پله منطقه 10 تهران خوب است بدانید که برخی از شرکت ها به مشتریان خود پول می دهند تا نظر ها و نقد های مثبتی در مورد شرکت ها آن بنویسند. به همین خاطر خوب است که ابتدا از صحت نقد اطمینان پیدا کنید و به هر نقد و بررسی در سطح اینترنت اطمینان نکنید.

   3. بیمه و ضمانت

یکی از راه هایی که می توان با استفاده از آن خوب یا بد یک شرکت نظافتی را تشخیص داد، بیمه و تضمین هایی است که شرکت در قبال نظافت خانه شما، ارائه می دهد. باید در نظافت راه پله منطقه 10 تهران بدانید، ممکن است اتفاقاتی ناگواری مانند سرقت یا جراحت کارگر رخ دهد. شرکتی که به شما خدمات می دهد باید برای تمامی این اتفاق ها آماده باشد و بتواند در صورت بروز هرگونه اتفاق ناگوار از کارگران خود و شما حمایت کند و کمک های لازم را به شما برساند.

نظافت راه پله در منطقه 10 تهران

    4. قدمت و اعتبار

یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای پیدا کردن شرکت نظافتی مناسب، مطالعه کردن در مورد قدمت و اعتبار شرکت مورد نظر است. ببینید شرکتی که می خواهید استخدام کنید چقدر در زمینه تمیز کاری منازل قدمت دارد. آیا شرکتی که می خواهید استخدام کنید اعتبار نامه دارد و یا وابستگی به سازمان های حرفه ای دارد که بتوان به آن اعتماد کرد. در هنگام استخدام شرکت ها باید به این موارد دقت کنید زیرا افراد شرکتی که برای نظافت خانه استخدام می کنید، قرار است وارد ساختمان شما شوند و بسیار مهم است که این شرکت استخدامی از هر لحاظ مورد اطمینان باشد.

در ضمن شما می توانید از افرادی که قبلا از خدمات این شرکت استفاده کردند نیز سوال کنید و درمورد کیفیت خدمات شرکت اطلاعات به دست بیاورید.

نظافت راه پله منطقه 10 توسط سرویک

در این مقاله در مورد نظافت راه پله منطقه 10 تهران صحبت کردیم. در ابتدا در مورد نکات بسیار مهمی که در مورد نیرو های نظافتی باید بدانید توضیح دادیم و در ادامه به نحوه نظافت پله های مختلف اشاره کردیم. در انتها نیز در مورد چگونگی تشخیص یک شرکت نظافتی خوب توضیح دادیم تا شما بتوانید بهترین گزینه را پیدا کنید.

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا