خدمات مراقبتی و پرستاری
پرستاری

پرستار در منزل شرق تهران

پرستار در منزل کسی است که در خانه سالمند زندگی می کند  و سالمند هر وقت به او نیاز داشته باشد به او دسترسی دارد. شما در مواقع اضطراری و شرایط خاص می توانید این پرستاران را استخدام کنید و دیگر نگران نگهداری از سالمند خود نباشید. پرستار در منزل می تواند از بیمار شما مراقبت کند و به او در غذا خوردن، حمام کردن، خوردن دارو ها و دیگر موارد کمک کند. ما در این مقاله سعی کرده ایم شما را با وظایف پرستار در منزل شرق تهران و مزایای استخدام پرستار آشنا کنیم.

شغل پرستار در منزل چیست؟

پرستار در منزل، عزیز شما را قادر می سازد که در محیطی امن و آرام که از نظر او بهترین مکان است و خانه نامیده می شود، به آسانی زندگی کند و احساس امنیت و آرامش داشته باشد. خدمات مراقبت در منزل حتی به صورت کوتاه مدت و ساعتی نیز در اختیار شما قرار می گیرند. هدف نهایی پرستار در منزل شرق تهران این است که زندگی مستقلی را که عزیز شما همیشه خواهان آن بوده است برای او فراهم کند و به او این اطمینان را بدهد که آن حمایتی را که نیاز دارد همیشه در دسترسش است. به هر اندازه که بخواهد چه کم و چه زیاد.

پرستار در منزل شرق تهران

خدمات و سرویس پرستار در منزل شرق تهران

زمانی می رسد که شما به صورت اضطراری و در شرایطی خاص به پرستار نیاز پیدا می کنید، در این موقع ترتیبی داده شده است که پرستار در منزل شرق تهران آماده به خدمت شما باشد. پرستارانی که کاملا تعلیم داده شده اند و مجرب هستند، در هر ساعت از شبانه روز آماده اند که از سالمند شما در هر سن و شرایطی مراقبت کنند.

پرستار در منزل شرق تهران همچنین می تواند از عزیزان شما در طول شب نیز مواظبت کند. زمانی که شما و دیگر اعضای خانواده به استراحت احتیاج دارید، بیمار شما تنها نمی ماند و احساس رها شدگی نمی کند زیرا فردی با تمام حواس در حال مراقبت از او و پاسخ دادن به نیازهای اساسی اش است. در این حالت پرستار به عزیز شما در دستشویی رفتن، مصرف دارو، تغییر حالت او هنگام خواب و نیاز های دیگر او در تمام طول شب یاری می دهد.

جشن سال نو و دیگر مناسبت های مهم، زمانی است که تمام اعضای خانواده دور هم جمع می شوند و جشن می گیرند. این امر که یکی از عزیزان شما به بیماری خاصی مبتلاست یا به نوع خاصی از مراقبت نیاز دارد، ممکن است این موقعیت ها را برای شما پیچیده و دشوار کند. پرستار در منزل شرق تهران حاضر است تا کنار او باشد و به شما احساس اطمینان خاطر و آرامش را هدیه کند که عزیز شما مراقبت و پشتیبانی لازم را دریافت می کند. این پرستاران در تمام مناطق شرق تهران قابل دسترسی هستند.

پرستار در منزل شرق تهران

پرستار در این روز های خاص و متفاوت در موارد زیر به بیمار شما کمک می کند:

  • حمام کردن و آماده شدن
  • انتخاب لباس مناسب برای آن مناسبت خاص
  • خوردن غذا و انتخاب غذای مناسب با رژیم غذایی بیمار در آن مناسبت خاص
  • مراقبت در نحوه نشستن و برخاستن بیمار و دستشویی رفتن او

پرستار در منزل شرق تهران به شما این اطمینان را می دهد که عزیز شما در طول آن روز خاص، تنها، ساکت و گوشه گیر باقی نمی ماند و هم صحبتی دارد. اگر انسان در روز های جشن کسی را برای صحبت کردن نداشته باشد، بیشتر احساس تنهایی می کند؛ زیرا می داند که دیگران در این روز دور هم جمع شده اند و مشغول صحبت و خوش گذرانی هستند. شما باید از این امر اطمینان داشته باشید که فردی که به شما آنقدر نزدیک است، در این روز کسی را در کنار خود دارد. خصوصا اگر بنا بر شرایطی شما در کنار او نباشید و کیلومتر ها از او فاصله داشته باشید.

اگر نگران این موضوع هستید که عزیزتان می تواند با توجه به ناتوانی هایش به کار های جشن بپردازد یا خیر، نگرانی شما بیهوده است. زیرا پرستار در منزل شرق تهران به او کمک می کند تا برای خود جشنی برگزار کند. در مهیا کردن کارت تبریک و هدیه ها، خرید کردن، پختن غذا، تمیز کردن خانه و غیره به او یاری می دهد.

پرستار در منزل شرق تهران

مزایای سرویس پرستار در منزل

ماندن در خانه، در مکانی که احساس امنیت و آرامش می کنید در کنار دیگر عزیزانتان و بهره مندی از پرستار در منزل شرق تهران، برای سلامتی جسم، ذهن و روح تان بسیار سودمند است و فواید بسیاری دارد. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره می کنیم:

  1. ماندن در محیطی آشنا

وقتی که به آرامش و مراقبت نیاز دارید، هیچ مکانی با خانه خودتان قابل مقایسه نیست. حتی اگر نیاز های پیچیده تری دارید و به مراقبت های تخصصی تری نیاز دارید، لازم نیست عزیز خود را به مکان دیگری مانند خانه سالمندان انتقال دهید. پرستاران متخصص و با درکی هستند که می توانند از بیمار شما در مکانی که خود او دوست دارد مراقبت کنند. اگر سالمند شما به زوال عقل دچار باشد، ماندن در محیطی آشنا و آسودگی ناشی از آن به او کمک می کند تا اضطراب او کاهش پیدا کند.

  1. قابل تغییر بودن ساعات خدمات

پرستار در منزل شرق تهران امکان این را به شما می دهد که از خدمات متفاوتی استفاده کنید. برای مثال ممکن است که بیمار شما در هفته تنها دو یا سه روز به مراقبت نیاز داشته باشد و دیگر روز ها عضو دیگر خانواده بتواند از او مواظبت نماید. یا اینکه در طول روز خودتان بتوانید نیاز های او را پاسخ گو باشید اما در ساعات شب نیاز به پرستاری دارید که تمام توجهش را به بیمار شما معطوف کند. حتی اگر در هفته تنها نیم ساعت به پرستار نیاز دارید که کنار عزیزتان حضور داشته باشد، آن ها این کار را انجام خواهند داد.

  1. حفظ استقلال

درست است که عزیز شما در رفع انواع نیاز های خود به کمک نیاز دارد؛ اما این امر به این معنا نیست که به هیچ عنوان مستقل نباشند. پرستار در منزل شرق تهران علاوه بر حضور فعال کنار بیمار شما، در ارتقای سطح اعتماد به نفس او نیز کمک شایانی می کند. سالمند شما نیاز دارد که گاهی برای خود کار هایی انجام دهد یا برخی از تصمیمات مهم زندگی خود را خود بگیرد و در نهایت مانند افراد بالغ دیگر استقلال خود را حفظ نماید. پرستاران ماهر می دانند که عزیز شما چه چیز را دوست دارد و چه چیز را دوست ندارد و در نهایت احترام با او نوعی رفتار می کنند که در عین کمک کردن، شان و شخصیتش نیز حفظ شود.

  1. ماندن در محیط زندگی خود

اگر سالمند شما در یک خانه به مدت طولانی زندگی کرده است، عضوی از جامعه ای ثابت است که به آن جامعه تعلق دارد و جدا شدن و دور شدن از آن برای او بسیار دشوار و حتی غیر ممکن است. پرستار در منزل شرق تهران به او یاری می دهد تا در محلی که همیشه به آن علاقه داشته است با خیال راحت زندگی کند. ممکن است عزیز شما بخواهد در اطراف خانه به گشت و گذار بپردازد یا مدتی را در طبیعت اطراف محل زندگی خود بگذراند. این کار برای روحیه او نیز بسیار مفید است؛ اما به تنهایی قادر به انجام آن نیست. این امر به کمک پرستار امکان پذیر است.

  1. بودن در مرکز خانواده

زمانی که بیمار در خانه خود زندگی می کند، شما که خانواده او هستید در مرکز جهان او قرار می گیرید. سالمند شما لذت ناشی از دیدن بازی کردن بچه هایش را در باغچه ای که خود او در طی سالیان دراز درست کرده است را تجربه می کند. اکنون زمان آن فرا رسیده است که با بودن در کنار خانواده لذت ناشی از بازی کردن نوه هایش را احساس کند و از بودن کنار همه اعضای خانواده احساس رضایت داشته باشد. این ماندن تنها با داشتن پرستاری در منزل امکان پذیر است.

  1. راحتی در منزل

این مورد مزیت اصلی مراقبت در منزل است. سالمند شما می تواند در خانه اش که در آن راحت تر است بماند و مجبور نشود به خانه سالمندان برود. آن ها می توانند در تخت خود بخوابند، از حمام خود استفاده کنند و به کار های روزمره خود ادامه دهند. بودن در محیط های آشنا می تواند برای کسانی که دچار فراموشی یا زوال عقل هستند مفید باشد و مانع از پیشروی بیماری آن ها شود.

پرستار در منزل شرق تهران

  1. مراقبت شخصی در خانه

شما می توانید به جای منطبق شدن با برنامه های خانه سالمندان، یک برنامه مراقبت در منزل طراحی کنید که متناسب با نیاز های شما، سالمند شما و خانواده تان باشد.

  1. بهبودی سریع

تحقیقات نشان می دهد که اگر بیماران بعد از جراحی یا مرخص شدن از بیمارستان، در خانه خود استراحت کنند سریع تر بهبود می یابند. همچنین استخدام پرستار در منزل باعث می شود که احتمال ابتلا به عفونت ناشی از قرار گرفتن در معرض میکروب ها در بیمارستان و بستری شدن مجدد در بیمارستان بسیار کم شود.

  1. مراقبت فردی

استخدام پرستار در منزل شرق تهران باعث می شود که سالمند شما در خانه خود بماند و مرکز توجه پرستار باشد. وظیفه اصلی پرستاران این است که مطمئن شوند سالمند شما ایمن و راحت است. از آن جایی که یک پرستار در منزل به سالمند شما توجه می کند، نیاز های آن ها بسیار سریع تر از خانه سالمندان برآورده می شود.

  1. مقرون به صرفه بودن

نرخ های مراقبت در منزل ساعتی محاسبه می شوند؛ بنابراین می توانید هزینه های پرستار را مدیریت کنید. برای افرادی که نیاز به پرستار پاره وقت دارند، هزینه مراقبت در منزل می تواند به طور قابل توجهی کمتر از یک خانه سالمندان باشد.

  1. آرامش خاطر

با استخدام پرستار دیگر نگران انجام تنها ماندن سالمندتان و انجام کار های روزانه مانند حمام کردن، غذا پختن و … نباشید. یک پرستار خوب می تواند سلامت عزیز شما را تضمین و خیال شما را راحت کند.

  1. نگهداری از حیوان خانگی

استخدام پرستار در منزل و ماندن در خانه به این معناست که سالمند شما مجبور نیست حیوان خانگی محبوب خود را رها کند و به خانه سالمندان برود. تحقیقات نشان می دهد که نگهداری حیوانات خانگی باعث کاهش بیماری قلبی و زوال عقل می شود. یک پرستار می تواند به سالمند کمک کند از حیوان خانگی خود به خوبی مراقبت کند.

پرستار در منزل شرق تهران

پرستار در منزل شرق تهران توسط سرویک

پرستار در منزل شرق تهران می تواند به شما در نگهداری از سالمندتان کمک کند و در عین حال کیفیت زندگی سالمند را بالا ببرد. شما می توانید پرستار را تمام وقت استخدام کنید و او را در منزل سالمند ساکن کنید تا خیالتان از بابت نگهداری و امنیت عزیزتان راحت باشد. همچنین می توانید پرستار را به صورت ساعتی یا روزانه استخدام کنید. مزایای استخدام پرستار در منزل عبارت هستند از: ماندن سالمند در محیطی آشنا، حفظ استقلال سالمند، ماندن سالمند در محیط زندگی خود، بودن در مرکز خانواده و … . ما در این مقاله وظایف و ویژگی های یک پرستار در منزل را توضیح دادیم و مزایای استخدام پرستار برای سالمند را بررسی کردیم.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

مراقبت از نوزادمراقب کودک در منزلمراقبت از بچهمراقب سالمند در منزلپرستار سالمند شبانه روزیپرستار سالمند در غرب تهرانپرستار خصوصی سالمند در منزلپرستاری از سالمند پوشکیپرستار خانم جهت سالمندپرستار سالمند در منزل تهرانپرستار کودک میخوامپرستار کودک در منزل تهراناستخدام پرستار بچهپرستار در منزل غرب تهران–پرستار در منزل شرق تهران–پرستار خانم در منزلپرستار خصوصی در منزل تهرانپرستار حرفه ای کودک در منزلپرستار تمام وقت در منزلپرستار در منزل تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا