خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

هر هفته چند ساعت صرف نظافت منزل می کنید؟

خدمات نظافت منزل؛ دست یاری گر

چه قدر از عمر خود را صرف نظافت منزل می کنید؟

نظافت و تمیز کردن منزل زمان زیادی از عمر باارزش ما را در بر می گیرد. اگر هر بار که وقت خود را به نظافت بخش های مختلف خانه خود اختصاص می دهیم تایمری را فعال کنیم، متوجه خواهیم شد در پایان ماه چه مدت زمانی را صرف تمیزکاری و نظافت منزل خود کرده ایم. نظافت منزل به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه در بسیاری از فرهنگ ها نهادینه شده است. نظافت کردن محیط زندگی برای رفاه افراد خانواده و حفظ سلامتشان همیشه جدی گرفته می شود. اما آیا با توجه به مشغله های زندگی امروز، باز هم می توان مانند گذشته، ساعت ها از زمان باارزشمان را صرف نظافت کنیم درحالی که از مراقبت های شخصی غافل شده ایم؟

احتمالاً کتاب های زیادی در فهرست کتاب هایی که امسال باید بخوانید، دیده می شود. حتماً می خواهید به وزن ایده آل خود برسید و نیاز دارید بخشی از زمان خود را به ورزش کردن اختصاص دهید. کودکتان به توجه و مراقبت بیشتری نیاز دارد و لازم می بینید اوقاتی را با او بگذرانید. کنار ورزش های جسمی به ورزش ذهنی برای آرامش روح و روان و رهایی از استرس و فشار روزانه نیاز دارید… این ها تنها بخشی از کارهایی است که می خواهید انجامش دهید اما کمبود وقت، فرصت را از شما گرفته است. چاره کار این است که بخشی از زمان خود را آزاد کنید.

هر هفته چند ساعت صرف نظافت منزل می کنید؟

خدمات نظافت؛ دست یاری گر شماست

مدت زمانی که برای تمیز کردن خانه صرف می کنید به چند عامل مهم بستگی دارد. هر خانه ویژگی های منحصر به فردی دارد. متراژ خانه، تعداد و حجم اثاثیه، نوع کفپوش، وجود حیوانات خانگی و عوامل دیگر، نقش تعیین کننده ای در مدت زمانی دارد که قرار است صرف نظافت منزلتان کنید. تمیز کردن خانه های قدیمی بیشتر طول می کشد. چون این خانه ها به دلیل بافت قدیمی تر و مصالح و پنجره های قدیمی، بیشتر در معرض آلودگی محیطی قرار دارند. بی نظمی هم زمان زیادی را برای تمیز کردن از وقت گرانبهای شما می بلعد. اگر وسایل داخل کمد را همیشه منظم نگه دارید، نیازی ندارید هر بار وقت زیادی را به نظم دادن به کشوها و کمدهای لباس خود مشغول شوید.

در این شرایط استفاده از خدمات نظافت به صرفه اما حرفه ای راهگشا است. خدمات نظافت اگر از جای مظمئنی دریافت شود، می تواند دست یاری گر ی در کارهای منزل باشد.

برای نظافت منزل چه قدر هزینه می کنیم؟

از هدر دادن زمان که بگذریم، که قابل جبران نخواهد بود، به هزینه های مالی می رسیم؛ هر ماه هزینه قابل توجهی را برای خرید مواد شوینده می پردازیم. تاثیر منفی مواد شوینده شیمیایی بر سلامت افراد خانواده به ویژه کودکان هم بر کسی پوشیده نیست. برای رهایی از خطرات مواد شوینده در دراز مدت، استفاده از مواد طبیعی و بی ضرر مانند سرکه و جوش شیرین برای نظافت خانه و وسایل آشپزخانه پیشنهاد می شود. همچنین خوشبو کردن خانه با روش های طبیعی کارساز است و به راحتی می توان بوی نامطبوع و یا بوی نم را از خانه دور کرد.

حالا تصور کنید بخواهید از خدمات نظافت معتبر و مطمئن استفاده کنید. هزینه ای که برای نظافت منزل به شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت و یا به نظافتچی خبره پرداخت می کنید را در یک سمت از ترازو قرار دهید. در سمت دیگر ترازو هم عمر گرانبها، هزینه ها و سلامت جسم و روان و ایمنی را در نظر بگیرید.

هر هفته چند ساعت صرف نظافت منزل می کنید؟

خدمات نظافت به صرفه و باکیفیت

قرار نیست برای نظافت منزل خود هزینه های نجومی پرداخت کنید. با توجه به پرکاربرد بودن خدمات نظافت، پرداخت هزینه های زیاد اصلاً به صرفه نیست. از طرفی به خدمات مطمئن و حرفه ای هم نیاز دارید تا دوباره کاری نشود و مجبور نشوید بعد از پایان کار نظافتچی، دوباره خودتان دست به کار شوید تا نتیجه دلخواه را بگیرید.

ما به شما خدمات نظافت سِرویک را معرفی می کنیم. ابتدا شما را با ویژگی های خدمات سِرویک آشنا می کنیم تا با خیال آسوده، اگر تمایل داشتید، خدمات نظافت منزل سِرویک را سفارش دهید.

چرا خدمات نظافت منزل سِرویک؟

نظافت منزل از جارو کشیدن و تی کشیدن گرفته تا نظافت آشپزخانه و دستشویی و حمام را در بر می گیرد. یک نظافتچی حرفه ای با توجه به تخصص و مهارتی که دارد، می تواند در زمانی کوتاه و به شکل حرفه ای، تمام قسمت های خانه را نظافت کند. متخصصان نظافت سرویک سه اصل کیفیت، سرعت عمل و اطمینان را در نظافت در نظر دارند و زمانی خدمات نظافت سِرویک در منزل شما به پایان می رسد که شما کیفیت و رضایت خود را از خدمات دریافتی تأیید کنید.  

هر هفته چند ساعت صرف نظافت منزل می کنید؟

نظافت منزل کارامد، سریع و حرفه ای

آخر هفته های خود را می توانید کنار خانواده بگذرانید و از وقت آزاد خود لذت ببرید و خدمات نظافت خانه را به متخصصان و نیروهای نظافت سِرویک بسپارید. نیروهای نظافت سرویک می توانند کارهایی را که باعث می شوند وقت شما تلف شود، مانند تمیز کردن فرش و اجاق گاز و همه وسایل آشپزخانه را انجام دهند.

نیروهای نظافت مطمئن

کیفیت خدمات دریافتی به عملکرد نیروی نظافتی بستگی دارد. خدمات نظافت سِرویک با استفاده از نیروهای بیمه شده و حرفه ای انجام می شود. از نظر اخلاقی و حرفه ای، تمام نیروهای نظافت از فیلترهای گوناگونی عبور می کنند. با توجه به این که نیروهای نظافت به حریم شخصی مشتریان وارد می شوند، حساسیت های جذب نیروی مطمئن بیشتر از همیشه در اولویت سِرویک است.

پشتیبانی از خدمات

هر خدمتی که از سِرویک دریافت می کنید، تیمی در مرکز پیام از خدمات ارائه شده پشتیبانی می کنند. در هر ساعت از شبانه روز و در هفت روز هفته می توانید سوالات و ابهامات خود را در روند ثبت سفارش و دریافت خدمات با تیم پشتیبانی سِرویک در میان بگذراید.

سِرویک؛ همیار منزل

کارهای ریز و درشت منزل آنقدر زیاد است که انرژی و زمان زیادی از شما می خواهد. در این شرایط سِرویک تنها یک اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات نیست. مأموریت سِرویک فراتر از این است. سرویک خود را همیار منزل کاربرانش می داند و تمام تلاشش را می کند تا در عمل این ماموریت را به شکل دلخواه شما تحقق بخشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا