خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل در شمال تهران

سفارش نظافت شمال تهران

هیچ حس خوبی قابل مقایسه با زمان فرا رسیدن تعطیلات نیست. تعطیلات زمانی از سال است که می توانید از برنامه شلوغ خود خلاص شوید و خاطرات ماندگاری بسازید. با آمدن مهمانان و تمام اعضای خانواده در خانه، داشتن یک خانه تمیز می تواند حس خوب شما را چندین برابر کند. در ادامه همراه ما باشید تا مزایای استفاده از سرویس نظافت منزل فوری شمال تهران را بررسی کنیم.  

نظافت منزل در شمال تهران 

  • مقرون به صرفه

در راستای استفاده از سرویس نظافت منزل فوری شمال تهران لازم است بگوییم که سرویس های نظافت منزل خدمات نظافتی مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد خانه ای تمیز داشته باشید. شما با پیشنهادات شخصی خود، می توانید خدمات نظافتی متناسب با بودجه خود دریافت کنید.

قیمت خدمتکار منزل

  • صرفه جویی در زمان

تمیز کردن هر گوشه از خانه شما می تواند زمان بر باشد، به خصوص اگر منزلتان به تمیز کردن کامل نیاز داشته باشد؛ اما هنگامی که نظافتچی های تجاری را استخدام می کنید، آن ها تیم هایی از متخصصان دارند که خانه شما را سریع تر تمیز می کنند. به این ترتیب، زمان بیشتری را برای تعطیلات خواهید داشت.

  • خدمات بدون استرس

اعضای تیم اغلب فرایند های آموزشی مختلفی را برای بهبود ارائه خدمات انجام می دهند. علاوه بر این، آن ها همچنین بیمه می شوند تا اطمینان حاصل شود که شما در قبال خسارت یا آسیبی که به اموالتان وارد شده است، مسئولیتی ندارید و مهم تر از همه، شما مسئول مالیات حقوق و دستمزد کارگران نیستید؛ زیرا همه این ها بر عهده شرکت است.

  • کیفیت خدمات

نیرو های شرکت های خدماتی تمیزکاری عالی ای ارائه می دهند که باعث می شود خانه خود را با خانه دیگری اشتباه بگیرید! این یعنی کیفیت خدمات آن ها بی نظیر است.

نظافت منزل در شمال تهران

  • قابل اعتماد

علاوه بر بانک ها و انبار ها، خانه جایی است که اشیای قیمتی خود را در آن نگه می دارید و هنگامی که یک سرویس نظافت تجاری معتبر را استخدام می کنید، می توانید از حسن نیت آن ها مطمئن باشید.

  • گارانتی 24 ساعته

نگران این هستید که ممکن است یک قسمت خانه از دید کارکنان پنهان مانده باشد؟ لازم نیست نگران این موضوع باشید؛ زیرا بیشتر شرکت ها گارانتی 24 ساعته دارند تا اگر از کیفیت خدمات ناراضی بودید و یا قسمتی از خانه کثیف باقی مانده بود، دوباره تماس بگیرید تا نیرو اعزام شود.

  • بدون قرارداد

برای تضمین رضایت مشتری، خدمات نظافتی بدون قرارداد است، مگر اینکه شما بخواهید.

  • تمیز کردن دقیق

برای اطمینان از اینکه شما دوباره از خدمات آن ها استفاده می کنید، آن ها فعالیت نظافتی خود را دقیق انجام می دهند.

نظافت منزل در شمال تهران

هنگام استخدام یک شرکت خدمات نظافتی برای تعطیلات به چه نکاتی باید توجه کنید؟

    به دنبال یک شرکت دارای مجوز باشید.

    نظافتچی های آن ها باید تجربه و گواهی داشته باشند.

    آن ها باید قابل اعتماد باشند؛ زیرا در خانه شما کار می کنند.

    کسب و کار باید بیمه شده باشد و از شما در برابر حوادث محافظت کند.

    آن ها باید خدمات شخصی سازی شده را برای رفع نیاز های خانه شما ارائه دهند

    نیرو های خدماتی برای تضمین امنیت خانه و اشیای با ارزش شما متعهد باشند.

مزایای سرویس نظافت منزل فوری شمال تهران برای بعد از مهمانی

تعطیلات به معنای با هم بودن است. اگرچه مهمانی خوبی های خود را نیز دارد؛ اما نباید این موضوع را انکار کرد که بعد از همه مهمانی ها چیزی شبیه به بمب در خانه های مان منفجر می شود و به همین دلیل خانه به تمیز کردن احتیاج فوری پیدا می کند.

پس از خروج مهمانان باید بسیاری از آشفتگی ها را تمیز کرد و این کار ممکن است خسته کننده باشد. با این حال، با تکنیک های مناسب، می توانید کار را سریع و کارآمد انجام دهید. در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند خانه خود را بعد از یک جشن تعطیلات تمیز کنید و مانند قبل بدرخشید.

  • تمام غذا های تعطیلات را سامان دهی کنید.

اگر قبل از تعطیلات فرصت کافی برای تمیز کردن فریزر یا یخچال را نداشتید، اکنون زمان مناسبی برای این کار است. نظافت بعد از تعطیلات بهانه خوبی برای تمیز کردن فریزر و یخچال است. غذا های تعطیلات را که قصد خوردن آن را ندارید یا قبلاً خراب شده است تمیز کنید. برای غذا هایی که می خواهید مدت طولانی تری از آن ها نگهداری کنید، حتماً از ظرف مناسب برای قرار دادن در فریزر استفاده کنید.

نظافت منزل در شمال تهران

  • خانه را مرتب کنید.

بعد از برگزاری مهمانی ها همیشه بی نظمی بسیاری در خانه مشاهده خواهد شد؛ به همین دلیل یکی از کار های مهم مرتب کردن خانه است. دکوراسیون خانه خود در تعطیلات را مرور کنید و هر چیز فرسوده یا شکسته ای را که نمی خواهید دوباره از آن استفاده کنید، دور بریزید.

  • خانه را پس از رفتن مهمان ها تمیز کنید.

ایده خوبی است که خانه خود را به عنوان بخشی از نظافت بعد از تعطیلات ضد عفونی کنید. آنفولانزا و سرماخوردگی را نیز با ضدعفونی کردن دور خواهید کرد؛ بنابراین پس از تعطیلات، اگر یکی از دوستان و یا خانواده ‌تان در آنجا ماند، ملحفه‌ های اتاق خواب مهمان را بشویید. ملحفه ها را با آب گرم و یک فنجان سرکه سفید بشویید تا مطمئن شوید تمیز می شوند. ملافه ها را تعویض کنید تا مطمئن شوید مهمانان بعدی شما راحت هستند.

  • خانه را جاروبرقی بکشید.

مهمانی در تعطیلات گرد و غبار و کثیفی زیادی به همراه دارد. پس به جاروبرقی مناسب نیاز دارید. تعداد زیادی خرده غذا و نان وجود خواهد داشت که باید تمیز شود؛ به همین دلیل باید جاروبرقی بزنید، گردگیری کنید و بشویید.

  • آشپزخانه را تمیز کنید.

آشپزخانه پراستفاده ترین جای خانه در تعطیلات است. شما غذا های مورد علاقه خود را آماده می کنید و وعده های غذایی را در آن جا صرف می کنید؛ بنابراین تمیز کردن آشپزخانه می تواند یک کار خسته کننده باشد. تمیز کردن را با قرار دادن همه چیز در جای درست خود شروع کنید. این کار به تمیز کردن سریع پیشخوان ها و سایر سطوحی که ممکن است هنگام جمع آوری استفاده شده باشد کمک می کند.

کار های دشوار برای نظافت قبل از مهمانی و خدمات حرفه ای

تعطیلات زمانی است که خانواده ها و دوستان با هم وقت بگذرانند. نظافت در تعطیلات در میان شادی و جشن، ممکن است استرس را افزایش دهد و به جشن ها خدشه وارد کند. راه حل مناسبی که صاحبان خانه آن را مفید می دانند، استخدام یک نیروی سرویس نظافت حرفه ای برای تمیز کردن عمیق کل خانه آن ها قبل و بعد از مهمانی های تعطیلات است.

  • تمیز کردن ورودی خانه از اهمیت بسیاری برخوردار است. پس قبل از آمدن مهمانان ابتدا ورودی خانه را به خوبی باید تمیز کنید.
  • کاشی ها ممکن است لکه دار و نامناسب شوند و دوغاب بین آن ها کاملاً کثیف شود و محل رشد باکتری ها باشد. پس تمیز کردن کاشی ها را فراموش نکنید.
  • تمیز کردن فرش ها را فراموش نکنید. باید قبل از آمدن مهمانان فکری برای تمیز کردن فرش ها بکنید. یا آن ها را به فرش شویی بدهید و یا از سرویس خدمات نظافتی که استخدام می کنید بخواهید فرش های تان را بشویند.
  • آشپزخانه و حمام پر رفت و آمد ترین مناطق خانه در تعطیلات هستند. همه آن ها باید قبل از ورود مهمانان ضدعفونی شوند.

آشنایی با منطقه و بافت و آب و هوای شمال تهران

محله های تهران بسیار متنوع و با آب و هوا های مختلفی هستند. برای این که بتوانیم نظافت منزل شمال تهران را بررسی کنیم، در ادامه با محله های شمال تهران آشنا می شویم.

دربند: دربند یکی از محله های قدیمی تهران و از بخش های قدیمی شمیران است. دربند بسیار سرد است و به دلیل شرایط و ارتفاع، معمولا بارانی است. این منطقه همواره مورد توجه کوهنوردان قرار دارد.

الهیه: محله الهیه نیز ظاهری بسیار لوکس دارد. نام این بخش در گذشته خورآذین بوده است. این محله سفارت خانه هایی از جمله باغ سفارت آلمان، باغ سفارت ترکیه، باغ سفارت روسیه، و بسیاری دیگر را در خود دارد. بافت این محله از آپارتمان ها و برج های مدرن و ساختمان ها و ویلا های قدیمی تشکیل شده است. فرشته یکی از مهم ترین خیابان های این محله است.

محله چیذر: یکی از محله های قدیمی و با اصالت تهران محله چیذر است که در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. در گذشته این محله شیزر نام داشته است. بافت محله چیذر ترکیبی از بافت های قدیمی و جدید است. این محله از شمال به دزاشیب و از جنوب به قیطریه می رسد، همچنین از شرق به رستم آباد و از غرب به حکمت متصل می شود.

تجریش: تجریش نیز یکی از محله های قدیمی در تهران است که واقع در منطقه یک شهرداری است و ازدحام زیادی دارد. این منطقه به دلیل این که در دامنه رشته کوه البرز قرار گرفته، آب و هوای معتدل رو به سرد دارد. تجریش از شمال به جعفر آباد، از جنوب به امانیه، از شرق به قیطریه و از غرب به الهیه می رسد.

محله ولنجک: برای نظافت منزل شمال تهران، محله دیگری که برای بررسی مد نظر است، ولنجک است. این محله در کوه پایه قله توچال قرار دارد و از اطراف، با بهترین مناطق تفریحی احاطه شده که این امر محبوبیت این محله را زیاد کرده است. همچنین برای این که بخشی از شمیرانات محسوب می شود، یکی از محله های بکر تهران است و در غرب خود، محله درکه را گنجانده که همه این عوامل باعث شده اند افراد زیادی اقدام به خرید آپارتمان های این محله کنند.

محله نیاوران: نام یکی دیگر از محله های معروف شمال تهران، نیاوران است که در منطقه یک شهرداری تهران قرار گرفته است. در گذشته نیاوران پر از نیزار هایی بود که مردم برای جمع آوری آن ها به این محله می ‌رفتند؛ بنابراین نام نی آوران را به خود گرفت و پس از مدتی به نیاوران تغییر نام داد. نیاوران محله ‌ای بسیار خوش آب‌ و هوا و خنک است و به دلیل اینکه نسبت به سایر نقاط شهر ارتفاع بیشتری دارد، سهم کمتری از آلودگی هوای تهران را به خود اختصاص داده است.

مزایای نظافت منزل فوری شمال تهران

  • مقرون به صرفه است. هنگامی که به تمیز کردن خانه خود نیاز دارید اما نمی خواهید تعهد به نظافت منظم داشته باشید، شرکت ها می توانند یک بار خدمات نظافت را به شما ارائه دهند.
  • باعث صرفه جویی در زمان می شود. در این فصل تعطیلات، ساعات تمیز کردن را به خانواده و دوستان خود اختصاص دهید. اجازه ندهید تمیز کردن خسته کننده باعث کاهش زمان شما با دوستان و خانواده شود.
  • کارآمد است. نظافت کارآمد توسط متخصصان به شما زمان بیشتری برای برنامه ریزی و میزبانی مهمانی های خود می دهد.
  • کامل است. هنگامی که شخص دیگری خانه شما را تمیز می کند، عادات نظافتی مختلفی را می بیند و به آن ها توجه می کند که ممکن است عادت به نادیده گرفتن آن ها داشته است.
  • محیط خانه سالم تری ایجاد می کند. یک خانه تمیز و سالم مکانی سالم برای زندگی و میزبانی مهمانی ها است.
  • مطابق با برنامه و نیاز های شماست. هنوز آماده نظافت مکرر نیستید؟ مشکلی نیست بدون نیاز به برنامه ریزی مجدد، از نظافت یکباره و با کیفیت بالا لذت ببرید.

درباره سرویس نظافت فوری چه می دانید؟

تفاوتی ندارد مهمانی خود را در خارج از خانه برگزار کنید و یا قصد برگزاری مهمانی در خانه خود را داشته باشید. در هر دو صورت به سرویس نظافت فوری احتیاج خواهید داشت و این سرویس می تواند به شما کمک بسیاری کند. با استفاده از خدمات سرویس نظافت فوری منزل می توانید خدمات زیر را دریافت کنید:

سطوح و مناطقی که مکرراً لمس می‌ شود و میکروب دارد، کاملاً تمیز و ضدعفونی می ‌شود.

استفاده از ضد عفونی کننده های مخصوص که کرونا را از بین می برد.

استفاده از ابزار های مناسب برای منزل شما که می تواند به افزایش سرعت و کیفیت کار شما کمک کند.

نظافت منزل فوری شمال تهران توسط سرویک

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزئیات مربوط به نظافت منزل فوری شمال تهران بپردازیم. اینکه نظافت منزل فوری شمال تهران شامل چه خدماتی می شود و شما با استفاده از نظافت منزل فوری شمال تهران چه مزایایی را دریافت خواهید کرد.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا