خدمات مراقبتی و پرستاری
پرستاری

پرستار کودک میخوام

اکثر پرستاران کودک شغل های خود را از قبل رزرو می کنند. پس چگونه می توان یک پرستار کودک برای من که پرستار میخوام پیدا کرد؟ ابتدا با پرسش از دوستان و هم محلی های خود شروع کنید. سپس می توانید بیشتر جست و جو کنید و به مدارس و مهد کودک های اطراف خود بروید. اگر همچنان در پیدا کردن پرستار کودک مشکل دارید، به سراغ سرویس های اینترنتی بروید و از آن ها کمک بگیرید.
استخدام پرستار شاید برای شما آسان باشد؛ اما برای کودک شما این گونه نیست و گاهی ممکن است که فرزند شما از پرستار خود خوشش نیاید و نتواند رابطه خوبی با او ایجاد کند. یک پرستار کودک ایده آل باید واجد شرایط شما باشد و نیاز هایتان را برطرف کند. همچنین یک پرستار خوب باید بسیار باتجربه باشد و در محل زندگی شما زندگی کند.
با استفاده از روش هایی که ما در این مقاله به شما می گوییم، سعی کنید که حداقل ده ها پرستار ماهر و باتجربه منطقه خود را پیدا کنید و با آن ها مصاحبه کنید. در این مقاله، ما به روش های بیشتری برای پیدا کردن یک پرستار کودک می پردازیم و به سراغ موضوعات مختلفی درباره پرستاران کودک می رویم.

پرستار کودک میخوام

پیدا کردن پرستار کودک؛ پرستار کودک میخوام !

پیدا کردن یک پرستار کودک در منطقه شما ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر به این فکر می کنید که چگونه یک پرستار کودک در منطقه خود پیدا کنید، در اینجا چند روش وجود دارد که باید امتحان کنید.

  1. توصیه و پیشنهادات دوستان

برای بعضی از مناطق، اعتماد به توصیه دوستان و استفاده از تجربه هایشان بهترین راه برای پیدا کردن یک پرستار کودک است. اگر بتوانید چند نفر را برای مصاحبه و مشورت گرفتن پیدا کنید، کار شما می تواند به سرعت انجام شود و حتی ممکن است نیازی به بررسی راه های دیگری که برای یافتن پرستار کودک وجود دارد، نداشته باشید.
بنابراین به همکاران، اعضای خانواده و دوستان خود بگویید که پرستار کودک میخوام و به توصیه آن ها گوش بدهید. می توانید از هر کس دیگری که بچه دارد کمک بخواهید تا بتواند در پیدا کردن پرستار کودک مناسب به شما کمک کند؛ اما شما فقط پیشنهاد افرادی را قبول کنید که پرستاران کودکی را توصیه می کنند که قبلا با آن ها همکاری کرده اند و مورد تأیید هستند.
شخصی که یک پرستار کودک را به شما پیشنهاد می دهد، معمولاً به آن شخص بسیار اعتماد دارد. همچنین باید با هر پرستار کودکی که به شما توصیه می کنند به صورت رو در رو مصاحبه کنید؛ زیرا اگر برای خانواده دیگری عالی عمل کرده باشد، لزوماً به این معنا نیست که پرستار کودک مناسبی برای کودک شما است؛ اما مطمئناً یک فرد عالی برای شروع است.
یکی از مشکلات رایجی که افراد ممکن است برایشان پیش بیاید، احساس فشار و استرس برای استخدام پرستار کودکی است که کسی به آن ها توصیه کرده است. به خصوص اگر کسی خواهر زاده و برادر زاده یا یکی دیگر از اقوام خود را توصیه کرده باشد که در تلاش برای به دست آوردن اولین شغل نگهداری از کودک خود است. بنابراین وقتی پیشنهاد های پرستار کودک را می شنوید، سعی کنید به وضوح بگویید که هنوز در حال بررسی دیگر پرستار ها هستید.

پرستار کودک میخوام

  1. از جوانانی که از قبل می شناسید کمک بگیرید.

به جای اینکه از والدین و بستگان درخواست کنید، می توانید مستقیماً به پرستاران مراجعه کنید. اگر دوست دارید، می توانید از جوانان و یا نوجوانان بپرسید که آیا می خواهند شغل پرستاری از کودک را داشته باشند یا خیر. بسیاری از جوانان هرگز به ایده نگهداری از کودک فکر نکرده اند؛ اما نظرات آن ها می تواند به سرعت تغییر کند و تبدیل به فرصتی برای به دست آوردن مقداری پول شود.
وقتی فقط برای یک شب یا آخر هفته به دنبال پرستار کودک هستید، جوانان اطراف شما معمولاً در دسترس تر هستند. حتی اگر آن ها هیچ تجربه ای در زمینه نگهداری از کودک در کارنامه خود ندارند، در صورتی که مسئولیت پذیر و بالغ هستند و فرزندان شما به اندازه کافی بزرگ هستند که برای آن ها زحمت زیادی نداشته باشند، این پیشنهاد را به آن ها بدهید.
با جوانان همسایه که آن ها را می شناسید، یا هر جوانی در اقوام یا سایر دوستان خود که به نظر مسئول و آماده انجام وظیفه است، تماس بگیرید. پرسیدن از جوانانی که از قبل می دانید توان نگهداری از کودک را دارند، می تواند راه پیدا کردن پرستار کودک را برای شما آسان تر کند.
شما در حال حاضر حداقل تا حدودی با آن ها آشنا هستید و آن ها به اندازه کافی مسئولیت پذیر هستند. بنابراین در مقایسه با پرستاری که قبلاً هرگز با او ملاقات نکرده اید یا با او صحبت نکرده اید، احتمال بروز هر نوع درگیری شخصی مهمی در طول فرآیند آشنایی بسیار کمتر است.

جایگزین پرستار کودک

راه هایی وجود دارد که می توانید مطمئن شوید که فرزندتان هنگام انجام کار ها تحت نظارت است.

  1. از شریک زندگی خود کمک بخواهید.

به جای اینکه در اینترنت عبارت پرستار کودک میخوام را جست و جو کنید می توانید از شریک زندگی تان برای نگهداری از کودکتان کمک بخواهید. اگر قرار است هر دوی شما کاری را انجام دهید؛ اما فعالیت او از اهمیت کمی برخوردار است، ببینید آیا برای نگهداری از کودکان شما حاضر است در خانه بماند یا خیر. اگر با این گزینه پیش می روید، بهتر است زمانی را برای جبران این لطف تعیین کنید.

  1. از یکی از اعضای خانواده درخواست همکاری کنید.

زنگ زدن و کمک خواستن از اعضای خانواده مانند پدر، مادر، خواهر، برادر، خاله، دایی و هر شخص دیگری که در نزدیکی شما زندگی می کند و مایل به کمک کردن است، گزینه خوبی است.

  1. با دوستان خود نیز تماس بگیرید.

اگر نمی توانید یکی از اعضای خانواده تان را مشتاق و در دسترس پیدا کنید، می توانید از یک دوست، ترجیحاً دوستی که بچه دارد و فرزند شما را می شناسد، درخواست کمک کنید. اگر دوست شما دو بچه دارد، اضافه کردن یک بچه سوم کار زیاد دیگری نیست، به خصوص اگر همه آن ها تقریباً همسن باشند و بتوانند با هم بازی کنند.

  1. محل عبادت خود را امتحان کنید.

اگر عضو مسجد هستید، ببینید آیا کسی را می‌ شناسید که ‌بتواند کمک کند. می توانید با برخی از اعضای جماعتی که با آن ها دوست هستید یا با خود مسجد تماس بگیرید. برخی از مساجد خدمات نگهداری از کودکان را به صورت هدیه و رایگان ارائه می دهند.

      5. از زمان تمرین، درس و دوره استفاده کنید.

می ‌توانید هنگام برنامه ‌ریزی برای تفریح خود برای تفریح فرزندتان هم برنامه ریزی کنید. اگر دائما در ذهتان این جمله می چرخد که « پرستار کودک میخوام » اما نمی دانید چه کار کنید، امکان دیگر این است که فرزند خود را برای یک روز در هفته یا عصر ها در یک کلاس یا اردوی تابستانه ثبت نام کنید. این گزینه به خصوص در تابستان که مدارس تعطیل هستند، گزینه خوبی است.

پرستار کودک شما باید همیشه مراقب کودک شما باشد تا از هرگونه آسیب احتمالی جلوگیری شود و مراقب باشد تا دست او را در حین بازی رها نکند و کودک به سمت فرد دیگری نرود. صدمات مکرر باید جدی گرفته شوند؛ زیرا امروز ممکن است که فقط کمی خراش و برش کوچک باشند؛ اما اگر پرستار شما به جای مراقبت از کودک شما دائماً در حال تماشای تلویزیون است یا به صورت تلفنی با دوستان خود حرف می زند، فردا ممکن است کودک شما انگشت خود را به پریز برق وارد کند.

پرستار کودک میخوام

علائم هشدار دهنده یک پرستار کودک نامناسب

  • به نظر می رسد که کودک شما از پرستار خود می ترسد.
  • پرستار کودک شما مخفیانه عمل می کند.
  • پرستار از دستورات شما پیروی نمی کند.
  • کودک شما بعد از اتمام کار پرستار کثیف، نامرتب یا گرسنه است.
  • پرستار کودک شما با شما درگیر می شود.
  • تغییر در رفتار یا خواب کودک شما.
  • بدون اجازه شما مهمان دعوت می کند.
  • زمان زیادی را صرف کامپیوتر می کند.
  • شما مشکوک هستید که دزدی می کند.

یک پرستار کودک خوب صادق، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد است و بچه ها را دوست دارد. در متن بالا نشانه هایی وجود داشت که نشان می دهد ممکن است زمان پیدا کردن یک پرستار کودک جدید برای فرزند شما فرا رسیده باشد. ممکن است بتوانید یکی دو مورد از این موارد را حذف کنید؛ اما اگر بسیاری از موارد موجود در این لیست را تجربه می کنید، وقت آن رسیده است که فوراً همکاری با پرستار کودک خود را خاتمه دهید.
به یاد داشته باشید که این طبیعی است که بچه ها وقتی برای اولین بار با یک مراقب جدید رو به رو می شوند، به یک دوره سازگاری نیاز داشته باشند. ممکن است در ابتدا وقتی شما از خانه خارج می شوید، عصبانی شوند و یا گریه کنند؛ اما اگر این رفتار ادامه پیدا کند و به نظر برسد که بعد از چند بار اولی که با پرستار کودک هستند اصلاً بهبود نیافته است، بهتر است کمی مشکوک شوید و آن را بررسی کنید.
همچنین به یاد داشته باشید که یک پرستار کودک هرگز نمی تواند جایگزین شما به عنوان والد شود. به هر حال کودک شما باید احساس راحتی با پرستار خود داشته باشد و با آن وقت بگذراند. ممکن است پرستار کودک شما سطح راحتی مورد نیاز کودک شما را فراهم نکند و کودک و پرستار نتوانند واقعاً با هم ارتباط برقرار کنند.

پرستار کودک میخوام

جمع بندی

اگر به دنبال یک پرستار کودک هستید و دائما به همه می گویید که یک پرستار کودک میخام ، مهم است که تمامی بررسی های لازم را به صورت کامل انجام دهید و مراکز خدماتی و  مراقبتی را بررسی کنید و به سراغ سابقه کاری آن ها بروید و مطمئن شوید که آن ها کاملا برای این کار بسیار مهم آماده و قابل اطمینان هستند. به هر حال این امنیت و رفاه فرزند شما است که در خطر است. در فرآیند انتخاب پرستار کودک به طور کلی بهتر است بچه ها را از این تصمیم سخت و استرس زا دور نگه دارید. این مسئولیت بیش از حدی برای آن ها است. در واقع بیشتر یک تصمیم بزرگسالانه است. مطمئناً می ‌توانید به طرز غیر مستقیم‌ تری از فرزندانتان بخواهید که به شما ویژگی های پرستار مورد علاقه شان را بگویند. برای مثال از او بپرسید که چه نوع پرستار کودکی را دوست دارند و چه نوع فعالیت ‌هایی را دوست دارند با یکدیگر انجام دهند؛ اما هنگام انجام این کار بسیار مراقب باشید؛ زیرا اکثر والدین بازیگران حرفه‌ ای نیستند و هنگام پرسیدن این سؤالات به سختی نگرانی خود را پنهان می‌ کنند و استرس بیشتری به کودکان خود می دهند.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

مراقبت از نوزادمراقب کودک در منزلمراقبت از بچهمراقب سالمند در منزلپرستار سالمند شبانه روزیپرستار سالمند در غرب تهرانپرستار خصوصی سالمند در منزلپرستاری از سالمند پوشکیپرستار خانم جهت سالمندپرستار سالمند در منزل تهران–پرستار کودک میخوام–پرستار کودک در منزل تهراناستخدام پرستار بچهپرستار در منزل غرب تهرانپرستار در منزل شرق تهرانپرستار خانم در منزلپرستار خصوصی در منزل تهرانپرستار حرفه ای کودک در منزلپرستار تمام وقت در منزلپرستار در منزل تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا