خدمات مراقبتی و پرستاری
جا به جایی و اثاث کشی

نحوه بسته بندی لوستر کریستالی

چگونه لوسترها را بدون خسارت جا به جا کنیم؟

بسته بندی لوسترهای کریستالی در اسباب کشی

هنگام اثاث کشی و جا به جایی اثاثیه، بسته بندی اثاثیه و لوازم خانه بخش مهمی از کار جا به جایی است. برای آنکه بدون ضرر و زیان و با خاطرات شیرین به جای جدید اثاث کشی کنید، به اصول بسته بندی توجه کنید. یکی از وسایلی که بسته بندی آن چالش برانگیزتر از بقیه است، لوسترها هستند، به ویژه لوستر کریستالی که بسیار ظریف و شکننده است. برای بسته بندی لوستر کریستال، ابتدا باید لوازم موردنیاز برای بسته بندی آن را تهیه کنید تا به دارایی گرانبهای شما آسیبی نرسد. در ادامه، بهترین روش بسته بندی لوستر کریستالی را دنبال کنید تا اثاث کشی موفقی را پشت سر بگذارید.  

لوستر کریستالی یک اثری هنری است که خانه شما را به فضایی زیبا و مجلل تبدیل می کند. همچنین یک دارایی گران قیمت و سنگین است. بعد از آنکه آن را از سقف جدا می کنید، باید قطعات شکننده آن را به خوبی بسته بندی کنید تا در زمان اثاث کشی از هر نوع آسیبی محافظت شوند.  

جعبه یا کارتون مناسبی را آماده کنید

یک جعبه یا کارتون محکم آماده کنید تا لوستر را در آن بسته بندی کنید. مطمئن شوید که کارتون به اندازه کافی بزرگ است. کف کارتون را به اندازه مافی با چسب مهروموم کنید تا در زمان جا به جایی باز نشود.

بیشتر بخوانید: قبل از اثاث کشی چه کارهایی باید انجام داد؟

لامپ های لوستر را جدا کنید

تمام لامپ ها را از لوستر جدا کرده و در یک جعبه یا کارتون جداگانه بسته بندی کنید. آن ها را با دقت در روزنامه، دستمال یا نایلون حبابی، بپیچید.

قطعات قابل جدا شدن را بسته بندی کنید

هر قسمت از لوستر کریستالی را که قابل جدا شدن است، جداگانه بسته بندی کنید. پیچ و مهره های لوستر را باز کنید و تمام قطعات، شمع ها، سیم ها و قلاب های اتصال را با دقت در نایلون های حبابی بپیچید. هر مورد را جداگانه قرار دهید تا با قطعات دیگر تماس و برخوردی نداشته باشد.  فراموش نکنید که روی بسته بندی برچسب «شکستنی» بچسبانید.

نحوه بسته بندی لوستر کریستالی
بسته بندی اصولی لوستر کریستالی و سایر وسایل شکستنی و گران قیمت را می توان به متخصصان بسته بندی و نیروهای اثاث کشی سپرد.

سیم های لوستر را جمع کنید

سیم های لوستر را به دور دستان خود بپیچید و آن ها را با استفاده از بندها جمع کنید. از نوار چسب استفاده نکنید زیرا هنگام برداشتن نوار چسب ها، سیم ها چسبناک می شوند.

بسته بندی لوستر کریستالی

هنگامی که لوستر را در پلاستیک حبابی پیچیدید، زمان آماده سازی جعبه بسته بندی است. لوستر را به صورت عمودی در جعبه قرار دهید. فضای خالی را با کاغذ یا روزنامه پر کنید تا لوستر کاملاً محافظت شود. مراقب باشید که لوستر تا حد ممکن به صورت عمودی نگه داشته شود تا از جای خود تکان نخورد. می توانید از قطعات فوم برای محافظت از لوستر استفاده کنید.

نحوه بسته بندی لوستر کریستالی

مرحله پایانی بسته بندی لوستر کریستالی

حالا که لوستر را با دقت بسته بندی کردید و داخل جعبه قرار دادید، جعبه را با نوار چسب بسته بندی ببندید. برای محافظت بیشتر، جعبه را با کاغذ بپیچید و دوباره با نوار چسب مهر و موم کنید.

پیشنهاد سِرویک برای اسباب کشی

اگر می خواهید به بهترین نحو و با اطمینان کامل کار بسته بندی لوستر کرسیتالی خود را انجام دهید، می توانید از خدمات بسته بندی سرویک استفاده کنید و این کار را به متخصصان بسپارید. آن ها با دقت و با سرعت عمل بالا و با رعایت اصول ایمنی، تمام وسایلتان را بسته بندی می کنند تا با خیال آسوده به محل زندگی جدیدتان اسباب کشی کنید.

منبع: homeguides

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا