خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل نارمک

نظافت منزل نارمک بخشی ضروری برای نگهداری از خانه است؛ اما بسیاری از افراد زمان یا حوصله کافی برای نظافت خانه را ندارند. اغلب اوقات پس از سپری کردن زمان طولانی و گذاشتن انرژی زیاد، در نهایت فقط اتاق ‌های نیمه تمیز برایتان باقی می ‌ماند تا دفعه بعد، باز هم به نظافت همان مناطق خانه بپردازید.

ما می دانیم که تمیز کردن می تواند زمان زیادی را بگیرد. همچنین می دانیم که اگر بخواهید به جای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، با یک نظافتچی منزل همراه شوید، می تواند برای شما هزینه داشته باشد؛ اما به این فکر کنید که وقت صرف شده برای تمیز کردن ارزش بیشتری دارد یا پولی که برای استخدام یک نظافتچی صرف می کنید؟ یادتان نرود که همیشه وقت طلاست.

تمیز کردن خانه کار مورد علاقه همه نیست؛ اما برخی از افراد هستند که شغلشان نظافت منزل شماست. نظافتچی های خانه همیشه در دسترس هستند و برعکس، اگر آن ها نظافت نکنند به این معناست که بیکار هستند و این برای آن ها بسیار طاقت فرسا است.

معرفی محله نارمک

نارمک محله ای در شرق تهران است. در تقسیم بندی 22 گانه تهران، نارمک به عنوان منطقه 4 شناخته می شود. این محله تراکم بالایی دارد و خیابان های اصلی و بزرگراه های زیادی از محله نارمک می گذرد. نارمک به محله های تهرانپارس، نیروی هوایی، شمیران نو و سبلان دسترسی دارد.
همچنین در شمال نارمک محله لویزان و محله استخر قرار دارد. نارمک از شمال با بزرگراه زین الدین، از جنوب با خیابان دماوند و خیابان گلشن دوست، از غرب، با خیابان هنگام و بزرگراه امام علی و از شرق با بزرگراه باقری همجوار شده است.

محله نارمک برای دسترسی و اداره بهتر به منطقه های کوچک تر تقسیم شده که از آن  ها میتوان به نارمک شمالی، نارمک جنوبی، نارمک شرقی، محله اوقاف، هفت حوض و محله دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد. قیمت خانه نیز به دلیل گستردگی این محله بسیار متغیر است؛ اما در قسمت هایی از نارمک قیمت خانه کمی بالا تر است.
به عنوان مثال خانه در نارمک شمالی گران تر از نارمک جنوبی است. همچنین قیمت در مناطق تجاری بیشتر است. مثلاً قیمت خانه های هفت حوض نسبت به بقیه مناطق نارمک گران تر است.

نارمک از نظر حمل و نقل عمومی نیز موقعیت خوبی دارد. برای حمل و نقل با اتوبوس می توانید از خط 1، 3 و 5 بی آر تی استفاده کنید.
برای استفاده از مترو نیز خط مترو 3 تهران در پنج ایستگاه به نام ایستگاه های فدک، جانبازان، سرسبز، دانشگاه علم و صنعت و شهید باقری به نارمک دسترسی دارد.

نظافت منزل نارمک

نکته هایی برای نظافت منزل

1. پارچه ها و اسفنج های خود را در مایکروویو قرار دهید.

یک عامل مهم در نحوه نظافت منزل نارمک، اطمینان از تمیز بودن ابزاری است که استفاده می کنید. تلاش برای تمیز کردن خانه با استفاده از پارچه ‌ها و اسفنج‌ های کثیف نتیجه معکوس دارد؛ بنابراین اطمینان از استریل بودن آن‌ ها نقطه خوبی برای شروع است.

به سادگی اسفنج یا پارچه خیس را به مدت 30 ثانیه در مایکروویو قرار دهید تا باکتری ها از بین بروند. قبل از بیرون کشیدن آن یک یا دو دقیقه صبر کنید؛ زیرا داغ خواهد بود. اگر مایکروویو ندارید، می‌ توانید پارچه‌ های تمیزکننده‌ تان را در ماشین لباسشویی و اسفنج‌ هایتان را در ماشین ظرفشویی قرار دهید، اگرچه این کار بیشتر طول می ‌کشد.

سعی کنید پس از هر بار نظافت منزل نارمک، اسفنج ها و پارچه های خود را تمیز کنید تا از تجمع باکتری ها روی سطح جلوگیری کنید. بسته به اینکه چند بار از آن ها استفاده می کنید، باید اسفنج های تمیز کننده خود را به صورت هفتگی تعویض کنید تا مطمئن شوید که باکتری ها تجمع نمی کنند.

2. شیشه و آینه های خود را با استفاده از سرکه و روزنامه تمیز کنید.

استفاده از پارچه ‌ها برای تمیز کردن شیشه و آینه ‌ها می ‌تواند رگه ‌ها، لکه‌ ها و پرز هایی را به جا بگذارد. از آنجا که روزنامه یک ماده بسیار متراکم است، الیاف نرمی دارد که باعث ساییدگی آن نمی شود؛ بنابراین برای تمیز کردن شیشه عالی است.
اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید یا نمی خواهید به محلول های تمیزکننده سمی روی بیاورید، سرکه یک پاک کننده عالی و جایگزین برای پاک کننده های گران قیمت پنجره است. همچنین این ها برای محیط زیست بهتر هستند؛ زیرا روزنامه کثیف را می توان پس از استفاده بازیافت کرد.

3 . لکه های شیر آب و استیل را با استفاده از لیمو و نمک پاک کنید

اگر آب مدت بیش از حد طولانی ای روی سطوح باقی بماند، می ‌تواند لکه‌ های سختی را روی سطوح فولادی ضد زنگ و شیر های آب ایجاد کند. تمیز کردن فولاد ضد زنگ با لیمو یک راه عالی برای از بین بردن این لکه های آب است؛ زیرا اسید سیتریک تقریباً هر کثیفی ای را از بین می برد و همچنین بوی تازه ای را از خانه شما بیرون می آورد.
ترکیب اسید سیتریک و لیمو با نمک، یک فرمول شست و شوی عالی ایجاد می کند که باعث می شود شیر آب و نواحی استیل ضدزنگ شما بدون ساییدگی بیش از حد جدید به نظر برسد و نظافت منزل نارمک شما به بهترین شکل انجام شود.

4 .برای از بین بردن مو از روی فرش خود از یک اسکاچ استفاده کنید.

اگر خانه ‌ای پر از کودک یا حیوانات خانگی دارید، می‌ دانید که برای از بین بردن مو از روی فرش، پتو، اثاثیه یا لوازم داخلی چقدر تلاش زیادی نیاز است. گاهی اوقات جاروبرقی این مو ها را نمی برد.

برای بلند کردن مو های فرورفته در فرش و گرد و غباری که توسط جاروبرقی بیشتر در فرش فرو رفته است، از لیف حمام استفاده کنید.

نظافت منزل نارمک

5 .مبل خود را با جوش شیرین تمیز کنید.

بهترین تمیزکننده برای نظافت منزل نارمک بی شک جوش شیرین است. نکته مهم در مورد جوش شیرین این است که فوق العاده جاذب است و ابزاری عالی برای کمک به از بین بردن بو های ماندگار در خانه شما است.

    مرحله 1: مبل را مسواک بزنید تا هرگونه کثیفی یا آشغال از بین برود.

    مرحله 2: روی ناحیه ای که می خواهید تمیز کنید، جوش شیرین بپاشید.

    مرحله 3: بگذارید حدود 20 دقیقه یا بیشتر بماند.

    مرحله 4: جوش شیرین را جاروبرقی بکشید.

این روش را می توان بر روی هر گونه مبلمان و سطوح نرم دیگری از جمله فرش، موکت، پرده و حتی تخت حیوانات خانگی استفاده کرد.

چند روش برای نتیجه گیری بهتر سرویس نظافت منزل نارمک

اگر به تازگی نیروی نظافت منزل نارمک را استخدام کرده اید، ممکن است این سؤال برای شما پیش بیاید که برای اولین بازدید خود چه انتظاراتی از نظافتچی داشته باشید. آیا باید در خانه بمانید یا بهتر است خانه را ترک کنید؟ آیا نیاز به تمیز کردن قبلی دارید؟ پاسخ این سؤال ها برای اولین بار می تواند برای شما کمی سخت باشد؛ اما چندین نکته درباره نظافت منزل نارمک وجود دارد که به شما کمک می کند به نتیجه بهتری برسید.

1. وسایل بزرگ را بردارید.

نظافتچی ‌های خانه مطمئناً به ‌عنوان بخشی از خدمات خود، وسایل بزرگ خانه را برمی ‌دارند؛ اما اگر آن ها این کار را کنند زمان کمتری برای نظافت منزل نارمک باقی می ماند. برای کمک به نظافتچی ها در استفاده بهینه از زمان خود در خانه، بهتر است قبل از رسیدنشان، وسایل بزرگ را بردارید تا محل نظافت شلوغ نباشد.

2. ارتباط برقرار کنید.

در هر مرحله نظافت منزل نارمک شفاف باشید. در طول فرآیند استخدام درباره انتظارات صحبت کنید و زمانی که نظافتچی وارد می شود، لیستی از آنچه می خواهید تمیز شود را به او بدهید تا با اطلاع کامل به نظافت منزل شما بپردازد. اگر می‌ خواهید زمان بیشتری برای نظافت حمام بگذرانند یا به ضدعفونی کردن دستگیره‌ ها  نیاز دارید حتماً این موارد را به آن ها بگویید.

نظافت منزل نارمک

3 .حیوانات خانگی را از محل نظافت دور نگه دارید.

حتی اگر شیرین‌ ترین توله سگ یا آرام ‌ترین گربه را داشته باشید، آن ها می ‌توانند هنگام انجام خدمات نظافتی مشکل درست کنند. آن ها را در مکانی امن قرار دهید. اگر برای شما امکان پذیر است آن ها را به بیرون ببرید.

هنگام رزرو خدمات به نظافتچی خانه خود اطلاع دهید که حیوانات خانگی دارید. برخی از متخصصان نظافت ممکن است آلرژی داشته باشند؛ بنابراین شرکت باید از قبل بداند. همچنین به محض ورود کارگر نظافت منزل نارمک، به او بگویید که حیوانات خانگی را کجا گذاشته اید.

4 .در مورد ترک خانه یا ماندن در خانه صحبت کنید.

برخی از شرکت‌ ها از شما می‌ خواهند که برای خدمات در خانه باشید؛ اما شرکت های دیگر ممکن است درخواست کنند که شما خانه را ترک کنید. از نظافتچی خانه خود در مورد ماندن یا رفتن و ترجیحات او بپرسید. در صورتی که نظافتچی خانه سؤالی داشته باشد یا در شرایط اضطراری باشد، شماره تلفن خود را برای او بگذارید. اگر در خانه می مانید، سعی کنید در دست و پا نباشید. به ویژه از آشپزخانه و حمام دوری کنید تا مانع کار نظافتچی نشوید.

5. اطلاع بدهید.

اگر از خدمات نظافت منزل نارمک راضی هستید، به نظافتچی خانه خود اطلاع دهید. اگر از خدمات نظافت خوشتان آمد می توانید هنگام پرداخت دستمزد به نظافتچی پاداش بدهید. اگر با کارت پرداخت می کنید، معمولاً می توانید از طریق کارت نیز انعام اضافه کنید. فقط بهتر است که با شرکت هماهنگ کنید که انعام به دست نظافتچی برسد.

6. نظر بدهید.

اگر نحوه نظافت منزل نارمک را دوست داشتید، می توانید با گذاشتن یک نظر مثبت به رشد کسب و کار کمک کنید. نظر خود را از طریق ایمیل، وب سایت شرکت، موتور جست و جو یا پلتفرمی که برای رزرو سرویس نظافت استفاده کرده اید، ارسال کنید.

همچنین ممکن است در مورد خدمات شکایت داشته باشید. ابتدا مؤدبانه آن را رو در رو با نظافتچی مطرح کنید. انتظارات خود را با نظافتچی برای خدمات بعدی بیان کنید و اگر به آن ها رسیدگی نشد، با شرکت تماس بگیرید.

نظافت منزل نارمک

نظافت منزل نارمک توسط سرویک

ما در دنیایی با فناوری پیشرفته زندگی می ‌کنیم و محصولات جدید و نوآورانه ای به وجود آمده اند که می ‌توانند به شما کمک کنند تا با علاقه به تمیز کردن خانه بپردازید. به عنوان مثال یکی از این وسایل، ربات جاروبرقی است که با کنترل از راه دور به طور هوشمند خانه شما را جارو می کشد حتی زمانی که شما بیرون از خانه هستید.
اما اگر با تمام این ها باز هم به نظافت منزل نارمک خودتان علاقه ای نداشتید شرکت های خدماتی آماده هستند که به شما سرویس های نظافتی ارائه دهند. نظافتچی های شرکت ها دوره دیده و باتجربه هستند و از طرف شرکت تمام وسایل نظافتی را همراه خود می آورند. گرچه باید بابت خدمات به آن ها مبلغی بپردازید اما وقت و انرژی زیادی برای شما ذخیره می شود که می توانید آن وقت را با جمع خانوادگی و دوستانتان بگذرانید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نظافت منزل مجیدیهنظافت منزل فوریقیمت نظافت منزل تهرانشرکت های معتبر نظافت منزلنظافت منزل جنوب شرق تهراننظافت منزل جنوب غرب تهراننظافت منزل شبانه روزی تهراننظافت منزل قیطریهنظافت منزل فوری شمال تهراننظافت منزل شهران–نظافت منزل نارمک–نظافت منزل منیریهنظافت منزل اقدسیهنظافت راه پله ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا