خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

نظافت منزل جنوب غرب تهران

هر خانه ای چه بزرگ، چه کوچک، چه آپارتمان یا ویلا کثیف می شود. در حالی که شما تنها یک راه برای تمیز کردن فضای زندگی خود دارید ما در این مقاله برای نظافت منزل جنوب غرب تهران راه هوشمندتری داریم که توضیح خواهیم داد.
با این راهنما از آشپزخانه و حمام گرفته تا اتاق خواب و قسمت نشیمن قوانین اساسی نظافت و همچنین چند نکته و توصیه را بیاموزید که به شما کمک می کند از هم اکنون به طور کامل و کارآمد به نظافت بپردازید.

چگونه آشپزخانه را تمیز کنیم؟

در آشپزخانه، پاک کردن سطوح، تمیز کردن داخل یخچال و شستن روزانه ظروف از آشفتگی‌ های بزرگ و وقت‌ گیر جلوگیری می‌ کند.

ظروف را تمیز نگه دارید

اگر شما فردی هستید که تمایل دارید ظروف را در سینک انباشته کنید تا از شستن آنها اجتناب کنید، این ترفند ساده را امتحان کنید تا نتیجه لذتبخش را ببینید. برای چند روز، همانطور که به آن فکر می کنید، قبل از شروع یک تایمر تنظیم کنید. ظروف را بشویید و به مدت زمان تمیز کردن آن توجه داشته باشید. اگر بدانید که انجام این کار فقط چند دقیقه طول می‌کشد به راحتی هرروز این کار را برای نظافت منزل جنوب غرب تهران انجام می دهید.

سینک خود را تمیز کنید

سینک ظرفشویی مخصوصاً شیر آب را می توان با یک پاک کننده همه منظوره از باکتری ها و ذرات غذا پاک کرد. اسکاچ ها را نیز باید به طور مکرر تمیز کنید. در غیر اینصورت هنگام شستن ظروف، به خوبی تمیز نخواهد کرد و بوی نامطبوعی میدهد.

اگر اسکاچ شما بسیار کثیف است از مسواک آغشته به سفید کننده یا سرکه سفید استفاده کنید. اما هرگز هر دو را با هم استفاده نکنید زیرا این ترکیب یک واکنش شیمیایی خطرناک ایجاد می کند. سپس اسفنج را با آب گرم و صابون بشویید.

سطوح را تمیز نگه دارید

پس از استفاده، پیشخوان و اجاق گاز خود را با یک پاک کننده همه منظوره پاک کنید. اجاق گازها به طور خاص از این نوع تمیز کردن منظم و سریع سود می برند، زیرا وقتی بیش از حد طولانی تمیز نشود، چربی و لکه ها روی آن ها میچسبند و جدا نمیشوند.

از یخچال به خوبی مراقبت کنید

یک راه آسان برای نگهداری از یخچال این است که یک کار ساده را به برنامه روزانه نظافت منزل جنوب غرب تهران اضافه کنید:

هنگام جمع کردن زباله ها، در یخچال را باز کنید و محتویات آن را نگاه کنید. آیا موادغذایی وجود دارد که خراب شده اند؟ آن ها را دور بریزید. آیا در کشوها آب ریخته است یا شیره موادغذایی درآمده است؟ آن را تخلیه کنید. آیا چند تخم مرغ آخر در شرف از بین رفتن است؟ یادداشت کنید که برای شام املت بخورید و به خودتان تبریک بگویید که حواستان به هدر دادن غذا نیست.

نظافت منزل جنوب غرب تهران

چگونه حمام را تمیز کنیم؟

اگر جایی وجود داشت که تمیز کردن منظم آن، زندگی شما را بهتر می کرد، حمام است.

بسیاری از محصولاتی که برای تمیز کردن دوش یا وان، سینک و توالت طراحی شده‌اند، بیشتر کار را برای شما انجام می‌دهند، به شرطی که شما اجازه دهید. دستورالعمل ها به شما می گویند که چگونه یک محصول را به بهترین نحو استفاده کنید و برای چه مدت اجازه دهید عمل پاک کردن را انجام دهد. همیشه ایده خوبی است که یک محصول جدید را در یک نقطه نامشخص آزمایش کنید تا مطمئن شوید که باعث تغییر رنگ نمی شود.

نحوه تمیز کردن کاشی با دوغاب

برای نظافت منزل جنوب غرب تهران بگذارید محصول کار را برای شما انجام دهد. یک محصول از بین برنده کپک و باکتری را بمالید و اجازه دهید قبل از اینکه با یک برس اسکراب با پرزهای سفت به سطح ضربه بزنید، در دوغاب نفوذ کند. این کار باعث می شود کارهایی که می توانند خسته کننده و طاقت فرسا باشند، بسیار کوتاه تر شوند.

نظافت منزل جنوب غرب تهران

چگونه اتاق خواب خود را تمیز کنیم؟

کمی تلاش تفاوت زیادی در اتاق خواب ایجاد می کند. به سادگی تختخواب را بچینید و هر روز صبح لیوان ها را به آشپزخانه ببرید. این کار ها برای ایجاد ظاهر یک اتاق خواب مرتب معجزه می کند.

تخت خود را مرتب کنید

این باعث می شود اتاق خواب جمع و جور به نظر برسد و هنگام ورود به اتاق خواب حس خوبی خواهید داشت. اگر حیوان خانگی دارید، مرتب کردن تخت کمک می‌کند تا مو، شوره و آب‌ریزش از روی ملحفه‌هایتان دور بماند. همچنین این کار به نظافت منزل جنوب غرب تهران شما کمک می کند.

لباس ها را در جایشان بگذارید

کنار گذاشتن لباس های تازه شسته شده را بخشی از کار بعد از لباسشویی قرار دهید. بخشی از وظیفه شستن لباس‌ها در کمد و کشو گذاشتن آن ها است.

سطوح را تمیز نگه دارید

گردگیر پر ممکن است یادگاری از گذشته به نظر برسد، اما در اتاق خواب گردگیر به سرعت گرد و غبار را از بین می برد و کار نظافت منزل جنوب غرب تهران را برای شما راحت میکند.

اگر عصر از نوشیدن یک فنجان چای لذت می برید، یا در صورت تشنگی شبانه، یک لیوان آب کنار تخت می گذارید، عادت کنید صبح آن را به آشپزخانه ببرید تا از ریختن ظروف کثیف در اتاق خوابتان جلوگیری کنید.

روی میز کنار تختی که کشو دارد حساب کنید. این به شما این امکان را می دهد که وسایل کوچک مانند کرم دست و بالم لب را آنجا نگهداری کنید تا سطوح را به هم نریزند.

نظافت منزل جنوب غرب تهران

چگونه اتاق نشیمن را تمیز کنیم؟

ماهیت اتاق نشیمن همان چیزی است که هست، وسایلی که لزوماً به اتاق نشیمن تعلق ندارند اغلب به آنجا راه می یابند. اقلامی مانند جوراب های کثیف، لیوان های چای و قهوه و کیف و کتابی که در نهایت باید در مکان های مناسب خود قرار داده شوند.

تاثیری را که صرف یک یا دو دقیقه برای پف کردن کوسن ها، تا کردن پتوها و صاف کردن بالش های تزئینی می تواند بر ظاهر اتاق نشیمن شما بگذارد دست کم نگیرید. به همین ترتیب، نظافت منزل جنوب غرب تهران را با صاف کردن پشته‌های مجلات و کتاب‌ها و ایجاد ظاهر یک فضای مرتب ادامه دهید. عبور سریع گردگیر پر از قفسه های کتاب و میزهای قهوه به خلاص شدن از شر گرد و غبار کمک می کند. پارچه های میکروفیبر اثر انگشت و لکه را در یک لحظه از بین می برند.

نظافت منزل جنوب غرب تهران

چگونه کف خانه را تمیز کنیم؟

وقتی صحبت از تمیز نگه داشتن کف ها می شود، دانستن اینکه از چه چیزی استفاده نکنید، به همان اندازه مهم است که بدانید از چه چیزی استفاده کنید.

ابزارهای اساسی شما

جاروبرقی، پاک کن (مرطوب، خشک یا بخار) و جارو از ابزارهای اساسی نظافت منزل جنوب غرب تهران است. در حالی که مطلقاً هیچ کس نمی خواهد این را بشنود، برای اینکه روی دست ها و زانوهای خود پایین بیایید و با برس و پارچه های نخی کف را تمیز کنید، توصیه های زیادی برای تمیز کردن وجود دارد.

چگونه فرش را تمیز کنیم؟

اگر در خانه خود فرش یا قالیچه دارید، داشتن جاروبرقی تقریباً غیرقابل مذاکره است. برای لکه‌ها، یک تمیزکننده فرش برای نظافت منزل جنوب غرب تهران بسیار کار شما را راحت میکند.

نحوه تمیز کردن کف کاشی و سنگ طبیعی

کفپوش کاشی و سنگ طبیعی را هرگز نباید با استفاده از مواد ساینده یا جاروبرقی با رول برس تمیز کنید، که هر دو می توانند باعث خراشیدگی، خراش یا ترک شوند. برس رول یک برس چرخشی است که برای فرورفتن عمیق در الیاف روی فرش عالی است، اما نباید روی سطوح سخت استفاده شود. برای نظافت منزل جنوب غرب تهران کاشی های سرامیکی و چینی را می توان با استفاده از سفید کننده اکسیژن، سفید کننده کلر یا صابون ظرف رقیق تمیز کرد.

مرتب کردن بعد از حیوانات خانگی و بچه ها

وابستگان کثیف و مورد ستایش شما در به هم ریختن خانه و ماشین شما عالی هستند. بچه ها و حیوانات خانگی بسیار زیاد میتوانند نظافت منزل جنوب غرب تهران شما را از بین ببرند. اما راهکارهایی برای این مورد نیز وجود دارد.

اسباب بازی

اسباب‌بازی‌های مخمل‌دار، چه متعلق به حیوان خانگی باشند و چه کودک، می‌توانند در ماشین یا با دست شسته شوند. بیشتر اسباب‌بازی‌ها می‌توانند در ماشین لباسشویی بچرخند، اما در مورد عروسک هایی که ظریف و دوست داشتنی هستند، شستن با دست را بیشتر توصیه میکنیم.

هنگام شستشو با ماشین، از چرخه ملایم، آب سرد و مواد شوینده ملایم استفاده کنید. اسباب‌بازی‌های کوچک یا آن‌هایی که دارای مو یا تزئینات هستند را در یک کیسه شستشوی مشبک قرار دهید تا از گره خوردن و گیرکردن آن جلوگیری کنید. هنگام شستن اسباب‌بازی‌هایی که قطعات سختی دارند، حوله‌ها را به بار اضافه کنید تا از آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کنید.

تمیز کردن اسباب بازی های پلاستیکی سخت به آسانی شستن ظروف است: می توانید آنها را روی قفسه بالایی ماشین ظرفشویی قرار دهید یا با پر کردن سینک با آب داغ و چند قطره صابون ظرفشویی، حجم زیادی از آنها را بشویید. اگر خانواده شامل یک کودک یا یک بزرگسال با سیستم ایمنی ضعیف است وسایل حیوان خانگی را در یک سینک جداگانه بشویید.

تمیز کردن مایعات از سطح خانه

اولین قانون تمیزکردن مایع این است که با استفاده از دستمال کاغذی یا پارچه های خشک تا حد امکان مایعات را جذب کنید.

آیا لکه های آب میوه هنگام نظافت منزل جنوب غرب تهران شما را آزار میدهد؟ آیا کودکان نوپایی دارید که مستعد استفراغ مکرر هستند؟ محصولاتی که مخصوص پاک کردن مایعات هستند در این امر شما را بسیار کمک میکنند و وقت زیادی حین تمیز کردن از شما نمیگیرند.

مدیریت موی حیوانات خانگی

جاروبرقی مکرر کمک زیادی به جلوگیری از ریزش موی سگ یا گربه در خانه می کند. اگر حیوانات خانگی دارید، نیازی به جاروبرقی مخصوص ندارید، اما اگر آنها خزدار هستند، از مدل های کیسه دار اجتناب کنید.

آیا موهای حیوان خانگی روی مبل یا تخت شما را عصبانی می کند؟ سعی کنید یک دستکش لاستیکی یا دستکش نظافتی را روی سطوح پارچه بکشید، تا توده های مو جمع شوند.

نظافت توسط شرکت نظافتچی یا توسط خودمان کدام یک بهتر است؟

به منظور صرفه جویی در هزینه، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای استفاده از یک نظافتچی، نظافت منزل خود را انجام دهند. بررسی دقیق تر ممکن است نشان دهد که این کار ضروری نیست.

اگرچه هزینه ای برای استفاده از یک شرکت نظافتی پرداخت می شود، اما با توجه به همه موارد، این هزینه بسیار بالا نیست. در ازای دریافت هزینه، این شرکت خانه را از بالا به پایین تمیز می کند، کف ها را گردگیری، جاروبرقی و تمیز می کند. هنگامی که ساکنان این کارها را انجام می دهند، برای خدمات خود هزینه ای دریافت نمی کنند. با این حال، آنها باید برای محصولات تمیز کننده و لوازم مورد استفاده در این فرآیند هزینه بپردازند. شرکت های نظافتی وقتی می آیند همه چیز را با خود می آورند و وقتی کارشان تمام می شود می برند.

صحبت از تجهیزات شد، آیا اخیراً هزینه جاروبرقی و قالیشویی را دیده اید؟ قیمت ها به دلیل حجم عظیمی از فناوری درگیر در این ماشین ها در حال افزایش است. ناگفته نماند هزینه های مالکیت مانند تعویض فیلترها و محلول تمیز کردن و همچنین هزینه تعمیر یک واحد خراب را برای نظافت منزل جنوب غرب تهران خواهید داشت اما با کمک از یک شرکت نظافتی این هزینه ها بسیار کاهش می یابند.

نظافت منزل جنوب غرب تهران توسط سرویک

برای بسیاری از مردم، زمان با هزینه های مرتبط همراه است. آنها زمان کمی برای صرفه جویی دارند، که هر لحظه را ارزشمند می کند. زمانی که برای تمیز کردن خانه صرف می کنند اغلب مسئولیت دیگری را از بین می برد. پس از در نظر گرفتن این موضوع، برخی افراد هزینه خدمات نظافتی را توجیه پذیر می دانند. در حالی که متخصصان نظافت منزل جنوب غرب تهران را انجام می دهند، ساکنان آزاد هستند که در حیاط کار کنند، تعمیرات یا بهسازی انجام دهند یا زمان با کیفیتی را با خانواده بگذرانند.

مجموعه سرویک با 15 سال سابقه درخشان خدمت رسانی در حوزه نظافت و امور منازل و با داشتن بیش از 30 هزار مشترک فعال، در حوزه پرستاری از کودک و سالمند نیز به بیش از 1500 مشتری ارائه خدمات می نماید. شما عزیزان می توانید در هر لحظه سفارشات خود را در کلیه زمینه ها از طریق اپلیکیشن سرویک ثبت نمائید.

نظافت منزل مجیدیهنظافت منزل فوریقیمت نظافت منزل تهرانشرکت های معتبر نظافت منزلنظافت منزل جنوب شرق تهران–نظافت منزل جنوب غرب تهران–نظافت منزل شبانه روزی تهراننظافت منزل قیطریهنظافت منزل فوری شمال تهراننظافت منزل شهراننظافت منزل نارمکنظافت منزل منیریهنظافت منزل اقدسیهنظافت راه پله ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا