خدمات مراقبتی و پرستاری
پرستاری

ویزیت متخصص قلب در منزل

 تمام افراد تجربه صبر کردن در مطب های شلوغ و پر از آلودگی پزشکان را دارند. مطمئنا انتظار برای یک بیمار با مشکلات قلبی چندان مفید نیست و ممکن است بیمار در هنگام انتظار دچار مشکلاتی شود. همچنین اگر از سالمندی با مشکلات حرکتی و قلبی نگهداری می کنید، جا به جایی آن به مطب یا بیمارستان های شلوغ کار بسیار سختی است. به همین دلیل، باید از ویزیت متخصص قلب در منزل استفاده کنید. تیمی از متخصصان حرفه ای و کار بلد با تجهیزات به روز منتظر تماس شما هستند تا با مقرون به صرفه ترین هزینه، برای معاینه و درمانتان پیش قدم شوند. در ادامه مطلب انتطاراتی که باید از تیم متخصص داشته باشید و امکاناتی را که در اختیارتان قرار می دهند به طور کامل بررسی می کنیم تا با داشتن اطلاعات کامل، از امکانات آن ها در منزلتان بهره ببرید.

متخصص قلب کیست؟

متخصص قلب، پزشکی است که تمام اطلاعات لازم درباره قلب انسان را در دست دارد و در این زمینه تحصیلات خود را تکمیل کرده است. او علاوه بر تحصیلات پزشکی عمومی، سال های زیادی برای تخصص در زمینه قلب و عروق نیز تلاش کرده است. در نتیجه هر مشکلی با قلب و عروق خود داشته باشید، می توانید به او مراجعه کنید و بیماری خود را درمان کنید. اگر شما قادر به مراجعه به پزشک نیستید، می توانید از امکانات ویزیت متخصص قلب در منزل بهره ببرید و مشکل را رفع کنید.

وظیفه متخصص قلب چیست و چه بیماری هایی را درمان می کند؟

وظیفه متخصص قلب چیست

متخصص قلب با بررسی دقیق شرایط جسمانی و آزمایش های بیمار، مشکلاتی مانند درد قفسه سینه، فشار خون بالا و نارسایی قلبی، همچنین مشکلات دریچه های قلب، عروق خونی و سایر موارد این چنینی را درمان می کند. اگر اطلاعات پزشکی شما کافی نباشد، به احتمال زیاد آزمایش های تخصصی تری مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرام و سی تی اسکن (توموگرافی کامپیوتری) را برایتان می نویسد و پس از بررسی نتایج، راهی مناسب برای درمان بیماری پیدا خواهد کرد. در ادامه برخی بیماری هایی هایی را که در ویزیت متخصص قلب در منزل یا خارج از منزل می توانند شناسایی و درمان شوند ذکر می کنیم.

1) آترواسکلروز یا تصلب شرائین

 2) فشار خون بالا

3) کلسترول بالا

  4) ایست قلبی ناگهانی

 5) نارسایی قلبی

6) حمله قلبی

7) آنژین صدری (درد در قفسه سینه)

 8) فیبریلاسیون دهلیزی و باقی اختلالات ریتم قلب

9) اندوکاردیت یا التهاب درون شامه قلب

 10) شوک قلبی

 11) مشکلات دریچه های قلب

12) لخته شدن خون

 13) میوکاردیت یا التهاب عضله قلب

 14) بیماری‌های مادرزادی که از بدو تولد همراه بیمار هستند.

 15) مشکلات آئورت

بیماری های ذکر شده مواردی هستند که تنها به وسیله پزشک متخصص قلب درمان می شوند.

چه زمانی باید به متخصص قلب مراجعه کنید؟

زمان مراجعه به متخصص قلب

اگر با برخی علائم مانند تنگی نفس، ضربان نامظم، سرگیجه، سیاهی رفتن چشم، درد در قفسه سینه و سایر علائم حاد رو به رو شدید، سریعا به پزشک متخصص قلب مراجعه کنید یا از امکانات ویزیت متخصص قلب در منزل استفاده کنید.

هنگام ملاقات با پزشک چه مطالبی باید عنوان شود؟

مطمئنا اولین ویزیت متخصص قلب در منزل کمی استرس زا است. از طرفی مطالبی که در اولین جلسه عنوان می شود، نقش کلیدی در تشخیص پزشک و انجام آزمایشات دارد. در ادامه مطلب چند موضوع پر اهمیت را ذکر می کنیم تا استرس خود را از ملاقات با پزشک، کاهش دهید.

1) سابقه پزشکی بیمار: در اولین جلسه باید درباره سابقه بیماری های خود و تمام آزمایش هایی که انجام دادید، صحبت کنید. همچنین علاوه بر سابقه پزشکی شما، سابقه پزشکی اعضای خانواده و بیماری های خاصی که دارند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از ملاقات با پزشک، تمام سوابق را جمع آوری کنید و در صورت نیاز جایی یادداشت کنید تا هیچ یک فراموشتان نشوند.

2) مشخصات فیزیکی بیمار: مشخصاتی مانند قد، وزن، آزمایش فشار خون، کلسترول بالا و سایر عوامل این چنینی را باید به پزشک اطلاع دهید. اگر به طور دقیق از این ویژگی ها مطلع نیستید، می توانید به پزشک خود بگویید که آزمایشی برای کنترل هر یک بنویسد.

3) نسخه های قبلی: تمام نسخه های قبلی پزشک، دوز مصرفی دارو ها، آزمایش هایی که انجام دادید و پرونده پزشکی خود را به همراه داشته باشید. هیچ اهمیتی ندارد که نسخه یا پرونده چقدر قدیمی است، حتما تمام تاریخچه پزشکی را به همراه خود داشته باشید.

4) نسخه و توصیه های پزشکی: در آخر پس از ویزیت متخصص قلب در منزل، لازم است تمام توصیه ها و نسخه های پزشکی را به درستی دریافت کنید و به تمام گفته های پزشک عمل کنید تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

5) همراه کردن یک فرد با خود: هنگامی که پیش یک متخصص قلب می روید، به احتمال زیاد مضطرب هستید و به خوبی نمی توانید به صحبت های پزشک گوش دهید. در نتیجه بهتر است یک نفر را با خود همراه کنید تا به حرف های پزشک گوش دهد و اگر شما چیزی را فراموش کردید، او برایتان بازگو کند. برخی از مطب ها این اجازه را به شما نمی دهند که همراهی با خود ببرید. اما اگر پزشک به منزل شما بیاید، همراه شما می تواند کنارتان باشد و به تمام حرف های پزشک گوش دهد تا سوء تفاهمی به وجود نیاید.

سوالاتی که باید از متخصص قلب بپرسید

ویزیت متخصص قلب در منزل

هنگام ویزیت متخصص قلب در منزل، لازم است تعدادی سوال مطرح کنید تا از تمام جزئیات به خوبی مطلع شوید.

1) چه تغییراتی در سبک زندگی خود ایجاد کنم تا به بهبود شرایطم کمک کند؟

2) می توانید نتایج آزمایش را برایم توضیح دهید تا از شرایطم مطلع شوم؟

3) چه فعالیت فیزیکی برای شرایط من بهتر است؟

4) چه علائمی نشان دهنده بدتر شدن وضعیت کنونی من است؟

5) علائم هشدار دهنده در شرایط من چه چیزی است؟

6) نوبت بعدی مراجعه من چه زمانی است؟

7) دارو ها را به چه صورت بابد مصرف کند؟

8) آیا منع غذایی برای من وجود دارد؟

بعد از ملاقات با پزشک باید چه اقداماتی انجام دهید؟

ویزیت متخصص قلب در منزل

کار ها و اقداماتی که باید بعد از ویزیت متخصص قلب در منزل انجام دهید جزء پر اهمیت ترین بخش های درمان شما است. زیرا اگر توصیه های پزشک را به درستی انجام ندهید، تمام ملاقات ها بی اثر و ناموفق خواهند بود.

1) تغییر سبک زندگی طبق توصیه پزشک: ورزش را آرام آرام آغاز کنید، غذا های چرب و پر نمک را به فراموشی بسپارید و سیگار یا هر اعتیاد دیگری را کنار بگذارید.

2) قرار بعدی را تعیین کنید: نوبت های بعدی را تعیین کنید و به آن ها متعهد بمانید تا شاهد بهترین نتیجه در کار خود باشید.

3) دارو ها: نحوه مصرف دارو ها، عوارض جانبی احتمالی و تداخلات دارویی را که ممکن است رخ دهد به طور کامل بررسی کنید و سوالات خود را از پزشک بپرسید تا هیچ شکی وجود نداشته باشد.

4) احتیاج به کمک دیگران: اگر به کمک دیگران احتیاج دارید، از پزشک خود بخواهید که شرایط شما را برای اطرافیان توضیح دهد و زمینه های خطر را بررسی کند تا در شرایط اضطراری، به کمک شما بیایند و جانتان را نجات دهند.

ویژگی ها و فواید ارائه شده هنگام ویزیت متخصص قلب در منزل

فواید ارائه شده هنگام ویزیت متخصص قلب در منزل

با استفاده از ویزیت متخصص قلب در منزل، امکانات بسیاری را در دست خواهید داشت. امکاناتی که شرایط را برای بیماران قلبی تسهیل می کند وشرایط بهبود را فراهم خواهد کرد. در ادامه برخی از امکانات را برایتان بررسی خواهیم کرد.

1) پزشکان متخصص و با تجربه: اغلب پزشکان با تجربه و کاربلد بسیار پر مشغله هستند و برای دیدارشان، لازم است مدت ها در صف انتظار باشید؛ اما با استفاده از خدمات ویزیت متخصص قلب در منزل، شما می توانید بهترین پزشک ها را با رزومه کاری فوق العاده در منزل هر زمانی که بخواهید استخدام کنید تا به بهترین شکل از سلامتی خود مراقبت کنید.

2) راحتی بیشتر: تا به حال شنیده اید که می گویند هیچ جایی خانه خود آدم نمی شود؟ تصور کنید در فضای گرم و نرم منزلتان حضور دارید و خبری از بوی ناخوشایند بیمارستان نیست. در عین حال یک پزشک متخصص با تمام امکانات برای تشخیص بیماری شما آمده و شما می توانید مشکلتان را در فضایی راحت و دوستانه با او در میان بگذارید.

3) وسایل نقلیه با امکانات پیشرفته: در هنگام ویزیت متخصص قلب در منزل، تیم پزشکی تمام امکانات مورد نظر را نیز همراه با خود می آورند تا در صورت نیاز خیلی سریع آزمایشاتی مانند نوار قلب و غیره را انجام دهند و از سلامتی شما اطمینان حاصل کنند. حتی ممکن است تمام آزمایش های مورد نیاز شما را در منزل انجام دهند و هیچ نیازی به ترک منزل برای انجام آن ها نباشد.

4) گزینه های بسیار زیاد: تا به حال برایتان پیش آمده است که پزشکی را قبول داشته باشید یا تعریفش را شنیده باشید، اما به دلیل این که مطب او بسیار دور تر از محل سکونت شما است، آن پزشک را از گزینه های خود خارج کنید و به سراغ پزشک دیگری بروید؟ با استفاده از خدمات پزشک منزل، شما دیگر این محدودیت را ندارید و در میان چندین پزشک مختلف می توانید بهترین مورد را برای خود انتخاب کنید.

5) دسترسی راحت: هنگامی که تصمیم می گیرید از ویزیت متخصص قلب در منزل استفاده کنید، به سادگی می توانید وارد سایت شوید یا با شماره های ذکر شده تماس حاصل کنید تا در سخت ترین شرایط پزشک به دیدار شما بیاید و کار های لازم را برایتان انجام دهد.

6) صرفه جویی در زمان: افرادی که زمان بسیار کمی دارند و نمی توانند یک روز کامل را به معاینه پزشک و انجام آزمایشات بپردازند، پیشنهاد ما این است که از خدمات ویزیت داخل منزل استفاده کنند تا زمان بیش تری ذخیره کنند و به کار های مهم خودشان برسند.

7) دوری از ویروس ها و میکروب ها: اگر به خاطر داشته باشید، ویروس ها و میکروب های بسیاری در گذشته وجود داشتند که زندگی انسان ها را مختل کردند. امروزه نیز نمونه های جدید در حال رشد هستند که ممکن است منجر به بیمار شدن شما عزیزان بشوند. برای دوری از آن ها و بیمار نشدن، لازم است است از مراکزی که افراد بیمار به آن جا رفت و آمد دارند، دوری کنید. هنگامی که متخصص به منزل شما می آید، دیگر نیازی به حضور شما در مراکز درمانی و مواجه شدن با میکروب ها نخواهد بود.

ویزیت متخصص قلب در منزل توسط سرویک

بسیاری از افرادی که از بیماری های قلبی رنج می برند، ناتوانایی هایی جسمی نیز دارند. به همین دلیل است که جا به جایی و بردن آن ها به بیمارستان و مطب های شلوغ کاری دشوار است. همچنین استرس، شلوغی و آلودگی این مکان ها برای بیماران قلبی مضر است و باید تا جایی که ممکن است درصد مواجه شدن با آن ها را کاهش دهید. یک راه موثر برای این کار، استفاده از ویزیت متخصص قلب در منزل است. با این کار، یک تیم حرفه ای متشکل از بهترین متخصصین به منزل شما می آیند و با امکانات تکمیلی که دارند، بیماری را تشخیص می دهند و حتی گاهی اوقات آزمایش های لازم را نیز انجام می دهند تا هر چه سریع تر به درمان بیماری بپردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا