خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل جنوب شرق تهران

بین رفت و آمد به محل کار، بردن بچه‌ها به تمرین و بازگشت به تمرین و انجام کارهای مختلف، یافتن زمانی برای تمیز نگه داشتن خانه دشوار است. با خدمات نظافت منزل، می‌توانید به طور منظم نظافت را انجام دهید تا فضای خود را درخشان نگه دارید. در ادامه همراه ما باشید تا راهنمایی برای نظافت منزل جنوب شرق تهران ارائه دهیم.

نظافتچی خانه چه وظایفی دارد؟

خدمات حرفه ای نظافت خانه می تواند بر اساس نیاز شما و آنچه شرکت ارائه می دهد متفاوت باشد. می توانید برای تمیز کردن آشپزخانه به جای اتاق نشیمن وقت بیشتری را برای تمیز کردن آشپزخانه درخواست کنید.

می‌توانید بپرسید که آیا آن ها پنجره‌ ها را تمیز می ‌کنند، ظروف را می‌ شویند، زباله ‌ها و بازیافت را بیرون می‌آورند، اما ممکن است این خدمات را ارائه ندهند. برخی از شرکت های نظافتی ممکن است بیشتر روی تمیز کردن کف و سطوح سخت تمرکز کنند.

در اینجا نگاهی به خدماتی که شرکت های نظافتی معمولا ارائه می دهند می پردازیم:

مناطق نشیمن اغلب با چند فعالیت ساده تمیز و مرتب می شوند مگر اینکه به هم ریختگی قابل توجهی در این اتاق وجود داشته باشد. عمده فعالیت هایی که برای اتاق نشیمن انجام می شود، شامل موارد زیر خواهد بود.:

  • چیدن اسباب بازی ها
  • گردگیری تلویزیون، طاقچه شومینه و سایر دکور ها
  • جاروبرقی فرش و مبل
  • جارو کردن طبقات
  • شستشوی کف
  • تمیز کردن پرده

نظافت منزل جنوب شرق تهران

آشپزخانه

حتی اگر اهل آشپزی خانگی نباشید، آشپزخانه ها به سرعت کثیف می شوند. متخصصان نظافت منزل معمولا زمان زیادی را در این فضا صرف انجام کار های مختلف می کنند. عمده فعالیت هایی که برای تمیز کردن آشپزخانه انجام می شود، شامل موارد زیر خواهد بود:

  • شستن و کنار گذاشتن ظروف
  • نظافت مایکروویو و اجاق گاز
  • کانتر های شستشو
  • گردگیری یا پاک کردن وسایل
  • پاک کردن درب های پیشخوان
  • جارو کردن و شستشوی کف

حمام یکی دیگر از اتاق های پر کاربرد است که توجه زیادی از سوی نظافتچیان خانه به خود جلب می کند. برای تمیز کردن حمام باید کارهای زیر را انجام دهید:

  • نظافت توالت فرنگی
  • پاک کردن قسمت سینک و کانترها
  • وان حمام و / یا دوش
  • تمیز کردن سر دوش و شیر آب
  • تمیز کردن آینه ها
  • پاک کردن کاشی های حمام

نظافت منزل جنوب شرق تهران

اتاق خواب

اتاق‌های خواب مقداری نظافت عمومی مانند جاروبرقی را نیاز خواهند داشت. برخی از خدمات نظافت خانه ممکن است ملحفه‌ های تازه را تعویض کنند، اگرچه خانه‌ دار ها معمولاً این کار را انجام می‌ دهند. برای تمیز کردن اتاق خواب باید کار های زیر را انجام دهید:

 

  • جاروبرقی
  • گردگیری
  • تمیز کردن پنجره ها
  • تعویض ملحفه
  • جمع کردن بهم ریختگی
  • نظافت عمومی

به طور کلی، یک نظافتچی خانه مجموعه ای از وظایف استاندارد را برای هر اتاق انجام می دهد.

  • جاروکشی و جاروبرقی کف ها
  • پاک کردن میز و کابینت
  • شستشوی کف
  • گردگیری سطوح و دکور
  • شستشوی توالت، سینک و وان حمام
  • پاک کردن طاقچه ها و آینه ها

نظافت منزل جنوب شرق تهران

تفاوت خدمت کار منزل و نظافتچی

برخی افراد تصور می کنند وظایف خدمتکار منزل با نظافتچی یکسان است. در حالی که اینطور نیست و خدمتکار و نظافتچی وظایف مختلفی را بر عهده دارند. ما در موارد فوق نکاتی را در رابطه با راهنمایی برای نظافت منزل جنوب شرق تهران ارائه دادیم، در این قسمت تفاوت وظایف خدمتکار و نظافت چی را بررسی خواهیم کرد.

خدمتکار منزل چندین بار در هفته، گاهی اوقات روزانه، از خانه شما بازدید می کند و کار های نظافت روزانه از جمله لباس های تاشو را انجام می دهد.

یک نظافتچی خانه به دفعات کمتر و معمولاً برای مشاغل بزرگتر استخدام می شود.

مرز بین خدمت کار منزل و نظافت چی مبهم است زیرا افراد و شرکت های مختلف می توانند خدمات و برنامه های متنوعی را ارائه دهند.

یکی از متداول ‌ترین دفعات نظافت برای خدمات نظافت خانه، هر دو هفته یکبار است اما شما گزینه های زیادی دارید. می‌توانید برای نظافت روزانه یک خانه‌دار استخدام کنید یا هفته‌ای دو تا سه بار این کار را انجام دهید.

تاثیر نظافت خانه در زندگی

نظافت باعث می شود احساس بهتری داشته باشید حتما آن حس آرامش و هماهنگی را در اطراف یک خانه مرتب احساس کرده اید. این موضوع در مورد یک اتاق به هم ریخته و پر از گرد و غبار کاملاً برعکس است.

 کاملاً برعکس تأثیری که یک اتاق درهم و برهم، گرد و غبار و خاک روی هر کسی می گذارد.

چرا خانه تمیز مهم است؟

با کنار گذاشتن برداشت های اولیه، سلامتی واقعاً دلیل اصلی تمیز نگه داشتن خانه است. هر آنچه در خانه شما می گذرد در محیط زندگی شما منعکس می شود و مستقیماً بر سلامت شما و خانواده تأثیر می گذارد. از این رو نظافت خانه باید یکی از اولویت های اصلی شما باشد.

می‌توانید به سادگی با تمیز کردن منظم از بیمار شدن، از آلرژی یا حملات آسم جلوگیری کنید. تمیز کردن منظم در صورت داشتن حیوانات خانگی حیاتی است: با تمیز کردن منظم می توانید آلودگی هایی که به دلیل تردد حیوانات خانگی در منزل تان وجود دارد، پاک نمایید.

تمیز کردن، میکروب ‌ها را به همراه کثیفی و گرد و غبار از بین می ‌برد و در نتیجه کیفیت هوای داخل خانه بهتر می‌ شود و بویی از طراوت را در پی آن باقی می‌ گذارد. آشپزخانه و حمام معمولا نیاز به توجه ویژه ای دارند زیرا به عنوان یکی از میکروبی ترین مکان ها در هر خانه شناخته می شوند.

یکی دیگر از دلایل خوب برای مرتب و منظم نگه داشتن خانه این است که اگر وسایل تصادفی زیادی در اطراف خانه وجود داشته باشد، ممکن است باعث زمین خوردن و آسیب دیدن کودکان شود.

تمیز کردن راحتی را فراهم می کند. زندگی در یک خانه به خوبی سازماندهی شده، جایی که هر کالا مکان مشخص خود را دارد و می توانید هر چیزی را که ممکن است فوراً نیاز داشته باشید، پیدا کنید، راحت و خوب است. در نهایت، احساس بهتری به شما می‌دهد.

خانه نامرتب باعث استرس می شود. شما نمی خواهید در یک محیط پر استرس زندگی کنید، اینطور نیست؟ خانه شما باید مکانی آرامش بخش باشد که در آن احساس آرامش و امنیت کنید. تمیز بودن منزل تان می تواند جنبه درمانی نیز داشته باشد و باعث شود همواره احساس بهتر و شادمانه تری داشته باشید.

تمیز کردن به خواب کمک می کند. هیچ چیز مانند بیدار شدن در ملحفه های تازه و تمیز که بوی خوبی می دهد (یا هر چیز دیگری که ترجیح می دهید) نیست.

نظافت منزل جنوب شرق تهران

سوالات متداول در مورد نظافتچی منزل

سؤالات زیادی وجود دارد که باید قبل از استخدام از یک شرکت نظافتی حرفه ‌ای بپرسید، مانند اینکه آیا کارگران لوازم نظافتی خود را می‌آورند یا خیر.

برای خدمات نظافت خانه، شرکت معمولاً لوازم را فراهم می کند، اما این می تواند بر اساس شرکت متفاوت باشد. از طرف دیگر، خدمتکارها معمولاً از پاک کننده ها و حوله هایی که شما تهیه می کنید استفاده می کنند.

می‌توانید با رعایت چند نکته قبل از استخدام یک سرویس نظافت، مانند دریافت مشاوره و تمیز کردن سبک، بهترین استفاده را از زمان نظافتچی ببرید.

در اینجا چند کار وجود دارد که باید قبل از رسیدن نظافتچی خانه یا هنگام ورود انجام دهید:

اگر اولین بار است که با یک سرویس نظافتی خاص کار می‌کنید، عاقلانه است که با آنها در اتاق یا خانه قدم بزنید تا آنچه را که به بیشترین توجه نیاز دارد بررسی کنید.

به طور معمول، شما خدمات نظافتی را برای تعداد ساعات مشخصی در هر بازدید استخدام می‌کنید. این زمان می‌تواند برای تمیز کردن عمیق شکاف‌ها و تمیز کردن کف‌ها استفاده شود، یا می‌توان آن را با برداشتن اسباب‌بازی‌ها از روی زمین تلف کرد. پس قبل از آمدن نظافتچی ابتدا خانه را خوب مرتب کنید.

اگر خدمات نظافتی به تعویض ملحفه‌ها یا تعویض حوله‌های حمام است، حتماً به متخصصان اطلاع دهید که ملحفه‌ها و حوله‌های تازه در کجا قرار دارند.

خدمات نظافت خانه معمولاً یا بر اساس تعداد افرادی که کار را انجام می دهند یا ساعات صرف شده برای تمیز کردن – یا ترکیبی از هر دو قیمت گذاری می شود. هزینه همچنین می‌تواند به متراژ مربع، مکان و دفعات تمیز کردن بستگی داشته باشد.

نظافت منزل جنوب شرق تهران

آیا باید به نظافت خانه خود انعام دهید؟

انعام دادن اجباری نیست، اما اگر می خواهید تشکر بیشتری کنید، می توانید به متخصصان نظافت خانه خود انعام دهید.

نظافت منزل جنوب شرق تهران توسط سرویک

هدف ما در این مطلب ارئه نکاتی در رابطه با راهنمایی برای نظافت منزل جنوب شرق تهران بود. ما سعی کردیم با بررسی خدماتی که توسط شرکت ها ارائه می شود، به شما کمک کنیم تا تصور درستی از این خدمات داشته باشید. به علاوه تفاوت وظایف خدمتکار و نظافت چی را نیز بررسی کردیم.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا