خدمات مراقبتی و پرستاری
جا به جایی و اثاث کشی

ترفندهایی که اسباب کشی را ارزان می کنند

کاهش هزینه اسباب کشی با روش های هوشمندانه

چگونه هزینه اسباب کشی را تا نصف قیمت کم کنیم؟

 

اسباب کشی ترکیبی از حس های هیجان، شادی و استرس است. جا به جا شدن به محل زندگی جدید هیجان های خاص خود را دارد اما در مقابل با استرس همراه است که تا حدودی طبیعی است. یکی از مواردی که در زمان اسباب کشی دغدغه اکثر افراد است، هزینه اسباب کشی است. به ویژه در روزهایی از سال که اسباب کشی به اوج می رسد، ممکن است بنا به دلایل مختلف هزینه اسباب کشی نیز افزایش یابد. اما برای آنکه هزینه اسباب کشی را کمتر کنیم و اقتصادی و به صرفه به محل جدید جا به جا شویم، می توان چند اصل مهم را رعایت کرد. به این ترتیب فرایند اسباب کشی را ساده تر و ارزان تر کرده ایم.    

اسباب و وسایل خود را کمتر کنید

از آنجا که هزینه اسباب کشی بر اساس تعداد ساعت های کار کارگران اثاث کش محاسبه می شود، هرچه تعداد وسایل شما کمتر باشد، فرایند اسباب کشی بسیار کمتر طول می کشد. قبل از اسباب کشی، بهترین زمان برای دور ریختن وسایل اضافی است. هر وسیله یا اثاثیه ای که دیگر به کارتان نمی آید، بهتر است از بردن آن به منزل جدید منصرف شوید. برخی از اسباب و اثاثیه را می توان فروخت یا اگر تمایل داشتید، آن ها را اهدا کنید. با این کار هم تعداد وسایل اسباب کشی کمتر می شود، هم برای کاهش هزینه اسباب کشی قدم خوبی برداشته اید.

بهترین زمان را برای اسباب کشی انتخاب کنید

برای کاهش هزینه اسباب کشی و پس انداز پول خود در انتخاب زمان اثاث کشی و جا به جایی هوشمندانه عمل کنید. تاریخ و زمان اسباب کشی نقش مهمی در تعیین میزان هزینه اسباب کشی دارد. همیشه میزان عرضه و تقاضا در تعیین هزینه جا به جایی اثرگذار است. در برخی از ماه های سال مثل اواخر تابستان، پیک دوران اثاث کشی است. هوای گرم تابستان و تعطیلی مدارس، تنها بخشی از عواملی است که مردم را به اثاث کشی در این فصل ترغیب می کند. در نتیجه شرکت های ارائه دهنده خدمات جا به جایی، ممکن است هزینه بیشتری دریافت کنند. همچنین برخی از روزها ترافیک شهری زیاد است و یا مسئله طرح ترافیک هم ممکن است هزینه اسباب کشی را بیشتر کند. بنابراین در تعیین روز، تازیخ و ساعت اسباب کشی دقت کنید تا کمترین هزینه را صرف جا به جایی به محل جدید کرده باشید.

کار بسته بندی را خودتان انجام دهید

اگر وقت و انرژی دارید، برای کاهش هزینه اسباب کشی، تا می توانید بسته بندی وسایل را خودتان انجام دهید. هرچند شرکت های خدمات بسته بندی کار را برای شما بسیار راحت می کنند و می توانید با پرداخت هزینه به صرفه برای خدمات بسته بندی و اسباب کشی، کار را به حرفه ای ها بسپارید. اما اگر می خواهید هزینه اسباب کشی را به حداقل برسانید، تمام اسباب و اثاثیه را خودتان بسته بندی کنید. هرچند برای آنکه به وسایلتان آسیبی نرسد و ضرر نکنید، بهتر است اصولی و حرفه ای بسته بندی کنید و یا با صرف هزینه ای به صرفه، جلوی هزینه های گزاف را بگیرید. ترفندهای بسته بندی وسایل می تواند به کارتان بیاید. به هر حال بسته بندی وسایل شکستنی مثل آینه و ظروف شکستنی و ارزشمند باید با ظرافت خاصی انجام شود تا دردسرها و هزینه اسباب کشی کم و کمتر شود.

تهیه لوازم بسته بندی

ماه ها قبل از جا به جایی به فکر تهیه کارتن های بسته بندی باشید. اگر فضایی خالی مانند انباری دارید، آن ها را در انبار نگه دارید تا مجبور نشوید در فصل جا به جایی، هزینه زیادی برای کارتن های بسته بندی پرداخت کنید. روزنامه هایی را که در طول سال می خرید، نگهدارید چون در بسته بندی ظروف و وسایل شکستنی به شدت به کارتان می آید. وقتی یک بسته با نایلون های حبابی و یا فوم دریافت می کنید، می توانید آن ها را گوشه ای نگه دارید تا در زمان اثاث کشی و بسته بندی هزینه مضاعفی برای آن ها پرداخت نکنید. کاهش هزینه اسباب کشی با همین ترفندها شدنی و آسان است.

ترفندهای کاهش هزینه اسباب کشی

برچسب زدن روی کارتن ها را فراموش نکنید

برچسب زدن روی بسته ها و کارتن ها یک روش ساده برای کاهش هزینه اسباب کشی است. روی هر جعبه یا کارتن محتویات آن را بنویسید و به این هم اشاره کنید که آن کارتن مربوط به کدام اتاق از خانه است. این کار تأخیر در انجام اسباب کشی را کم می کند و تعداد ساعات کمتری صرف خواهد شد. یادتان نرود که تعداد بسته ها را یادداشت کنید تا به راحتی مطمئن شوید که در نهایت همه کارتن ها به درستی جا به جا شده اند.

یخچال و فریزر را یخ زدایی کنید

قبل از اسباب کشی، یخچال و فریزر خود را یخ زدایی کنید. باید یک تا دو روز قبل این کار را انجام دهید تا تمام یخ های فریزر از بین برود. در این صورت، در زمان جا به جایی با نشت یخچال مواجه نمی شوید. وزن یخچال کمتر شده و زمان جا به جایی هم کاهش می یابد.  

این مطلب را از دست ندهید! راه حل از بین بردن برفک یخچال چیست

مقصد جا به جایی را بررسی کنید

وقتی از شرایط و ویژگی های ساختمان جدید مطلع باشید، تاخیری در اثاث کشی پیش نمی آید و در زمان و هزینه اسباب کشی صرفه جویی کرده اید. حتماً از قبل بررسی کنید که آیا امکان استفاده از آسانسور برای اثاث کشی وجود دارد یا نه. دانستن قوانین ساختمان جدید، تاخیر در فرایند اسباب کشی را به حداقل می رساند. بهتر از است از قبل بدانید که آیا پارکینگ برای تخلیه اثاثیه مناسب است و یا از چه دری باید برای ورود اثاث کش ها و ماشین حمل و نقل استفاده کرد. دانستن جواب این سؤالات از قبل سبب می شود هوشمندانه و اقتصادی اسباب کشی کنید.

بسته بندی و اثاث کشی همزمان را فراموش کنید

این همان چیزی بود در دوران دانشگاه برایم به کابوس تبدیل شده بود؛ وقتی بعد از آخرین امتحان ترم مجبور به جا به جایی بودم، همزمان باید وسایل خود را بسته بندی و جمع و جور می کردم. بدون آمادگی قبلی، جمع کردن وسایل باعث سرگشتگی و کلافگی می شود. چند هفته قبل از روز اسباب کشی، کار بسته بندی را آغاز کنید تا در روز اثاث کشی همه چیز آماده باشد و زمان کمتری صرف جا به جایی شود.

انتخاب وسیله نقلیه برای اسباب کشی؛ نیسان یا خاور؟

وقتی از خدمات اسباب کشی و باربری استفاده می کنید، از قبل با توجه به تعداد و حجم وسایل خود تصمیم بگیرید که می خواهید از نیسان استفاده کنید یا خاور. اگر حجم وسایل شما کمتر است، با سفارش نیسان، هزینه اسباب کشی و باربری را به نصف کاهش داده اید. اگر هم وسایل سنگین و حجیم زیادی دارید، خاور جوابگوی نیاز شما است. اگر از مراجع معتبر ارائه خدمات، درخواست سرویس اسباب کشی کنید، با دریافت مشاوره از تیم پشتیبانی، مطمئن خواهید بود که متناسب با نیاز خود خدمتی ارزان سفارش می دهید.

از خدمات اسباب کشی ارزان استفاده کنید

بهترین گزینه برای جا به جایی و اسباب کشی ارزان قیمت این است که از خدمات اثاث کشی به صرفه استفاده کنیم. قبل از انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات اثاث کشی، بهتر است قیمت ها را با هم مقایسه کنیم و خدمتی را که با بودجه ما تناسب دارد، انتخاب کنیم.

چگونه می توان خدمات اسباب کشی ارزان قیمت را پیدا کرد

اگر در آستانه اسباب کشی هستید، می توانید صفر تا صد اسباب کشی به محل جدید را به سِرویک بسپارید. خدمات اثاث کشی سرویک علاوه بر ارزان و مقرون به صرفه بودن، باکیفیت و تضمینی است. نیروهای آموزش دیده و ماهر برای انجام امور اسباب کشی به محل اعزام می شوند که سرعت عمل بالایی دارند. همچنین تیم پشتیبانی سرویک بعد از ارائه خدمت، کیفیت کار را ارزیابی می کند تا مشتریان خدمات رضایت بخشی را دریافت کنند.

قیمت خدمات اثاث کشی سرویک چقدر است؟

قیمت خدمات اثاث کشی سرویک بر اساس تعداد ساعت های کار محاسبه می شود. حداقل کار نیروهای اثاث کش 3 ساعت است و به ازای هر ساعت اضافه تر، مبلغی به هزینه پایه اضافه می شود. هزینه پایه خدمات نیروی اثاث کش سرویک مطابق نرخ هزینه های سال 1400، معادل 140 هزار تومان برای سه ساعت کار است. سرویک با در نظر گرفتن تمامی جزئیات در اثاث کشی، تلاش می کند با قیمت های شفاف و منطقی، خدمات رضایت بخشی به مشتریان خود ارائه کند. بنابراین مشتری قبل از دریافت سفارش به خوبی می داند که بر اساس تعداد وسایل و سنگینی آن ها، چه مبلغی باید در انتها پرداخت کند.

خدمات اثاث کشی را آنلاین از سِرویک سفارش دهید

سخن پایانی

اثاث کشی به محل جدید می تواند کم هزینه و ارزان باشد. فقط باید از قبل با هوشمندی برنامه مناسبی برای اسباب کشی چید. اگر فرصت کافی برای رسیدگی به امور جا به جایی را ندارید، خدمات اثاث کشی سِرویک با هدف کاهش هزینه اسباب کشی شما قابل سفارش است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا