خدمات مراقبتی و پرستاری
سبک زندگی

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

هزینه ساعتی نظافت منزل

امروزه خدمات نظافت منزل یکی از ضروری‌ترین نیازهای همه افراد است. با توجه به فشار زمانی و شلوغی‌های روزانه، انجام نظافت روتین منزل ممکن است برای بسیاری از ما دشوار باشد. به همین دلیل، شرکت سرویک با ارائه خدمات حرفه‌ای نظافت منزل، تلاش می‌کند تا این بار بر دوش شما نباشد.در ادامه به نحوه محاسبه قیمت نظافت منزل ساعتی میپردازیم.

قیمت کارگر منزل ساعتی چقدر است؟

شکی نیست که هیچ کس نمی‌خواهد بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته پر فراز و نشیب، آخر هفته خود را به نظافت منزل اختصاص دهد. با استفاده از یک کارگر نظافت منزل، نه تنها از تخصص و مهارت این افراد در تمیزکاری منزل بهره‌مند می‌شوید، بلکه می‌توانید در میان کارهایی که باید انجام دهید، زمانی را برای استراحت یا پیگیری امور مورد علاقه‌تان اختصاص دهید. وقت شما بسیار ارزشمند است و می‌توانید آن را به انجام کارهایی که مدت‌هاست به تعویق افتاده‌اند، اختصاص دهید.

هزینه استخدام نظافتچی خانه با توجه به اندازه خانه و زمان مورد نیاز برای نظافت، متغیر است. هزینه کارگر نظافت منزل به صورت ساعتی معمولاً 55 هزار تومان قرار دارد. اما در برخی مناطق که به سهولت استفاده از وسایل نقلیه عمومی امکان‌پذیر نیست، افزایش قیمت مقداری افزایش خواهد داشت.

هزینه نظافت منزل در سال ۱۴۰۲ :

هزینه کارگر نظافت ساعتی آقا

  • (زمان انجام کار: 4 ساعت) – نظافتچی آقا: 330.000
  • (زمان انجام کار: 6 ساعت) – نظافتچی آقا: 440.000
  • (زمان انجام کار: 8 ساعت) – نظافتچی آقا: 495.000

هزینه کارگر نظافت ساعتی خانم

  • (زمان انجام کار: 4 ساعت) – نظافتچی خانم: 350.000
  • (زمان انجام کار: 6 ساعت) – نظافتچی خانم: 460.000
  • (زمان انجام کار: 8 ساعت) – نظافتچی خانم: 515.000

به طور کلی هر چه فضا بزرگ تر باشد، به زمان بیشتری برای نظافت نیاز است؛ در نتیجه قیمت ساعتی نظافت نیز افزایش پیدا می کند. 

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل سرویک

یکی از مزایای استفاده از خدمات نظافت منزل سرویک، صرفه‌جویی در زمان و انرژی شماست. تیم حرفه‌ای ما با تجربه و تخصص در انجام نظافت‌های روزمره و تمیزکاری عمیق، به شما اجازه می‌دهد تا به امور مهم‌تر و مورد علاقه‌تان بپردازید. همچنین، قیمت‌های مقرون به صرفه سرویک تضمین می‌کند که شما همیشه قادر به بهره‌مندی مداوم از خدمات ما خواهید بود.

محاسبه زمان مورد نیاز نظافت ساعتی

ارائه قیمت ساعتی نظافت، لازم است زمانی که صرف تمیز کردن آن می شود نیز به طور دقیق محاسبه شود.
در صورتی که برای محاسبه زمان مورد نیاز نظافت دچار شک و تردید شده اید میتوانید با کارشناس مجموع سرویک (02174402) تماس بگیرید تا از زمان دقیق نظافت منزل خود اگاه شوید.

 البته لازم به ذکر است که این زمان های ارائه شده اغلب برای یک نظافت معمولی است، بدیهی است که اگر نظافت عمیق درخواست کنید مثل نظافت عمیق آشپزخانه ، به دلیل جزئیات بیشتر، زمان بیشتری صرف خواهد شد و هزینه بیش تری باید پرداخت کنید. همچنین اگر نظافت سطحی درخواست داشته باشید، زمان کمتری صرف خواهد شد و هزینه پایین تری را خواهید داشت.

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

تخمین نیروی مورد نیاز

برای تعیین هزینه ساعتی نظافت منزل ، مشخص کردن تعداد نیرویی است که شما برای انجام کار نظافت به آن احتیاج دارید. تعداد نیرو به طور مستقیم باز می گردد به مقدار کاری که دارید. اگر کار نظافتی مشتری بیش تر از توان یک نفر است، لازم می شود از دو نفر یا بیش تر استفاده کنید. اغلب برای نظافت خانه های معمولی، یک نظافتچی مناسب است.

اگر قصد دارید جشنی برپا کنید و فضای بزرگی را در اختیار دارید و همچنین می خواهید این فضا در اسرع وقت مرتب شود، لازم است تعداد کارکنان را افزایش دهید تا کار ها زود تر از سابق پیش بروند. لازم به ذکر است که هر چه نیرو های درخواستی بیش تر باشد، نظافت منزل ساعتی با هزینه بیش تری انجام خواهد شد.

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

نحوه قیمت گذاری 

برای برآورد قیمت نظافت منزل ساعتی و همچنین قیمت کارگر برای نظافت منزل، لازم است به نحوه قیمت گذاری های مختلف نگاهی بیندازیم تا تخمین هزینه ها برایمان ساده تر شود.

بر حسب متر مربع:

اغلب شرکت های خدماتی، هزینه نظافت منزل ساعتی را بر حسب متر مربع محاسبه می کنند. به این صورت که هر چه مساحت خانه شما بزرگ تر باشد، هزینه پرداختی نیز بیش تر خواهد بود. 

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

 بر حسب تعداد اتاق خواب ها

لازم است تا فاکتور دیگری که بعضی از شرکت ها برای تعیین هزینه در نظر می گیرند را نیز معرفی کنیم. تعداد اتاق خواب ها نقش موثری دارند؛ زیرا با توجه به تعداد اتاق ها می توان به اطلاعات مختلفی از جمله اینکه چند نفر در خانه زندگی می کنند، پی برد و در نهایت ممکن است مقدار کثیفی یا تمیزی خانه را با توجه به تعداد نفراتی که در آن جا زندگی می کنند، مشخص کرد. در این فاکتور، حتی خانه شما ده هزار متر هم باشد، اما دو اتاق خواب داشته باشد، هزینه محاسبه شده با توجه به تعداد اتاق ها گفته می شود.

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

نرخ ساعتی:

این مورد یکی از متداول ترین روش ها در میان شرکت های نظافتی است. تفاوتی ندارد که منزل شما چند متر مربع است یا چند اتاق خواب یا حمام و دستشویی دارد، در نهایت تعداد ساعت هایی که نظافتچی در خانه شما کار کرده است اهمیت دارد. این روش به نفع مشتریان است؛ زیرا اگر خدمات را به صورت مداوم‌ و مرتب دریافت کنند، سری اول ممکن است ساعات بیش تری طول بکشد؛ اما از سری های بعد، خانه تمیز تری دارند که در مدت زمان کم تری نظافت می شود و هزینه پرداختی نظافت منزل ساعتی نیز کم تر از سابق می شود.

قیمت نظافت منزل ساعتی چقدر است؟

 انواع مختلف نظافت

از آن جایی که این روز ها نظافت، انواع مختلفی دارد و هر نوع ابزار و روش مخصوص به خود را دارد، لازم است با مدل های مختلف نظافت آشنا شوید تا بتوانید تخمینی دقیق تر برای هزینه نظافت منزل ساعتی داشته باشید.

 نظافت استاندارد

همانطور که از نامش پیداست، این نوع نظافت به صورت استانداردی که تعریف شده است انجام می شود و شامل کار های عادی مانند جارو برقی، گردگیری، طی، مرتب کردن خانه و… است. اغلب نظافت های استاندارد در تمام شرکت های نظافتی قیمت یکسانی دارند که با یک تماس کوچک می توانید به راحتی از آن مطلع شوید.

نظافت عمیق و با جزئیات

این نوع نظافت منزل ساعتی، همانطور که از نامش پیداست، با جزئیات بیش تری انجام می شود و مکان هایی که در یک نظافت معمولی تمیز نمی شوند، مانند داخل یخچال ها، کابینت ها، کشو ها و تمام مکان های که دسترسی به آن ها دشوار است را به طور کامل برایتان تمیز خواهند کرد. بدیهی است که قیمت این نوع نظافت نسبت به نظافت استاندارد بیش تر است و اغلب در میان شرکت ها با توجه به خدماتی که عرضه می کنند، متفاوت است.

نظافت منزل ساعتی توسط سرویک

مجموعه سرویک با سابقه طولانی و درخشان خود در عرضه خدمات نظافتی، سال هاست که رضایت مشتریان را جلب کرده است. سرویک تمام خدمات نام برده در مقاله را با کیفیت و قیمت مناسب فراهم کرده است. فقط کافی است با این مجموعه تماس بگیرید تا از تمیزی منزل خود مطمئن شوید!

مجموعه سرویک با دارا بودن 15 سال سابقه در حوزه خدمات رسانی نظافت و امور منازل و بیش از 30 هزار مشترک فعال آماده ارائه خدمت رسانی به ساکنین شهر تهران می باشد. همراهان گرامی می توانند همه روزه سفارشات خود را از طریق اپ سرویک ثبت نمایند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا