خدمات مراقبتی و پرستاری
دانستنی

مدل موی کوتاه برای صورت گرد | زیباترین مدل مو برای شما

در ادامه بررسی مدل موی کوتاه برای صورت گرد …

مدل موی شما کوتاهه یا بلند؟

راستی شما که در حال حاضر دارین این پست رو میخونین خانم هستین یا آقا؟؟؟

آیا تا حالا فکر کردین چه مدل مویی به صورتتون میاد؟

و آیا تا به حال ریسک  کردین، موهاتون رو خیلی کوتاه کنید؟

یادمه قدیما میگفتن موهای کودکتون رو خیلی کوتاه نگه دارین چون اینجوری هم پر پشت تر میشه و هم به رشد کودک کمک میکنه.

اصولا مردم، نیمه اول سال موهاشون رو کوتاه و نیمه دوم سال موهاشون رو بلندتر نگه میداشتن.

 

خیلی وقتا مدل مویی ترند سال میشه که اونم خیلی بستگی داره به صورت شما بیاد یا نه. چون لزوما هرچیزی که مد میشه شاید اونقدر برای چهره، بدن و استایل ما مناسب نباشه.

اما مدل مویی که ترند امسال هست، مدل موی کوتاهه. مثل سایزی که تو عکس میببینین و اگر دقت کنین، خانم های نقش اصلی اکثر فیلم و سریال های مطرح خارجی امسال موهاشون این اندازه بود. حالا با رنگ و فرم های مختلف.

 

افرادی که صورت گردی دارن، اصولا مدل های بسیاری از مو و عینک طبی و آفتابی بهشون میاد، اما اگر اینجا بخوایم بیشتر راجع به مدل مو صحبت کنیم، میتونیم اول از اینجا شروع کنیم که، اگر کسی دوست داره موهاش رو کوتاه کنه بهتره کسی که این کار رو براش انجام میده، فرد متخصص و حرفه ای در این زمینه باشه چون اینجوری تمام سعیش رو میکنه تا تاکید خیلی اغراق آمیزی به این گردی صورت نکنه.

 

انواع مدل موی کوتاه

 

نظافت شخصی | بهترین زمان برای دوش گرفتن

 

حالا کنار هم چند نکته رو راجع به این مدل کوتاهی بررسی کنیم:

 

چتری گزینه ای مکمل برای موهای کوتاه

اگر صورت گردی دارین و دوست دارین بعد از مدتی حسابی به خودتون تنوع بدین، میتونین در کنار کوتاهی مو، چتری هاتون رو هم کوتاه و مرتب کنید. اینجوری نمک چهره شما جند برابر میشه و صورتتون بیشتر شبیه مردمان تایلند،  ژاپن، کره ، و … میشه.

گفتم کره، یاد سریال محبوب این روزها اسکوئید گیم افتادم. اگر دقت کنین خانم های این سریال هم، موهای کوتاه و صورت گرد دارن.

 

مدل موی کوتاه برای صورت گرد

 

موی کوتاه برای تقویت موها

کلا کوتاهی موها هر چند وقت یک بار به رشد بیشتر و سالم بودن اون ها کمک میکنه.

آرایشگر شما میتونه اینکار رو با قیچی های مخصوص و یا موزر براتون انجام بده.

اگر براتون امکان داشته باشه و هر فصل ( سه ماه ) یک بار این کوتاهی رو انجام بدین عالیه چون: وقتی قیچی به مو بخوره، ساقه های مو که دچار مو خوره یا آسیب هستن، از بین میرن و مو فضا و فرصت بهتری برای تنفس داره.

 

رنگ مناسب مدل موی کوتاه

رنگ مو بسایر بستگی به سلیقه شما د اره، اما اصولا نیمه اول سال رنگ های روشن و نیمه دوم سال رنگ های تیره تر از توناژ مسی تا مشکی مناسب و زیباست.

 

از مکمل ها غافل نشید

متاسفانه یکی از عوارض بیماری کرونا ریزش مو هست، که اگر خدایی نکرده دچارش شدین، حتما از یک متخصص خوب پوست و مو کمک بگیرین.

البته یکی از دلایل مهم دیگه ریزش مو، کم خونیست. مجدد از پزشکی که تشخیصش خوبه کمک بگیرید. 

لطفا و حتما یادتون باشه از ویتامین های خوراکی مناسب تقویت موها، شامپوهای معتبر و عالی، روغن هایی مثل روغن آرگان و … استفاده کنید. و لطفا یادتون باشه همه این محصولات رو از داروخانه ها یا مراکز فروش معتبر تهیه کنید.

 

حالت های مختلف مو برای موی کوتاه

اگر به مهمونی یا مراسم خاصی دعوت شدین میتونین مدل های مختلفی به موهاتون بدین از صاف ترین حالت ممکن تا فر خیلی ریز.

اما ترند این سال های اخیر برای این مدل مو، یا حالت بسیار صافه که اصولا به وسیله اتوی مو در منزل یا به طور چند ماهه و در آرایشگاه به نام کراتین انجام میشه. و اما مدل دیگه ای که بسیار شیکه به وسیله بابلیس و به سادگی در منزل قابل انجامه.

و به ویژه اگر لا به لای موهای طبیعی خودتون، هایلایت دارین خیلی عالیه چون: این موضوع باعث میشه موهاتون سایه روشن زیبایی پیدا کنه که این گزینه خوشگلی موهای شما رو چند برابر میکنه.

 

و کلام آخر اینکه: این روزها، در کنار مراقبت های جسمی، بیش از پیش مراقب روان زیباتون باشین.

سعی کنید تا میتونید از انواع استرس های موجود دوری کنید و در طول روز تا دو بار مدیتیشن انجام بدین و بالای سرتون ابرهایی رو تصور کنید که میخوان رویاهاتون رو ببارن.

 

دیابت | داشتن سبک سالم زندگی با آموزه های سرویک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا