خدمات مراقبتی و پرستاری
دانستنی

برای از بین بردن زردی داخل قابلمه تفلون چه باید کرد؟

در اینجا چند روش برای از بین بردن زردی داخل قابلمه تفلون آورده شده است:

1. از خمیر جوش شیرین و آب استفاده کنید. به مقدار مساوی جوش شیرین و آب را با هم مخلوط کنید تا خمیر به دست آید. خمیر را با اسفنج یا پارچه روی ناحیه زرد شده بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. خمیر را با آب گرم بشویید و قابلمه را با یک حوله تمیز خشک کنید.
2. از یک چربی‌گیر تجاری استفاده کنید. دستورالعمل‌های روی برچسب چربی‌گیر را دنبال کنید تا ناحیه زرد شده را تمیز کنید. چربی‌گیر را با آب گرم بشویید و قابلمه را با یک حوله تمیز خشک کنید.
3. از پاک کن جادویی استفاده کنید.پاک کن جادویی اسفنجی است که می توان از آن برای از بین بردن انواع لکه ها از جمله زردی استفاده کرد. پاک کن جادویی را خیس کنید و روی ناحیه زرد شده بمالید. پاک کن ماژیک را با آب گرم بشویید و گلدان را با یک حوله تمیز خشک کنید.
4. از ترکیب جوش شیرین و سرکه استفاده کنید. در یک کاسه مقدار مساوی جوش شیرین و سرکه را با هم ترکیب کنید. مخلوط را با اسفنج یا پارچه روی ناحیه زرد شده بمالید و بگذارید 30 دقیقه بماند. مخلوط را با آب گرم بشویید و گلدان را با یک حوله تمیز خشک کنید.

توجه به این نکته ضروری است که نباید از اسکرابرهای ساینده یا مواد شیمیایی خشن روی قابلمه های تفلون استفاده کنید، زیرا این کار می تواند به پوشش آسیب برساند. اگر زردی شدید باشد، ممکن است نیاز به تعویض گلدان داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا