خدمات مراقبتی و پرستاری
بازسازی و دکوراسیون

ایده های دکوراسیون داخلی خانه سال 2021

ایده های جدید طراحی داخلی

ایده های دکوراسیون داخلی خانه سال 2021

ایده های جدید طراحی داخلی 

با توجه به ویژگی های سال 2020، جای تعجب نیست که روند طراحی داخلی خانه در سال 2021 بر راحتی و آرامش متمرکز شده است. چراکه به دلیل دورکاری و لزوم ماندن در خانه، باید بیشتر از گذشته خانه را به محلی آرامش بخش تبدیل کرد. این برای شما به چه معناست؟ شاید شما با ایجاد طراحی مینیمالیستی بر طبق دکوراسیون ژاپنی، آرامش را به خانه خود بیاورید. شاید هم یک مبل مخملی منگوله ای که شما را به یاد خانه مادربزرگ می اندازد، برای شما منبع آرامش باشد. ایده های دکوراسیون داخلی خانه سال 2021 مبتنی بر راحتی و کاربردی بودن است. از همه مهم تر اینکه بازتابی از شخصیت شما باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا ایده های جذاب دکوراسیون داخلی سال جاری را مرور کنیم.

ایده های دکوراسیون داخلی خانه سال 2021

طراحی Japandi

طراحی Japandi تلفیقی از سبک دکوراسیون ژاپنی و مینیمالیسم اسکاندیناوی است. سبک Japandi همه چیز در مورد خطوط براق و رنگ بندی های خنثی است. این سبک از طراحی داخلی مبتنی بر طبیعی و راحت بودن عناصر به کار رفته است. پس از سال پرفراز و نشیبی که همه ما پشت سر گذاشته ایم، تبدیل خانه هایمان به مکان های آرامش بخش ایده موثری خواهد بود.

چراغ های نئون

یکی دیگر از ایده های جدید طراحی داخلی چراغ های نئون ظاهری مدرن دارند. استفاده از چراغ های نئون می توان فضای سرگرم کننده ای را به خانه بخشید. این روش برای تزئین خانه بسیار کاربردی است.

طراحی فضای آزاد

بسیاری از مردم از برگزاری اجتماعات کوچک در فضای باز مثل بالکن، حیاط یا پاسیو استقبال می کنند. فضای بیرونی اهمیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از مردم به جای استفاده از وسایل نقلیه و یا ماندن در فضای بسته خانه از زندگی در فضای آزاد حمایت می کنند. برای طراحی فضاهای بیرونی خانه می توان از اثاثیه یا لوازم داخلی ضدآب، مبلمان پاسیو راحت استفاده کرد.

درها و تقسیم کننده ها

امروزه، خانه ها چندین کارکرد متنوع دارند. بخشی از خانه را به انجام امور کاری اختصاص می دهیم. قسمتی دیگر را به سالن ورزشی تبدیل می کنیم. از این رو، لازم است از درها و تقسیم کننده ها برای ایجاد حریم خصوصی و پارتیشن های مجزا استفاده کنیم.

ایده های دکوراسیون داخلی خانه سال 2021

استفاده از رنگ های بژ

رنگ هایی از جمله بژ، قهوه ای، قهوه ای مایل به قرمز در سال 2021 روند محبوبیت خود را ادامه خواهند داد. علاقه به سایه های قهوه ای، ته رنگهای گرم، بژ، شنی و ماسه ای رواج بیشتری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین روش برای نقاشی کابینت آشپزخانه

کاشی های بزرگ

استفاده از کاشی های بسیار بزرگ به جای کاشی های سایز کوچک سبب می شود خطوط دوغاب کمتری دیده شود. در نتیجه نمای دیوارهای حمام و دستشویی تمیزتر است و درهم ریختگی بصری کمتری دارد. به علاوه، کاشی های بزرگ فضای کوچک را بسیار بازتر و بزرگتر نمایش می دهند.

اتاق نشیمن به سبک Granmillennial

دکوراسیون داخلی به سبک Granmillennial از راحتی خانه مادربزرگ ها الهام گرفته شده است. این سبک حس نوستالژیک دلپذیر و خوشایندی ایجاد می کند. تلفیق الگوهای قدیمی با رنگ های جسورانه و مدرن می تواند نتیجه شگفت انگیزی را خلق کند.

اگر می خواهید طراحی داخلی خانه خود را به سبک های مختلف تغییر دهید، ما به شما طراحان داخلی سرویک را پیشنهاد می دهیم. سرویک فضایی را فراهم کرده تا با ثبت سفارش شما، تجربه لذت بخشی را با کمک متخصصان کاربلد رقم بزند.

منبع: realsimple

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا