خدمات مراقبتی و پرستاری
دانستنی

برای سفت شدن پوره سیب زمینی چه باید کرد؟

در اینجا چند نکته در مورد نحوه سفت کردن پوره سیب زمینی وجود دارد:

یک عامل غلیظ کننده اضافه کنید. این می تواند چیزی شبیه آرد، نشاسته ذرت یا نشاسته سیب زمینی باشد. در حالی که پوره سیب زمینی داغ است، ماده غلیظ کننده را به آن اضافه کنید و سپس هم بزنید تا کاملا حل شود.
فر را از قبل با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. پوره سیب زمینی ها را در ظرف پخت پهن کنید و حدود 15 دقیقه یا تا زمانی که داغ شوند و روی آن شروع به قهوه ای شدن کنند، بپزید.
پوره سیب زمینی را در یخچال بگذارید. وقتی سرد شد، خیلی سفت تر و راحت تر می شود. سپس می‌توانید آن‌ها را به شکل پاتیل یا کروکت درآورید یا به سادگی با چنگال آن‌ها را بردارید.

برای سفت شدن پوره سیب زمینی چه باید کرد؟

یک سفیده تخم مرغ را اضافه کنید. سفیده را با همزن بزنید تا سفت شود. سفیده تخم مرغ را داخل سیب زمینی های له شده بریزید تا کاملا ترکیب شود. سفیده تخم مرغ به چسباندن سیب زمینی ها به هم و سفت تر شدن آنها کمک می کند.
از غذاساز استفاده کنید. اگر غذاساز دارید، می توانید از آن برای پوره کردن پوره سیب زمینی ها استفاده کنید تا کاملا یکدست شوند. این کار به از بین بردن توده ها کمک می کند و کار با سیب زمینی ها را راحت تر می کند.
یک ماده اتصال دهنده اضافه کنید. این می تواند چیزی شبیه خرده نان، آجیل آسیاب شده یا حتی برنج پخته باشد. عامل اتصال به نگه داشتن سیب زمینی ها در کنار هم و سفت تر شدن آنها کمک می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا