خدمات مراقبتی و پرستاری
تشریفات و پذیرایی

طرز تهیه میلک شیک در سه مرحله

پذیرایی از مهمانان با تهیه میلک شیک خوشمزه

برای تهیه میلک شیک ساده و خوشمزه برای مهمانان خود با ما همراه باشید. میلک شیک یکی از پرطرفدارترین دسرها است. میلک شیک خنک و شیرین است و با هر طعمی که دوست دارید، می توانید آن را تهیه کنید. طرز تهیه میلک شیک از ابتدا ساده است. امروز می خواهیم میلک شیک خوشمزه ای را یاد بگیریم. ریشه شیک یا میلک شیک به کشور آمریکا برمی گردد و سپس در سراسر دنیا به یکی از نوشیدنی های محبوب و پرطرفدار به ویژه در فصل گرم تابستان تبدیل شد.

مواد موردنیاز برای تهیه میلک شیک؟

بسیار ساده است. فقط به شیر، بستنی و طعم دهنده نیاز دارید. طعم دهنده می تواند انواع میوه ها یا دانه ها باشد؛ مثل موز، توت فرنگی، کاکائو، بادام زمینی، فندق و… .

چگونه بهترین میلک شیک را درست کنیم؟

مواد موردنیاز برای تهیه یک لیوان میلک شیک:

  • شیر: 1/3 فنجان 
  • بستنی: 1 یا نصف فنجان
  • وانیل: طعم دهنده مناسب و پرطرفداری برای بیشتر شیک ها به حساب می آید. به جای وانیل می توانید از شکلات هم استفاده کنید.
  • ترکیبات خوشمزه: کره بادام زمینی، موز خرد شده یا سایر میوه ها حتی می توانبد به یک مشت شکلات یا چیپس کره ای هم فکر کنید.

طرز تهیه میلک شیک در سه مرحله

با یک مخلوط کن مراحل زیر را دنبال کنید

مرحله 1: شیر، بستنی و مخلوط ها را اضافه کنید

مواد لازم را در مخلوط کن بریزید. برای رسیدن به بهترین نتجه، ابتدا شیر را بریزید. با این کار مخلوط کن به سرعت مواد را باهم مخلوط می کند. قبل از اضافه کردن بستنی اجازه دهید کمی نرم شود. اکر بستنی خیلی سفت باشد، مجبورید شیر بیشتری اضافه کنید که باعث رقیق شدن میلک شیک خوشمزه شما می شود.

برای تهیه میلیک شیک خوشمزه می توانید کمی خامه به ترکیبتان اضافه کنید. اما اگر از خامه زیادی استفاده کنید، نتیجه کار بسیار سنگین خواهد شد.

تهیه میلک شیک با میوه ها 

اگر می خواهید از طعم لذیذ میوه ها در میلک شیک خوشمزه خود بی نصیب نمانید، توت فرنگی و موز  دوتا از گزینه های شماست. نصف فنجان توت فرنگی یخ زده یا موز یخ زده را به مخلوط شیک اضافه کنید.

مرحله 2: مخلوط کنید تا ترکیب صافی به دست آید

درجه مخلوط کردن شیک بسیار مهم است. نباید خیلی سفت یا خسلی آبکی باشد. البته به هر روشی که دلتان می خواهد، می توانید آن را درست کنید. اگر از شیر کمتری استفاده کنید غلیظ می شود و با اضافه کردن شیر بیشتر غلظت آن کمتر و در نهایت رقیق می شود. باید ببینید سلیقه شما و یا مهمانتان چیست.  

مرحله 3: میلک شیک خوشمزه را در لیوان بریزید و نوش جان کنید

میلک شیک خوشمزه خود را در لیوان بریزید و سرو کنید. طعم آن عالی است و با یک لایه خامه زده شده پوشانده شده است. می توانید روی آن را با هر چیزی که دلخواهتان است مثب شکلات یا بیسکوییت، تکه های میوه و کاکائو تزئین کنید.

طرز تهیه میلک شیک در سه مرحله

بیشتر بخوانید: بهترین روش پختن سیب زمینی برای مهمانی

سخن پایانی

میلک شیک یکی از ایده های جذاب و خوشمزه برای پذیرایی از مهمانان است. در روزهای گرم تابستان این وعده هیجان انگیز را فراموش نکنید. اگر می خواهید با ایده های جذاب تر و بیشتری به سراغ پذیرایی از مهمانان در تولدها و دورهمی بروید، خدمات پذیرایی و تشریفات سِرویک در خدمت شماست. به شیوه ای که دلخواه شماست از مهمانانتان پذیرایی می شود و شما هم کنار مهمانان خود لذت خواهید برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا