خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل مجیدیه

مجیدیه یکی از محله‎ های تاریخی است که در شرق تهران واقع شده است. این محله بسیار خوش‎ آب و هوا و با دسترسی عالی به دیگر محله ‎های تهران است. مجیدیه در تقسیم بندی 22 گانه به عنوان منطقه 4 تهران شناخته می شود.
مجیدیه به دو قسمت مجیدیه شمالی و مجیدیه جنوبی تقسیم می ‎شود. مجیدیه شمالی به محله ‎های حسین آباد، لویزان، هفت حوض، کاظم آباد و شمیران نو دسترسی دارد.مجیدیه جنوبی نیز در مجاورت بزرگراه های رسالت، صیاد شیرازی، خیابان های اثنی عشری و جانبازان قرار دارد. در این محله هموطنان ارمنی زیادی زندگی می‎کنند.
دلیل نامگذاری این محله این است که صاحب تمام زمین های منطقه مجیدیه عین الدوله، صدر اعظم مظفرالدین شاه بوده است. نام کامل آن عبدالمجید عین الدوله بوده که نام خود را روی آن منطقه گذاشته است.

اگر برای نظافت منزل مجیدیه خود نیاز به نظافتچی دارید با ما باشید.

چند نکته برای نظافت سریع تر خانه

ما اطلاعات زیادی را جمع آوری کردیم تا بفهمیم چگونه نظافتچی های حرفه ای می توانند خانه شما را به سرعت و به طور کامل از بالا به پایین مرتب کنند. این نکات و ترفندها را به کار بگیرید تا درکمترین زمان به خانه ای تمیز برسید.

برای نظافت برنامه داشته باشید

کاهش زمان تمیز کردن به نصف با یک برنامه شروع می‌شود. این بدان معناست که خانه را هر بار به یک ترتیب تمیز کنید: هر بار در یک اتاق کار کنید و از یک نقطه شروع کنید و به پایان برسانید تا وقت خود را با دویدن به این طرف و آن طرف تلف نکنید. برای کم کردن زمان، باید ثابت قدم باشید. شما هر بار که تمیز می‌کنید همین کار را انجام می‌دهید، بنابراین برای نظافت منزل مجیدیه این یک روال است.

نظافت منزل مجیدیه

از بالا به پایین و از چپ به راست تمیز کنید

یک اتاق را با پاک کردن میز قهوه و سپس تمیز کردن پرده ها شروع نکنید، با این کار گرد و غبار پرده ها روی میز قهوه تازه تمیز شده می ریزد و زحمت شما به هدر می رود. برای نظافت منزل مجیدیه از بالای اتاق شروع کنید مانند گردگیری پنکه سقفی و به سمت پایین بروید تا کارهای اضافی را از بین ببرید.

به همین ترتیب، تمیز کردن از چپ به راست باعث می شود به‌جای اینکه وسیله ها را از مکانی به مکان دیگر پرتاب کنید، کل اتاق را با نظم و ترتیب تمیز کنید.

وسایل مناسب را آماده نگه دارید

قرار داشتن تمام محصولات تمیز کننده مورد نیاز در دسترس شما به این معنی است که زمان را برای راه رفتن به سمت کابینت زیر سینک تلف نخواهید کرد. پاک کننده ها را در بطری های اسپری کوچک و قابل استفاده مجدد بریزید که حمل آن آسان است. همچنین می توانید لوازم خود را در یک جعبه یا سطل قرار دهید تا مرتب بماند و در زمان صرفه جویی کنید.

اگر یک نجار را استخدام می‌کردید و او هر بار که به میخ نیاز داشت از نردبان بالا و پایین می‌رفت، هرگز آن را تحمل نمی‌کردید. شما می خواهید که او همه چیز را همراه خود داشته باشد. شما می توانید همین کار را برای انجام نظافت منزل مجیدیه رعایت کنید.

پیشگیری کنید

بهترین راه برای تمیز نگه داشتن خانه این است که جلوی برخی از مشکلات را قبل از شروع آنها بگیرید. به عنوان مثال بعد از هر بار حمام رفتن، شوینده حمام را اسپری کنید تا کثیفی به جا نگذارد. با این کار نیازی به پاک کردن ندارید.

از مایع ظرفشویی استفاده کنید

چربی به طور اجتناب ناپذیری در کابینت های آشپزخانه، به خصوص کابینت های بالا اجاق گاز یا کنار آن، می نشیند. برای نظافت منزل مجیدیه می توانید یک پاک کننده با روغن پرتقال برای پاک کردن چربی ها بخرید یا می توانید از مواد شوینده استاندارد ظرفشویی استفاده کنید. مواد شوینده ظروف، چربی روی کابینت ها را از بین می برد.

یک قاشق غذاخوری مایع شوینده را با یک گالن آب گرم مخلوط کنید. محلول را در یک ناحیه دیگر آزمایش کنید، با یک اسفنج یا پارچه تمیز روی آن پاک کنید تا مطمئن شوید که به پوشش آسیب نمی رساند یا رنگ آن را تغییر نمی دهد. سپس آن را با یک اسفنج دیگر و آب گرم بشویید.

برای لکه های سخت یا چربی هایی که با مواد شوینده پاک نمی شوند، جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و محل کثیفی را به آرامی با یک پارچه بشویید.

نظافت منزل مجیدیه

پاک کننده لیمو را جایگزین کنید

لکه‌های زنگ در پاسیو، ایوان‌ها، کف گاراژها و راه‌های ورودی خانه‌ها اذیت کننده هستند، اما برای از بین بردن آنها نیازی به اسید ندارید. در عوض از لیمو استفاده کنید. اسید موجود در آب لیمو زنگ را از بین می برد. لیمو را از وسط نصف کنید، آب آن را روی لکه بگیرید و اجازه دهید حدود 10 دقیقه خیس بخورد. برای لکه ‌هایی که هفته‌ ها، ماه‌ ها یا بیشتر باقی مانده‌اند، بهتر است آنها را با یک برس مو تمیز کنید. سپس آب لیمو را با آب تمیز بشویید.

رسوبات معدنی را شکست دهید

اگر رسوبات معدنی، شیرآلات شما را لکه دار کرده است، آنها را با برس یا پدهای مویی تمیز نکنید. آنها می توانند شیر آب را خراش دهند. در عوض از سرکه سفید استفاده کنید. مقداری را روی یک پارچه تمیز بریزید و شیر های آب را پاک کنید. تلاش زیادی برای درخشش آنها لازم نیست.

سینک را درخشنده نگه دارید

اثر انگشت و لک دشمن سینک ها و سطوح فولادی ضد زنگ هستند. روغن معدنی می تواند به شما در نظافت منزل مجیدیه کمک کند. مقداری روغن معدنی روی پارچه ای بریزید و هفته ای یک بار آن را پاک کنید، این کار باعث دفع آب می شود و به شما کمک می کند برای همیشه به راحتی سینک را تمیز کنید.

مایکروویو را با قهوه تمیز کنید

متأسفانه، غذای ریخته شده در ماکروویو به خصوص اگر برای روزهای زیادی وجود داشته باشند، پاک کردن آنها می تواند اذیت کننده باشد. یک فنجان قهوه پر از آب را در مایکروویو قرار دهید و آن را گرم کنید تا داغ شود. این باعث ایجاد رطوبت می‌ شود که هر چیزی را در بالا، کناره یا پایین مایکروویو شل می ‌کند. سپس یک پارچه مرطوب بردارید و سطوح را پاک کنید.

به طور منظم تمیز کنید

اگر واقعاً می ‌خواهید برای تمیز کردن اذیت نشوید بهتر است بیشتر تمیز کنید تا گرد و غبارها بر سطوح ماندگار نشوند. هنگامی که خانه خود را به طور اساسی تمیز کردید، سعی کنید هر دو هفته یک بار نظافت منزل مجیدیه خود را به خوبی انجام دهید. این کار باعث می شود ظاهر زیبا خانه را حفظ کنید و از کار طولانی و طاقت فرسای نظافت عمیق جلوگیری کنید.

نظافت منزل مجیدیه

مزایا و دلایل استخدام نیروی نظافتی حرفه ای

برنامه ما معمولاً مملو از تعهدات خانوادگی، اجتماعی و همچنین کاری است. پیدا کردن زمانی برای انجام کارهای خانه، انجام امور و منظم نگه داشتن خانه شاید برای شما دشوار باشد. نظافت منزل مجیدیه برای شما می تواند یک کار سخت و طاقت فرسا به نظر برسد.

صرف نظر از این، شما دلایل زیادی برای نظافت منزل مجیدیه خود دارید. به خاطر سلامتی و ایمنی شما، بسیار توصیه می شود که خانه خود را به طور کامل و حرفه ای تمیز کنید و حتما بیشتر از یک بار در سال تمیز کنید.

کنار گذاشتن مسئولیت‌های نظافت و اجازه دادن به انباشته شدن آشغال‌ ها در محل زندگی شما می ‌تواند تأثیر منفی جدی بر سلامت روحی و جسمی شما بگذارد. تمیز کردن منظم بدون شک بهترین راه برای کاهش آلرژن ها، گرد و غبار و سایر اشکال کثیفی تحریک کننده از خانه شما است.

حتی اگر مشغله زیادی دارید، همیشه می توانید به دنبال خدمات یک نظافتچی مطمئن و با تجربه باشید. یکی از بزرگترین مزایای کار با یک شرکت حرفه‌ای نظافت منزل این است که آنها ابزارهای تخصصی و پاک کننده هایی را برای از بین بردن لکه‌ها و کثیفی ها دارند که هرگز نمی‌دانستید می‌توانید از شر آنها خلاص شوید.

آیا می دانستید کار با یک نظافتچی حرفه ای خانه مزایای دیگری نیز دارد؟

تمیز کردن کامل و عمیق تر را تضمین می کند

کار با یک نظافتچی منزل حرفه ای به این معنی است که از خدمات نظافتی با کیفیت لذت خواهید برد. اگر خانه شما قبلا تمیز نبود، با نظافت منزل مجیدیه خانه شما به خانه ای جدید، درخشان و بی لک تبدیل می شود. این به این دلیل است که نظافتچی ها پاک کننده های قدرتمند و پیشرفته ای دارند که برای مقابله با انواع کثیفی ها مورد نیاز است.

علاوه بر این، آنها مهارت های مورد نیاز و تخصص لازم برای مقابله با انواع درهم ریختگی ها را دارند. شما نه تنها برای زمان و تلاش آنها هزینه می کنید، بلکه دانش و تجربه باورنکردنی آنها در این کار را نیز پرداخت می کنید.

آن ها به شما آرامش مورد نیاز را می دهند

این دانش عمومی است که شوره، گرد و غبار و کثیفی حیوانات خانگی احتمالاً محرک اصلی مشکلات تنفسی، به ویژه آسم هستند. کپک از دیگر مقصران اصلی است. نظافتچی های حرفه ای توانایی از بین بردن کپک، حذف شوره و گرد و غبار حیوانات خانگی را از محل شما دارند. این تضمین می کند که خانه ای تمیز و بهداشتی داشته باشید که همیشه آرزویش را داشتید. نظافت منزل مجیدیه شما را از تمام استرس و تنشی که ممکن است حتی از آن آگاه نباشید رها می کند.

آن ها محیطی پاک و شاد را برای شما فراهم می کنند

علاوه بر این، یک محیط تمیز نه تنها شما را خوشحال و با انگیزه می کند، بلکه استفاده و یافتن وسایل خانه را بسیار آسان می کند. تحقیقات نشان داده است که یک محیط آرام و مرتب می تواند به غلبه بر افسردگی کمک کند. به هر حال، چه کسی از دیدن آفتاب، میز و صندلی های درخشان و مناظر دلپذیر از خانه جدید شما خوشحال نخواهد شد. البته شما همچنین می توانید تصمیم بگیرید که نظافت منزل مجیدیه خود را به تنهایی انجام دهید اما حقیقت این است که به همان سطح تمیزی بالا نخواهید رسید. تمیز کردن خانه توسط افراد واجد شرایط به شما آرامش می دهد که بدانید همه چیز تحت کنترل آنهاست.

نظافت منزل مجیدیه

برای کودکان شما امنیت و سلامتی را به ارمغان می آورند

اگر کودکان نوپا و شیرخوار دارید، چاره ای جز اطمینان از ایمنی و تمیزی خانه خود ندارید. هیچ راهی بهتر از نظافت منزل مجیدیه توسط متخصصان برای داشتن یک خانه تمیز وجود ندارد. به طور کلی، بچه‌های کوچک اغلب جذب کثیف‌ترین گوشه‌های خانه می‌شوند و این پدیده‌ای است که خطر ابتلا به بیماری‌ها را به شدت افزایش می‌دهد. نظافتچی های باتجربه همیشه به ابزارهای پیشرفته و تکنیک های موثر مجهز هستند که تضمین می کند خانه شما عمیقا تمیز می شود و جایی برای انتشار پاتوژن های مضر باقی نمی گذارد.

نظافت منزل مجیدیه توسط سرویک

هنگامی که یک نظافتچی را برای نظافت منزل مجیدیه خود استخدام می کنید، آنها تمام نیازهای شما را برای نظافت منزل برطرف می کنند، به این معنی که نیازی نیست خودتان کاری انجام دهید. می توانید از این زمان برای شرکت در سایر پروژه های مهم استفاده کنید زیرا خانه خود را با بالاترین استاندارد تمیز می کنید.

استخدام یک نظافتچی مطمئن بهترین گزینه برای داشتن خانه ای مرتب، زیبا و عاری از میکروب است. خدمات نظافت منزل مجیدیه بسیار مقرون به صرفه است و مزایای بالقوه آن بسیار بیشتر از هزینه های نظافت است.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نظافت منزل مجیدیه–نظافت منزل فوریقیمت نظافت منزل تهرانشرکت های معتبر نظافت منزلنظافت منزل جنوب شرق تهراننظافت منزل جنوب غرب تهراننظافت منزل شبانه روزی تهراننظافت منزل قیطریهنظافت منزل فوری شمال تهراننظافت منزل شهراننظافت منزل نارمکنظافت منزل منیریهنظافت منزل اقدسیهنظافت راه پله ارزان

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا