خدمات مراقبتی و پرستاری
نظافت منزل

نظافت منزل شبانه روزی تهران

همه موافق هستند که تمیز کردن زمان بر است. اگر تمیز کردن منزلتان برای شما هم به یک فعالیت چالش برانگیز تبدیل شده است و قصد استفاده از خدمات نظافت منزل شبانه روزی تهران را دارید، در ادامه همراه ما باشید تا نکاتی را در رابطه با نظافت منزل شبانه روزی تهران در اختیار شما قرار دهیم.

روش های جلوگیری از اتلاف وقت هنگام نظافت منزل

اکثر مردم حدود 10 ساعت در هفته را صرف نظافت می کنند که مجموع آن در طول عمر انسان دو سال می شود. این یک کار طاقت فرسا است که اگر راهبردی در دست نداشته باشید می تواند به سرعت اوقات فراغت شما را از بین ببرد. از آنجایی که بسیاری از افراد برای تمیز کردن منزل زمان بسیار زیادی را صرف می کنند، ما در ادامه قصد داریم به بررسی روش های جلوگیری از اتلاف وقت هنگام نظافت منزل بپردازیم.

  • روی یک کار در یک زمان تمرکز کنید.

اگر وظایف زیادی در لیست کار های شما وجود دارد، بهتر است روی هر کدام به صورت جداگانه تمرکز کنید تا خسته نشوید. اگر هم زمان روی همه چیز تمرکز کنید، نه تنها به زودی از نظر روحی و جسمی خسته می شوید، بلکه ممکن است قسمت هایی که به توجه بیشتری نیاز دارد، از نظر شما مخفی بماند. به طور مثال می توانید هر روز هفته را به تمیز کردن یک قسمت خاص از منزلتان اختصاص دهید. یعنی یک روز را به آشپزخانه و روز بعد را به سرویس های بهداشتی اختصاص دهید. به این ترتیب تا آخر هفته همه قسمت ها تمیز شده اند. روش دیگری که وجود دارد، انجام یک کار به خصوص برای کل منزل است. به طور مثال می توانید شنبه ها را فقط گردگیری کنید و یک شنبه ها را به تمیز کردن و ضد عفونی کردن بپردازید.

  • از برنامه های یادداشت برداری برای برنامه ریزی استفاده کنید.

اگر کاربر گوشی هوشمند هستید، می توانید از برنامه های یادداشت برداری برای راهبرد تمیز کردن خود استفاده کنید. شما می توانید کار هایتان را بر اساس اولویت از بالای صفحه یادداشت کنید تا به آن ها رسیدگی شود. در این روش می توانید از یک دفترچه یادداشت نیز استفاده کنید. به صورت کلی برنامه ریزی منجر به صرفه جویی قابل توجه در هر کاری خواهد شد. تمیز کاری نیز از کار های دیگر جدا نیست و با یک برنامه درست شما می توانید صرفه جویی بسیاری در انجام کار های خود داشته باشید.

  • یک تایمر تنظیم کنید.

یکی از ساده ‌ترین راه‌ ها برای صرفه‌ جویی در زمان، تهیه فهرستی از کار های خانه و تعیین محدودیت برای هر کدام است. به این ترتیب می توانید اطمینان حاصل کنید که کار هایی که به زمان بیشتری نیاز دارد توجه کافی را به خود جلب می کند. به طور مثال اگر آشپزخانه به نظافت بیشتری نیاز دارد، باید زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید و یا اگر سرویس های بهداشتی به تازگی تمیز شده اند، نیازی نیست برای تمیز کردن آن ها زمان زیادی بگذارید.

نظافت منزل شبانه روزی تهران

  • کابینت های خود را هنگام آشپزی مرتب کنید.

آشپزخانه از آن قسمت هایی است که حتی اگر هر روز هم آن را تمیز کنید باز هم لکه و یا کثیفی در یک قسمت باقی می ماند؛ زیرا با آشپزی کردن در این مکان ممکن است بقایای مواد غذایی در قسمت های مختلف بر جای بماند.

از آنجایی که هنگام آشپزی در آشپزخانه هستید، چرا این زمان را برای تمیز کردن و نظم دادن به کابینت خود اختصاص ندهید؟ در حالی که غذای شما در حال پختن روی اجاق گاز یا گرم شدن در مایکروویو است، می توانید برای تمیز کردن پیشخوان ها و کابینت ها و قفسه های خود وقت بگذارید. به یاد داشته باشید که کار هوشمندانه بهتر از کار سخت است.

  • برای تمیز کردن پنکه های سقفی از پارچه استفاده کنید.

 تمیز کردن پنکه های سقفی هم سخت است و هم اینکه انباشته شدن گرد و غبار زیاد، ممکن است منجر به ایجاد حساسیت و عطسه و سرفه شود. برای راحت تر تمیز کردن پنکه های سقفی می توانید از یک پارچه استفاده کنید و با تکاندن آن روی پره های پنکه به راحتی و با کمترین انرژی خاک آن را از بین ببرید.

یکی دیگر از مزایای این ترفند این است که تمام گرد و غبار به جای روی زمین به داخل پارچه می ریزد و باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

  • برای تمیز کردن مایکروویو از سرکه استفاده کنید.

مایکروویو ها یکی از کاربردی ترین وسایل آشپزخانه هستند؛ اما وقتی صحبت از تمیز کردن آن ها می شود، می تواند دردسر بزرگی در پیش باشد. اگر از ترفند های تمیز کردن ماکروویو آگاهی نداشته باشید برای تمیز کردن آن نیز باید زمان و انرژی بسیاری را اختصاص دهید.

اما آیا می دانستید که می توانید مایکروویو خود را بدون لمس کردن آن تمیز کنید؟ در ادامه این روش را توضیح خواهیم داد. یک کاسه را با سرکه سفید و آب به نسبت 1 به 1 پر کنید و آن را به مدت پنج دقیقه در مایکروویو بگذارید. کاسه را بردارید و دیوار ها را با یک تکه پارچه پاک کنید. می توانید این کار را چندین بار تکرار کنید تا تمامی کثیفی ها به صورت کامل پاک شود.

بهترین راه برای صرفه جویی در زمان تمیز کردن، انجام کار هوشمندانه به جای کار سخت است. بهتر است هفته ای یک بار را به تمیز کردن اختصاص دهید تا انرژی و زمان کمتری از شما گرفته شود. از این روش می توانید برای تمیز کردن اجاق گاز و حتی داخل فر نیز استفاده کنید. برای تمیز کردن اجاق گاز، جوش شیرین نیز می تواند مؤثر باشد. بدین صورت که جوش شیرین و آب لیمو را ترکیب کنید و روی قسمت هایی که چرب هستند قرار دهید.

نظافت منزل شبانه روزی تهران

نظافت منزل برای تعطیلات و مهمانی ها

یکی از بهترین راه ها برای آماده کردن خانه برای تعطیلات، تمیز کردن است. با این حال، نظافت خانه تنها یکی از کار هایی است که برای آماده شدن برای تعطیلات باید انجام دهید. در حالی که این کار احتمالاً مورد علاقه شما نیست، می دانید که باید انجام شود. کمی سازماندهی و تمیز کردن پیشرفته می تواند به جلوگیری از استرس تعطیلات کمک کند. برای اینکه خانه خود را برای تعطیلات درخشان کنید، موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • آشپزخانه خود را آماده کنید.

مهم نیست که تعطیلات امسال خود را چگونه جشن می گیرید، غذا احتمالاً بخش بزرگی از آن است. در طول تعطیلات، مردم تمایل دارند انواع و اقسام غذا ها را امتحان کنند. اکنون زمان عالی برای تمیز کردن آشپزخانه و آماده کردن آن برای پخت و پز است.

کار مهم دیگری که لازم است در تعطیلات و مهمانی ها انجام دهید، بیرون آوردن ظرف های مانده در کابینت ها و پاک کردن گرد و غبار از روی آن ها است.

تمیز کردن حمام و دستشویی نیز از واجبات است و باید انجام شود. برای تمیز کردن حمام و دستشویی نیاز است کف و دیواره های حمام را به خوبی پاک کنید.

تمیز کردن قسمت ورودی خانه شامل دستگیره ها و درب و بسیاری موارد دیگر نیز از واجبات است که باید انجام شود.

به احتمال زیاد تمیز کردن اتاق خواب ها نسبت به تمیز کردن هر قسمت دیگر از خانه زمان کمتری می خواهد. برای تمیز کردن اتاق خواب بهتر است ابتدا آن را مرتب کنید. سپس به تمیز کردن قسمت های مختلف آن بپردازید.

نظافت منزل شبانه روزی تهران در مواقع ضروری

در رابطه با نظافت منزل شبانه روزی تهران لازم است بگوییم؛ گاهی اوقات همه ما نیاز به تمیز کردن منزلمان به صورت فوری داریم که در این گونه مواقع شناخت و آشنایی با یک شرکت معتبر می تواند بسیار کمک کننده باشد. برای انتخاب شرکت مناسب نیز باید ابتدا با ویژگی های یک شرکت معتبر و قابل اطمینان آشنا شوید و سپس از میان شرکت هایی که شناسایی کرده اید، انتخاب کنید.

نظافت منزل شبانه روزی تهران

نظافت منزل شبانه روزی تهران توسط سرویک 

ما سعی کردیم به ارائه نکات مهم در رابطه با نظافت منزل شبانه روزی تهران بپردازیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید از میان خدماتی که وجود دارد بهترین موارد را برای نظافت منزل شبانه روزی تهران انتخاب کنید. به صورت کلی تمیز کردن خانه اگرچه فعالیتی ساده و کم دردسر به نظر می آید؛ اما اگر از روش ها و نکات مربوط به آن آگاهی نداشته باشید، زمان و انرژی بسیاری از شما می گیرد و حتی در طولانی مدت می تواند منجر به درد های مزمن استخوانی و عضلانی شود. پس بهتر است در این رابطه از شرکت های خدماتی کمک بگیرید و در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نظافت منزل مجیدیهنظافت منزل فوریقیمت نظافت منزل تهرانشرکت های معتبر نظافت منزلنظافت منزل جنوب شرق تهراننظافت منزل جنوب غرب تهران–نظافت منزل شبانه روزی تهران–نظافت منزل قیطریهنظافت منزل فوری شمال تهراننظافت منزل شهراننظافت منزل نارمکنظافت منزل منیریهنظافت منزل اقدسیهنظافت راه پله ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا