خدمات مراقبتی و پرستاری
پرستاری

پرستار خصوصی در منزل تهران

یکی از رایج ترین سوالات این است که «چگونه یک پرستار خصوصی قابل اعتماد پیدا کنم تا به من در مراقبت از عزیزانم کمک کند؟». شاید شما هم در مراقبت از بیمار خود دچار مشکل شده باشید و برای مراقبت بیشتر از او به پرستار خصوصی در منزل تهران احتیاج داشته باشید. پرستار خصوصی می تواند از بیمار شما در خانه مراقبت کند.
تحقیقات نشان می دهد که استخدام پرستار خصوصی و نگهداری بیمار در منزل به بهبود سریع تر بیماران کمک می کند. ما در این مقاله سعی می کنیم به این سوال پاسخ دهیم و ویژگی های یک پرستار خصوصی در منزل تهران را برای شما توضیح می دهیم.

بسیاری از مردم نمی دانند که می توانند یک پرستار دارای مجوز را خارج از بیمارستان استخدام کنند. وقتی احساس می کنید بیمار شما نمی تواند بیشتر از این در بیمارستان یا مراکز درمانی بماند و باید به خانه منتقل شود، بهترین راه برای مراقبت از او استخدام یک پرستار خصوصی است. پرستاران دارای مجوز دوره ها و ارزیابی های مختلفی را برای تبدیل شدن به پرستار خصوصی حرفه ای می گذرانند.

پرستار خصوصی در منزل تهران

وظایف پرستار خصوصی در منزل تهران

پرستاران معلم هایی هستند که نه تنها بیماران بلکه اعضای خانواده آن ها را نیز آموزش می دهند. پرستاران برای ایجاد انگیزه، حمایت و آموزش بیماران و عزیزانشان اقدامات مختلفی انجام می دهند مانند: آموزش بهداشت، آموزش و راهنمایی برای مراقبت های بهداشتی و …

این پرستاران همان روش درمانی ای را که پزشکان برای بیمار تجویز کرده اند اجرا می کنند و با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی مانند پزشک مراقبت های اولیه، متخصص تغذیه، درمانگران و … همکاری می کنند. آن ها با پزشک ارتباط برقرار می کنند، از بیمار حمایت می کنند و به بیماران اطلاعاتی می دهند تا بفهمید که باید چگونه از بیمار مراقبت کنید.
در واقع این پرستاران پل ارتباطی بین سیستم مراقبت های بهداشتی و بیمار هستند. پرستار خصوصی در منزل تهران بهترین خدمات مراقبت های بهداشتی را به شما ارائه می کند. وظایف این پرستاران عبارتند از:

  • تحصیلات مرتبط
  • پاسخگویی به سوالات بیمار
  • حمایت روانی از بیمار
  • کمک کردن به بیمار بعد از یک جراحی یا بستری شدن در بیمارستان
  • نظارت بر دارو ها و نحوه مصرف آن ها
  • کمک کردن به بیمار در انجام کار های شخصی
  • مراقبت از بیمار و انتقال او به مراکز درمانی در صورت مشاهده علائم و نشانه های بیماری

پرستار خصوصی در منزل تهران

ویژگی های پرستار خصوصی در منزل تهران

  1. حامی بودن

یک پرستار دارای مجوز که با کیفیت بالا کار می کند شخصی است که با سیستم های مراقبت های بهداشتی ارتباط نزدیکی دارد و می داند چگونه به بیمار کمک کند که در شرایط سخت بیماری تاب آورد.
چه در حال انجام عمل جراحی، بستری شدن در بیمارستان یا مشکلات دیگر باشد.
آن ها می دانند چگونه با بیمار ارتباط برقرار کنند و آنچه را که نیاز دارید برای بیمار فراهم کنند. فرض کنید بیمار شما به دنبال بهترین متخصص گوارش می گردد و برای درمان خود به این متخصص احتیاج دارد.
یک پرستار حامی باید بتواند در یافتن بهترین متخصص به شما کمک کند یا به شما کمک کند با بهترین متخصص یا مرکز تخصصی با بالاترین کیفیت ارتباط برقرار کنید.
نظر پرستار خصوصی در منزل تهران شما درمورد پزشکان، کلینیک یا بیمارستان کاملا بی طرفانه است و به چیزی وابسته نیست. حتی ارجاعات این پرستاران خصوصی دارای مجوز بررسی می شود.
پرستاران با بسیاری از مراکز مختلف درمانی کار می کنند و با آن ها آشنایی دارند. حتی اگر پرستار با این مراکز آشنا نباشد، طیف گسترده ای از ارتباطات دارد که می تواند به او کمک کند مرکز درمانی یا پزشک مناسب را پیدا کند.
او می تواند در پیگیری صحیح بیماری و مشکل به بیمار کمک کند. به این ترتیب آن ها می توانند به بیمار در رفع تمام نیاز های مراقبت های بهداشتی کمک کنند.
پرستاران هر کاری انجام می دهند تا مطمئن شوند که مراقبت و درمان موردنیاز را دریافت می کنید و به بیمار کمک می کنند زندگی بهتری داشته باشد و با موفقیت از دوره بیماری گذر کند. آن ها تسهیلگر رابطه بیمار با پزشکان و مراکز درمانی هستند و در زمان ناامیدی بیمار می توانند به او دلگرمی بدهند.

  1. توجه به بیمار

یک پرستار خصوصی در منزل تهران یک مراقب بهداشتی است که به بیمار گوش می دهد. یک پرستار دارای مجوز باید توجهی همراه با شفقت داشته باشد. بسیاری از پرستاران این شغل را انتخاب می کنند چون عاشق مراقبت از دیگران هستند و می خواهند بر زندگی دیگران تاثیر مثبتی داشته باشند.
پرستاران می توانند با آدم های متفاوتی ارتباط داشته باشند. به همین دلیل است که وقتی بیمار با پرستار خود صحبت می کند، او باید به حرفش گوش دهد نه اینکه فقط با بیمار صحبت کند.

تیم پزشکی از متخصصان مراقبت های بهداشتی با تحصیلات عالی تشکیل شده است. شاید شما احساس کنید که آن ها بیمار را در فرآیند بیماری همراهی نمی کنند. این احساس غیرمعمول نیست و می تواند بیمار را به کلی ناامید و دلسرد کند. به همین دلیل است که داشتن یک پرستار خصوصی متخصص و حرفه ای مهم است.
او بیمار و نیاز هایش را درک می کند، یک رابطه مشترک با بیمار ایجاد می کند، قابل اعتماد است و کسی است که بیمار می تواند بدون هیچ مانعی با او حرف بزند و پرستار به او دلگرمی می دهد.

  1. در دسترس بودن

دسترسی به پرستار خصوصی در منزل تهران تعیین می کند که آیا آن ها می توانند نیاز های بیمار شما را برآورده کنند یا خیر. شما قبل از استخدام پرستار باید بدانید که در چه موردی از او کمک می خواهید. این در دسترس بودن می تواند در موارد زیر به شما کمک کند:

  • آیا به مراقبت روزانه نیاز دارید؟
  • آیا برای جراحی مجبور هستید به شهر دیگری بروید و به کسی نیاز دارید که از بیمار شما مراقبت کند؟
  • آیا جراحی بیمار شما بسیار تخصصی است و به یک پرستار بسیار متخصص با سابقه آموزش دیده احتیاج دارید که به بیمار شما کمک کند؟
  • آیا در یک منطقه روستایی زندگی می کنید و برای مراقبت از بیمار به یک پرستار خصوصی در منزل تهران نیاز دارید؟
  • آیا پرستاری هست که بتواند والدین سالخورده را به صورت ماهانه معاینه و از آن ها مراقبت کند؟
  • آیا خدمات پرستاری موردنیاز شما شامل ویزیت یک باره یا مراقبت مدوام می شود؟
  1. به روز بودن

این یک واقعیت است که مراقبت های بهداشتی هر روز تغییر می کنند. متاسفانه بسیاری از کسانی که از دانشکده های پرستاری فارغ التحصیل می شوند به روز نیستند و با جدید ترین روش های مراقبت های بهداشتی آشنایی ندارند.
یکی از مزیت های کار در بیمارستان آموزشی این است که درمان های نوآورانه به پرستاران آموزش داده می شود. این درمان ها و روش ها آنقدر جدید هستند که هنوز در مجلات پزشکی راجع به آن ها چیزی نوشته نشده است.
ممکن است سال ها طول بکشد تا درمان های جدید اثبات شوند و به پزشکی روزمره نفوذ کنند. انتشار اطلاعات می تواند چندین دهه طول بکشد که می تواند برای بیماران و خانواده هایشان ناامید کننده باشد.
به همین دلیل است که برای پرستار خصوصی در منزل تهران خیلی مهم است که آخرین مقالات را خوانده باشد و در به روز رسانی اطلاعاتش در مراقبت های بهداشتی فعال باشد. داشتن پرستاران دارای مجوزی که کنجکاو هستند و علاقه زیادی به یادگیری دارند می تواند برای بیمار شما بسیار مفید باشد.

  1. داشتن مهارت های ارتباطی

مهارت های ارتباطی قوی از ویژگی های حیاتی یک پرستار است. یک پرستار خصوصی باید بتواند به خوبی با پرستاران دیگر، پزشکان، بیماران و خانواده های آن ها ارتباط برقرار کند. بدون ارتباطات صحیح احتمال وقوع خطا های پزشکی بسیار بیشتر است. با اولویت بندی و تمرین مهارت های ارتباطی، پرستاران می توانند مراقبت های بهداشتی ایمن تری ارائه دهند و به بیماران کمک کنند.

  1. همدلی با بیمار

یکی دیگر از ویژگی های یک پرستار خوب این است که با هر بیمار همدلی کند و تلاش کند خود را به جای بیمارانش بگذارد تا بهتر بتواند نیاز آن ها را درک کند. آن ها با تمرین همدلی می توانند با بیمار بهتر رفتار کنند و به جای پیروی دقیق از دستورالعمل های معمول، بر رویکرد مراقبت فردمحور تمرکز کنند. وقتی پرستار بتواند اینگونه از بیمار مراقبت کند، بیمار می تواند زود تر از دوران بیماری گذر کند.

  1. مهارت حل مسئله

پرستار خصوصی در منزل تهران در زمینه مراقبت های بالینی آموزش دیده اند. آموزش در حین کار موثر ترین راه برای کمک به شکل گیری مهارت های حل مسئله است. سال ها تجربه می تواند به تقویت این مهارت کمک کند.
مهارت های حل مسئله برای یک پرستار ضروری است؛ زیرا پرستاران معمولا بیشترین زمان را با بیماران می گذرانند و اغلب مسئول بسیاری از تصمیم گیری های مربوط به مراقبت از آن ها هستند.
حتی تصمیم های به ظاهر کوچک می توانند تاثیرات عمده ای بر روی سلامت بیمار داشته باشند و اگر اشتباهی رخ دهد، نتایج نامطلوبی برای بیمار ایجاد می شود. پرستاران باتجربه می توانند پرستاران جدید را آموزش دهند و تجربه خود را به آن ها منتقل کنند.

  1. داشتن تجربه

توجه به این نکته مهم است که وقتی پرستاران کهنه کار صنعت مراقبت های بهداشتی را ترک می کنند و بازنشسته می شوند، سال ها تجربه و دانش را با خود می برند و نمی توان جایگزین مناسبی برای آن ها پیدا کرد. از آنجایی که اکثر کاندید های پرستاری عمدتا پرستاران فارغ التحصیل جدید هستند، تجربه، مهارت ها و دانش مراقبت از بیمار فقط با گذشت زمان و تمرین به دست می آید.

پرستار خصوصی در منزل تهران

سوالاتی که باید از پرستار خصوصی در زمان استخدام بپرسید

با پرسیدن این سوالات از یک پرستار، امیدواریم به شما کمک کنیم که بهترین پرستار را استخدام کنید. این سوالات به شما کمک می کند تا با یک پرستار خصوصی در منزل تهران پرستار خصوصی که حواسش به بیمار شما هست و حامی خوبی برای شما در هنگام مراقبت های بهداشتی است، ارتباط برقرار کنید.

  • مدارک پرستار چیست و چند سال است که از بیماران مراقبت می کند؟
  • میانگین زمان مراقبت از بیمار شما چقدر است و این مراقبت شامل چه مواردی می شود؟
  • آیا مراقبت مدوام است یا پاره وقت؟
  • هزینه مراقبت چقدر است و به چه عواملی بستگی دارد؟
  • هر سال سعی می کنید در کدام کنفرانس ها شرکت کنید؟
  • به طور متوسط در ماه چقدر زمان صرف اطلاع از آخرین تحقیقات در زمینه مراقبت های بهداشتی مانند خواندن مجلات یا کتاب های مراقبت های بهداشتی می کنید؟
  • آیا پرستاران شما گواهینامه های تخصصی مانند مراقبت جامع یا ویژه یا موارد دیگر دارند؟
  • پرستاران به طور متوسط چند سال سابقه کار دارند؟
  • آیا چیز های دیگری هست که دوست دارید پرستاران درمورد بیمار شما بدانند؟

پرستار خصوصی در منزل تهران

پرستار خصوصی در منزل تهران توسط سرویک

ما در این مقاله سعی کردیم وظایف پرستار خصوصی در منزل تهران را شرح دهیم و ویژگی های مورد نیاز یک پرستار خصوصی را بررسی کنیم. همچنین در پایان مقاله سوالاتی را که باید در هنگام استخدام از پرستار خصوصی در منزل تهران رستار خصوصی بپرسید، مطرح کردیم تا بهتر بتوانید پرستار موردنظر خود را استخدام کنید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

مراقبت از نوزادمراقب کودک در منزلمراقبت از بچهمراقب سالمند در منزلپرستار سالمند شبانه روزیپرستار سالمند در غرب تهرانپرستار خصوصی سالمند در منزلپرستاری از سالمند پوشکیپرستار خانم جهت سالمندپرستار سالمند در منزل تهرانپرستار کودک میخوامپرستار کودک در منزل تهراناستخدام پرستار بچهپرستار در منزل غرب تهرانپرستار در منزل شرق تهرانپرستار خانم در منزل–پرستار خصوصی در منزل تهران–پرستار حرفه ای کودک در منزلپرستار تمام وقت در منزلپرستار در منزل تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا