خدمات مراقبتی و پرستاری
پرستاری

پرستار کودک غرب تهران

وظیفه اصلی پرستار کودک این است که مراقب فرزندانتان باشد و آن ها را ایمن نگه دارد؛ اما استخدام پرستار کودک می تواند مزایای دیگری نیز داشته باشد.

در این مقاله، مزایای استخدام پرستار کودک غرب تهران آورده شده است. در پایان، ما به چند مورد از معایب استخدام پرستار کودک اشاره خواهیم کرد که ممکن است بخواهید آن ها را نیز در نظر بگیرید.

مزایا استخدام پرستار کودک غرب تهران

  1. شما می توانید رابطه خود را با همسرتان بهبود دهید.

اگر بخواهیم در رابطه با مزایای استخدام پرستار کودک غرب تهران صحبت کنیم؛ باید بگوییم که استخدام پرستار کودک به شما و همسرتان فرصت می‌ دهد تا عاشقی را در رابطه خود دوباره زنده کنید.
این چیزی است که اغلب در اواخر بارداری و پس از تولد فرزند شما کاهش می یابد. بسیاری از والدین متوجه می شوند که وقت آن ها با تعویض پوشک یا فهمیدن دلیل گریه کودک می گذرد؛ بنابراین وقت گذاشتن برای همسر سخت می شود. یک پرستار بچه می تواند در این مورد کمک کند.

  1. پرستار کودک نسبت به مهدکودک ها منعطف تر است.

داشتن یک پرستار کودک به این معنی است که شما مجبور نیستید بلافاصله برنامه ‌هایی را که مناسب کودک نیستند لغو کنید.
همچنین در صورتی که کمی تاخیر داشته باشید، جریمه های دیرکرد و سایر جریمه هایی که ممکن است مهدکودک دریافت کند را متحمل نخواهید شد.

  1. آرامش روانی شما افزایش می یابد.

یک پرستار کودک قابل اعتماد به شما آرامش می دهد. می ‌دانید که از فرزندتان مراقبت می ‌شود و وقتی از سر کار بازگردید، استرس اضافی نخواهید داشت.

  1. فرزندتان در معرض تنوع قرار می گیرد.

فرزندان شما باید در تعامل با افراد خارج از خانواده و حلقه دوستان محدود شما هم قرار گیرند. پرستار کودک از نژاد، مذهب یا سن متفاوت به کودک شما کمک می کند تا روابط خود را توسعه دهد.

اگر پرستار کودک شما به زبان دیگری مانند فرانسوی یا اسپانیایی مسلط است، ممکن است بتواند بخشی از آن را به فرزند شما نیز آموزش دهد.

پرستار کودک غرب تهران

         5.  پرستار به برقراری تعاملات اجتماعی کمک می کند.

فرزند شما احتمالا نمی تواند با بسیاری از بزرگسالان ارتباط برقرار کند. یک پرستار بچه گزینه خوبی برای برقراری تعاملات اجتماعی است. یک پرستار همچنین می ‌تواند فرزند شما را به قرار های بازی یا کلاس‌ های گروهی سازمان ‌دهی‌ شده ببرد تا زمانی که شما در محل کار هستید، فرزندتان با کودکان دیگر وقت بگذراند.

  1. استخدام پرستار به سایر اعضای خانواده استراحت می دهد.

احتمالاً مادر شما دوست دارد گهگاه نوه‌ هایش را تماشا کند و با آن ها وقت بگذراند؛ اما این به معنای نگهداری از بچه ها در تمامی ساعت های روز نیست. هنگامی که به طور تمام وقت به سر کار می روید، احتمالاً او نمی خواهد تمام روز از فرزند شما مراقبت کند. استخدام یک پرستار کودک می تواند به سایر اعضای خانواده که معمولاً از کودک شما نگهداری می کنند، استراحت دهد.

         7. سهم شما از کار های خانه کاهش می یابد.

اگر تمام وقت کار می کنید، پس از یک روز طولانی کاری وظایف بسیاری را نیز در منزل برای مراقبت از فرزندتان خواهید داشت.
یک پرستار بچه می تواند به کاهش بار کار های خانه کمک کند. اگر خانه شما کمی نامرتب است، پرستار کودکتان می‌ تواند به انجام برخی کار های سبک خانه مانند گردگیری و کنار گذاشتن اسباب ‌بازی ‌ها در زمانی که فرزندتان در حال چرت زدن است بپردازد. این بدان معناست که وقتی به خانه می ‌روید کار کمتری برای انجام دادن خواهید داشت.

  1. مراقبت از کودک در یک محیط آشنا راحتی بیشتری به همراه دارد.

رفتن به مهدکودک می تواند برای کودکان استرس زا باشد. مهدکودک یک مکان جدید با افراد جدید است. میکروب ها و ویروس ها معمولاً در این نوع محیط ها شایع هستند.

نگهداری از کودک در خانه و محیطی آشنا باعث می شود که احساس راحتی بیشتری کند و به او اجازه می دهد تا به روال های غذایی و خواب فعلی خود ادامه دهد.

پرستار کودک غرب تهران

       9.  وظایف شما سبک تر می شود.

بیرون آوردن فرزندانتان از رختخواب، لباس پوشاندن و غذا خوراندن به آن ها و به موقع بردنشان به مدرسه، کار زیادی است که باید هر روز صبح انجام دهید. این امر به ویژه زمانی صادق است که خودتان سعی می کنید.
برای یک جلسه بزرگ ساعت 9 صبح در محل کارتان آماده شوید. یک پرستار کودک می تواند به شما کمک کند که وظایف کاری سبک تری در این رابطه داشته باشید.

  1. فرزندتان توجه بیشتری دریافت می کند.

اگر فرزند شما در مهدکودک است، توجه کارمندان ممکن است بین پنج کودک مختلف یا بیشتر تقسیم شود. داشتن پرستار کودک به کودک شما سطح بالا تری از توجه را می دهد.

  1. گزینه های پشتیبان را فراموش نکنید.

می ‌توانید چندین پرستار کودک را که قبلاً انتخاب کرده اید، در نوبت داشته باشید تا اگر پرستار کودک اصلی شما یک روز مریض شد، بتوانید با کمترین تلاش به پرستار دیگری دست پیدا کنید.

  1. پرستاران در مواقع ضروری کمک می کنند.

پرستاران کودک باید کمک های اولیه و احیای قلبی ریوی را بلد باشند، تا در صورت بروز هر گونه مشکل به کودک کمک کنند.

پرستار کودک غرب تهران

       13. نگهداری از کودکان مقرون به صرفه است.

نگهداری از کودکان بسیار مقرون به صرفه است؛ البته در حالتی که فقط چند روز در هفته نیاز به نگهداری از فرزندتان باشد؛ زیرا اگر قرار باشد هر روز از خدمات پرستاران استفاده کنید باید هزینه بیشتری نسبت به مهدکودک ها بپردازید.
برای این موارد راه حل هایی نیز وجود دارد. به طور مثال می توانید با یک مادر دیگر در هزینه ها شریک شوید و از پرستار بخواهید به همراه فرزند شما مراقبت از یک فرزند دیگر را نیز بر عهده بگیرد.

اگر زمانی که فرزندتان نمی تواند به مدرسه برود به مراقبت اضطراری از کودک نیاز دارید، گرفتن پرستار بچه تقریباً همیشه ارزان تر از هر گزینه دیگری است.

  1. کودکان از تغذیه آشنا لذت بیشتری می برند.

در یک مهدکودک، کودک شما به طور معمول غذای مورد نظر خود را دریافت نمی کند. داشتن پرستار کودک در خانه به این معنی است که کودکان می توانند غذا هایی را بخورند که با آن ها آشنا هستند و از آن ها لذت می برند.

برخی از مهدکودک ها از شما انتظار دارند که برای کودک خود غذا ببرید، در این صورت داشتن یک پرستار کودک به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

  1. کودک به فعالیت های مورد علاقه اش می پردازد.

پرستار کودک شما سعی می کند تا برنامه روزانه را با توجه به علایق فرزندتان تنظیم کند. بسته به خلق و خو، سطح انرژی یا نیاز های فرزندتان، پرستار کودک شما می تواند فعالیت هایی را که برای او مناسب است انجام دهد.

  1. فرزندان در روز های تعطیل هم نیاز به مراقبت و تفریح دارند.

مهدکودک‌ ها معمولاً برنامه‌ هایی برای تعطیلات و بیرون از منزل دارند. اگر بازی کردن فرزندتان در بیرون برای شما مهم است، می توانید از پرستار کودک خود بخواهید که اجازه دهد تا زمانی که شما موافق هستید، بیرون بماند.

پرستار کودک غرب تهران

       17. پرستار کودک برای نیاز های خاص بهتر است.

اگر فرزند شما نیاز های ویژه یا معلولیت دارد، داشتن یک پرستار کودک اختصاصی که بتواند توجه بیشتری به کودک داشته باشد، می تواند انتخاب بهتری نسبت به مهدکودک باشد.

  1. می توانید بدون نگرانی رانندگی کنید.

اگر شغل شما از آن دسته مواردی است که باید ساعات زیادی را رانندگی کنید، این احتمال وجود دارد که مجبور شوید فرزندتان را نیز با خودتان همراه کنید؛ اما با استفاده از یک پرستار کودک، دیگر جای نگرانی نیست و شما می توانید با خیال راحت به وظایف کاری خود برسید.

  1. پرستاران کمک کننده خوبی در هنگام بیماری والدین هستند.

حتی اگر شما یک پدر یا مادر خانه نشین هستید، خوب است که یک پرستار کودک به عنوان پشتیبان داشته باشید. به این ترتیب، حتی اگر به سرماخوردگی یا آنفولانزای بسیار شدید مبتلا شوید، کسی می‌تواند در حین استراحت و بهبودی شما در کنار شما باشد تا از فرزندانتان مراقبت کند.

  1. کودک شما ممکن است بیمار شود.

به طور معمول یک مهدکودک از شما می خواهد که با مشاهده اولین نشانه عفونت گوش یا گلودرد، کودک خود را بردارید و به خانه ببرید؛ اما پرستار ها در این وضعیت با شما تماس نمی گیرند و خودشان فعالیت های مراقبتی را بر عهده می گیرند.

پرستار کودک غرب تهران

      21. پرستاران همواره در دسترس اند.

مهدکودک ‌ها احتمالاً برای یک روز برفی تعطیل می‌ شوند، در حالی که شما هنوز باید به سر کار بروید. یک پرستار بچه معمولاً هنوز هم می تواند برای مراقبت از بچه شما به خانه شما برسد، مگر اینکه جاده ها کاملاً غیرقابل رانندگی باشند.

  1. پرستار بچه، پاره وقت خوب است!

به طور معمول یک مهدکودک یا پیش دبستانی از شما می خواهد که به روز ها و زمان های خاصی در هفته متعهد شوید؛ اما اگر شغل شما پاره وقت باشد و زمان کاری مشخصی نداشته باشد، چه اتفاقی می افتد؟

 در این حالت یک پرستار بچه پاره وقت معمولاً مقرون به صرفه ترین و منعطف ترین گزینه است.

  1. پرستار بچه گزارش لحظه ای برای شما ارسال می کند.

یک پرستار بچه می‌ تواند شما را با عکس‌ ها و پیام‌ های متنی منظم در جریان قرار دهد تا نشان دهد بچه‌ هایتان در چه حالی هستند.

  1. یک پرستار بچه می تواند به مکان هایی برود که شما دوست ندارید.

شاید فرزند شما بخواهد به باغ وحش یا یک بازی ورزشی محلی برود؛ اما شما از این نوع فعالیت ها متنفر هستید. می توانید از پرستار کودک خود بخواهید که در شیفت کاری، آن ها را به گردش ببرد.

راهنمای استخدام پرستار کودک غرب تهران

پرستار کودک غرب تهران

در این قسمت همراه ما باشید تا راهنمای استخدام پرستار کودک غرب تهران را بیشتر بررسی کنیم. همانطور که می دانید برای یافتن پرستار بچه سخت ترین کار اعتماد کردن به دیگران است؛ زیرا پرستار بچه باید ملایم و در عین حال محکم باشد. آن ها باید دوست داشتنی و گرم و قابل اعتماد باشند؛ همچنین به اندازه کافی سرگرم کننده باشند تا به فرزندان شما احساس در حبس بودن دست ندهد. در ادامه برخی از روش هایی که می توانید برای استخدام پرستار کودک غرب تهران استفاده کنید را بررسی خواهیم کرد.

  1. پرس و جو

پرس و جو کردن یکی از ساده ترین راه هایی است که می توانید برای یافتن پرستار بچه استفاده کنید. لازم نیست حتماً رو در رو با افراد صحبت کنید. استفاده از راهنمایی های افراد دیگر در شبکه های اجتماعی نیز می تواند مفید باشد.

         2.  آژانس محلی

ممکن است متوجه شوید که منطقه شما یک مراقب، پرستار بچه یا آژانس پرستار بچه دارد. اغلب، این نوع کسب ‌و کار ها مجموعه گسترده ‌ای از نامزد های واجد شرایط را ارائه می ‌کنند که به‌ طور کامل غربالگری شده است، گواهی CPR را دریافت کرده‌اند و توسط این سرویس تضمین شده ‌اند. یک مزیت اضافه ‌شده در اینجا این است که آژانس‌ های معتبر به شما کمک می‌ کنند تا با یک پرستار مناسب برای خانواده‌ تان هماهنگ شوید و هر زمان که نیاز داشته باشید، پشتیبانی هایی را ارائه می‌ کنند.

استخدام پرستار کودک غرب تهران توسط سرویک

استخدام پرستار کودک اگرچه مزایای بسیاری دارد؛ اما کار آسانی نیست؛ زیرا شما باید فردی قابل اعتماد از هر جهت پیدا کنید. این فرد باید مسئولیت پذیر باشد و از فرزند شما مانند فرزند خودش مراقبت کند. برای اینکه در این مورد به خوبی عمل کنید نیاز است که حتماً از مشاوران و یا افرادی که قبلاً آن را انجام داده اند کمک بگیرید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

خدمتکار منزلپرستار کودک شبانه روزی–پرستار کودک غرب تهران–پرستار کودک ساعتیخدمتکار منزل شهرک غرب
خدمتکار منزل آقاخدمتکار منزل خانمنظافتچی منزل تهرانکارگر خانم برای نظافت منزل تهرانکارگر نظافت منزل تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا