خدمات مراقبتی و پرستاری
جشنواره های سرویک

انقلاب تابستانی سِرویک با جوایز شگفت انگیز

جشنواره تابستانه سِرویک در اینستاگرام

چرا انقلاب تابستانی سرویک؟

در آغاز تابستان نیمکره شمالی زمین بیش از هر زمان دیگری، به سمت خورشید قرار می گیرد و خورشید به نقطه انقلاب تابستانی نزدیک می شود. در ابتدای تابستان، همزمان که در نیمکره شمالی طولانی ترین روز سال در آغاز تابستان سپری می شود، در نیمکره جنوبی طولانی ترین شب سال طی می شود. همزمان با این رخداد جذاب، جشنواره تابستانه سرویک در سال 1400 با جوایز شگفت انگیز هم آغاز شد. انقلاب تابستانی سرویک در صفحه اینستاگرام سرویک به پا شد تا هر هفته یکی از دنبال کننده های ارزشمند سرویک برنده بهترین جایزه ها از طرف سرویک شوند.

در جشنواره تابستانه سرویک چه خبره؟

جشنواره تابستانه سرویک هر هفته از فصل تابستان و در اینستاگرام سرویک برگزار می شود. هر هفته یک برنده خوش شانس داریم. فقط باید پست های صفحه اینستاگرام سرویک را دنبال کنید تا مسابقه ها و جوایز را از دست ندهید.

جوایز مسابقه های هفتگی سرویک در فصل تابستان

آنچه جشنواره تابستانه سرویک را متمایز می کند، این است که جوایز متنوعی هر هفته به برندگان اهدا می شود. از خدمات رایگان وی آی پی (VIP) برای نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت مشاعات گرفته تا سایر خدمات سرویک که به صورت 100 درصد رایگان به برندگان محترم ارائه می شود. جوایز سرویک محدود به خدمات وی آی پی رایگان نیست. بلکه گزینه های جذاب دیگری هم برای جایزه برندگان جشنواره تابستانه در نظر گرفته شده و هر هفته به یکی از برنده ها تقدیم می شود.

هر هفته؛ یک سؤال و یک برنده

در جسنواره تابستانه سرویک هر هفته یک سوال در قالب پست اینستاگرام طراحی شده و دنبال کننده های صفحه اینستاگرام با پاسخ دادن به سوال مسابقه در قرعه کشی شرکت می کنند. شرایط شرکت در مسابقه های هفتگی سرویک خیلی راحت در نظر گرفته شده تا مخاطبان سرویک بدون دردسر و با حدس زدن جواب سوال در مسابقه شرکت کنند و شانش خود را برای برنده شدن جوایز شگفت انگیز سرویک امتحان کنند.

صفحه اینستاگرام سرویک (serviq.official) را دنبال کنید و با پاسخ دادن به سوال مسابقه های هفتگی، یکی از برنده های خوش شانس سرویک باشید.

چه کسانی برنده جشنواره تابستانه سرویک می شوند؟

قرعه کشی از بین افرادی انجام می شود که در کامنت پست مسابقه، به جواب درست اشاره کنند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد مسابقه های هفتگی سرویک این است که همه دنبال کننده های صفحه اینستاگرام سرویک شانس برنده شدن دارند و جوایز سرویک برای همه است؛ کارشناسان واخد پشتیبانی سرویک با برنده هر مسابقه تماس می گیرند و جایزه مربوط به هر مسابقه را به برندگان محترم جشنواره تقدیم می کنند. برای آشنایی بیشتر با مسابقه های هفتگی و جوایز سرویک، صفحه اینستاگرام سرویک (serviq.official) را دنبال کنید. 

سرویک مشتاقانه آماده ارائه خدمات متنوع، مطمئن و باکیفیت به شما عزیزان است. با شرکت در جشنواره تابستانه و همراهی شما با سرویک، انرژی بیشتری برای ارائه سرویس ها به مشتریان ارزشمند خود خواهیم داشت. 

تیم متخصصان سِرویک؛ همیشه در خدمت مشتری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا