خدمات مراقبتی و پرستاری
جا به جایی و اثاث کشی

قیمت اثاث کشی در تهران چگونه محاسبه می شود؟

هزینه های اسباب کشی

وقتی قرار است به خانه و محل جدیدی اسباب کشی کنیم، معمولاً از مدتی قبل برای تمام کارهای مربوط به اثاث کشی برنامه می چینیم. از پیدا کردن خانه جدید و قرارداد بستن گرفته تا کارهای ریز و درشت جا به جایی را در چک لیست اسباب کشی خود می گنجانیم. فاکتور مهمی که در تصمیمات ما هنگام اثاث کشی تاثیر می گذارد، قیمت است. بهتر است قبل از هر چیزی از قیمت اثاث کشی در تهران و عوامل تعیین کننده آن مطلع شویم تا بتوانیم هزینه های اثاث کشی را مدیریت کنیم.

چه مواردی قیمت اثاث کشی در تهران را مشخص می کننئد؟

برای آنکه قیمت اثاث کشی در تهران را محاسبه کنیم و برای اسباب کشی برنامه داشته باشیم، ابتدا باید با انواع خدمات اثاث کشی آشنا شویم. بعد از آن باید ببینیم برای اثاث کشی به منزل جدید به کدام یک از خدمات نیاز داریم. خدمات اثاث کشی شامل چند زیرخدمت است:

خدمات بسته بندی اثاثیه

بسته بندی وسایل در زمان اثاث کشی دغدغه بزرگی است. به حدی که گاهی موقع خرید اثاثیه جدید، چالش های بسته بندی و جا به جایی اثاث و آسیب های احتمالی به اثاث خانه در زمان حمل بار، ما را از خرید منصرف کرده است. به نظر می رسد بسته بندی اصولی و حرفه ای وسایل خانه می تواند جلوی خسارات زیادی را بگیرد تا اثاث کشی مقرون به صرفه و ارزانی داشته باشیم. بسته بندی انواع اثاث به تجهیزات و لوازم بسته بندی خاصی دارد. مثلاً برای بسته بندی لوازم صوتی و تصویری، از کاتون های پنج لایه، فوم و نایلن حبابی برای بابل رپ (Bubble Wrap) استفاده می کنند. یا برای اثاثیه منزل که ظریف و شکستنی هستند، مانند بسته بندی لوستر کریستالی، از مهارت های بسته بندی ویژه استفاده می شود تا در زمان حمل بار هیچ آسیبی به آن ها نرسد.

بسته بندی مبلمان و صندلی ها هم با استفاده از سلفون انجام می شود تا پارچه مبل پاره نشود و یا چوب آن ها دچار خط و خشی نشود. با توجه به قیمتهای بالای لوازم خانگی، می توان از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل توسط حرفه ای ها استفاده کرد. نیروهای بسته بندی سِرویک با تجهیزات لازم، با دقت و اطمینان بالا انواع اثاثیه را بسته بندی می کنند.

 قیمت اثاث کشی در تهران چگونه محاسبه می شود؟

خدمات اعزام نیروی اثاث کش

نیروی اثاث کش کار حمل بار را انجام می دهد. انتقال اثاثیه به وسیله نقیله جمل بار و تخلیه آن در مقصد است. با توجه به حجم وسایل خود و میزان سنگینی آن ها تعدادی کارگر اثاث کش نیاز است. برای حمل وسایل سنگین از کارگر اثاث کش آموزش دیده و با توانایی جسمانی بسیار بالا استفاده می شود. حمل یخچال های ساید، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، مبلمان و تختخواب و سایر وسایل سنگین را اثاث کش های حرفه ای و کاربلد انجام می دهند.

خدمات اثاث کشی با خاور یا نیسان

برای اثاث کشی علاوه بر نیروی بسته بندی اثاثیه و نیروی اثاث کش به وسیله نقلیه حمل بار هم نیاز است. با توجه به حجم و اندازه بار می توان از خدمات اثاث کشی مقرون به صرفه ای استفاده کرد. چون قیمت اثاث کشی با توجه به حجم بار و نوع وسیله حمل بار تغییر می کند. اگه وسایل منزل یا محل کار زیاد است، اثاث کشی با خاور پیشنهاد می شود. در غیر این صورت اثاث کشی با نیسان به صرفه است.

نحوه محاسبه قیمت اثاث کشی در تهران؟

برای محاسبه قیمت اثاث کشی چند فاکتور مهم در نظر گرفته می شود. موارد زیر در قیمت اثاث کشی در تهران تاثیرگذارند:

  • حجم کل بار
  • تعداد بارهای سنگین
  • باز و بست اثاث مثل یخچال، تختخواب
  • مسافت مبدا و مقصد
  • اثاث کشی در منطقه طرح ترافیک
  • نوع وسیله نقلیه حمل بار (نیسان یا خاور)
  • استفاده از بارچین برای وسیله نقلیه حمل بار
  • تعداد کارگر
  • تجهیزات لازم برای بسته بندی اثاث (کارتن، نایلون حبابی، سلفون، چسب و…)
  • مجموع کل طبقات جا به جایی
  • وجود وسایل سنگین بالای 50 کیلوگرم (مثل گاو صندوق، پیانو و تردمیل)

برای نیروی اثاث کش خوب از کجا اقدام کنیم؟

برای ثبت سفارش نیروی اثاث کش خوب و حرفه ای می توانید از خدمات اثاث کشی سِرویک استفاده کنید. نیروهای سرویک آموزش دیده و تاییدشده هستند و با رعایت اصول ایمنی خدمات جابجایی اثاثیه را انجام می دهند. یکی از مزایای ثبت سفارش خدمات اثاث کشی به صورت آنلاین و دریافت سفارش از شرکت های خدماتی این است که کیفیت خدمت تضمین می شود. همچنین مشتری در پایان کار مجبور نیست هزینه اضافی پرداخت کند و از همه مهم تر اینکه در صورت رضایت، مشتری می تواند پایان کار را گزارش کند و هزینه نهایی را به صورت حضوری یا از طریق کیف پول اپلیکیشن پرداخت کند.

قیمت اثاث کشی در تهران در اپلیکیشن سرویک

قیمت اثاث کشی در تهران بر اساس تعداد ساعت های کار تعیین می شود. اگر از اپلیکیشن سِرویک، خدمات اثاث کشی را ثبت سفارش می کنید، ابتدا تعداد ساعت های کاری را به صورت حدودی مشخص می کنید و سپس تعداد کارگر موردنیاز را به صورت دلخواه وارد می کنید. هزینه پایه برای هر تعداد ساعت کار در سرویک مشخص و شفاف است. می توانید همین حالا وارد صفحه ثبت سفارش خدمات اثاث کشی سِرویک شوید و هزینه نهایی اثاث کشی در تهران را تخمین بزنید. هزینه و قیمت اثاث کشی در تهران توسط نیروهای خدماتی سرویک به شرح زیر است:

هزینه پایه برای اعزام نیروی اثاث کش سال 1400

3 ساعت: 140 هزار تومان

4 ساعت: 175 هزار تومان

6 ساعت: 245 هزار تومان

8 ساعت: 280 هزار تومان

هزینه پایه برای اعزام نیروی بسته بندی سال 1400

3 ساعت: 120 هزار تومان

4 ساعت: 150 هزار تومان

6 ساعت: 210 هزار تومان

8 ساعت: 240 هزار تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا