خدمات مراقبتی و پرستاری
دانستنی

بازیابی رمز اینستاگرام شما،بدون ایمیل و شماره تلفن

آیا تا به حال مجبور به بازیابی رمز اینستاگرام خود شدید؟و آیا با موفقیت انجامش دادین؟

برخی از موارد کاربران پس از انتخاب نام کاربری (یوزرنیم) و رمزگذاری (پسورد) و ساخت اکانت در برخی از وب سایت ها،پس از مدتی بنا به دلایل مختلف رمز عبور و در برخی از موارد نام کاربری خودشون رو فراموش خواهند کرد و به گمان خود باید اکانتی جدید در اون وب سایت ایجاد کنن تا بتونن از امکانات و خدمات اون استفاده کنن.

ممکنه برای خیلی از کاربران اینستاگرام این اتفاق بارها افتاده باشه که پسورد اینستاگرامشون رو فراموش کنن،اما باید بگم اصلا جای نگرانی نیست،چون روش هایی وجود داره که به راحتی میتونید اکانت اینستاگرام خودتون رو برگردونید.

بازیابی رمز اینستاگرام شما،بدون ایمیل و شماره تلفن

بازیابی رمز اینستاگرام به  ۳ روش ممکنه:

  • ۱ – بازیابی پسورد اینستاگرام با یوزرنیم
  • ۲ – بازیابی پسورد اینستاگرام با ایمیل
  • ۳ – بازیابی پسورد اینستاگرام با شماره تلفن
اما ما امروز می خوایم بازیابی رمز عبور اینستاگرام رو بدون ایمیل و شماره تلفن به شما یاد بدیم.

 

بازیابی رمز اینستاگرام شما،بدون ایمیل و شماره تلفن

 بازیابی پسورد اینستاگرام با یوزرنیم

این روش یکی از بهترین روش ها برای بازیابی پسورد اینستاگرامه،که از طریق یوزرنیم یا همون نام کاربری قابل انجامه.اگر نام کاربری رو یادتون نیست و مدت زمانیه که اکانت شما پاک شده،میتونید از دوستانتون سوال کنید و نام کاربری خودتون رو جویا بشید.

حالا باید برای بازیابی پسورد اینستاگرامتون اقدام کنید.

  • ۱ – اول وارد برنامه ی اینستاگرام بشید.اگر این برنامه رو ندارین،دانلودش کنید.بعد از دانلود و وارد شدن به اینستاگرام،باید گزینه Get help signing in وجود داشته باشه.روی این گزینه کلیک کنید و منتظر باشید تا وارد مرحله بعدی بشید.
  • ۲ – در صفحه ای که برای شما باز میشه،باید گزینه ای وجود داشته باشد به اسم Use Username or Email.شما این گزینه رو بزنید و در قسمت مشخص شده باید یوزرنیم اکانتی که حذف شده رو،وارد کنید.سعی کنید آدرس پیجتون رو دقیق و بدون اشتباه وارد کنید.
  • ۳ – اگر یوزرنیم رو درست وارد کرده باشید،به ایمیلتون سر بزنید.یک لینک از سمت اینستاگرام برای شما ارسال میشه.گزینه Reset Password رو بزنید تا بتونید برای اکانت خود در اینستاگرام رمز جدیدی انتخاب کنید.این مورد به معنی بازیابی پسورد اینستاگرام هست.با کلیک روی اون میتونید به مرحله ی بعد،یعنی انتخاب پسورد برید.
  • ۴ – جهت تعیین رمز جدید برای اینستاگرام،باید گزینه New password رو انتخاب کنید و پسورد جدیدی رو که قصد دارید برای اکانت خود بذارید رو وارد کنید و بعد رمز وارد شده رو یک بار دیگه تکرار کنید،تا از صحیح بودن اون مطمئن بشید.تبریک … حالا به راحتی می تونید با یوزرنیم و رمز جدیدی که گذاشتین،وارد اکانت اینستاگرامتون بشید.

بازیابی رمز اینستاگرام شما،بدون ایمیل و شماره تلفن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا