خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

قیمت نظافت منزل تهران و عوامل تاثیرگذار بر آن

قیمت نظافت منزل تهران می تواند در هر منطقه با منطقه دیگر کمی متفاوت باشد.  برای اینکه با میانگین قیمت ها آشنا شوید، ما در ادامه قصد داریم به بررسی روش های محاسبه نرخ خدمات نظافت منزل بپردازیم.

روش های مختلفی برای دریافت هزینه خدمات نظافت منزل از مشتریان وجود دارد. انتخاب روش مناسب برای شما مهم است.

چهار روش وجود دارد که معمولاً توسط مشاغل نظافت خانه استفاده می شود. آن ها شامل متراژ مربع خانه، نرخ هر اتاق، نرخ هر ساعت، یا هزینه ثابت می شود.

متراژخانه

متر مربع اندازه گیری است که برای اندازه خانه ها و ساختمان ها استفاده می شود. این روش قیمت گذاری مستلزم تصمیم گیری در مورد نرخ هر متر مربع است. در واقع با این روش هر چه متراژ خانه بیشتر باشد، هزینه بیشتری نیز برای نظافت باید پرداخت شود.

نرخ هر اتاق

این روش قیمت گذاری شما را ملزم می کند که هر اتاق را به صورت جداگانه بر اساس مدت زمانی که طول می کشد تا آن اتاق را تمیز کنید، قیمت گذاری کنید. تمیز کردن آشپزخانه بیشتر از حمام طول می کشد. بنابراین، نرخ تمیز کردن آشپزخانه از حمام بیشتر خواهد بود.

نرخ هر ساعت

همان طور که قبلا گفته شد، میانگین ملی نرخ نظافت خانه در هر ساعت متغیر است. در این روش برای هر 1 ساعت، مقدار مشخصی تعیین می شود که باید پرداخت گردد.

هزینه ثابت

دریافت هزینه ثابت زمانی است که شما خدماتی را با قیمت تعیین شده انجام می دهید. به طور مثال توافق می کنید که برای چند ساعت کار چه مدت هزینه دریافت نمایید.

قیمت نظافت منزل تهران و عوامل تاثیرگذار بر آن

روش های محاسبه قیمت نظافت منزل تهران

انتخاب روش برای قیمت نظافت منزل تهران می تواند به فاکتور های دیگری نیز بستگی داشته باشد که ما در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

منطقه

منطقه زندگی نیز بر قیمت نظافت منزل تهران تاثیر گذار خواهد بود. در برخی مناطق که هزینه های زندگی بالا تر است، هزینه های نظافت منزل نیز بیشتر خواهد بود. برعکس اگر در منطقه ای هزینه ها کم تر باشد، قیمت نظافت منزل نیز کمتر خواهد بود.

تجربه

طبیعی است که هر چه از نیروی ماهر تر و با تجربه تری استفاده نمایید، قیمت نظافت منزل تهران برای شما بیشتر در نظر گرفته خواهد شد.

وضعیت خانه

برخی از خدمات نظافت منازل قبل از تعیین نرخ نیاز به بررسی کامل دارند. به طور مثال خانه های قدیمی ممکن است هزینه بیشتری نیاز داشته باشند یا خانه هایی که دارای حشرات موذی هستند، هزینه بیشتری را شامل می شوند. نوع ویژگی های خانه موضوع مهمی است که باید در نظر گرفته شود.

نوع تمیز کردن

نوع تمیز کردنی که انجام می دهید می تواند نرخ شما را افزایش یا کاهش دهد. خدمات نظافت منزل بسته هایی با خدمات نظافتی مختلف ارائه می دهند.

قیمت نظافت منزل تهران و عوامل تاثیرگذار بر آن

قبل از استخدام سرویس نظافت منزل چه چیز هایی را در نظر بگیریم؟

مشورت بگیرید

نظافت منظم خانه یک سرمایه گذاری قابل توجه است و استخدام شخص ثالث برای تمیز کردن خانه شما کاری نیست که به راحتی انجام شود. بهتر است قبل از انجام این کار با چند نفر مشورت کرده  و یا از افراد مختلف بخواهید راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهند. بهترین گزینه ها برای راهنمایی و مشورت نیز شرکت های خدماتی نظافتی هستند.

 

به طور آزمایشی امتحان کنید

قبل از اینکه صحبت خود را با یک شرکت نهایی کنید، حتماً بخواهید مدتی را به عنوان دوره آزمایشی نیرو بفرستند تا شما با نحوه و کیفیت کار نیروهای نظافتی آشنا شوید.

نیاز های خود را در نظر بگیرید

مورد مهم بعدی که باید در نظر داشته باشید، نیاز های خودتان است. قبل از انتخاب نیروی مورد نظر ابتدا نیاز های خود و انتظاراتی که از نیروی نظافتی دارید، مشخص کنید. مثلاً اگر حیوان خانگی دارید، این موضوع را باید حتماً از قبل اطلاع دهید یا اگر منزل شما نیاز به خدمات خاصی دارد، این موارد را نیز مشخص کنید.

درباره هزینه ها بپرسید

از شرکت های خدماتی نظافت منزل بخواهید جزئیات مربوط به هزینه هایشان را  توضیح دهند. نظافتچی هایی که به قرارداد های بلند مدت نیاز دارند، ممکن است هزینه های هنگفتی را تعیین کرده باشند.

قیمت نظافت منزل تهران و عوامل تاثیرگذار بر آن

خدمات مورد نیاز خود را سفارشی کنید

در مذاکره با نظافتچی های مستقل شانس بهتری خواهید داشت، اما گاهی شرکت ها نیز خدمات سفارشی خوبی ارائه می دهند. البته شرکت های خدماتی اغلب بسته های پیشنهادی دارند که به مشتریان خود ارائه می دهند، اما نظافتچی های شخصی که به صورت مستقل فعالیت می کنند، تابع انتظارات فرد درخواست دهنده خدمات بوده و به همین دلیل کاملاً خدمات سفارشی ارائه خواهند داد.

 فاکتور در سلامت و اثرات زیست محیطی

اگر استفاده از محصولات پاک کننده بهداشتی یا سازگار با محیط زیست برای شما مهم است، این مورد را نیز مطرح نمایید.

 درخواست ضمانت کنید

اکثر شرکت های نظافتی با خدمات کامل، ضمانت هایی را ارائه می کنند، اما بدون اینکه مشخص کنند ضمانت ارائه دهنده دقیقاً چه چیزی را پوشش می دهد، هیچ قراردادی را منعقد نمی کنند. پس بهتر است درخواست یک ضمانت نامه شفاف با مفاد واضح داشته باشید.

از قراردادهای بلند مدت خودداری کنید

بهتر است قرارداد بلند مدت با شخص و یا شرکت خاصی نداشته باشید زیرا این صنعت به اندازه کافی رقابتی هست که بتواند جوابگوی نیاز های شما باشد.

قبل از آمدن نظافتچی ها خانه را مرتب کنید

هنگامی که با یک نظافتچی انفرادی یا شرکتی قرار داد می بندید، به یاد داشته باشید که قبل از هر بازدید خانه را مرتب کنید. وقتی قبل از ورود تیم نظافتی، فضای زندگی خود را مرتب می کنید، کار آن ها کارآمد تر می شود.

آیا استخدام سرویس نظافت منزل ارزش هزینه را دارد؟

     1.نظافت بهانه ای برای نظم بیشتر

همانطور که در قسمت های بالا تر توضیح دادیم قبل از آمدن نظافت چی بهتر است خانه را مرتب کنید و این مورد خود می تواند مزیتی برای استفاده از خدمات نظافت منزل باشد.

     2.درگیر کردن خانواده آسان تر است

شاید گاهی یک نیروی نظافتی بتواند مسئولیت های نظافت شخصی افراد خانواده را بهتر به آن ها گوشزد کند. این مورد نیز یکی از مزیت های استفاده از نیروی نظافتی قلمداد می شود.

     3.صرف زمان بیشتر برای کار های لذت بخش تر

همه ما از انجام دادن یک سری از کارها لذت بیشتری می بریم. با استفاده از نیرو های نظافتی شما می توانید زمان بیشتری را برای کار های مورد علاقه خود اختصاص دهید که بسیار لذت بخش تر خواهد بود.

     4.مسئولیت انتخاب مواد شوینده از دوش شما برداشته می شود

همانطور که می دانید این روز ها تنوع محصولات شوینده بسیار بالا بوده و ما نمی دانیم کدام محصول می تواند نتیجه بهتری داشته باشد. با استفاده از نیروی نظافتی شما دیگر مجبور به انتخاب این محصولات نیستید و می توانید از نیروی نظافتی بخواهید این مسئولیت را بر عهده بگیرد.

قیمت نظافت منزل تهران و عوامل تاثیرگذار بر آن

     5. اول هفته را پر انرژی تر شروع می کنید

با استفاده از خدمات نظافتی شما می توانید اول هفته را پر انرژی تر و یا انرژی مثبت بیشتری شروع کنید زیرا منزل شما بیش از هر زمان دیگری تمیز بوده و تمامی به هر ریختگی ها و کثیفی های آخر هفته پاکسازی شده است.

نظافت منزل تهران توسط سرویک

روش های محاسبه قیمت نظافت منزل تهران عمده موضوع  مورد بحث ما در این مطلب بود. ما سعی کردیم در این مطلب به ارائه نحوه محاسبه قیمت نظافت منزل بپردازیم و همچنین به شما کمک کنیم که با مزایای استفاده از نیروی خدماتی بیشتر آشنا شوید.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا